Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.
Mun sisko ilmoitti jouluaterialla, että heille on tulossa vauva. Mä aavistelin jotain tällaista heti siskon nähdessäni. Musta siis tulee kesällä täti! Aidosti onnellinen olen heidän puolestaan.
Kotimatkalla kuitenkin alkoi pyöriä katkerasti ajatuksissa, että kaikki muut vaan tulee raskaaksi ja mä en saatana edes ovuloi!
Ja tästä tietenkin seuraavana tuli mieleen, että enhän mä voi edes ovuloida, kun olen tämmönen v**un läski.
Aivan helvetin paha mieli ja iso viha itseä kohtaan, kun oon päästänyt itseni tällaiseen kuntoon. Aivan hävettää tällaiset ajatukset ja kieltämättä tuli mulle hieman yllätyksenä tämä reaktio.. Toki kyllä tulee joskus niitä kateuden tunteita, kun toiset saa niin hienoja viivoja ovis- ja raskaustesteihin, eikä itse edes ovuloi. Ne kuitenkin kestää vain sen sekunnin-kaks ja häviää. Eihän kenenkään toisen onnistuminen ole minulta pois. Iloitsen kuitenkin täälläkin toisten plussista. Oli se sitten ovis- tai raskaustestiplussa. Manasin jo itseäni, että poistun koko palstalta, kun olen tällainen katkera ämmä... Rauhoituin kuitenkin sitten. Omat plussat tulee ajallaan. Onpahan sitten lähipiirissäkin ihminen, jonka kanssa voi keskustella raskaudesta ym. asioista.
Kiitos ja anteeksi. Kyllä helpotti, kun sai avautua.