Onpa tullut paljon huonoja fiiliksiä ja uusia kiertoja
@haaveilija92 ovis plussa voi sieltä vielä tulla vaikka testiviiva välillä vaalenee, jatka vaan testailua! Vaikka toki joka toinen päivä - taktiikalla ovis aika ei ainakaan jää hyödyntämättä kuitenkaan
Paljon paljon plussaonnea kaikille teille
Mä en ihan heti malttanut lopettaa testailua, tässä kolme päivää sitte viimeinen eli dpo 11-16 testit. No tänään oli sit pakko vielä illasta tehdä uusi, kun ei tätä meinaa uskoakaan Heti tuli iltapissastakin jo vahvat viivat.
Alin siis dpo 11 aamu, seuraava dpo 12 aamu, kolmas dpo 12 ilta ja sit järjestyksessä aina seuraavasta aamusta testattu.
@Beibihaaveilija dpo 6 oireet on jo ihan mahdollisia, tsemppiä Mulla dpo 5 alkoi tässä plussakierrossa ihan selvät vatsan nippailut (luulinkin jo että menkat alkaa aikaseen)Tiedättekö sen tunteen, kun välillä oot ihan varma, että no nyt! Ja sitten hetken päästä valmiina heittämään hanskat tiskiin Koko illan ihan jäätävää jomotusta oikeassa muniksessa, nippaa tasatahtiin ja välillä vihlaisee kovemmin. Tissejäkin välillä vihlaisee, mutta tosi vähän.. Voiko Dpo6 olla vielä edes mitään. Ja sitten se valkovuotoilu.. varmaan ovulaatiossa jotain vikaa, kun limatonta vaihetta missään kohin kiertoa.. Pah.
@haaveilija92 ovis plussa voi sieltä vielä tulla vaikka testiviiva välillä vaalenee, jatka vaan testailua! Vaikka toki joka toinen päivä - taktiikalla ovis aika ei ainakaan jää hyödyntämättä kuitenkaan
Paljon paljon plussaonnea kaikille teille
Mä en ihan heti malttanut lopettaa testailua, tässä kolme päivää sitte viimeinen eli dpo 11-16 testit. No tänään oli sit pakko vielä illasta tehdä uusi, kun ei tätä meinaa uskoakaan Heti tuli iltapissastakin jo vahvat viivat.
Alin siis dpo 11 aamu, seuraava dpo 12 aamu, kolmas dpo 12 ilta ja sit järjestyksessä aina seuraavasta aamusta testattu.
Viimeksi muokattu: