25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Moikkelis koikkelis!

Mitäs, mitäs täällähän tuntuu kaikilla alkaneen yritys vuoden vaihduttua viimeistään. Sehän vain hyvä, kun perheen perustaminen on nyt ajankohtaista. Jotkut (minä) joutuu vielä haaveilemaan ja kuumeilemaan vain :)

Oli tässä yhtenä iltana kyllä miehen kanssa taas pientä juttua asiasta ja jotenkin tuli puhetta, että ensisynyttäjien keski-ikä on 28v, niin mies sanoi, että eiköhän mekin siihen ikään mennessä sitten. Minä täytän kuukauden sisään 27v, elikkä siitä voisi päätellä, että jo tämän vuoden puolella voitaisiin alkaa tosissaan hommiin. Mutta nämä ovat siis vain minun omia johtopäätöksiä miehen puheista :) Ja koskaan kun ei tiedä kauanko siinä menee, että tärppää. Täältä kun on lueskellut, niin huomannut ettei se raskautuminen nopeasti ole itsestään selvyys.

Mutta peukut ja varpaat on pystyssä teillä, joilla yritys päällä. Vauvatuulien toivon puhaltavan :heart:
 
tervetuloa minunkin puolesta Kukka80..

Minulla se tuntui jo tänä aamuna, ku vähän nipisti siihen tyylin alavatsasta, että täti se sieltä on tulossa.. no, kerrankin oikeaan aikaan, ku viime aikoina on tuntunut, että kierto on hyppiny vähän.. parilla viime kerralla, jos oikein muistan, niin kierto oli 30pv.. mulla tekis niin mieli ostaa niitä ovulaatiotestejä, mutta rahatilanne on nyt niin heikko, et pitää yrittää vain kokeilemalla jos tärppäis.. oishan se hyvä, et niitä ois käyttäny ennen ku yritän päästä tutkimuksiin, jottei sen takia mee pidemmälle.. ei auta ku laittaa rahaa sivuun, et ees joskus pystyis ostamaan.. :)

 
Täällä taas....

Kukka80 tervetuloa!!! Ja katin puolesta peukut pystyyn, toivotaan että tuoreilla testeillä sama tulos :)
On kyllä tavallaan lohduttava ajatus että tilastollisesti luulisi jonkun saavan plussaa,kun meitä kerta näin paljon on :D Parasta tietty olis kun saatas kaikki :LOL:
Oon noita ovis testejä ajatellu kans jos jossain vaiheessa,ei nyt vielä kuitenkaan,sitten kun alkaa lopullisesti toivo menemään...
Lämpöjä en ees rupee mittaamaan, liian hankalaa mun makuun ja kuulemma lääkärin mielestä aika epäluotettavaa,en tiiä,aika monihan tuota tuntuu onnistuneesti harrastavan =) eipä tässä sitten muuta kuin...
Hyvää päivän jatkoa..!!!!<br><br>
 
Huomenia,

voi hitto, nyt ottaa päästä. Ei kroppa oikein tunnu pelittävän pillereiden jälkeen. Nyt on menkkojen loputtua muutaman päivän tauon jälkeen alkanut taas jonkinmoinen tiputteluvuoto... Eli normaalista kierrosta ei tietoakaan. Jos nyt jo alkaa uudet menkat, niin ovulaatiota ei kyllä ole tapahtunut ainakaan tässä kierrossa. Harmittaa :/, kun ei tiedä tulevasta yhtään. Ja tietty herää epäilyt kaikesta mahdollisesta lapsettomuutta aiheuttavasta vaivasta... No, tää kuitenkin taitaa olla aika yleistä edelleen pillereiden jälkeen, mutta kun ei yhtään jaksais olla koko ajan varuillaan vuotojen takia. Pah.

Täytyy yrittää keskittyä ihan muihin asioihin vaan ja unohtaa muutamaks kuukaudeks ovikset sun muut! Eli jatkanpa täällä töitä... ;)
 
KESKIVIIKKO 17.1.2007


Veeruska-81: kp 3/28
Äitsy: kp 3/29
Taika-79: kp 4/30-35
Piipi: kp 9/
hobitti2003: kp 15/27
henkka81: kp 16/28-36
Repa: kp 20/29-31
SnowTiger : kp 26/28-34
elmeri: kp 28/25-30
äisky81: kp 28/25-32
Peppi1981: kp 29/25-28
katti: kp 29/28
nanna81: kp 29/32-39
Ruukengu: kp 45/
kukka80 kp25/29-31.

Minski: kp
Maalitaulu: kp
Ciba: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
satunen: kp
ankka-80: kp
Unico: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
<br><br>
 
Mites kun ootte pillerit lopettaneet, niin kuinka pian on palautunut rytmiin menkat? onko ne olleet samassa kun ennen vai pillereiden kanssa vai miten? Täällä syöty nyt reilu 10 vuotta pillereitä ja jännittää kun menkat to alkaa niin miten jatkuu, vuotaako taas pitkään ja runsaasti heti vai vasta hetkenpäästä. no ens viikon jälkeen pääsee sitten oikeasti jännittämään.
 
Unico: Mä lopetin pillerit lokakuussa. Aluksi oli hieman sekavaa.. tuli normaali tyhjennys vuoto ja sit ku se loppu niin viikonpäästä alko vuoto uudelleen ja kesti muistaakseni sen 6 päivää. Sit on kierto ollu sen 34-35 päivää ja aika niukat ja kestäny vaivaset kolme päivää. Eli ainaki mulla ihan päinvastoin ku ennen pillereitä joita söin jonku 5 vuotta.

Nyt ollut tosi pientä rusehtavaa vuotoa jota täällä jo ihmettelinkin et mitä on... Saas nähdä nyt mitä on, oisko tärpänny vai sekoileeko kroppa! Kyllähän sitä toivoo kovasti että ois tärpänny mut kuitenki tiedän et voi olla melkeen "mitä vaan" muutakin.

"Snoukku"
 
Huomenta :)

Unico: Itse lopetin pillerit marraskuussa ja sen jälkeen on tullut tädit aivan normaalisti eli alkaneet juuri niinä päivinä kun pitikin :). Vuotoaika lyheni jo pillereiden aikaan noin päivällä ja sama jatkuu edelleen :). Jännitin kyllä silloin kun pillerit lopetin, että kuinka käy, mutta oli tosi positiivinen ylläri että elimistö on ajan tasalla edelleen :D .

Ihanaa täällä tulee lunta ja maa on valkoisena :) . Jospa minä vielä pääsisin tänä talvena edes kerran hiihtämään ;). Viime talvena ostin sukset ja ei se niin kauheaa puuhaa ollutkaan, kun mitä muistelin joskus kouluaikoina sen olevan ;).

Viikonloppukin lähestyy ja vapaa sellainen :) . Mukavaa viikonlopun odottelua kaikille :)
 
TORSTAI 18.1.2007


Veeruska-81: kp 4/28
Äitsy: kp 4/29
Taika-79: kp 5/30-35
Piipi: kp 10/
hobitti2003: kp 16/27
henkka81: kp 17/28-36
Repa: kp 21/29-31
SnowTiger : kp 27/28-34
elmeri: kp 29/25-30
äisky81: kp 29/25-32
Peppi1981: kp 30/25-28
katti: kp 30/28
nanna81: kp 30/32-39
Ruukengu: kp 46/
kukka80 kp26/29-31.

Minski: kp
Maalitaulu: kp
Ciba: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
satunen: kp
ankka-80: kp
Unico: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
 
Huomenta kaikille!

Unico: Mie lopetin nämä mitä nyt käytin elokuussa ja ensimmäinenkierto veny tuonne 49 päivään. Sen jälkeen on joka kuukausi lyhentynyt siihen päin mitä se oli ennen pillereitä (muistaakseni 31 päivää, viimekuussa kierto jo 32pv), äh olipa sekavaa mutta minulla vasta nyt alkaa vissiin elimistö palautumaan normaaliksi.

Millään ei jaksais odottaa enää testausta, mutta kyllä itteni pakotan ainaki sunnuntaille malttamaan :headwall: .
 
Vielä tässä odottelen sitä tätiä.. ja vaikka menikin taas kierto yli, niin en usko, että raskaana olisin.. oireet ovat edelleen sellaset.. luultavasti sen alkuviikon stressailun takia ne taas siirtyy.. :whistle:

meille tulee tänään kaks vuotta täyteen ja saa nähä muistaako se mun mies sitä.. eilen illalla ennen nukkumaan menoa itsekkin vasta muistin.. saattoi mies vähän siihen malliin puhua ennen nukahtamista, mutta ei sit tarkentanut mistä se puhui.. olisihan se mukavaa, jos jotenkin sitä juhlittais, mutta jos avokki ei tunnu muistavan, niin muistutan vasta illalla.. :p
 
Kiitos teille. Siis voipi olla mitä vaan, toivon vaan ettei tule saman laisiksi vuodetaan toista viikkoa ja reilusti. Siis jännnäten.

Lunta oli täälläkin aamulla nukkumaan mennessä, ja vielä on vähän jälellä. Mutta toivoa on. :)
 
Heippa!

Minä söin 10 vuotta pillereitä,ja kierto on pysyny suht samana,vielä...
en usko että se ihan normiksi on palautunut... mutta niukentuneet ja lyhentyneet ovat,mikä sinäänsä ei haittaa,kuhan tulee ja säännöllisesti :D
Mietin kyllä,et jos jossain vaiheessa uhkaavat jäädä pois tai kierto venymään,niin en kyllä kauaa jahkaile,vaan meen sitte hakemaan jotakin roppia,että toimii =) Toivottavasti ei tarvitte apukeinoihin turvautua :/
Mullakin noi ovisoireet on aika vahvat,tissit herkät ja alavatsa nippaa,halut korkealla B) ihan hyvä,ainakin tietää milloin on aika :LOL:
Superihana vapaa viikonloppu tuloilla,huominen enää töissä..., ens viikon lopulla aletaankin sitte jännään,että tärppäskö.... :p <br><br>
 
Voisinpa vaikka tulla joukkoonne mukaan.Täytän 30 pvä 25v. Mies on 26(vm 80) ja meillä on 2 poikaa,pian 2v5kk ja 1v. Esikoinen on enkelinä.Kuoli kohtuun kesäkuussa 2003. Kummasti alkanu kuume taas vaivaamaan,yritystä ei ole enkä ees tiedä onko tulossa piiitkään aikaan... =) . Mies ei kovin innokas ole ollut enää öitä valvomaan jne. Mutta ainahan sitä kuumeilla jaa ja yrittää miehen päätä kääntää... :LOL:
 
Heippa!

Vapaapäivää vietän. On taas pitkä lista mitä kaikkea pitäisi tehdä tänään kun ei viitsisi jättää viikonloppuun. :headwall: Kohta pitäisi lähteä kauppaan. On taas kauhian pitkä kauppalista. Mitenköhän sitä saa kaikki kannettua kotia.

Pillerit on nyt syöty ja kp 4 menossa. Joten nyt sitten täälläkin alettu laskemaan päiviä ja jännittämään millaiseksi kiero muuttuu.
 
Tervetuloa vaan Ciba yrittäjien joukkoon :flower: Mulla ainakin tuntuu tosiaan kierto olevan ihan sekaisin pillereiden lopettamisen jälkeen. Tässä on ollut pientä vuotoa lähes koko ajan tavallisen tyhjennysvuodon jälkeen. Mutta koska se on edelleen koko ajan tosi niukkaa, en usko, että olis varsinaiset menkat uudelleen päällä vaan tää on vaan jotain tihkutteluvuotoa. Lasken siis edelleen kiertoa niistä "oikeista" menkoista...

Eilen oli yks kaverini käymässä vauvansa kanssa, pikkumies on nyt 6kk ja vallan valloittava persoona! On alkuvaikeuksien jälkeen nukkunut jo 2kk lähtien 8 tunnin yöunet joka yö kertaakaan heräämättä! Oi että ois tollanen ihanuus meillekin tervetullut...

Ja tervetuloa mukaan keskusteluihin Mamitre! Hyvää viikonloppua kaikille!
 
PERJANTAI 19.1.2007

Ciba: kp 4
Veeruska-81: kp 5/28
Äitsy: kp 5/29
Taika-79: kp 6/30-35
Piipi: kp 11/
hobitti2003: kp 17/27
henkka81: kp 18/28-36
Repa: kp 22/29-31
kukka80 kp27/29-31
SnowTiger : kp 28/28-34
elmeri: kp 30/25-30
äisky81: kp 30/25-32
Peppi1981: kp 31/25-28
katti: kp 31/28
nanna81: kp 31/32-39
Ruukengu: kp 47/

Minski: kp
Maalitaulu: kp

Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
satunen: kp
ankka-80: kp
Unico: kp
Mamitre: kp

PLUSSANNEET:

Jempu


Päivittelin samalla, eiköhän kohta saada plussauutisia. Kaikille piinailijoille, joita onkin monta, plussatuulia puhaltelen :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Kysyisin teiltä muilta et ootteko käyttäny ovistikkuja ja jos ootte niin minkä merkkisiä? Ajattelin et jos jossain vaiheessa omaksi iloksi kokeilis niin tietäis mistä kannattais tilailla =)

Muoks, tervetuloa vaan Mamitre!<br><br>
 
Valitettavasti ovis tikuista en osaa sanoa mitään..mun ei ole tarvinnut niitä käyttää.Tunnen ovikseni ilmankin..olen yksi niistä joilla ovis aikaan on kipuja joten sen mukaan on aina menty! :) Vitsi tää on oikeesti "piinaavaa" kun olis vauvakuumetta,pikkasen toivoisin saavani vielä joskus tytön :D . Mutta tiedän,että se ei vielä kannata kun on taloa rempattava ja olis kiva käydä välillä töissäkin et saisin enempi rahaa ja aloitin juur kuntoilut,eli saan omaa aikaa 3*vko. Tarvii nauttia nyt tästä ja antaa poikien kasvaa..ikäeroo kun on vain 1v5kk niin rankaksi kävis jos kohta taas maha pystyssä menisin. Mutta,hoitelen nyt muiden vauvoja tässä..nyt on yökylässä kummipoikamme 5,5kk. =) Jahas,kello on jo noin paljon,tarvii syödä viä jotain ja lähtee salille... :wave:

Tsemppiä teille,jotka odottaa plussaa! :hug:
 
Hei,
ilmoittautuisin myös tänne!

Olen itse vm. -80, mies -79. Pillerit jätettiin pois joulukuun puolivälissä ja nyt kp 32/28-35. Kerran aikaisemminkin kun lopetin pillerit, oli eka kierto tosi pitkä, joten nyt vain sitkeästi ootellaan...

Sovittiin miehen kanssa, että sunnuntaina käydään ostamassa apteekista testi, jos ei siihen mennessä menkat ala. Nyt jo pari päivää on kyllä ollut sellainen olo, että menkat alkaa ihan just. Monta kertaa oon jo ollut varma, että nyt valahtaa housuun, mutta kun menen vessaan.. ei mitään.
Oireitakin on, mutta rintojen turvotus/aristus ja vatsan nipistely voi enteillä menkkoja.

Aika monella näyttää kierto olevan lopullaan eli onnea jännääjille!!
 
Morjens,
Ei ole vieläkään menkat tulleet. Teen testin huomenna aamulla. On kyllä aika vahvat fiilikset. Esim. hajuaisti on oikeasti todella herkkänä, lämmöt korkealla, rinnat arat. Eiliseen saakka on nipistellyt tosi paljon alavatsaa.

Jos tämä raskautuminen on onnistunut, niin liputan kyllä todella vahvasti aamulämpöjen seurailua. Toinen juttu, mikä tapahtui, oli se että harrastaessamme sain ennen miestäni. Oletan, että tällöin kohdunsuu on jotenkin avonaisempi. Nousin sängystä vasta 30-60 min jälkeen ja vessassakaan mitään siitä satsista ei tullut ulos! Kohdunsuu oli ilmeisesti mennyt taas kiinni. Kyllä tämän pitäisi lisätä hedelmöittymisen todennäköisyyttä jos minkä. Mutta tosiaan, hankalaahan näitä juttuja on kovin tarkkaan järjestellä. Kokeilkaapa silti joku ja jäädään odottamaan tuloksia. Iloista mieltä kaikille, etelässäkin on pikkuisen pakkasta!
 
Hei, päätin liittyä joukkoon jännittävään. Meillä suunnitteilla vasta ja NuvaRingejä vielä 2 jäljellä, mutta ajattelin ottaa asian puheeksi tänään mieheni kanssa, jospa vaikka ei laitettaiskaan enää... Kaksi lasta on jo siunaantunut, mutta lisää kaivataan...
Mulla on kaksi loppuvuoden lasta ja haaveena olisi kevätvauva, mutta eihän tässä kuumeessa jaksa kauaa kärvistellä.
 

Yhteistyössä