25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Heippa!
Mielelläni tulisin mukaa tähän ketjuun. Olen 28v. ja mieheni on 32v. Ensimmäistä yritellään, joulukuun (12/06) alussa jätin pillerit pois. Olen ollut turhan innokas, mutta sain tietooni, että pillereiden lopettamisen jälkeen voi mennä yli ½ vuotta ennen, kuin on mitään toivoa... Yritystä on kuitenkin. Hiukan jännittää, kun olen tämän ikäinen, että onko parhaat mahdolliset hedelmöitymisajat jo menneet.. Onneksi täällä näyttää kuitenkin olevan saman ikäisiä kanssani, joilla on ensimmäinen kuitenkin myöhemmälläkin iällä tullut tai tulossa!
 
Harmaa Snoukku
Joe80 onnea kovasti plussasta!!!

Täällä ei mitään uutta! Ei mitään uusia tuntemuksia! Paleltaa, mutta se johtuu tuosta pakkasesta! Ei oo tänä talvena oikein tottunut vielä kylmiin ilmoihin.

Nyt päikkäreille...
 
Onnea katti ja joe!!!!! :flower:
Ja pahoittelut nanna ja peppi tädin johdosta,onnea seuraavaan kiertoon!!!
Tervetuloa uudet mukaan :wave:

Juu katilla on kyllä ollut kaikki keinot käytössä...ja hyvin näytti tulosta tulevan.
Mulla ei kyllä saumoja mittailla aamulämpöjä,meen niin aikasiin töihin aamusta,että ei tule ekana mieleen :LOL: Taidan luottaa näihin ovistuntemuksiin,jotka aika selvät...
Greippimehuunkin kyllästyin jo :p Mutta toi säännöllinen puuhastelu kyllä varmasti tuottaa tulosta parhaiten,joten siihen täytyy ens kerralla panostaa...
Ja tilanne täällä sama kuin aikasemminkin,eli ei mitään oireita havaittavissa :/ nooh...enpä paljoa kuvitellutkaan että tapahtuis tässä kierrossa..
Mutta nyt peukut pystyyn snoukulle yms...plussaa odottaville =)
 
Pitää mun sittenkin kysyä yhdestä "oireesta". Mulla nimittäin vihloo noita nivusia. öööö mitähän lie, onko kokemuksia? Ei oo ennen moista vaivaa ollut niin pistin merkille kun tuossa virkkasin. Ei siis ollut eka kerta kun tunsin, ehkä pari päivää "kärsinyt" tuosta vaivasta. Ei se koko ajan tunnu, aina välillä.

Vois olla jo viikonloppu, en ole näköjään kovin hyvä jännäilemään kun päivät vähenee. Ei passaa liian aikaisinkaan testailla kun yks testi vaan jäljellä. (saahan niitä tietty aina uusia, mut jos vaikka pärjäis tuolla yhdellä)

"Snoukku" jännityksestä sekopäisenä :LOL:
 
Onnea Joe80 :flower: ! Tärppäispä meillä yhtä nopeasti pillereiden jälkeen... Tuskin kuitenkaan. Tänään on vatsassa vähän nipistelly, oiskohan ovisaika...

Jännittää muiden puolesta, "Snoukku" varsinkin, sulla kuulostaa niin potentiaaliselta B) Omasta puolesta ei jännitä vielä yhtään.

Eräs todella rakas ystäväni synnyttää huomenna! Hänellä on siis la. huomenna ja synnytys joudutaan käynnistämään lapsiveden alettua tihkua läpi ilman supistuksia. Jännään siis myös hänen puolesta :)
 
Paljon Onnea Katti ja Joe80 :flower: :heart:
Ihanaa kun vihdoin saatiin hyviä uutisia tähän pinoon.

Täällä odotellaan ovista, joka voisi ajoittua viikonloppuun. Ajattelin ehkä kuitenkin tilailla niitä ovistikkuja et oppisin niiden avulla tunnistamaan ovikseni :ashamed: Tai ainakin toivon niin :whistle:

Huonosti nukuttu yö näköjään verottaa vähäistä aivotoimintaa entisestään kun ei saa juttua aikaiseksi :LOL: :kieh: . Molemmat lapset nuhassa ja yö sen mukainen. Palaan sitten kun järki juoksee paremmin :D
 
TIISTAI 23.1.2007

nanna81: kp 3/32-35
Peppi1981: kp 4/28-30
Ciba: kp 8
Veeruska-81: kp 9/28
Äitsy: kp 9/29
Taika-79: kp 10/30-35
Poikien äiti: kp 13/24-26
pikku-jussi: kp 14/28-30
Piipi: kp 15/
hobitti2003: kp 21/27
ankka-80: kp 21/31
henkka81: kp 22/28-36
Hedelmä: kp 25/28
Repa: kp 26/29-31
kukka80 kp 31/29-31
SnowTiger : kp 32/28-34
elmeri: kp 34/25-30
äisky81: kp 34/25-32
Ruukengu: kp 51/

Minski: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
satunen: kp
Unico: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
katti
Joe80
<br><br>
 
Toi kirjautuminen ei onnistu vieläkään...

Kiitos kiitos kaikille. Olen täällä taustalla seurannut keskustelujanne jo jonkin aikaa. Nyt sitten kun mieheni kanssa päätimme, että pikkukakkosen aika alkaisi olla, niin uskaltauduin tänne rekisteröitymään.

Eli yritystä ei olla vielä aloitettu, tarkoitus olisi tuossa parin kuukauden kuluttua. Ens kuulla saa jo tuon kierukan pois =)
 
Neppis tervetuloa joukkoon!!!

Yritän sinnikkäästi olla ajattelematta,että kierron loppupäivät lähenee,etten vaan ala kuvittelemaan niitä oireita,olen nimittäin mestari tuntemaan kaikenlaisia kouraisuja ja vihlomisia,jos vähänkin "yritän" :D
Kohta pitäisi uskaltautua ulkoilmaan...hyrr!!!! Pakkanen tuntuu erittäinraikkaalle näiden lämpöasteitten jälkeen =)
Ei muutakuin lisää onnea meille kierron loppupäässä oleville ja muillekkin!!!
 
Heipat ja onnea plussanneille!

Tällä hetkellä ei ole mitään tietoa kierrosta, sillä viime kierto oli jotakuinkin 35pvää ja mulla on ollut kierto melkein aina ilman mitään hormonaalista ehkäisyä kuin nakutettu 28pvää. Pillereiden lopettamisesta sen on johduttava, että kierto on sekaisin. Sen 28pvän mukaan odottelen perjantaiksi tätipunaista kylään. Eli tällä hetkellä mennään 25/28. En edes jännää, että onko tärpännyt, kun ei oireen oiretta ole. Saas nyt nähdä miten sen kanssa menee.

Mulle kävi e-pillereiden aikaan niin, että multa hävis kaikki perinteiset oireet kierron aikana (rintojen arkuus ennen menkkoja, älytön syöminen, vatsan löysyys jne.). Nyt, kun olen lopettanut pillerit kohta 2kk sitten, mulle ei ole tullut mitään oireita. Tuntuu siis siltä, että olisi pillerit vielä "voimassa". Kiinnostaakin tietää, että onko teille kellään ollut vastaavaa ja koska ne tuntemukset ovat tulleet takaisin?
t.hetelmä
 
ONNEA Joe80!

Ja tervetuloa taas kaikki uudet mukaan :). Joukkoomme mahtuu!

Miten paljon te olette jo tutustuneet vaunuihin yms vauvojen tarvikkeisiin, vaikka pienokainen on vasta haaveissa? Itse olen jonkun verran lukenut vaunuista ja kerran käynyt yhdessä lastentarvikeliikkeessä ihan huvikseen pyörimässä ystäväni kanssa :). Mutta en todellakaan ole vielä päättänyt vaunujen merkkiä tms... Muutenkin olemme mieheni kanssa ajatelleet, että raskaus saa olla aika pitkällä ennen kuin ostamme vaunut. Toivottavasti pääsemme pian ihan kunnolla tutustumaan vaunuvalikoimiin, mutta otetaan päivä kerrallaan ;).

Mukavaa pakkaspäivää kaikille!
 
Täällä on jonkin verran tutustuttu tarvikkeisiin. Mutta kun tuolta kellarista löytyy Vaunut, Pinnasänky ja hoitopöytä, et eiköhän niillä alkuun pääsen kun on sen aika. (Ja ovat muuten miun vanhoja ;) ) Mites muuten aattelin vaan noita vaunuja et onko se miten, kun ne on jo vanhaa mallia, mut ei kai ne käytössä haittaa ;) kuitenkin hyvässä kunnossa. Kohta alkaa kierto, hui.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 22:19 Piipi79 kirjoitti:
Onnea Joe80 :flower: ! Tärppäispä meillä yhtä nopeasti pillereiden jälkeen... Tuskin kuitenkaan. Tänään on vatsassa vähän nipistelly, oiskohan ovisaika...

Kiitos kaikille onnitteluista :wave:

Piipi, en mäkään uskonu, että tämä raskautuminen kävis näis helposti. Mun saman ikäset kaverit on yrittäny reilusti pidempään ja tiedän muutaman km:kin. Tietenkin oon onnellinen, koska tätä toivottiin, mutta samalla edelleen vähän hämmentynyt: tuolla mun masussako oikeasti kasvaa joku?? Uus pieni ihminen.. :eek:
Vaikka teoriassa tietää, kuinka kaikki tapahtuu, on se silti niin valtavan ihmeellistä!!
 
Kääk!
Mulla on tuntemuksia!
Tänään suihkussa käydessäni huomasin haistavani veden :/ . Tuntuu, että hajuaisti on ihan mieletön. Kaikki pahat hajut ällöttää, tai sitten olen entisenä tupakoitsijana saanut hajuaistin! Siis polttamisesta on jo melkoisesti aikaa...
Huomasin myös tuossa äskettäin, että rintavarustusta aristaa. Olen siis todella iloinen näistä tuntemuksista, koska se voi tarkoittaa kahta asiaa; raskautta tai sitä, että olen palautumassa pillereistä. Hiphei!
Saas nähdä kuinka korkealta sitä sitten putoaa.. :whistle:

Mä olen myös katsellut rattaita ja vaunuja. Autoakin ollaan katsottu "sillä silmällä". Aikeissa ei ole kuitenkaan mitään hankkia ennen kuin näyttää siltä, että jälkeläisiä olisi tulossa. Mun tekis mieli myös käydä katsomassa vaunuja, turvakaukaloita, vaatteita jne.! Kavereille en ole kehdannut sanoa vauvaintoiluistani.. ihanaa siis, että tämä palsta on olemassa, kiitos!
t.hetelmä
 
Onneksi nää ikävät päivät alkavat olemaan jo paremmalla puolella ja kohta pääsemme taas yrittämään täysillä.. pitää sit koittaa jaksaa jäädä sänkyyn makaamaan pidemmäksi ajaksi, ku aikaisemmin en oo malttanu olla kymmentä minuuttia pidempään ennen ku oon vessaan juossu.. pitää varata jotain lukemista sängyn viereen, et aika menis paremmin..

Mulla tulee aina katseltua tarkempaan kaikenlaiset lastentarvikkeet, mm.vaunut, istuimet, hoitopöydät jne kuvastoista.. ja töissä tykkään eniten käsitellä vauvojen vaatteita.. ne on niin pieniä ja suloisia.. :)

tossa just katselin yhdestä kuvastosta yhdistelmävaunuja, hinta reilun 400 euroa.. sanoin sit niistä avokille, niin se oli heti, et sit ku on aiheellista, niin kyl katsotaan ensin käytettyjä.. kyl mieki oon päättänyt et ensin katsotaan kirppareilta ja muualta, mut yhdistelmävaunut mie haluaisin.. juuri sen takia, et niistä sais sit rattaatkin.. tollaisia mie oon miettinyt jo kauan aikaa.. niin, sit oon miettinyt, et mistä huonekaluista luovutaan, et saadaan tilaa pinnasängylle ja hoitopöydälle, jos tässä viel sit asutaan.. :p <br><br>
 
Huomenta!
Hedelmä, mulla on kans pillereiden jälkeen ollut hieman turta olo... Ekojen päivien hormonimyrksyjen jälkeen. Tänä aamuna mulla oli samanlaisia hajutuntemuksia, eli jääkaapista tulevat hajut tuntu tosi vahvalta, vaikka ei siellä oo mitään avonaista pakkausta tms... Mut kuten Repa sanoi, niitä oireita on erittäin helppo kuvitella ;)

Lastentarvikkeita en oo kaupoissa kierrellyt kattomassa, mitä nyt kavereiden lapsille ostellessa olen itsellekin jotain hintoja katellu. Samoin kyl seuraan tarvikekuvastoja tarkasti ja HM:n kuvaston mammavaatemallistoa katoin "sillä silmällä". Yritän hillitä itteäni, jos tässä kuitenkin tää raskautuminen kestää vähän pidempään.

Eilen mies "paljasti" ekan kerran, että kyllä hän todella haluaa vauvaa ja toivois et tulisin raskaaksi pian. Ennen hän on ollut enemmänkin silleen, että on vaan tyytynyt siihen, että nyt vauva saa tulla. Ihanaa, nyt voi ihan kunnolla hehkuttaa ovulaatioaikoja sun muita, kun hän on asiasta ihan yhtä innoissaan. Kai se on joillakin miehillä niin, ettei voi myöntää potevansa vauvakuumetta... B)
 
Huomenta

Itsekin olen ajatellut noita yhdistelmävaunuja :). Oishan ne kiva saada uutena, mutta voi olla että saadaan ne mieheni siskolta, jonka poika on tällä hetkellä puoli vuotias tai sitten minun serkultani. Mutta noiden kummankin tapauksessa vaunut ovat kuin uudet eli mielelläni otan kyllä nekin vastaan :). Hoh, mietitään sitä sitten joskus kun aika on ;). H&M:n kuvasto tuli täälläkin selattua aika hyvin odotusvaatteiden osalta :). Ja eilen kävin ystäväni kanssa kaupungilla ja kas kummaa, kun eksyttiin lasten vaateosastolle.. voi että ne kaikki pienet sammarit yms ovat sitten ihania :p

Noista raskausoireista.. Itsekin huomasin viime kierrolla, vaikka sun mitä nippailuja massussa, mutta tädithän ne sitten silti tuli kylään. Nyt koetan ottaa rauhallisemmin näiden ihme oireiden kanssa ;). Mutta tsemppiä kuitenkin kaikille, joilla tätien ajankohta alkaa olemaan käsillä. Voihan se hyvinkin olla,että oireet ovat ihan oikeat!
 
KESKIVIIKKO 24.1.2007

nanna81: kp 4/32-35
Peppi1981: kp 5/28-30
Ciba: kp 9
Veeruska-81: kp 10/28
Äitsy: kp 10/29
Taika-79: kp 11/30-35
Poikien äiti: kp 14/24-26
pikku-jussi: kp 15/28-30
Piipi: kp 16/
hobitti2003: kp 22/27
ankka-80: kp 22/31
henkka81: kp 23/28-36
Hedelmä: kp 26/28
Repa: kp 27/29-31
kukka80 kp 32/29-31
SnowTiger : kp 33/28-34
elmeri: kp 35/25-30
äisky81: kp 35/25-32
Ruukengu: kp 52/

Minski: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
satunen: kp
Unico: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
katti
Joe80
 

Yhteistyössä