25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Tsau taas :)

Itse olen ajatellut, että teen testin siinä vaiheessa, kun vuodot ovat noin viikon myöhässä. Katsotaan nyt kestänkö sitä jännitystä niin kauan, mutta noin ainakin olen ajatellut :). Tilasin jo valmiiksi muutaman testin Mammaksi.fi kautta ;).

ulkona on taas niin harmaata ja sateista, että taidan painua päikkäreille ja illaksi sitten töihin \|O .
 
Heippa!
No, meillä töissä eräs vanhempi rouva tänään tiedusteli lasten teko suunnitelmista :\|
Aloitti kysymällä,että mites se lasten teko? Ettet jättäs liian myöhäseksi...,sano ja pudisteli päätänsä. Noh,totesin,että lapsia vissiin saadan eikä tehdä. Eikös sieltä tullu sitten tarina miten hänen sisarensa ei saa lapsia ja ei tiedä kenen vika,mut epäili että sisar ois viallinen jne... kamalaa kuultavaa :headwall: Eikö sitä yhtään ihmiset ajattele kun utelee ja puhuu muuten läpiä päähänsä kyseisestä aiheesta,että se vois jollekkin olla arkakin paikka :eek: Ei mulla vielä hätiä,mutta kauhulla odotan...Sittenkin kun on jotain vauva uutisia,niin tämä varmaan kärppänä paikalla kuulustelemassa,aarghhh.... No tulipa avauduttua =)
Muuten kyllä lähimmillä ihmisillä tiedossa tilanne,muille en oo maininnu mitään...
Niin,ja siitä testaamisesta,parikertaa aiemmin oon kerenny testaan kun ei vielä kunnolla myöhässäkään...Nyt päätin ,että saa n.viikon olla,ennenkuin sorrun :D
Eipä tässä muuta,ja johan siinä olikin...alennus myynnissä kolusin tänään,muutama paita ja farkut tarttui...
Nyt tukan värjyyseen...
 
TIISTAI 9.1.2007

nanna81: kp 21/32-39
SnowTiger : kp 18/28-34.
Repa: kp 12/29-31
Peppi1981: kp 21/25-28
elmeri: kp 20/25-30
katti: kp 21/28
Veeruska-81: kp 23/28
Taika-79: kp 30/30
hobitti2003: kp 7/27
henkka81: kp 8/28-36
Ruukengu: kp 37/
äitsy80: kp 24/28
äisky81: kp 20/25-32
Piipi: kp 1/

Minski: kp
Maalitaulu: kp
Ciba: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp

PLUSSANNEET:

Jempu


Taika-79,mikäs siellä tilanne? Toivottavasti ei ainakaan täti ole sinne saapunut, plussatuulia! =)

Päivittelin tässä samalla kun odottelen menkkoja saapuvaksi, oireet viittaa täysin siihen että täti saapuu viimestään sunnuntaina ja jos se päättääkin matkalla pyörtää niin sit testailen maanantaina :whistle:

Noista lastentekosuunnitelmista ja muiden kommenteista niihin liittyen et itsellä vähän erilainen tilanne...Viimeksi kun vanhempani olivat sairaalassa katsomassa vastasyntynyttä junnuamme, totesivat he miltei yhteen ääneen että ei sitten enempää lapsia, eiköhän nämä riitä ja ehkäisyvinkkinä muistuttivat kumimiehistä! :eek: Hiukan olin raivoissani enkä voinut uskoa kuulleeni tuollaista kenenkään saatika omien vanhempieni suusta :kieh: Enköhän minä mieheni kanssa ole tarpeeksi kypsän ikäisiä päättämään omien lapsiemme määrästä. Ja mikäli nyt jossain vaiheessa (toivottavasti pian ;) ) kolmonen ilmoittaa tulostaan niin vanhemmilleni en todellakaan aio ensimmäisenä kertoa. Aikaisemmissa odotuksissa äitini on ensimmäisten joukossa saanut tietää raskaudesta mutta tuon mielipiteen jälkeen en halua kertoa muuta vasta myöhemmin.

No se typeristä tilanteista ja mukavaa päivää kaikille! =) <br><br>
 
Moi!

Meidän äiti + mun anoppi on kyllä jo pitkään molemmat kunnostautuneet "painostamalla" meitä lasten tekoon... Siitä on sit syntyny näitä kivoja tilanteita, kun sukujuhlissa paukautetaan jotain tyyliin, että "kyllä tässä jo mummoksi voisi ryhtyä" jne. ja sit saa naama punasena selitellä koko suvulle lapsentekomotiivejaan...aargh. No, toivottavasti on pian suvulle jotain kerrottavaa :). Mutta kyllä mahdollisesta raskaudesta kuulee ensin läheiset ystävät ja vasta hiukan myöhemmin vanhemmat, jotta ns. riskirajat keskenmenon suhteen on ylitetty.

Muuten: mulle voi päivittää, että nyt on kp 1/?, jos joku ehtisi ton listan tekemään, kiitos! =) Eli pääsen kanssa mukaan laskuihin... Tosin tosta kierron pituudesta ei oo nyt mitään tietoa vielä.
 
Täällä eka koulupäivä aikoihin takana,käyn siis aina kerran viikossa koulua :D Koneella koko päivän ja näyttää taas jatkuvan...
Mies lähti kanssa opintielle,opiskelee eri paikkakunnalla viikot(yleensä) on viikonloput töissä täällä tai sitten keikalla... Eli aikas isessee täällä oleilen.
Semmonen lisä tuohon lapsensaanti uteluihin, että meillä mun mummo on aina varotellu lapsista,et niistä ei ole kuin huolta ja haittaa... Oli aikoinaan ollut kauhuissaan,kun äitini oli saanut yhden sijasta kolme :LOL: Nyt se on ollut tyytyväinen kun en ole mennyt nuorella iällä tekemään lapsia (äitini oli 19,siskoni 24), ja varmaan elää uskossa,että en teekkään =) Lapsettomuus tie onneen hänen mielestä... noh,antaa toisen toivoa,kyllä se rakas mummokin siitä tokenee,kun joskus saa kuulla uutisia... :D
 
Meillä ei onneksi vielä lapsista kysellä niin kauheesti.. no, isoveli, ku kertoi et he saavat, jos kaikki menee hyvin, kesän alussa toisen lapsen, niin samalla kysäs et joko me mietitään lapsia.. mie ku en halua kertoa näistä lapsihaaveista kuin vain parhaille kavereille, sanoin et meille riittää viel ihan hyvin toi koira.. olen päättänyt, et ilmoitan vasta sitten ku on tärpännyt ja alkuraskaus on mennyt hyvin eli keskenmenon vaara on pienempi.. en halua mitään sääliä, ku ei ole tärpännyt.. :ashamed:

pahimpia kyselyjä mitä nyt viime aikoina on tullut, on koskenut häitä.. me ollaan oltu kohta kaks vuotta yhdessä ja siitä puoltoista vuotta kihloissa, niin nyt sit porukka odottaa hääkutsuja.. alkoi vähän ahdistamaan.. onneksi näitä hääkutsujen odottajia näkee vain tosi harvoin.. :whistle:

eilisillaltana mulle nousi vähän lämpöä.. tällä hetkellä ei tunnu kyl yhtään sairaalta(lämpöä nyt 37 astetta),vaikka eilen kyl tuntui ku menin nukkumaan et kurkku ois arka.. mieheni keksi sit, et jos se johtuisi raskaudesta eli et meillä ois tärpännyt.. mie en jaksa uskoa siihen, etten sitten pety.. Mulla oli tossa viime kesän alussa puoltoista viikkoa lämpöä siinä 37 molemmilla puolin, jolle ei lääkärikään keksiny selitystä.. Silloin mie hetken aikaa kerkesin ajattelemaan, et voisin olla raskaana.. mutta oliko se niin, et lämmön nousu on aika normaalia ovulaation jälkeen?

sellaista täällä päin.. vielä on reilu viikko, et selviää miten on tässä kierrossa käynyt.. nyt ei auta ku alkaa lepäilemään et jos tää lämpö johtuu flunssasta, niin se ei ainakaan pahene..
 
äitsy80 kiitos kysymästä... Eipä tänne kumemempaa.. Kp 30/30 ja tätiä ei ainakaan tänään ilmaantunut..
Saas nähdä nyt.. Hiukasen jänskättää mut parempi koittaa ottaa rennosti muuten menee yöunet :D
Sitä mietin et oisko keretty miehen kanssa kun monella laskurilla sai ovispäiväksi tiistai 26.12 ja me pupuiltiin vasta keskiviikkona 27.12.. Mut jos se ovis sitten tapahtuikin myöhemmin.. Mitään havantoja siitä ei kyllä ollut..
Jännitys jatkuu siis täällä..

-Taika-
 
Peppi1981: mulla on kans ollu viime aikoina ihmeellistä lämpöilyä, jotain 37.1-37.5 eikä lääkärit osaa sanoa yhtään, mistä se johtuu. Raskaanahan mä en voi vielä olla, kun nyt vasta oon pillerit lopettanu. Verikokeissakaan ei näkynyt mitään, joten tässä kans odotellaan vaan, että lämpöily loppuu... Itteä tietysti rassaa, kun on sellanen väsynyt olo, vaikka ei flunssaa tms. ookkaan.

Sain just sähköpostitse kuvan kaverini vastasyntyneestä vauvasta, ihana...
 
KESKIVIIKKO 10.1.2007

nanna81: kp 22/32-39
SnowTiger : kp 19/28-34.
Repa: kp 13/29-31
Peppi1981: kp 22/25-28
elmeri: kp 21/25-30
katti: kp 22/28
Veeruska-81: kp 24/28
Taika-79: kp 31/30
hobitti2003: kp 8/27
henkka81: kp 9/28-36
Ruukengu: kp 38/
äitsy80: kp 25/28
äisky81: kp 21/25-32
Piipi: kp 2/

Minski: kp
Maalitaulu: kp
Ciba: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp

PLUSSANNEET:

Jempu

 
Hellurei

äitsy80: Mikäs on olo? Kierto alkaa lähestyä loppua :). Sama juttu minulla ja kieltämättä hiukan jänskättää odotella ens viikon alkua :whistle: .

Taika-79: Mikäs sinulla on olo :)? toivottavasti saadaan pian kuulla plussauutisia :) .

Entäs kaikki te muut? En halua ketään unohtaa :). Joko olette huomanneet kaikenlaisia raskausoireita ;)?

Meiltäkin on noista häistä jonkun verran kyselty. Oishan se kiva, että koko perheellä olisi sama sukunimi, mutta taas toisaalta ehtiihän tässä vielä naimisiin :). Ja ollaan jopa mietitty, jos meidät vihittäis ennen vauvan syntymää molempien vanhempien, sisarusten ja minun isovanhempien (mieheni isovanhemmat eivät enää elä) läsnä ollessa ja pidettäis sitten myöhemmin juhlat rakkaille ystäville ja sukulaisille :). Mutta katsellaan mitä tässä vielä tulee ;). Ja voihan se olla, että pidetään häät ennen vauvaa. Sitä kun ei koskaan tiedä milloin meille suodaan oma pikku käärö, vaikka kovasti siitä päivittäin haaveillaan
:heart:

Nyt lähden uimahallille polskuttelee :). Ensin ajattelin kunnon lenkkiä ulkona, mutta hiukset siellä lähtee lentoon niin tyydyn tähän varmempaan ratkaisuun :LOL:

Mukavaa päivää kaikille ja plussaonnea :hug:
 
Jaahas, liekö tuo ovis tullut ja mennyt limoista päätellen. Jonkun verran aiemmin oli kuin laskurien ja oman ajatuksen mukaan, mutta kun ei tuosta kierrostakaan niin varma voi olla niin saattoihan tuo ollakkin jo. No tulipahan hyödynnettyä parina iltana. Saas nähdä.

Meiltä ei pahemmin oo "vauva uutisia tivattu", mitä nyt joskus ohi mennen joku kysässyt että eikö yhtään oo vauvakuume vielä. Oon kyllä voinu ihan rehellisesti sanoa, että minulla olisi, mutta miehellä ei vielä. Mutta sekin on nyt muuttunut, että en tiedä mitä tulisi vastattua. Tai no ei kai voi vauvakuumeksi tuota miehen suostumusta sanoa =)
Eikä oo pahemmin häitäkään ootettu vaikka ollaan oltu yhdessä 8 vuotta ja kihloissa 4 vuotta. Varmaan aattelevat, että ei nuo mitään saa aikaiseksi :D

PALJON PLUSSATUULIA JA ONNEA YRITYKSEEN KAIKILLE!!!

"Snoukku"
 
Veeruska -81 Kiitos kysymästä.. Olo on odottava.. Vielä en ole päässyt testaamaan ja taitaa testaaminen siirtyä ensiviikkoon kun lähdememme homenna reissuun.. Jonktin sortin mukamas oireita löytyy..
Ainakin väsyttää kamalasti \|O
ja kauhee nälkä koko ajan.. Muita tuntemuksia ei ole.. Mut ei kyllä noissa aikasemmissakaan raskauksissa ollut mittään erikoista oloa..
Tuosta naimisiin menosta.. Me mentiin naimisiin ootin esikoista.. Taisin olla 4kk onneksi masua ei ollut kovin paljon..ajateltiin et on mukavampaa olla naimississa ennenkuin vauva syntyy..

Mutta täältä ei muuta.. Koitan laittaa reisusta viestiä..

-Taika-
 
Minäkin täällä pohdin jottei olis ovis juurikin nyt hollilla,limoista päätellen...mies ei kylläkään ole paikalla :( Vasta perjantaina tulee kotio. Laskureiden mukaan tosin olis vasta juuri viikonloppuna,mut eihän se laskuria kato... noh,näillä mennää mitä annetaan/annettu :D
Raskausoireita en kyllä rupee enää kyttää,saa olla sellaset oireet että varmasti pistää silmään,ennenku noteeraan :LOL: Varsinkin se eka kuukaus pillereiden jälkee oli aivan mahdotonta "oireilua" =)
Nyt pienille "päivä" unille \|O
 
TORSTAI 11.1.2007

nanna81: kp 23/32-39
SnowTiger : kp 20/28-34.
Repa: kp 14/29-31
Peppi1981: kp 23/25-28
elmeri: kp 22/25-30
katti: kp 23/28
Veeruska-81: kp 25/28
Taika-79: kp 32/30
hobitti2003: kp 9/27
henkka81: kp 10/28-36
Ruukengu: kp 39/
äitsy80: kp 26/28
äisky81: kp 22/25-32
Piipi: kp 3/

Minski: kp
Maalitaulu: kp
Ciba: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp

PLUSSANNEET:

Jempu


Päivitin samalla...

Veeruska-81, Täällä kaikki oireet tipotiessään suuntaan tai toiseen, eilen huvikseni testatun viivanpaikan jälkeen uusin testin maanantaina jos tarvii. Uskoisin et täti tulee vaikka toivoisin toisin :kieh: Jännitän sit sun ja Taika-79 puolesta ;)
 
Vieläkös tähän porukkaan mahtuu mukaan?
Täytän maaliskuussa 26, aviomiehen (30v) kanssa esikoista yritetään. Varsinaista vauvakuumetta mulla ei ole, mutta kyllähän sitä jo tässä iässä saisi lapsia olla ;)

Yritetty ollaan jo viime huhtikuusta saakka, jolloin jätin pillerit pois. Alkaa pikkuhiljaa mietityttämään, että missä mahtaa olla vika :/ En ole ennen tälle palstalle kirjoitellutkaan, lähinnä selaillut noita aiheita...

Kierrosta ei hajuakaan :ashamed: en ole koskaan merkannut menkkoja kalenteriin, enkä ymmärrä noista jutuista tuon taivaallista :whistle: Pitäisi varman pikkuhiljaa alkaa selvittää näitä asioita ihan kunnolla... Mutta tosi mukava kun tällaisia keskustelufoorumeita on olemassa, täällä voi varmasti esittää tyhmiäkin kysymyksiä :D
 
ankka-80
Tervetuloa mukaan satunen!

Tännehän sitä minäkin taas eksyin, vaikka oikeastaan pitäisi jo suunnata nukkumaan... Tyttö nukahti jo kaheksan jälkeen, joten voi olla aikanen aamuherätys tulossa.

Me ollaan nyt miehen kanssa taas keskusteltu ja luultavasti tuossa loppukuussa aletaan yrittämään pikkukakkosta :) Saas nähä, ehtiikö ovis mennä ohi ennen sitä. Mitään estettä ei ois aiemmallekaan alotukselle, mutta kun on tiedossa kostea viikonloppu tyttökavereitten kanssa, niin en halua sitä ennen aloittaa yritystä. Vähän kyllä vieläkin mietityttää, että löytyiskö kuitenkin jotain töitä ensin, mutta on kai tuo jo todettu viime aikoina että ei löydy...

Meiltä aika harvoin kysellään, onko lisää lapsia tulossa. Johtuu kai enimmäkseen siitä, että oon kaikille sanonu, että nyt suoritan opiskelut loppuun ja meen töihin. Ja oli meillä myös aika rankka vauvavuosi esikoisen kanssa ja tosiaan ihan viime aikoihin asti olin itekin sitä mieltä, että meille tulee lisää lapsia vasta vuosien kuluttua. Niin sitä vaan mieli muuttuu :)

Mutta nyt pikkuhiljaa unten maille. Öitä!
 
Hyviä viikonloppuja tulin toivottelemaan!

Taisin joku kerta mainita, että meillä saattaa olla muutto edessä.. No nyt se on totta, eli seuraavat pari viikkoa menee varmasti tiiviisti muuton parissa! Oon tosi innoissani, vaikka toisaalta lähdenkin nykyisestä asunnosta haikeana. On kuitenkin tosi kiva päästä laittamaan uutta kotia.. Huonekalukaupat kutsuu =)
 
Tervetuloa joukkoon.. lisäsin sinutkin tonne ekan sivun listaan.. tosin tyhmiä kysymyksiä ei ole tässä ketjussa eli tarkoitan että täällä saa kysyä ihan mikä vain mieltä askarruttaa.. mieki oon saanut todella paljon apua mieltä askarruttaviin asioihin kun olen näitä keskustelupalstan juttuja seuraillut.. varsinkin, ku meillä on ollut yritystä jo yli vuosi, olisin varmaan menettänyt jo ihan toivoni lapsen saannin suhteen ilman näitä sivuja ja saamaani tukea kohtalotovereilta.. :) <br><br>
 
PERJANTAI 12.1.2007

nanna81: kp 24/32-39
SnowTiger : kp 21/28-34.
Repa: kp 15/29-31
Peppi1981: kp 24/25-28
elmeri: kp 23/25-30
katti: kp 24/28
Veeruska-81: kp 26/28
Taika-79: kp 33/30
hobitti2003: kp 10/27
henkka81: kp 11/28-36
Ruukengu: kp 40/
äitsy80: kp 27/28
äisky81: kp 23/25-32
Piipi: kp 4/

Minski: kp
Maalitaulu: kp
Ciba: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
satunen: kp
ankka-80: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
<br><br>
 
hei taas....toi onkin aikas hyvä juttu ku päivittelette sitä "kp kalenteria"kun en ite sitä aina jaksaiskaan laskee =) elikkä ny sit tosiaan kp11 ja ensviikolla alkaa yritys...ja koska kierto on epäsäännöllinen niin yritys aloitetaan maanantaina ja lopetetaan sunnuntaina :D niin eiköhän osu se ovispäivä sinne väliin.....oon yrittäny olla ajattelematta koko asiaa vähän aikaan ja taitaa se auttaa kun en enää oo ressannu siitä,et onnistuuko tai ei...linja on et se tulee kun se on tullakseen B) suosittelen muillekkin...
 
Hyvät viikonloput vaan kaikille!!!! :D
Ja tervetuloa satunen joukkoon mukaan :flower: Niinkuin Peppi sanoi,kaikkee saa kysyä =)
Meillä se sitte vihdoin tänään pääsee yritys käyntiin,teen illemmalla ruokaa ja viinipullokin ostettu,eli oikein viini-illallinen =) Huomenna ehkä leffaan,että tunnelmat on huippuunsa viritetty :p
 
Iltaa kaikille.

Tänään otin viimeisen pilleirin, joten kohta pääsen kanssa laskemaan noita kiertopäiviä. Jännää. :D Odotetaan nyt ainakin yhdet luomumenkat ennen varsinaista yritystä.

Huomenna pitäisi aamusta mennä hakemaan uutta autoa autokaupasta. Jee! Tosin se on jo odotellut maanantaista asti siellä hakua, mutta kun ei ole päässy hakemaan sitä. Mutta kyllä sitä jaksaa odottaa huomiseen.

Mukavaa illan jatkoa! :wave:
 
LAUANTAI 13.1.2007

nanna81: kp 25/32-39
SnowTiger : kp 22/28-34.
Repa: kp 16/29-31
Peppi1981: kp 25/25-28
elmeri: kp 24/25-30
katti: kp 25/28
Veeruska-81: kp 27/28
Taika-79: kp 34/30
hobitti2003: kp 11/27
henkka81: kp 12/28-36
Ruukengu: kp 41/
äitsy80: kp 28/28
äisky81: kp 24/25-32
Piipi: kp 5/

Minski: kp
Maalitaulu: kp
Ciba: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
satunen: kp
ankka-80: kp


PLUSSANNEET:

Jempu

Täällä monilla alkaa olla piinaavaa...Ilmoitelkaahan tuntemuksistanne =) Täällä kp:t täynnä, saapa nähdä miten käy :snotty:

Ja tervetuloa minunkin puolesta Satutnen =)
 

Yhteistyössä