25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

TORSTAI 5.7

Pikkumyy81: kp5/33-35
Hirsimökin Hulda: kp 6/?
Annuli81: kp 6/28-35
Mammutti-Mamma: kp 7/30
Miira: kp 8/?
Piitsi82: kp 9/26
Mouku80: kp 9/24-39
Hobitti2003: kp 12/?
Miuku79: kp 13/23-58
Haahuilija: kp 17/37
Taika-79: kp 20/30
Minski25: kp 21/24-30
Unico: kp 21/28
Peppi1981: kp 22/28-30
Jemina-81: kp 24/23-32
Nallepuh25: kp 24/33
Viola: kp 27/29-31
Vilinäiti: kp 29/28
Funny: kp 29/27-34
Pocoyo: kp 29/30-42
Nanna81: kp 37/29-36
Dinah: kp 38/31-33
Mavi: kp 38/49
Kälättäjä: kp 47/30
Toinen toiveissa: kp 48/19-33
Asura: kp 59/33
Alakelmi: kp 60/30
Hiljaisuus: kp 67/28-33
Helsku: kp 86/29



Äitee2: kp
katherine: kp
Omeliini: kp
Mussu81: kp
Venla-05: kp
Hysteerinen: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Robotti Ruttunen: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen
Kuumeilija-79
Jahvetti
Piipi79
Jepsu
Äitsy80
Ciba
Alisa
Diarmuid





 
Päivittelinpäs vahingossa tuonne keskiviikon päälle, mutta siirsin sen nyt tähänki... Ajatukset hiukka sekaste :D . Kiitos äitsylle onnentoivotuksista ja ihanaa kuulla, että teillä on kaikki hyvin siellä :heart: !
 
Mähän sain mammaksilla sillon pari viikkoa sitten sen haamuviivan, jossa oli väriä, muttei tullut testiajan sisään. Sulla tullut kuitenkin testiajan sisään, niin luulisi tuon plussaa tarkoittavan :heart: Jospa kokeilisit uudella testillä niin asia varmistuisi? Mutta tosiaan paljon onnea, toivotaan että viiva vahvistuu :flower:
 
Kylläpä noita plussia nyt satelee, onnea kaikille tasapuolisesti :flower:
Ei taida suotta olla se maaliskuu yksi vauvarikkaimpia kuukausia =) Olen kyllä hieman (vähättelyä...) kateellinen teille kaikille, mutta eiköhän täältä vielä perässä tulla :wave:
 
Oi kamala, miten paljon plussanneita - onnea kaikille tasapuolisesti :hug:

Itse testasin mammaksin erittäin herkällä testillä viime viikolla selvän haamun, mutta pari päivää myöhemmin taas selvän negan. Nyt postissa on tulossa pari ClearBluen testiä ;) Jotenkin olen hieman toiveikas, kun menkkoja ei ole kuulunut, vaikka oireita (naama kukkii, selkää jomottaa, hermo on TODELLA kireällä) olisi siihen suuntaan. Vaikka jossain palstalla oli juttua pillereiden pois jättämisen jälkeen ilmaantuneesta, jopa useita kuukausia kestävästä huimauksesta, niin silti haluaisin tämän huimauksen liittyvän johonkin muuhun ;) Olen miettinyt, että olisiko sillä jotain verensokerin kanssa tekemistä, mutta ennen minulla ei ole tällaista huippaavaa tunnetta esiintynyt, vaikka elintavat ovat olleet jokseenkin samanlaiset jo pitkään, ts. tulee sellaisia huipaavia kohtauksia, vaikka olisin syönyt joku aika sitten tai ollut pidemmän aikaa syömättä ja juomatta. Toisaalta taas voisin liittää huimauksen niska-hartiaseudun lihasjäykkyyteen, mutta hartiat ei tunnu yhtään jäykiltä ja aikaisemmin jäykkyys on aina siirtynyt pääkivuksi (pääkipeä on ollut jokaviikkoinen riesa), joka ei ole lähtenyt pois kuin lääkkeillä. Nyt pääkipua ei ole ollut useaan viikkoon.

Ja taas näkyi analyysi lähtevän käyntiin! :LOL: Noh, testailen ClearBluella, jahka tulevat postissa. Olen erittäin toiveikas, mutta siitä huolimatta yritän pitää jalat maassa, kun taas petyn.
 
Aijai, muistin, että pillereiden lopettamisen jälkeen huimaus olisi jopa kuukausia kestävä riesa, mutta kyse olikin oksettavasta tunteesta. Jep, oksettavaa tunnetta on mullakin, mutta mistäköhän tuo huippaus sitten johtuukaan?!
 
PERJANTAI 6.7

Nanna81: kp 1/29-36
Vilinäiti: kp 2/28
Pikkumyy81: kp6/33-35
Hirsimökin Hulda: kp 7/?
Annuli81: kp 7/28-35
Mammutti-Mamma: kp 8/30
Miira: kp 9/?
Piitsi82: kp 10/26
Mouku80: kp 10/24-39
Hobitti2003: kp 13/?
Miuku79: kp 14/23-58
Haahuilija: kp 18/37
Taika-79: kp 21/30
Minski25: kp 22/24-30
Unico: kp 22/28
Peppi1981: kp 23/28-30
Jemina-81: kp 25/23-32
Nallepuh25: kp 25/33
Viola: kp 28/29-31
Funny: kp 30/27-34
Pocoyo: kp 30/30-42
Dinah: kp 39/31-33
Mavi: kp 39/49
Kälättäjä: kp 48/30
Toinen toiveissa: kp 49/19-33
Asura: kp 60/33
Alakelmi: kp 61/30
Hiljaisuus: kp 68/28-33
Helsku: kp 87/29



Äitee2: kp
katherine: kp
Omeliini: kp
Mussu81: kp
Venla-05: kp
Hysteerinen: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Robotti Ruttunen: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen
Kuumeilija-79
Jahvetti
Piipi79
Jepsu
Äitsy80
Ciba
Alisa
Diarmuid





[/quote]

 
Eilen illalla alkoi tuhruvuoto ja kun tänään tein testin negaa näytti. Neuvolatäti epäili että alkuraskauden keskenmeno, muttei tarvi mitään tehdä jos kipuja ei tule. Siirryn nyt vähäksi aikaa syrjään nuolemaan haavoja :'(
 
Nanna: :hug:
Voisko tuossa pienenä postiivisena asiana olla se, että raskautuminen sun kohdalla on ainakin mahdollista? :hug:

Diarmuidille onnittelut :flower:
Täällä eletään tylsiä aikoja jännäilyn suhteen, ihan joka sekunti ei vauvat pyöri mielessä (joka toinen vaan) :D
 
Nanna81 :hug:

(.) Eipä kumempaa.. Oireita edelleen jonkun verran.. Pitää vaan pitää pää kylmänä :D
Jäin nyt viikonlopuksi kaksin tytön kanssa kun mies lähti pojan kanssa mökille :D Saadaan viettää tyttö viikonloppu ;)

Toivottavasti pian taas saatas plussia listaa!!

-Taika-
 
Nanna81 :hug:

Diarmuid :flower: :flower: :heart: :heart: onnea plussasta

Multa venähti eilen nilkasta nivelsiteet,joten täällä nyt sit saikulla aikaa viettelen,ovistestiäkin pitäis tehhä ku bongasin limat tänää ja norm ne on tullu vast kp12 ja nyt on menos vast kp10,joten taitaa olla tulossa taas lyhyt kierto,mut testailen kuhan taas vessaan on asiaa :)
 
Singalle :hug:

Funnylle :flower: :flower: :heart: ja jarrusukkia matkaan mukaan

ON:tein sen ovistestin ja haamuviivahan se siellä vasta kummitteli,eli limat on mitä on :whistle:
Nyt mä oon illan hyppiny täällä ihan innoissani,ku serkkuni sai tänään tytön,mun tuleva kummityttö,ni mä onnesta soikeena,kivaa se on ku muut ees saa lapsia ku itel ei oo toivoo,ni pääsee nuuhkuttelee :)
 
Mä en nyt tiiä oikeen oonko mä sittenkään raskaana. Siis menkkoja ei oo kuulunu mutta minä hölmö menin lukemaan ihan väärin sitä testitikkua. Tietysti oletin että jos on kaksi viivaa (clearblue) niin se automaattisesti tarkoittaa raskaana. Mutta sen plussakuvionhan se siihen vaatii. Että mä osaan olla idiootti. Ei siinä ollu plussaa. Joten nyt mä pelkään koko ajan tädin tuloa.. |O Argh. Täytyy tässä katella nyt mihin päin mennään. Ihan satavarmaa ei siis ole että oonko plussannu vai en. Odottelemisiin. :|
 

Yhteistyössä