Hei vaan pitkästä aikaa. Olen käynyt kyllä paljon lukemassa juttuja, mutta edellisestä kirjoituksesta onkin jo aikaa. Listan mukaan mulla on kp:t aika pitkällä mutta ne johtaa hieman harhaan. Ilmoitin menkat alkaneeksi silloin kun tuhruvuoto viimeeksi alkoi, mulla kun ei ole pillereiden lopetuksen jälkeen ollut kuin tosi niukkaa vuotoa. Siitä sitten kolmen päivän kuluttua alkoi ensimmäinen kunnon vuoto, joten jos siitä päivästä lasketaan niin kp olis tänään 25. Ja kierron pituuskin on yleensä ollut tuolla yläkantissa. yritän tässä kait itselleni todistella että kierto ei ole vielä lopuillaan. Testasin eilen nimittäin hätäisenä selkeän negan ja toivon tietysti että se muuttuis vielä tän kierron aikana. Viikonloppuna nimittäin alkoi ennen tuntematon tissikipu, lähinnä nännit on arat ja rintoja vihloo välillä. Kyykistely tai pomppiminen lisäävät painon tunnetta. Alamahaa vihloo myös aika-ajoin ja välillä munasarjojen kohdalta tuntuu kuin piikillä pistettäis. Muut oireet voikin sitten laittaa enemmän vauvakuumeen piikkiin... Osaatteko muuten sanoa että mikä pitäis olla dpo että testeissä jotain näkyis?
Reipasta päivää kaikille, olitte sitten lomalla tai työpöydän ääressä kärvistelemässä!