25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Mouku80: kp 3/24-41
Sinnas: kp 4/26-28
Nanna81: kp 5/29-36
Summer81:kp 6/28
Pikkumyy81:kp 6/33-35
Annuli81: kp 10/28-35
Hirsimökin Hulda: kp 11/?
Mammutti-Mamma: kp 14/30
Miira: kp 15/27
Hobitti2003: kp 16/?
Giantti: kp 17/28
Taika-79: kp 22/30
Minski25: kp 23/27-32
Adimo : kp 24/25-29
Diarmuid:kp 25/35-40
Viola: kp 26/29-31
Caffee81: kp 27/26-28
Unico: kp 27/28
Peppi1981: kp 27/28-30
Sydänkäpynen: kp 27/24-28
Vilinäiti: kp 35/29
Pocoyo: kp 35/30-42
Dinah: kp 36/31-33
Miuku79: kp 47/23-58
Jemina-81: kp 58/23-32

Christiina: kp
Omeliini: kp
Venla-05: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Robotti Ruttunen: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen
Kuumeilija-79
Jahvetti
Piipi79
Jepsu
Äitsy80
Ciba
Alisa
Funny
Nallepuh25
Piitsi82
Rakastava äiti
Mussu81
Hysteerinen
Mavi

Hih,hih...Mun oireet sen kun lisääntyy, kun kiertopäivät rupee lähestymään loppuaan ;) Aamulla oli ällö olo ja mahassa nippailee oudosti...Tai niin ainakin kuvittelen...Se on kun isku vasten kasvoja, kun täti päräyttää pe aamusta sit paikalle :x Siinä sitä saa taas itkeä tihrustaa ja mieli on maassa monta päivää :'( Ääh, olenpas mä taas positiivisella tuulella :LOL:

Mulla oireita ei nyt oikein ole. :| Lämmötkin käväs vain pikasesti tuossa aamupäivällä koholla. Ihmeellinen itkukohtaus vaan tuossa äsken tuli :'( En edes tiennyt mitä itken :$

Täytyy nyt kuitenkin koittaa pysyä järjissäni, vaikkei se niin helppoa ole.
Miten muilla?

Caffee81: Toivottavasti oireille on pohjaaa ja saat sen plussan, tsemppiä
andimo: tsemppiä sullekkin!
Millos aattelitte testailla? Tehdäänkö kimppa testi päivä, jos ei tuu yllättäjiä?
Mulla tuhruaa mut ei kunnolla ole alkanut eli muka jännityksessä elellään täälläkin. Kohta aattelin lähteä uimaan jos hiukka viilentäis ja sais tehtyä jotain (siis muutakin kun yrtittää pysyä hereillä).

Unico: Pelottaa vähän toi testaaminen, ei haluttais negaa saada. Mut mut ajattelin, että jos jaksan odottaa, niin testaan perjantaina tai lauantaina. On kyllä tässä huomisesta pari yövuoroa, mutta eihän se estä testaamasta. Niin, tietty jos täti ei kurvaa paikalle :| Entäs sinä?

Hirvee kun on kuuma. Kesä on kyllä kiva, mutta nyt minua ei vain josrain syystä huvita oikein mikään :headwall:

adimo: No aina se testaaminen pelottaa muakin. Viimeksi kun testasin niin menkat alko siinä pöntöllä istuessa ja odottaessa et se siitä testistä. Ja vaikka mulla nytkin tuhruaa samaa kun ennen kin menkkojen lähestyessä, mut pakko on toivoa et se ei yllykkään, sen verran höperö on.

Unico ja Adimo testit kehiin la aamuna, jos ei oo tätiä näkyny?

Mulla on ollu iltapäivästä tosi heikko olo. On pyörryttäny, mahassa nippaillu ja tuntunu painetta alavatsassa sekä olo on ollut tosi ällö. Lisäksi maha pullottaa hassusti. Perhanan täti, jos taas mua huijaa :kieh:

Caffee81: Asia sovittu. Pelkään vain kovin, että taitaa se täti olla tännepäin tuloillaan. Sain tuossa jonku pienen siivousvimman ja keittiötä vähän äskettäin siivoilin...on aika varma tädin merkki mulla :(
Mutta jospa se meidät nyt unohtaisi...

Caffee81 ja andiamo: Passaa :) Tosin en lupaa et ehin käynnistää konetta aamusta mut tuun kertomaan sitten iltapäivällä jos on aihetta. yritän mennä pe aamusta heti pissalle et en muista testata kun haluan kuitenkin aamupissasta testata :D Ja parastahan siinä on että meen la aamuvuoroon ja herään aikaisin, ja jos vaikka oliskin plussa niin sit sais herättää hyvällä syyllä ukonkin aikaisin :LOL: Mut mut luulen kanssa et ei oo mitään asiaa testata mut aina voi toivoa kunnes putoaa korkealta ja kovaa...
Plussia kovasti :D olishan se hieno kun tulis ns kolmoisvoitto :D

Torstai 9.8.2007

Peppi1981: kp1/28-30
Mouku80: kp 4/24-41
Sinnas: kp 5/26-28
Nanna81: kp 6/29-36
Summer81:kp 7/28
Pikkumyy81:kp 7/33-35
Annuli81: kp 11/28-35
Hirsimökin Hulda: kp 12/?
Mammutti-Mamma: kp 15/30
Miira: kp 16/27
Hobitti2003: kp 17/?
Giantti: kp 18/28
Taika-79: kp 23/30
Minski25: kp 24/27-32
Adimo : kp 25/25-29
Diarmuid:kp 26/35-40
Viola: kp 27/29-31
Caffee81: kp 28/26-28
Unico: kp 28/28
Sydänkäpynen: kp 28/24-28
Vilinäiti: kp 36/29
Pocoyo: kp 36/30-42
Dinah: kp 37/31-33
Miuku79: kp 48/23-58
Jemina-81: kp 59/23-32

Christiina: kp
Omeliini: kp
Venla-05: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Robotti Ruttunen: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen
Kuumeilija-79
Jahvetti
Piipi79
Jepsu
Äitsy80
Ciba
Alisa
Funny
Nallepuh25
Piitsi82
Rakastava äiti
Mussu81
Hysteerinen
Mavi

Moi
Mulle voi laittaa 1/28-30 eli täti porhalsi taas kylään.. mutta en ole kyllä yhtään surullinen, vaikka luulin taas pettyväni.. kait sitä on pikku hiljaa tullut realistiseksi tässä hommassa.. :)

ensi kuussa tuleekin sitten kaksi vuotta täyteen.. luotan kuitenkin siihen, että ennemmin tai myöhemmin meillä kyllä tärppää.. on niitä muitakin, joilla on mennyt vain kauemman aikaa oman nyytin saamisessa.. mun yks kaveri ehdotti syyksi lapsettomuuteen sitä, että meillä ku toi elämä ei ole vielä rahallisesti "turvattua", ku mies on työtön ja itsellänikin tulevaisuuden työtilanne ei näytä kovinkaan hyvältä.. kaverillani on joku tuttu, joka oli myös monta vuotta yrittänyt lasta, mutta ei halunnut mennä mihinkään tutkimuksiin ja sitten ku oli saanut työpaikan ja elämän "turvallisemmalle" pohjalle, heillä oli tärpännyt.. toiveessa on hyvä elää.. :D

Plussatuulia.. ++++

Peppi sä osaat kyllä katsoa asioita tosi positiivisin mielin. Voi kun mäkin osaisin olla noin positiivinen enkä aina vaipuis surun syövereihin...

Sit omaan maailmaan...Välillä tuntuu, että täti tulee, mut sit taas ei. Aamulenkillä meinasi tulla yrjö ja alkulenkki oli muutenkin aika "ärsyttävä", kun oli niin ällö olo. Lisäksi rinnoissa vähä vihloi juostessa ja rinnat on kyl aika arat. Nyt on vähä pyörryttäny ja mahassa nippailee, mut ei tätimäisesti. Ota nyt näistä oireista sit selvää...NO, huomenna olen viisaampi. Jotenkin se vaan aina kärkkyy mielessä, että täti se on mikä mahassa tuntemuksia herättää... :ashamed:

Osaisimpa minäkin olla yhtä positiivinen.

Nyt sellainen olo, että täti tulee minä hetkenä hyvänsä. Vatsassa aivan menkkamaisia oireita. :headwall:

Mut caffee81: sun oireet kuulostaa lupaavilta. Olis vain se lauantai jo, eikä se täti tulis :)

Plussaonnea kaikille :heart:

Moi!

Mulle voi laittaa kp 14/23-58. En oo vaan kerenny päivittää tietojani. Menkat kesti taas sen kaks viikkoo jos tuhrut lasketaan mukaan. Onneksi nyt on aika julkiselle puolelle. Syyskuussa otetaan verikokeita ja lokakuulle on ensimmäinen käynti yhdessä puolison kanssa. Toivottavasti tutkimukset menis nopeesti ja saatais hoidot aloitettua nopeesti. Oon niin paljon lukenu julkisen hitaudesta esim että jokainen tutkimus tehdään eri kierrossa-silloin aikaa kyllä kuluu kun kierrot heittelee:(

Tän kierron ensimmäisen ovistestin tein eilen ja testasin myös tänään. Ei positiivista tulosta mut yritetään pitää yritystä yllä tässäkin kierrossa kun eihän sitä koskaan tiedä.

Yhteistyössä