25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Unico ei sulla saa alkaa tätipäivät, ei ei ei! Etkö sä muista, että meidän piti molempien saada tästä kierrosta plussa ;) Ei mulla varmaa mitää oireita oo, kun ne ovispäivät meni hukkaan miehen migreenin takia. Kuvitellahan sitä voi aina vaikka mitä niin kun muka "nippailis" jotenkin oudosti masusta ja vessassa on joutunu käymään öisin...Hassua, vaikka tietää et not a chance...Mut pitäähän sitä itseään rääkätä :p

Mouko80 säkin käyt myös täällä ketjussa kirjoittelemassa. Nyt vasta tajusin sut...Ne on ne pitkät piuhat ;)

Nanna ja Sinnas no, höh...Kenkku eukko se täti...
 
caffee81: No nyt on taas ihan pikkusta tuhrua... Minä yritän ja toivon että se olisi tämä kierto. Ja aina pitää kuvitella ja kiusata itseänsä. Toivossa on hyvä elää. Ai juu yritin kurkkia tulevaisuuteen ennustamalla, kyselemällä kristallilta, mutta sepäs olikin salaperäinen eikä kertonut mulle mitän, kaikki vaihtoehdot kävi vain läpi siispä ilmeisesti pitänee odotella, mitä tuleman pitää...
 
Huoh, kaikki oireet on vaan menkat alko ja testi nega joten uskottava se on...mie vaan kuvittelen nää oireet |O juu tänään siis menossa kp 5 ja usko horjuu jo vahvasti, että meille toista on tarkotettukaan koskaan tulevaks :ashamed:
 
Moi taas, joo Coffee, oon tännekin kirjoitellut, tosin ei ihan niin ahkeraan kuin kevätvauva -puolelle. Pocoyo: :hug: Unico: toiv. ei täti tule sullekaan!

Pahasti näyttää et täti on todenteolla tulossa, mut en oo vielä lopullisesti luopunut toivosta.
 
Kiitos kaikille onnitteluista =)

Paljon peukutuksia niille, joilla on jännät päivät käsillä! Toivottavasti se täti jättää tulematta ja testit näyttää plussaa! Mun yhden hyvän ystävän pitäisi saada vauva ihan näinä päivinä. Oi, että. Tiedän vaan kuinka hirveäksi mun vauvakuume muuttuu, kunhan tuo pieni syntyy ja pääsen sitä katsomaan :heart: Mutta eipä auta kun odotella sitä hetkeä, että meilläin annetaan vaaville lupa tulla.
 
Nyt näyttää taas tyrehtyneen :/ Saas nähdä, no on tässä aika avielä tapahtua vaikka mitä :) Yritetään ottaa rauhallisesti ja pettyä sittn jos on tarvetta. Tosin eilen oli tosi surullinen olo, tänään jos parempi (varsinkin kun tuhru loppui)
 
Pahoittelut tippuneille ja tsemppiä uuteen kiertoon..

Itselläni on taas rinnat arkana, mutta tällä kertaa se arkuus joko alkoi myöhemmin tai sitten, mie ku en ole jaksanut töiden takia laskea niitä päiviä tädin tuloon, se vaan tuntuu siltä.. no, muuten oon aika väsynyt, mutta se johtuu varmaan siitä, että sain viikko sitten itselleni pyörän ja olen sillä fillaroinut torstaista lähtien.. kyllä oon huomannut, että mulla on päässyt kunto rapistumaan tosi pahasti, ku tekee niin tiukkaa polkea kotiin töitten jälkeen.. matka on kyllä melkein kokonaan ylämäkeä.. toivottavasti saan edes peruskunnon ennen ku pitää laittaa pyörä talviteloille ja siitä olisi apua myös raskaaksi tuloon.. aina kun poljen ylämäkeä ja jalkoja alkaa särkemään, kuvittelen mielessäni mun 34-kokoisia housuja, jotka on mulle joskus mahtuneen ja kipu ei tunnu niin pahalta.. en mie varmaan koskaan saa laitettua niitä housuja jalkaan, mutta on niistä kiva haaveilla.. :D
 
Tulin kurkkimaan et mitä teille tänne kuuluu ja onhan täällä tapahtunut viime käynnin jälkeen,Paljon onnea plussanneille ja jarrusukkia matkaan mukaan :heart:

:hug: uuteen yrityskiertoon joutuneille

Pocoyolle erityis :hug: kyllä se toinen teillekin vielä ilmoittaa tulostaan,toivon vaan että ilmottais nopeemmin ku meille,alonki olla jo puolhullu :D

Mä kärsin kauheesta väsymyksestä ja etovasta olosta :/ Onneks ei oo oksentaa sentää tarvinu,viikotkin on jo hurjat 6+0,mut nopeesti on nää kaks viikkoakin menny,johan täs on kuukauden päästä yks neljännes takana
:whistle:

+++++++++ onnea testaaville!
 
Pahoittelut kaikille tätin kylään saaneille :hug:

Itsellänikin alkaa tuntumaan siltä, että se täti taitaa tulla tuossa loppuviikosta. Alavatsan juilimista on ollut jonkin verran viime päivinä, välillä menkkamaista ja välillä jotain aivan kummaa. Nyt vatsa ihan ok. Lämmötki oli illasta normaalit vaikka viime päivinä olleet normaalia korkeempia, aamulla oli kuiten pientä lämpöä.

Eihän me kauheesti silloin voitu oviksen aikaan pupuilla ja yrittäny ottaa iisisti, mutta kyllä sitä tullaan taas ala aika kovaa ja korkeelta, jos täti tulee :'(

Mutta kyllähän me vielä plussataan :) Jos ei tässä kierrossa, niin sit myöhemmin (yritän ainakin olla positiivinen) ;)
 
Hei vaan pitkästä aikaa. Olen käynyt kyllä paljon lukemassa juttuja, mutta edellisestä kirjoituksesta onkin jo aikaa. Listan mukaan mulla on kp:t aika pitkällä mutta ne johtaa hieman harhaan. Ilmoitin menkat alkaneeksi silloin kun tuhruvuoto viimeeksi alkoi, mulla kun ei ole pillereiden lopetuksen jälkeen ollut kuin tosi niukkaa vuotoa. Siitä sitten kolmen päivän kuluttua alkoi ensimmäinen kunnon vuoto, joten jos siitä päivästä lasketaan niin kp olis tänään 25. Ja kierron pituuskin on yleensä ollut tuolla yläkantissa. yritän tässä kait itselleni todistella että kierto ei ole vielä lopuillaan. Testasin eilen nimittäin hätäisenä selkeän negan ja toivon tietysti että se muuttuis vielä tän kierron aikana. Viikonloppuna nimittäin alkoi ennen tuntematon tissikipu, lähinnä nännit on arat ja rintoja vihloo välillä. Kyykistely tai pomppiminen lisäävät painon tunnetta. Alamahaa vihloo myös aika-ajoin ja välillä munasarjojen kohdalta tuntuu kuin piikillä pistettäis. Muut oireet voikin sitten laittaa enemmän vauvakuumeen piikkiin... Osaatteko muuten sanoa että mikä pitäis olla dpo että testeissä jotain näkyis?

Reipasta päivää kaikille, olitte sitten lomalla tai työpöydän ääressä kärvistelemässä!
 
TIISTAI 7.8.2007

Mouku80: kp 2/24-41
Sinnas: kp 3/26-28
Nanna81: kp 4/29-36
Summer81:kp 5/28
Pikkumyy81:kp 5/33-35
Annuli81: kp 8/28-35
Hirsimökin Hulda: kp 10/?
Mammutti-Mamma: kp 13/30
Miira: kp 14/27
Hobitti2003: kp 15/?
Giantti: kp 16/28
Taika-79: kp 21/30
Minski25: kp 22/27-32
Adimo : kp 23/25-29
Diarmuid:kp 24/35-40
Viola: kp 25/29-31
Caffee81: kp 26/26-28
Unico: kp 26/28
Peppi1981: kp 26/28-30
Sydänkäpynen: kp 26/24-28
Vilinäiti: kp 34/29
Pocoyo: kp 34/30-42
Dinah: kp 35/31-33
Miuku79: kp 46/23-58
Jemina-81: kp 57/23-32

Christiina: kp
Omeliini: kp
Venla-05: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Robotti Ruttunen: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen
Kuumeilija-79
Jahvetti
Piipi79
Jepsu
Äitsy80
Ciba
Alisa
Funny
Nallepuh25
Piitsi82
Rakastava äiti
Mussu81
Hysteerinen
Mavi
 
peppi: Peukkuja sulle! Tohon fillarointiin, mulla auttaa kun n tylsää polkea et heitän musiikit korviin.
piitsi82. Kiva kuulla kuulumisia ;) ja mitä on odotettaviss ajos joskus päästää seuraamaan perässä :D
caffe81: täällä tuhruillaan edelleen, et kai tuo alkaa selvä olemaan et hanat aukee perjantaina 8aattelin pikkuhousun suojalla pärjäillä sinne asti :D Toisaalta jos kuvittelemaan ruvetaan niin... Kuvottava olo on nyt ja ;) (okei varmaan johtuu siitä et oon nukkunut koko kuuman päivän niin juominen korjaa tod näk tilanteen ;) tai töidenaloitus oli niiiin rankka kokemus :LOL: )
Vilinäiti: Toivotaan että vielä plussaksi muuttuisi!
 
Unico kuvitellaan vaan vaikka mitä ;) Jospa se täti vaik hämääntyis moisista jutuista, heh heh...Minäkin olen tänään taas kuvitellu ties mitä mm. outoa painontunnetta alamahassa ja "nippailuja" :p Mulla on vaan niin hyvä mielikuvitus, että...

Vilinäiti jospa se vielä plussaksi muuttuisi :whistle: kovasti plussatuulia sinne suuntaan yritän tässä puhkua...
 
Moikka vaan taas täältäkin!
Reissusta palattiin tänään.. No eipä ainakaa ehtinyt ajatella vauva asioita.

Kaikille joilla täti kylässä suuret halit! :hug:
Oli tänne plussiakin tullut.. Onnea kovasti siis heille!!
Ja kaikki joilla piina päivät lähestyy loppuaan niin kovasti stemppiä

-Taika-
 

Yhteistyössä