25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

Tiistai 15.7.2008

mulmul 4/27-30
Peppi1981: kp 7/28-30
ElinaMaria: kp 8/28-34
Noomi-: kp14/22-26
Tuulia79: kp 20/31-35
johanna83: kp 23/44
TinyAngel:kp 27/29-30
Hemuli1981 kp 33/?-38
Ouska: kp 33/28->??
Vilinäiti: kp 47/?
Apsu: Kp 48/35
Rouva B: kp 58/63
mami-ehdokas: kp 65/28-30
Stella82: kp 91/30-32

??
Tiiperö: 129/25-26
PikkuMyy-82: kp 134/27

Taustalla:
Minski26
Unico

+Plussannut:
Maotao
Adimo
Caffee81
Annuli81
Mammutti-Mamma
 
Moikka tännekkin pinoon! :wave:
Mitäs kaikille kuuluupi?
täällä ei mitään uutta...tänään ehkäpä jotain tuntemuksia mahassa..heh!
tai sitten kuvittelua...
kiireinen viikko on ollut. Ja loppu viikosta vielä jännät paikat. Jos ei nyt täti tuu ja pilaa kaikkea!! :kieh:
 
Heipsan kaikille!
Itselläni on menossa nyt kp2/?, kierron pituus on täysin kateissa tällä hetkellä.

tietääköhän kukaan kuinka nopeasti lääkärit yleensä määräävät hormonaalista apua kierron pituuteen ja epäsäännöllisyyteen? Ja millä lääkkeillä lähdetään yleensä liikkeelle?
 
ElinaMaria niin niin kuitenkin etsimällä etsit, hih! :D
Mulla on siellä vaikka mitä hassuu juttuu...eniten käsitöitäni,mutta kyllä tätä arkeakin. Vauva juttuja en oo kauheesti sinne kommentoinut kun en oo varma kuinka moni mun tutuista sitä lukekaan...tervetuloa sinne kurkkimaan ja asioita kommentoimaankin. =)
 
Täällä odotus kasvaa päivä päivältä. Ens viikolla ratkeaa ensimmäisen yrityksen tulos. Vaikka olen asennoitunut pitkäänkin yrittämiseen, vauvahaaveet meinaavat vallata ajatukset täysin :heart: Onneksi perjantaina alkaa loma ja saa muuta kivaa ajateltavaa. Tsemppiä Apsulle kierron kanssa!
 
apsu: mä ainakin sain terot tuohon kierron pituuteen ja epäsäännöllisyyteen heti kun oli kiertopäivät yli 60 ja nyt kolme kuukautta syön säännöllisesti.. yrityskertoja oli tuolloin takana 3.. mut kai se on lääkärikohtaista
 
Apsu kyllä mä ainakin kävin tosi nopeasti.... mut voithan varata lääkärille soittoajan ja kysellä niin mitä mieltä on asiasta.... tiedän et on stressaava tuollaiset tuhottoman pitkäksi venyneet kiertopäivät... esim. me olemme aloittaneet yrittämisen vuoden alusta ja yhden pitkän pitkän kierron takia on menossa vasta yk 5
 
jaa..has!!!! taas aamulla tulla tupsahti nega!!! Nyt mulla ei oo enää testeja joilla testata, kun tälläinen hätä housu olin taas kerran!!!! :ashamed:
koskakohan mä jaksaisi odottaa ees niin kauaa että ois ees mahdollista näkyy tuo plussa... :eek:
 
tää täällä pohdiskelee kuinka tarkka pitäisi olla. kertokaahan miten elelette nyt yritysaikana ruokanvalion, alkoholin ym. suhteen. lähinnä tuota ruokapuolta mietin. pitäisikö jo välttää 'kiellettyjä' ruokia ennen plussaamista?
 
Noomi- mä ainakin syön ihan normaalisti. foolihappoja kyllä rupesin popsimaan tän kuun alussa...ja alkohooliakin juon, mutta ehkäpä pienempiä annoksia kerrallaan ja sauna ja rankan työpäivän rentoutus siiderit oon jättänyt kokonaan pois... :D eli juon vähän jos on synttäri yms..bileitä tai jotain muuta juhlittavaa, mutten muuten...
 
TinyAngel Hyvä tietää. Mä oon syöny nyt niin kuin olisin raskaana, mutta onkohan turhaa. Alkoholin oon jättäny nyt kokonaan pois - tosin lomareissu edessä ja ajattelin menkkojen alkamisen jälkeen juoda ruoan kanssa viiniä. Vähän niinkuin lohdutukseksi, jos ei tärppää eka yrityksellä niin ihania illallisia Barcelonassa hyvän viinin kera tiedossa. :D
 
Perjantai 18.7.2008

Ouska: kp 3/28->??
Apsu: Kp 4/35
mulmul 7/27-30
Peppi1981: kp 10/28-30
ElinaMaria: kp 11/28-34
Noomi-: kp17/22-26
Tuulia79: kp 23/31-35
johanna83: kp 26/44
TinyAngel:kp 30/29-30
Hemuli1981 kp 36/?-38
Vilinäiti: kp 50/?
Rouva B: kp 61/63
mami-ehdokas: kp 68/28-30
Stella82: kp 94/30-32

??
Tiiperö: 129/25-26
PikkuMyy-82: kp 134/27

Taustalla:
Minski26
Unico

+Plussannut:
Maotao
Adimo
Caffee81
Annuli81
Mammutti-Mamma
 
Apsu ja Ouska: :hug:

ON: Mie en ota yhtään stressiä tästä yrittämisestä taaskaan.. en ole kyllä kerennytkään, enkä jaksanut.. töissä on nyt sen verran tekemistä, että iltaisin vain haluaa olla.. mie en ole kauheasti seuraillut mitä syön tai juon, vaikka lapsi on toiveessa.. joskus alku aikoina mietin, mutta nyt en enää ota stressiä.. pitää sitten, kun joku päivä tärppää, katsoa tarkemmin mitä saa syödä ja mitä ei.. :)

no, tätikin oli sitten pitkän kaavan kautta kylässä, vaikka luulin, että pääsisin tällä kertaa lyhyemmällä.. meinasin jo huolestua, mutta onneksi nyt näyttää, että siitä päästiin eroon.. :)
 
Kiitokset Peppi. Turhauttavaahan tämä on mutta eiköhän tästä selvitä.

Itse olen jättänyt suurimman osan kielletyn listan tuotteista poies, mutta alkoholia olen juonut. Nyt ajattelin sen jättää pois vähäksi aikaan,jos vaikka sillä olisi itsellä vaikutusta kiertoon. Kahviakin juon tai ainakin yritän juoda maksimissa sen kolme kuppia. Beroccaa syön siinähän on sitä foolihappoakin.

Tämä taitaa olla aihe missä aloittelevat yrittäjät on tarkempia ja pidemmillä yrittäjillä elämä normalisoituu siihen plussaan asti :) .
 
Vilinäiti toivottavasti alkais kohta mahassa nykimään... ;) :heart: :D

Mullakin nyt semmoinen olo että,jeeee! Menkat ekaa kertaa näin myöhässä 31/29-30
Testannut en oo vielä, koska menin tuhlaamaan testini hätäisenä jo pari päivää sitten
(28/29-30 & 29/29-30) ja silloin näytti kyllä negaa...mutta huomenna jos testaan oispa se plussa. :heart: :heart:
 
johanna83: mulla on nyt terot käytössä, et en tiiä miten "luomut" tulisi... vois taas olla maratonikiertoja mut onneksi ei ole nyt ainakaan... katsotaan sit parin kuukauden päästä kun terot on tarkoitus jättää tauolle...

Peppi1981:
kiitti
 

Yhteistyössä