--2012 yrittävät--

Voi harmi Rakkausvauva:hug:. Kovasti tsemppiä mustiin päiviin ja paljon plussaonnea ja intoa uuteen nousuun!

unelmavauvasta dpo 10 ei tosiaan ole paljoa, älä vielä menetä toivoasi!=)
Kovasti pidän sulle peukkuja :popcorn:.

reason, pahoittelut menkoista:hug:. Jaksamista mustiin päiviin.

suhveli pahoittelut negasta:hug:.

Toivoliini=). Kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa ja kiitoksia onnitteluista:heart:. Pelkäsin jo että olet heittänyt pyyhkeen kehään.. Jännät paikat sulla, tulehan kertomaan kuinka käy:popcorn:.

Sun kärsivällisyyttä piinapäiviin, hiljaa hyvä tulee=):popcorn:
 
miss_piggy
Halit kaikille joille tuli täti kylään tai testiin nega :hug: Ei luovuteta vielä, vaan jatketaan sinnillä yritystä :) Mää en nyt oikein tiä että mikä dpo mulla olis, tosin sillon kp 18 sain sen ovisplussan, mutta olikohan oikea ovis vai terolutien ansiota...että oisko nyt sitte niinku dpo3? Jännäilen testaamista joka tapauksessa ensi viikkoon.
 
Rakkausvauvalle pahoittelut tädin vuoksi!
En huomannut aikaisempaa viestiäsi. Tiedän niin tuon tunteen!

Meillä on nyt mieskin ruvennut kuumeilemaan tosissaan. Hän kyselee oireistani ja oli myös todella pettynyt kun täti nyt saapuikin..

Kyllä me kaikki vielä se plussa saadaan!! <3
 
Mites te muut suhtaudutte lääkkeitten käyttöön raskautumista ajatellen?
Itse olen pyrkinyt vähentämään "tarpeettomia" lääkkeitä, mutta menkkojen aikaan on ollut pakko käyttää niihin määrättyä Miranaxia. Tulipa tuossa mieleen sitten tarkistaa Miranaxin tuoteseloste. Siellä kerrotaan, että Miranaxin vaikuttava aine saattaa vaikeuttaa raskaaksi tulemista..jotenka siirrympä takaisin Panadoliin ja yritän sillä pärjätä..
 
Huh kiitos kaikille pahoitteluista.
Tänään aamupissasta testasin öööö..... negan? No jos siinä jottai oli niin oli kyllä niin laiha haamu että luokittelen negaksi.

Vaikka joidenki mielestä ( esim. mun mies) jatkuva testailu on ihan höpö hommaa, niin minäpä teen sitä silti, kun sillai saa jännätä ( vaikka kaikki negoja oliski) ja aika menee paljon nopeemmin :D Jos testaisin vasta kun menkat myöhässä, menis aika niiiiin hittaasti että järki lähtis, olis todellinen piina viikko. Kyllä mie mielessäni jo myönnän, että menkathan ne alakaa tietty, mutta mukava silti testailla ja jännäillä, että entä jos :D

Jos naiset nyt testataan oikee nega-aalto, niin enskuussa sit käännetään se positiiviseksi, eiks jee! Mulla sa aukiolotutkimus kohtapuoliin, ja monet on sen jälkeen heti raskautunut kun se jotenki voitelee reittiä se tutkimus. Tietenki siis siinä tapauksessa, että piuha on auki...

Eipäs masennuta naiset, kyllä se siitä, ja menkat on merkki että me ollaan NAISIA ja että roppa TOIMII ( ainakin jossakin määrin) ja et raskaus on mahdollinen. NAUTTIKAA NAISELLISUUDESTANNE :D
 
Tiedättekös... mä hain apteekista CB:n viikkonäytöllisen, kun eri palstoilta luin sen olevan luotettava ja erittäin herkkä... niin siihen ilmestyi "raskaana, 1-2"!!! Olisinko sittenkin?? Luottaisinko siihen vai 12h sitten tekemääni negaan, joka oli Davidin 10mlu liuska, eli herkkä sekin?

evangelinalle halaus täältä! mitä testejä olet käyttänyt? Olen samaa mieltä, testailu nopeuttaa ajan kulumista! Mä en oo pystynyt yhdessäkään raskaudenyrityksessä olemaan testailemaata ennen aikojaan..
 
  • Tykkää
Reactions: panzkus ja unikettu
Suhveli ONNEA!!! Siihen digiin voi luottaa kyllä!! Mut davidid ja rfsu:n testit on ihan onnettomia et niihin ei kantsi kyl uskoo.

Itse testannu prec chek testeillä ja parilla uudella mikäs se oli elivo ? Se tuntu kyllä ihan kelpo testiltä kanssa. Iltapissa mull aina tujumpaa, et testaan ku menen kotiin. ja tietenki huomenna taas uudelleen kunnes menkat alkaa :D Ihme juilintaa jo monta päivää alavatsalla. Ja tissit ei oo yhtään kipeet, vaikka ne ruukaa aina olla ennen menkkoja. No, jos tänä iltana teksit ukkelin miehisellä avustuksella pientä syvyysmittausta, aina ennen menkkoja nimittäin tulee etukäteist tuhrintaa rakastellessa. Jos tullee niitä, niin tietää vielä varmemmin et ohi meni kierto.
 
Kiitos kaikille! Näinköhän tosiaan sitten oliskin... <3

Mulla sai toi alavatsan oviksesta jatkunut juilinta uusimaan testin... eli ehkä sen vois sitten laskea oireeksi. Ja rinnat on kyllä ollut normia herkemmät. Muuta kummallisempaa ei vielä.
 
suhveli tuohan on juurikin se testi joilla yleensä vielä varmistetaan että ollaanko tosiaan pieniin päin ja kyllä kyllä, itse luottaisin siihen. Paljon onnea!:heart::flower:
Lämpimästi tervetuloa odottajien puolelle pohtimaan ja vaihtamaan kuulumisia=).

Evangelina kiitos kysymästä:heart:, palaan asiaan paremmalla ajalla eli huomenissa varmaan=).
 
Minäkin tungen mukaan.

Mitä mun pitikään itsestäni kertoilla? :confused:

Tässä jotain alkuun:

Bahuga.... 31v.... dpo4, kp19/28-32, ... ya7-8/2012, yk1-2....2. lapsi.

Toivottavasti tossa oli suunnilleen kaikki ja vaikka vähä enemmänkin.

Hurjasti onnea plussanneille, tsemppiä tädin kohdanneille ja onnenpotkuja ovis- naisille :wave:

Täällä epämääräisiä tuntemuksia. Ei malttais odotella testaamista..
 
Sun=):popcorn:.

Bambini toivottelen sinut tervetulleeksi pinoon vaikka itse olenkin siirtynyt jo tuonne toiselle puolelle, en vaan osaa täältä lähteä kun kavereita tsemppaan vielä ja mukana jännitän=).

Niin Evangelina kun kyselit voinneista niin hyvin on mennyt täällä odotus. Olen päässyt helpolla tämän alkuajan. Muutaman päivän nyt on ollut lisääntyvää huonohkoa oloa joka johtunee närästyksestä. Kovasti väsyttää ja sellainen krapulainen olo. Suoli toimii laiskasti ja vatsa on turvoksissa. Nyt on iskenyt jatkuva nälkä ja vaikka vetäisi 3 lautasellista makkarasoppaa ja ruisleipää niin hetken päästä on sellainen olo kuin ei olis syönyt moneen tuntiin:O. Tänään aamulla tullut ruskeaa tuhrua ja vaikka tiedän että raskauden aikana vuodot ovatkin kovin tavallisia niin hiukan pelottaa. Mulla ei ole ollut edellisissä kolmessa raskaudessa vuotoja. Päätin ottaa tämän päivän ihan rauhassa sillä olen aika paljon tässä viikon aikana touhunnut aamusta iltaan. Toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa!
Viikkoja on 7+3:heart:. Ensi viikolla ensimmäinen neuvola=).

Paljon plussaonnea kaikille ja ihanaa kirpsakkaa viikonloppua!:wave:
 
rakkausvauva minustakin selvää plussaa!! Onnea! Ja pieni vuotohan ei haittaa yhtään mitään, jopa verinen vuoto on ihan normaalia. Mulla tuli kuopuksen kanssa vielä rv8 ihan verisiä holahduksia, mutta tuolla se katselee lastenohjelmia :)

Kiitän vielä kaikkia onnentoivotuksista. Menkkoja ei ainakaan näy, tänään ois alkamispäivä... ehkä jopa vasta huomenna. Siksi en vielä uskalla odotuspuolelle lyöttäytyä. Kaapissa odottelee vielä apteekinoma ja sen ajattelin dipata huomenna tai sunnuntaina.

Piinailijoille tsemppiä! :)
 

Yhteistyössä