Evangelina: No hitsi, alkais sitte pian menkat ni ei tarvis iänkaiken odotella, pitkät kierrot on hirmu ärsyttäviä kun raskautta yrittää, sitä kuitenkin toivoo ja ja salaa uskoo vaikka testit näyttää negaa jne.
Unelmavauvasta: Mä niiin tiedän ton tunteen, miltä tuntuu kun toiset ja koko maailma ympärillä plussaa ja saa vauvoja. Me tehtiin esikoista 2 vuotta, ja se oli tosi piinaavaa. Mutta, siinä kävi sitten niin, että hain kouluun ja päätin olla sitten "lapseton", pääsin kouluun, koskaan en koulua ennättänyt aloittaa kun pääsykokeiden aikaan tein +++ testin. Usko vaan, hetkenä minä hyvänsä, sun tikussa on ne 2 viivaa:hug:
Omanapa: kp32/30-32(34) aamupissasta tein pregcheg puikkotestin, haamu vahvistunut, mutta hailakkaa on edelleen. Luulis että nyt jo pitäis vahvempaa viivaa olla, tai sitten tää on (toistanko itseäni
) taas pitkä kierto, kutes kesäkuussa 34. Takaraivossa kummittelee tuulimuna, joka mulla oli ennen kuopusta.
Mutta vahvistunut on eilisestä, se on pääasia..Ja oiretta pukkaa, joten nyt ooooootelllaaaaaaaaaaannn....