--2012 yrittävät--

Täällä taasen uusi immeinen liittyy porukkaan mukaan.
Yritettiin tässä 2 vuotta ilman tuloksia, mentiin naimisiin reilu kuukausi sitten ja jostain kumman syystä sain päähäni ajatuksen testata jospa olisikin tärpännyt..ja olihan se :)
eli siirryn kuumeilusta suoraan sitten plussanneihin..
 
Voi kurjaa Suhveli. :( Ja Sunflower ja Nibsu, pahoittelut negasta. Mutta taisitte molemmat testata aika aikaisin, josko se testin tulos siitä vielä muuttuisi?

Täällä täti kurvasi paikalle perjantaina, joten kp 3 nyt menossa. Oli kyllä niin ihmeellinen tuo viime kierto, että uskon, että jotain yritystä oli käynnissä tai sitten kohdalle osui ovuloimaton kierto. Nyt uudella onnella uuteen kiertoon. :)
 
Suhveli, olen pahoillani:( Voimia ja onnea uuteen yritykseen!

Pahoittelut negasta Sun sekä Nibsu. Vaan toivoa niin kauan kun ei tätiä, eikös?:)

Onnea uuteen kiertoon myös liiisulle!:)

ON: Ihan tosi kummallinen olo nyt. Ovista en nyt olekaan jaksanut tikuttaa, mutta oireet alkoivat tiistaina jo, ja jatkuneet tähän asti. Nyt on aivan järjetön selkäkipu+veristä vuotoa. Siis aivan kun menkat, mutta vuoto on limaisempaa... epäilen, että ovis ei olisi ollut vielä(koska yleensä sen aika varmasti huomaan siinä vaiheessa kun on, koska tulee ns. kirvelykipu, josta ei voi erehtyä). Nyt ahdistaa vaan tuo vuoto ja kipu. Onko kellään muulla ollut verivuotoa näihin aikoihin? mistäköhän voisi johtua....Kp nyt siis 15. Talletuksia on tehty kyllä ahkeraan, voisikohan olla vaan "rasitusvamma" :ashamed:
 
Odottavan aika on pitkä..nyt kp 28/28 ja huomenna pitäis menkat alkaa jos alkaa. jännät paikat :whistle: viimeksi ekat luomumenkat tuli kierron mukaan ja oli kauheen kivuliaat. nyt mahasta nippailee mukavasti. tosin tällaista nippailua ollut ajoittain pitkin kiertoa ja oikeestaan pelkästään vasemmalla puolella... tekis mieli tehdä jo testi mut kai on odoteltava ainakin huomisaamuun.
 
Viimeksi muokattu:
Minäkin tuun TAAS takasi tänne, vuotoa ja kipuja ollut ihan reilusti. Tää oli jotenki arvattavissa kun ei testitkään halunnu vahvistua, mutta parempi näin alussa.. Taas saa odotella vaan muutamia menkkoja.. Pelkään vaan, että kaikki ei tuu ulos ja että jotain jää tuonne, kun näköjään tarkastukseenkaa pääse.
 
Voi Toivo ja Miwwi...Mitkäs on tilanteet? :hug: Voi tätä epäreilua maailmaa... Koittakaahan jaksella! niin ja Miwwi: yrititkö vai päästä lääkäriin? Kuulostaa tosi oudolta jos ne ei tarkasta jos toivot sitä...entäs jos meet yksityiselle niin saisit mielenrauhan?
 
Miwwi:
Vaadi tarkistus,
itselläni oli km.2002.
Kävin sairaalassa päivystyksessä,mies lekuri paineli mahaa ja sano et"joo,kesken on menny" ja laitto kotiin(ei sisätutkimusta ei ultraa)..ite olin niin shokissa etten tajunnut tilannetta..
Jälkeenpäin oon miettiny et mitä jos kaikki ei ois tullutkaan pihalle,kauheet riskit.
 
Tervetuloa uusille ihmisille :)

Pahoittelut Suhveli, Toivoliini ja Miwwi :hug:

Negatestin tehneet; tsemppiä vielä, jos ei täti ole tullut kylään. Niin kauan ku täti on pois, on toivoa ;) Olette samassa veneessä kanssani.

Täällä kp30 / 28-32, dpo14. Ja tosiaan, negat tänään testattu apteekin omalla aamusta ja PC:llä ihan mielenkiinnosta iltasella. Molemmat ihan tyhjää täynnä :( Keskiviikkona viimeistään tädin pitäis tulla kylään, mut oireita tädistä on kovinkin vähän. Taitaa tehdä korvienväli tepposia mulle ja täti kurvaa tulipalokiireellä sitten paikalle. Jännää tämä arpominen silti on, etenkin kun nuo plussat on kotitestereillä olleet aina kadoksissa, plussat tullu vaan tk:ssa. Mutta, siihenpä en tuudittaudu. Pessimisti ei pety ku täti tulee, vaikka harmittaa varmasti :D
 
Viljonkka En käynyt lääkärissä, kun viikonloppuna kivut ei ollut ihan niin hirveitä ja vuotokaan ei ollut ihan älyttömän runsasta. Nyt vuoto on tosi niukkaa, eikä kipujakaan oo.. Joten kai se heti tyhjeni.. Seuraan kyllä jos kipuja tulee niin meen lääkäriin. Harmittaa vaan kun tätä ei saanut mustaavalkosella ja että ei tiedä oliko tää tm, km tai vastaava..

Ja ihmettelen tosiaan kuinka näin kävi, missä se vika on? Kun olin syönyt foolihappoa ja greippejä, mutta se vaan ei tarrautunut kiinni, sit mietin että silloinkun olisi ollut kiinnittymisen aika? niin mulla oli se niin kauhee päänsärky et otin sit sen ibumaxin, kai se sitten ei halunnut tarrautua. :ashamed:
 
suhveli, toivoliini ja miwwi Voi teitä riepuja pahoittelut! Mutta niin kauan on toivoa kunnes r-testi muuttuu negatiiviseksi.


Auki olo tutkimuksesta hyvä uutisia, auki on komiasti ja kaikki näytti normaalilta. Jos ei ens kevääseen mennessä oo mitään tapahtunu niin sit uus yhteys. Eli suurella todenäköisyydellä mun pitäs raskautua seuraavan 6 kk sisällä, JÄNNÄÄÄÄ! siis tilastollisesti. Jokainen kierto voi olla THE kierto, jippiii!!!!
 
Pahoittelut munkin puolesta suhveli, toivoliina ja miwwi... tsemppiä kaikille!

Täällä odotellaan kovasti testejä saapuvaksi postiluukkuun.. Vissiin liian ahkeraan ja liian ajoissa tullut testattua kun testit loppu kesken... Kp 28 tein negan ja nyt kp 30/28 eikä näy menkkoja missään.
 
Täältäkin Suhvelille pahoittelut kun en huomannu edelliseen viestiin laittaa!

Miwwi: kuulostaa järkevältä suunnitelmalta...mä en jotenkaa jaksa uskoa (tai toivotaan ainaki et näin on) et yksi ibumax voisi estää kiinnittymisen...itse nimittäin kärsin pahoista niska/hartia kivuista ja sen johdosta on aika usein yksinkertasesti pakko ottaa pilleri...no, toivotaan ettei se oo syynä ettei meilläkää oo vielä tärppi käyny(oon kyllä yrittäny vähentää, mut panadoli ei vaan tehoa valitettavasti!). Jaksamisia sinne Miwwi!

Evangelina: hienoja uutisia! Nyt vain kohti tärppikiertoa :)

ON: dpo4 taitaa olla käsillä...hiiitaaastiiiii kuluu nää...
 

Yhteistyössä