--2012 yrittävät--

Isot onnittelut Nibsulle :)

Voi sun, uskon että tuntuu todella kurjalta, olen pahoillani puolestanne :( tsemit mustiin päiviin! Teillä on jo ohtuuttoman paljo yk:ita takana...oot varmaan kertonu mut en muista että ootteko käyny tutkimuksissa? Toki eikös teillä jo lapsia ole, että kaikki kai pitäisi olla kunnossa..vai...Ei tarvitse kertoilla jos et halua, mietityttää vaan että ettekö voisi jotain apua saada, ansaitsisitte sen :hug:
 
Sunflowerille vielä tännekin pinoon; voi surku, tsemppiä ja voimahali :hug:

nibsu: :heart:

Mites muut jännäilijät? Tänne tupsahti täti kp 1/30, yk 2-3.. Hassua, mua ei harmita edes oikeastaan. Toisessa pinossa kertoilinkin jo, että duunissa (määräaikainen, sijaisuus) koeaika lähenee loppuaan, hyvillä mielin sitä kohti siis, ei tarvi ainakaan sen puolesta jännitellä raskaus-asiaa. Ja toisaalta, esikkoa tehtiin vuosi, joten tuskin tämäkään ny sormia napsauttamalla tulee. Joten, hyvillä mielin uutta putkeen. Ihme ettei harmita, koska toiveet oli korkealla.

Plussapuhuria hurjasti kaikille!
 
Sunflower11
Viljonkka: Yksi yhteinen on. Keväällä on käyty jotain tutkimuksia, mut ultrattu ja miehen simppanäyte (huonohko on).
Mulla on ainakin liian lyhyt luteaalivaihe, eli keltarauhanen ei toimi oikein/kunnolla. Kun siis pitäs olla ainakin sen 12-14 päivää luteaalivaihe niin mulla on 7-8, eli limakalvot alkaa rapistumaan ennenkuin mikään edes ehtii yrittää kiinnittymistä.
2. lääkkeellinen kierto oli nyt. Noita on loppuvuoteen. Sen jälkeen jos ei ole tärpännyt siis, mietitään. Jatketaanko näin vai halutaanko rankempiin hoitoihin.
 
Sun: kiitos kun valaisit muistamatonta :) Toivotaan kovasti, että lääkkeistä ois teille hyötyä! Mitkä on sun omat fiilikset tällä hetkellä niiden rankempien hoitojen suhteen? Toki eipä niitä nyt vielä tarvi miettiä, toivotaan ettei niihin saakka tarvis ees mennä! Oliko muuten viime kierrossa lääkkeiden vaikutuksesta yhtää pidempi luteaalivaihe, eikös sulla ollu? Hienoa jos ne toimis oikein!!

Bambini: Hyvä et pystyt ottamaan asian noin positiiviselta kannalta. Musta tuntuu et mäki oisin ees pikkasen rauhallisempi jos jaksaisin olla positiivisella mielellä ja uskoisin et kyllä se tärppi vielä käy. Kai mulla on tämmönen pessimisti ei pety -vaihe menossa maalailen piruja seinälle et mikä kaikki meis on vikana. Tuntuu et tää 7kk:n yrittäminen on jo kovin pitkä aika (vaikkei todellisuudes oo)...ja sitte ku stressaan kuluvia kuukausia niin ei ainakaa tärppi käy :(

ON: ei paras fiilis...stressi (muustakin ku tästä projektista)..ens viikolla pitäisi saaqda gradu tarkastukseen ja ku pakolla vääntää kiirees niin en saa mitää aikaseksi. Painiskelen itseni kans ku siis vakipaikkahan mulla on marraskuun alusta ja gradu menis jo läpi, mut ku en oo siihen ite tyytyväinen niin ketuttaa palauttaa sellasenakaa...hohhoi. Sitte stressaan sitäki etten ehi saada papereita ja valviralta nimikettä ennen ku työt alkaa...vaikka eihän ne sinänsä oo sit mun käsis. Usko täs vaan loppuu ku päätä vaan lyön seinään ton gradun kans.
 
Sunflower11
Vilijonkka: En oo oikeen niitä hoitoja ajatellut vielä enkä viittikkään, hetki/kierto kerrallaan katellaan eteenpäin.
Noilla lääkkeillä joo luteaalivaihe pysyy normaalissa, 15päivää molemmissa kierroissa nyt ollut, tokihan se on vaan lääkkeiden takia, mut ihan kiva että on normi, harmi vaan ettei se sitten auta kun ei oo käytössä.

Täällä vaan masentelen :( paha mieli ollut menkkojen takia..
 
Vautsivau! Täällähän oli tapahtumia sitten viime käyntini!
Onnea plussanneille!! Ihana juttu :)

Voimia tädin kohdanneille! Kyllä ne kaksi viivaa vielä saadaan!

ON: tilasin tähän kiertoon David- ovistestejä ja en saanut niillä kunnollista ovisplussaa ollenkaan. Kp 12 testasin negan ja jätin kp 13 testaamatta. Kp 14-16 olen saanut vain hailuran viivan, tänään en enää niinkään vahvaa. Todella outoa, että jos ovis olisi ollut kp 13, niin olisi testissä ollut jotain jo kp 12.
No oli miten oli, parin viikon päästä selviää.

Mulla on tällä hetkellä elämässä paljon isoja asioita meneillään, joten vauvajutut ovat jääneet hiukan taka-alalle. Hyvä niin, sillä on tehnyt hyvää olla ajattelematta raskautumista 24/7.

Plussatuulia kaikille! :)
 
Sun voimia masennuksen voittamiseen ja mustiin päiviin:hug:.

Vilijonkalle jaksamista sinulle opiskelujen kanssa ja piinapäiviin pitkää pinnaa! Pian pääset testailemaan, suakin odotellaan jo tuolla toisella puolella kovasti;).

reason toivottelen oikein hedelmällisiä tärppipäiviä=).

Mä lähden nyt taas syömään vaihteeksi, jos vaikka jokin ruoka-aineeksi luokiteltava tuolta kaapista menis alas:).

Hyvää viikonloppua kaikille ja paljon plussatuulta+++:whistle:.
 
Tsemppiä Sunflowerille mustiin päiviin! Ja onnea plussanneille, Nibsulla oli ainakin iloisia uutisia.

ON: Meneillään "tylsät" päivät parasta tärppiaikaa odotellessa. Tänään kp8, joten kohta päästään taas ikään kuin tositoimiin. :)

Ihanan aurinkoista viikonloppua ja ennen kaikkea plussatuulia kaikille!
 
liisu Tylsät päivät täällä kans, kyl tää alkukierto on aina niin hijas....


Ovista ootellessä, en kyl oo nyt kahtonu et millä kp:llä oon menossa, kun ukkokaa ei oo ollu kotona. Mut aika kyllä matelee. Mutta! Meille tulee tänään koiravauva, sitä pääsee paijaamaan :D

Mitäs muille kuuluu?
 
Heippa kaikille! Onpa täällä paljon tapahtunut, iloja ja suruja. Onnittelut nibsulle! pahoittelut ja paljon voimia pettymyksen kohdanneille...

Omaa napaa. Olin vähän huolissani tuosta verisestä vuodosta viikko sitten, eikä ovulaatiota ollut tullakseen... mutta, kävikin niin, että tuossa ke-to se sitten saapuikin ja oikein ennätysmäisten kauniiden ja runsaiden limojen kera! Pyydän anteeksi nyt tuota kuvailua, mutta mulla ei oikeasti varmaan ikinä ole tuollaisia ollut aiemmin:) Olen tosi toiveikkaalla mielellä, luulisi että pikkuveikkojen olisi nyt ollut helppo päästä perille... nyt vaan sitten jännitellään ja 4.10 testaillaan, jos sinne asti päästään.

Minullakin töissä ja kotona aika tavalla nyt muuta aateltavaa(plus opinnoissa tulossa lokakuussa näyttö), niin että aika menee ihan kivasti vaikka jänskättääkin kovin:)

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Haudi hou!

Sateinen lauantai, mutta ah - niin ihana viikonloppu meneillään! Perheen kesken oleilua ja tekemistä... ja nää 2 päivää menee aina niin nopsaa, ettei ehdi paljon vauvajuttuja miettiä. Vaikka ne ajtukset välillä niihin asioihin poukkoileekin. Tänään kp9 ja jännäilen, että koskahan ovuloin ja ovuloinko ollenkaan... km-kierto siis meneillään, niin varmaahan se ei ole. Tikuttamisen aloitin jo eilen illalla, ihan vaan malttamattomuudesta... ja toki siinäkin pelossa, että jos kierto on km vuoksi sekaisin, niin jos ovis sattuiskin tulemaan normia aiemmin. Ihan viivanpaikkahan siihen vasta tuli, joten toivonmukaan tulonpäällä sitten ois... itse veikkaan, että voi olla melko normaali ajoitus.

Alkukierron hiljaiseloa siis täälläkin ollut.. pikkuhiljaa onneksi alkaa taas lämpenemään ;) Kivaa, että meitä on aika monta menossa suht samoilla kiertopäivillä, saadaan sitten yhdessä piinailla :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Äitikissa oviksen bongaamisesta. :) Nyt sulla on sitten piinailut edessä.

Kiva tosiaan, kun täällä on monilla kierto menossa suht samoilla päivillä. Me jo aloiteltiin tämän kierron harjoitukset. :) Kp siis 9, joten hyvää harjoittelua ensi vkon tärppipäiville. En aio ottaa tähänkään kiertoon ovistikkuja käyttöön. Vielä mennään ilman. En itse asiassa ole käyttänyt niitä ikinä, kun musta tuntuu, että paineet vain lisääntyisivät niiden myötä. Hyvä kuitenkin kun nykyään on mahdollista tikutella ovista, se kuitenkin valaisee ovisaikaa mukavasti. Jos tärppi ei käy muutamaan kiertoon, niin sitten otan luultavasti ovisbongailun arsenaaliin. Tähän kiertoon aloitinkin jo Multivitan raskausvitamiinit. :)
 
miss_piggy
Mulla vissiin ois ovis ens viikolla, tuskin jaksan nyt tikutella ku on muutaki ajateltavaa, tuo opiskelu vie niin paljon aikaa... Mut listoilla heilun edelleen ja kirjotan ku kerkeen tosiaan :D
 
Ihana unikettu kun käyt kyselemässä täällä pinossa kuulumisia...ihan on teitä "vanhoja" ikävä, kun ootte toiseen pinoon "muuttanu", vaikka toki hyvä niin ;)

Tavallisesta poikkeavia oloja ei oikeestaan ole...viiltelyjä ja nippailuja, mutta niitä on nyt varmaan ollu joka kierrossa :( sit närästelly on aika monta päivää, mut onneksi sekin eilen vähäsen hellitti. dpo10 tänään, mut ku mulla on tää pitkä luteaalivaihe niin viikon sais vielä jännäillä ja parasta toivoa...yritän nyt olla testailematta vielä kun epäilen et pitkän vaiheen vuoksi plussaki näkyisi vasta myöhemmin...La varmaan viim. testaan ku mennään häihin ja voisi siellä sitten muutaman punkkulasillisen juoda, jos ei oo tärppi käyny...toiv. olis hyvä syy olla vaikkapa kuskina :)
Mitkäs sun olot on ollu viimeaikoina? toivottavasti voit hyvin :) koskas on ultra?
 
Tärppionnea jokaiselle! Ja tsemppiä peitonheilutteluun kaikille, joilla on kuumat päivät edessä! Itse lukeudun toivon mukaan siihen sakkiin. Nyt menossa kp11 ja illaksi on miehelle ilmoitettu, että ois hommia ;) aloitin tikuttelun jo tosiaan ajoissa, ja viivanpaikka/haamu edelleen eilen illalla.. huomiselle toivon jo pientä kohoumaa, niin vois aatella, että ovuloin ajallaan.. katsellaan! Tosin alavatsan juiliminen on välillä niin kovaa, että epäilen jo jotain tulehdusta. Ja limatkaan ei ihan vastaa normikiertoa :( plääh.

Vilijonkka ei kuulosta hullummalta, voishan se tärppiin viitata, närästys varsinkin
 
Kiitos kysymästä Vilijonkka:heart:. Aika rankka rupeama ollut viimeiset pari viikkoa. Olen ihan poikki ja pahoinvointia on läpi päivän. Kerran olen vaan oksentanut mutta jatkuva huono olo on. Joskus heti syömisen jälkeen on hyvä olo hetken ennenku alkaa närästää niin riivatusti. Tänään vaivannut selkäkipu ja pääkipukin alkoi nyt hiipiä, olisko kahvin puutetta.
Ultra mulla on 5.10.=)

Enhän mie muistanut että sulla oli pitkä tuo loppuvaihe. Jo niin innoissani kuikkinut tänne että koska koska testaat:popcorn:. Hyvältä kuulostaa tuo sun tilanne. Ei mulla ollut mitään ihmeempiä kipuja tai nippailua plussakierrossa eikä mitenkään poikkeuksellista vuotoakaan, oikeastaan päinvastoin. Närästys voipi tosiaan olla oire plussasta=). Jännää! Kovasti toivon sinulle plussaa!+++
 
Voi unikettu, kurjaa :( tsemppihaleja täältä! toivottavasti alkais pikkuhiljaa helpottamaan olot siellä, niin saisit välillä nauttiaki odotuksesta! Ultra on ihan pian...jännää! Tuuhan kirjottelemaan sen jälkeen kuulumisia, tai voisin yrittää vaikka kurkata tuolta toiseltaki puolelta :) Kiitos tsempeistä, kyllä tää vaan kerta kerralta käy raskaammaksi...mut on täs vielä muutama kk et se vuosi yritystä tulee täyteen...toivo elää! Tietty paineita lisää se et moni läheinen ystävä on juuri parhaillaan raskaana/juuri saanut vauvan ja haluis päästä vähä samaan sumaan...saa nähä :) kaikkea hyvää sinne <3 ja palataan astialla!
 
  • Tykkää
Reactions: unikettu
Piinailu kovenee vaan, kyllä se näköjään aina, vaikka kuinka luulisi että pystyy pitämään pään kylmänä! Raskaustestit tilattu odottamaan testipäivää. Tai luulen kyllä, etten jaksa sinne asti edes odottaa. On se kumma, kun ei voi odottaa kunnes menkat olisi edes myöhässä... tai no olen muutamassa kierrossa jättänyt testaamatta ja odottanut menkkoja, mutta en kovin usein sitä malta tehdä. Säästyisihän siinä rahat, mutta jotenkin tykkään jännäillä ja testailla. Anyway nyt on menossa vasta dpo 4-5 eli odottelua, odottelua vaan:)
 
Äitikissa saman vika täällä, ei vaan pysty odottamaan, että menkat ois myöhässä! Kun kerran niin moni saa testeihin tuloksia jo ennen sitä, niin miksipä ei itse :) jännäähän se on, ei siitä minnekään pääse.
 
Alavatsassani kohtu on muuttunut kumipalloksi. Outo painava tunne ja kun esim kumartuu, niin tuntuu pallomaiselta. Lisäksi siellä on tuntemuksia, joita en osaa kuvailla. Ei kipua eikä nippailuja. Muuten ei oikeastaan mitään. Väsymys toki, mutta olen aina väsynyt joten se ei ole mitään uutta:) Jotenkin vaan tuntuu oudolta, että mitenkä nyt muka tärppäisi, kun ei aiemminkaan niin ole käynyt(vaikkakin seitsemäs yrityskierto onkin vasta, mutta silti alkaa välillä tuntua, että onkohan kaikki ok sittenkään)...
 

Yhteistyössä