--2012 yrittävät--

Kiitos tsempeistä. Peittoja on heiluteltu n. joka toinen päivä. :) Tässä viikonloppuna on varmaankin vielä parasta tärppiaikaa, joten toivottavasti päästään ainakin kertaalleen vielä tallettelemaan, niin on sitten parin vkon päästä jännitettävää.

Meni ihan omanapailuksi, mutta mukavaa viikonloppua kaikille! Ja pannaan plussapuhurit puhaltamaan, eikös juu! :)
 
Täällä odotellaan tätiä saapuvaksi kaikella todennäköisyydellä. Niin kamalat menkkakivut ja se ällö keltainen valkovuoto kyllä on aika selkeitä tätin oireita, etten jaksa pitää enää turhaa toivoa yllä. No, mutta odottelen nyt sitten tätiä kaikessa rauhassa, ja jatketaan sitten taas yritystä ensi kierrossa... heinävauvakin olisi niin kiva:)
 
Pari juttua mua kyllä ihmetyttää silti... viime yönä heräsin tosi kovaan viiltävään kipuun alavatsassa. Kävin vessassa ja kipu paheni hetkeksi, sain kuitenkin taas unen ja aamulla ei enää sattunut. Lisäksi tänään huomasin, että sektioarpi on aika paljon turvoksissa ja tummempi. Juuri joku viikko sitten miehen kanssa ihmeteltiin, kun koko arpea ei edes kunnolla näy. Tai sitten se voi olla, että se turpoaa joka kierrossa ennen menkkoja ja mä en oo vaan huomannut sitä aiemmin...
 
miss_piggy
Nyt ois menossa niinku kp 19, viikon päästä vois huvikseen testailla, sitte pitäis menkatki olla taas aikalailla hollilla. Tiän kyllä että sieltä ne tulee sitte taas kun on menossa kp 28, se on tässä muodostunu jo semmoseks vakiopäiväks, että ei tartte kp 28 aamulla edes testailla ku pönttöön hulahtaa veret, vaikkei ees oo mitään menkkakipuja..
 
Äitikissa älähän vielä heitä toivoa. :) Jospa elämä vaikka yllättäisi ensi viikolla.
Tsemppiä joka tapauksessa piinapäiviin.

Itsellä tänään kp17, ja uskoisin, että kroppaa (ja haluja) kuuntelemalla ovis oli tänään. Onneksi päästiin heiluttelemaan peittoja aamupäivästä. Lapsille sanottiin, että isi ja äiti menee saunaan. Voi jestas kun vaatii välillä kekseliäisyyttä saada aikaa seksille. :)
 
Kiitos kaikille!
Täällä alkoi vuoto aamulla kp 26/28. Yleensä kierto on tarkalleen sen 28 päivää, mutta ilmeisesti viime aikainen stressi on vaikuttanut tähän kiertoon. Harmittaa vain, että näin viime yönä unta, että sain plussan. Ajattelin aivan, että se toteutuisi muutaman päivän sisällä..Nooh, tästä lähtee yk 7...

Äitikissalle ja Viljonkkalle peukut pystyyn!

Unelmalle ja Liisulle tärppionnea!

Ja plussatuulia kaikille muillekkin!!!
 
sunnuntaita kaikille :)

muutamalla menkat alkanu toivotaan teille onnea ens kuulle ja muille peukut pystyyn tälle kuulle :

liiisu :LOL: toi on niin totta. kyllä hätä keinot keksii.. :) meillä yleensä laitetaan leffa lapsille ja mennään peiton alle pikku "päiväunille" :)

ON: täällä viimeks perjantaina heiluteltu peittoo jolloin oli vielä kovat ovis kivut joten toivotaan parasta. vielläkin tuo kipu jatkunut mutta jos varmuudeks vielä tänään illalla kokeilis.. ihmetyttää vaan kun näin kuan kipuillut.
ei o järin kannustavaa ku kaverin kan spuhuin ni toka s et ethän sä nyt vielä voi tulla raskaaks ku vasta pillerit lopetin.. voihan se niinkin olla mut kuopus sai alkunsa heti pilsujen jälkeen. ja esikoinen kesti puol toista vuotta jolloin saatiin jo hoitojakin.. niin masentaa kuitenkin kuulla tommosta varsinkin kun ollu jostain syystä muutenkin alla päin..

syksyistä sunnuntaita kaikille !!
 
Yk 8 starttasi eilen ja täytyy kyllä sanoa, että pilasivat pettymyksellä ja varsinki kivuilla eiliset häät. Täti tuli 2pvää etuajassa..hienoa toisaalta ei pääsi ennemmin uuden yk:n alkuun ku ei kerta tärppi käyny, mut harmitti ku pettymys valtas ja kirkossa heti alkoi niin kovat kivut et olisin lääkkeistä huolimatta halunnu vaan kotiin peiton alle suklaata mössöttämään. No, olin sitte kuskina kun eil ollutkaa juhlafiilistä ja nyt on sit ehkä ees juomien välttämisen vuoksi parempi päivä. Masis meinaa taas vallata mielen..ehkä tunnin päästä alkava harkkamatsi sais noi kurjat asiat pois mielestä...Anteeksi omanapaisuuteni :(
 
Reason ja Vilijonkka :hug: Voimia mustiin päiviin.

ON: Ei päästy eilen illalla tallettelemaan, joten toivotaan että perjatai päivän puuhailut riittää! Oviksen siis tikutin pe aamuna ja pe iltana oli oviskipuja. Josko sitä tänään vielä puuhailisi, vaikka myöhästähän se nyt taitaa olla. Koko viikonlopun on ollut maha ihan turvonnut, joten ei ole tehnyt mieli syödä mitään. Lisäksi tänään rinnat on olleet arat. Nyt siis kp20/dpo1.
 
Pahoittelut munkin puolesta mustiin päiviin joutuneille!

Mun piti kysymäni, että oletteko te muut huomanneet, että rinnat olisivat arat ovulaation aikoihin? En ole aikaisemmin kiinnittänyt moiseen huomiota, mutta nyt parin viime kierron aikana olen huomannut tällaisen mahdollisen ovisoireen.

Ja vielä kysymys kaikille: teettekö jotain jippoja peitonheiluttelun jälkeen, että "kaverit" pysyisivät mahdollisimman pitkään sisällä? :) Vai nousetteko heti sängystä ja pesulle? Sori yksityiskohtainen utelu, mutta mua aina säälittää nousta heti puuhailujen jälkeen ylös, kun tuntuu että kaikki valuu saman tien ulos. Ihmeellisiin asioihin sitä alkaakin kiinnittää huomiota vauvakuumeessa. :)
 
Sunflower Missä vaiheessa sun kierto on?

liiisu Minäkin olen viime ja tässä kierrossa huomannut, että oviksen aikaan/jälkeen mulla on yhtenä päivänä rinnat/nännit arat. Tosiaan vaan yhtenä päivänä ja sitten menee ohi. Muuten kierron aikana ei ole tätä arkuutta havaittavissa.

Tästä aiheesta oli vähän aikaa sitten keskustelua, mitä kukin tekee puuhailun jälkeen. Itse makailen hetken sängyssä, saatan nostella jalkoja, mutta sitten kipitän suihkuun. Vähän samat fiilikset kun sulla. Mietiskelen välillä, että onko kaikki ihan turhaa kun ne valuu kuitenkin heti ulos.
 
Voi harmi Vilijonkka, olen niin pahoillani menkoista:'(. Toivottavasti pallon tahkoaminen helpotti hiukan oloa=).

Pahoittelut myös muille pettyneille:hug:.

Sunille ja unelmalle kovasti tärppionnea, kuten myös kaikille muillekin+++.
 
pahoittelut kaikille joilla menkat alkanut. tsempiä teille uuteen kiertoon.

temput mä olen miettinyt ihan samaa et jääkö sinne yhtään uimaria ku tuntuu et kaikki valuu heti pois.
mut kokeilen koipia kattoon sit seuraavassa kierrossa jos nyt ei o tärpänny. esikoisesta olin jalat kattoo kohen mut entiedä oliko apuja ku hormoni lääkitys oli kans ápuna. sen olen kuullut että nainen ei saisi saada orgasmia samaan aikanan kuin mies, ettei se supistelu työnnä uimareita pois.

kivut kauanko teillä kestää nippailut ja kivut oviksen aikaan. mä en ovista o tikuttanu mut veikkaan et oli ke/to ja siitä asti ollut vieläkin kipeät nivuset. pelottaa ettei vaan ois käyny tärppi ja jääny si väärään paikkaan voisko?

niin joo ja mun ikä listoja varten on 27 :)

plussapuhureita kaikille :)
 
Mie oon kommentoinu varmaan aiemminki nuita puuhastelun jälkeisiä kikkoja, mutta kirjotampa taas :) Ite en oo koskaan jääny makailemaan sen kummemmin sänkyyn vaan saman tien pisulle ja pesulle. Siittiöt ei elä emättimessä kovinkaan kauaa ja vain pieni osa löytää oikealle reitille (noin parin sekuntin aikana). Tärkeämpää siis kai on, että mies laukeaa mahdollisimman syvälle. Ja se, ettei saa laueta yhtäaikaa miehen kanssa, on ihan kukkua. Miksi se supistelu työntäis uimarit pois? Miksi ei vetäis niitä peremmälle? Naisen orgasmi ei varmasti ole pahasta vauvayrityksen aikanakaan :D

Tsemppiä ihan hirveästi kaikille mustiin päiviin, puuhasteluun ja piinapäiviin! Plussaonnea!

panzkus 8+4
 
juu jälkeenpäin tai ennen miestä mut jostain luin et täysin samaan aikaan niin ne uimarit ei välttämättä pääse niin pitkälle.. ja siis orgasmiahan kehotetaan yrittämään kun orgasmista saa jotain
mielihyvä hormonia ja se edistää lapsen saantia.
mutta siis mielipiteitähän on monia. juurihan iltalehden mukaan joku lääkäri oli kumonnu
greippimehun yms merkityksen lapsen saannissa.
 
Mä olen kanssa lukenut että siittiöt erottuvat siitä "nesteestä" ja matkaavat samantien eteenpäin, ja loput turhat nesteet sitten valuvat ulos.

Negaa pukkasi tänä aamuna, ei voi mitään. Ja niin menkkaolo kuin olla ja voi... vaan pientä toivoa on pakko pitää yllä silti. Onhan nyt vielä suht aikaistakin, dpo on 11-12. Yleensä kyllä jotain näkyy jo näillä päivillä. Blaaah.
 
Sunflower11
Onnea kuumeileva äippä!

Mä tein sit ovisplussan :D eipä tarvinnu tässä kierrossa tehdä turhia ovistestejä.
Kunnon oviskivutkin oli tuossa päivällä, eli dpo 0 sit tänään. Kohta taas lääkkeitä saap laittaa..
 
Onnea Kuumeileva äippä! Ihanaa!

Kiitos temppujen ja kikkojen jakamisesta. :) Mukava kuulla, että muitakin nuo asiat mietityttää. Ja sori kun nostatin puheeksi sellaisen asian, jota täällä oltiin jo pohdittu. Enpä huomannut, että tästä oli ollut puhetta jo aiemmin.

Ja Sunflowerille onnea oviksen bongaamisesta! :)
 
angelbird tikutin oviksen perjantaina aamulla. Perjantaina illalla oli jonkun aikaa (ehkä pari tuntia) kipua alavatsalla = oviskivut. Lauantaina ja sunnuntaina ei ollut kipuja, mutta turvonnut olo. Nyt kun turvotus on kadonnut, niin alavatsalla ollut erilaista kipua kun perjantaina. En osaa sanoa millaista, ei ole jomotusta, eikä viiltävää kipua. Vähän kun olisi jotkut lihakset kipeenä, mikä voi tietysti olla ihan mahdollista.

Onnea Sun ovisplussasta! Siis onko se päivä kun on oviskivut niin dpo0 eikä dpo-1? Jos näin on, niin sitten mulla olis nyt dpo3.

Paljon onnea kuumeilevalle äipälle! :flower:
 

Yhteistyössä