--2012 yrittävät--

Sun Mulla ei ole mitään tietoa koska kannattaisi testata, mutta en kestä tiistaita pitemmälle jos ees sinnekään. Tiistaina siis dpo11, kp29/32(?). Ovis tosiaan oli vasta kp18, joten kierto voi hyvin olla jopa sen 34 päivää. Voi siis olla liian aikaista tuo tiistai, mutta katsellaan.

Täältä varovainen kuiskaus ilmoille.. kaksi viivaa tuli testiin :heart: taisivat oireet sittenkin pitää paikkansa :heart: päivällä täytyy käydä vielä pari testiä ostamassa varastoon, et voi huomenna ja ylihuomenna vielä testata., viiva on kuitenkin suht vahva :D

Nyt kasaan kuulkaas kaikki tarrasukat mitä löytyy!!

Onnea emppuli :)

Täällä tänään kp1, yk8 käynnistyi. Vihdoin viimein!!! Tämä kierto venyi sitten 36-päiväiseksi. Toivoin hieman lyhempää kiertoa, mutta olen tyytyväinen, kun päästiin uuteen kiertoon. Tässä vaiheessa ei oikeastaan edes harmita, ettei nyt tullut plussaa. Täytyy vaan jaksaa pitää toivoa yllä, että pian tärppi tulisi tännekin:)

Flunssan kourissa ollaan täälläkin, sitä on nyt liikkeellä. Lisäksi ikää on tullut taas lisää eli 32v olen nyt:)

isot onnittelut emppulille :flower:

nyt se piina vasta alkoikin. tänään dpo 12 eli vois hyvinkin näkyä testissä jo jotain mut pelko negasta suuri.
silti ei malttas yhtään odottaa. pissatus ja kiukku edelleen mukana ja nyt tullut mukaan myös tämä kun yöllä herää ni ei meinaa nukahtaa uudetsaan ollenka. ja tätä ongelmaa ei enne o ollu.

tarrasukkia, tarrasukkia =)

menkat kohdanneille tsempit.

emppulille onnea kovasti!

unelmavauvasta peukut pystyssä sormet ristissä aamujänniä sulle plussatuulia oikein puhureittain :D

itsellä kp ( muistaakseni) 27 tänään. Olin jotenki laskenu päivät väärin ja sain pe tai la kauhian itkumäry kohtauksen että en tuu ikinä raskaaksi ( nega siis sillon testattu) ja tuntu että koko maailma kaatuu. Arvataa, helepotti! Kunnon tunnepurkaus jotennki tasotti oloa. Eli kierto mulla voi olla joko 26, tai 28, tai 30. Hyvin hyvin harvoin 32. Mut ku negaa testattu pari pv sitte niin ei kyl oo kovin kovat odotukset enää ( olen siis jo tikenyt ja hyväksynyt että ei tässäkään kierrossa....). Mut jos nyt sattuu oleen kierto vaikka sen 30 niin eihän sitä tiijä vaikkei vielä ees näkyskää. Mut en jotenki usko_Oireita tiettenki taas vaikka milä mitalla mutta ainahan niitä on. Et ei oikeestaan ihmeempiä- odotellaan-.

unelmavauvasta pahoittelut sulle toivotaan et se viel posittiviseks muuttuis.

mä aattelin jos osais vaikka ens viikkoon asti venyttää ja jos menkat ei ala ni sit ainakin tietäs. no toisin kävi ja tänään testasin, tosin en aamupissasta mutta kuitenkin ja aivan puhdas nega. aika lannistunut olo. ja tänään dpo 13 joten oopn ymmärtäny et pitäs kyllä näkyä jo mut ovis kivut kesti useamma päivän et jos ei se ovis ollukaan sillon ku oon aatellu tai jotain. en tiedä. turhaan täs ittellensä valhetelee.

Pahoittelut negasta [B]unelma ja angelbird ja evangelina
ja toivotaan, ettei menkat teillä alkaiskaan ja nega muuttuuisi plussaksi!

Mulla on menossa ihan järkyt megamenkat. Onneksi sain flunssaan saikkua, eli oon saanut eilisen ja tän päivän ölläillä vaan kotona lasten kanssa:) Menee mustat päivätkin hieman paremmin, kun saa vaan olla peiton alla, jos muu ei huvita.

Täällä kans yritetään kesä/syysvauvaa. Eka kierto vasta menossa pillereiden jälkeen, kp20/30?, esikoinen siis tekeillä. Merkkejä on ollu jos mimmosia, osa varmaan kuviteltujakin mut tekis mieli testata hetihetiheti, ootan kuitenki ens viikkoon :) Ikää 25, opiskelen yliopistossa ja valmistuminen vois mahollisesti olla joulukuussa-13. En kuitenkaan haluu jäädä vastavalmistuneena suoraan äippälomalle, joten yritetään nyt saada vaava ni pitäisin välivuoden ja palaisin sit tekemään loput ja sit niitä töitä :) Ei ehkä maailman järkevin suunnitelma, mut oon potenu niin massiivista vauvakuumetta viimeset pari vuotta etten jaksa enää oottaa ja mieskin innostu viimein :D

miss_piggy Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! :(

Slallu Toivotaan, että visiittis täälä kuumeilijoiden puolella käy lyhyeksi. :)

ON: En oo tänne vissiin oikeen mitään kirjotellut, mulla meni taas kesken 9/12, sain plussan testiin, mutta se ei oikeen halunnu lähtee vahvistumaan. Enkä ehtinyt edes mihinkään lääkäriinkään tarkastutettavaksi oliko tämä tuulimun vai keskenmeno.. : / Tosiaan sain ovisplussan vasta kp 21.. : / Nytten on menossa dpo 4 :) saa nähdä, oviskin oli TAAS tosi myöhään vasta kp 22 sain plussan, vaikka se olikin vaikee laskee keskeytyneestä raskaudesta, mutta kumminkin.. : /

misspiggy Onnea uuteen kiertoon:)

Flunssa alkaa hellittää, samoin mustat päivät pikkuhiljaa helpottaa. Tuntuu vaan niin hirvittävän pitkältä tämä odotuksen odotus. Ja kun nyt taas näyttää että kierrot on sen 36 päivää niin tuntuu jo etukäteen ihan raastavan pitkältä ajalta. Huooooh. No, saan olla tyytyväinen, että menkat kuitenkin aina tulee ja suht oikeeseen aikaankin.

Voi olla, että pidän tässä kuussa vähän hiljaiseloa, mulla on loppukuusta näyttö ja siinä aika paljon hommaa. Vaan enköhän mä oviksen jälkeen palaja taas piinailemaan:)

unelmavauvasta pahoittelut sulle negasta.

täällä kp29 mut jos ovis oli sillon ku luulen ni se ois ny dpo 15 ni veikkaan et ovis on ollu myöhemmin kun ne kipuilut kesti tosiaan useamman päivän. testejä tilasin pinon eilen ja vissiin tänään jo pitäs tulla. viim. su kyllä pitäis sit alkaa menkat ja jos ei ala ja testi nega ni sit soitan lekuriin. mut päähän tässä sekoo edelleen pissattaa, ja ruoka himottaa et pakko syödä vaik ei ois nälkäkään. mut silti testi vaan negaa näyttää. ja mulla kun menkat ei ikinä ennakoi tulostaan.

Hei! Sain vihdoin miehen (kai) samoille linjoille ja yritämme nyt kolmatta. Oma haaveeni kolmesta lapsesta ennen kolmikymppisiäni on hiukan jo vaarantunut, sillä ois enää ensi kierto aikaa raskautua. Kaksi edellistä eivät ainakaan ilmoittaneet tulostaan mitenkään äkkiä.

Tänään on yk 3, kp 31/33-36 ja sekä aamulla että toissapäivänä testattu negat (miten niin malttamaton :snotty: ).

Huhuilen täältä taas...aikaa on vierähtäny, mutta tä alkukierto onki niin tylsää aikaa ;)

Tintti Kovasti onnea matkaa uuden tulokin yritykseen! Toivottavasti uutukainen saisi alkunsa nopeasti..miten pitkään yrititte ensimmäisiä?

Unelma: Iiisot pahoittelut..onko vuoto jo alkanu? tsemiä mustiin päiviin ja toivotaan että ens kierrossa tärppi kävisi..jos se stressin vähentäminen auttais?!

Angelbird: mikä tilanne? toivotaan, toivotaan :)

Evangelinalle oikein oikein tuloksekasta kiertoa ;)

ON: Greippimehua kitattu päivittäin nyt oikein ahkerasti yli 2vkoa...tänään kp16 ja ovistestit alkaaä olla aika tummia...eiköhän se tänään tai huomisis se plussa pärähdä, toivotaan :) ehkäpä greipissä olisi taikaa...nyt vähän pohdin koittaisinko myös punaviinin juontia oviksen jälkeen...mitkäs dpo:t sitä kannattais pikkuisen maistella tietääkö joku? luultavasti huuhaata noi, mut tuntuu vaan et kaikkee mahollsita on koitettava, vauvakuume on niin julmetun kova ;) Viime viikolla kävin gynellä kun menkat on koko ajan niukemmat ja niukemmat..vuotaa oikeestaan vaan enää yhden päivän niin et suojaa tarvis. Gyne laitto lähetteen hormooniverikokeisiin ensi kierron alussa, siihen olin tyytyväinen, saa tätä asiaa alulleen ja varmistettua, ettei hormooneissa oo häikkää, josta toi niukkuus vois kertoa. Ultrasi samalla ja limakalvot ja munikset oli ok:t ja koko viittasi siihen että ovis tulee tapahtumaan nyt n. viikkoa myöhemmin...toiveet on siis taas huipussaan ja pupuilut aloitettu varmuuden vuoksi jo todella aikasin tässä kierrossa...

Yhteistyössä