--2012 yrittävät--

Ei Rakkausvauva kun tuollainen on just niin ihanaa ja parasta tässä pinossa että tohkeissaan tullaan heti kertomaan ja otat meidät kaikki mukaan sun tilanteeseen!:heart:
Aamun pelastus oli sun uutinen muuten niin väsyneeseen ja "krapulaiseen" aamupäivään=).
 
Hurjasti onnea Rakkausvauva :heart: Oikein vilunväristykset kulki läpi kropan, kun oli niin mukava uutinen! Lisää näitä uutisia ;)

Kyselin jo toisessa pinossa tätä, mutta kysyn teiltäkin: Kauanko teillä on kestänyt oviksen jälkeen, että erinäiset kipuilut ja ovisoireilut on kadonneet ja olo "normalisoitunut" ennen tädin saapumista / plussaamista? Mulla dpo4, vasta, mutta oviskipuilu nivusissa ei helpota, vaan tasainen jomotus on koko ajan. Voihan se olla että niin on aina ollut, mutta nyt vasta kiinnitän siihen huomioni. Toki, toivon sen olen oireilu jostain muusta kuin lähenevästä tädistä :) Välillä pistelee epämääräisesti myös pitkin mahanseutua, välillä tökkii kylkiä ikävästi tai kivistää hieman navan yläpuolelta. Eilen illalla kun menin nukkumaan ja asettelin itseäni sängylle, huomasin että ikäänkuin kyljen lihakset olis tiukilla ja kiristeli ikävästi. No joo, ei ne raskausoireita ole kuitenkaan, mutta ajattelinpa kysellä, miten muilla ;)
 
Kiitos!! :heart:

Mä niin toivoisin että tää koko pino vois kohta siirtyä tuonne plussanneiden pinoon... Kaikki ihanat saisivat vihdoin sen plussan. <3

Bambini, mä en osaa sanoa tohon mitään, kun en kerran tuntenut ovista koskaan, mutta miksei nuo voisi olla jotain muita oireita? ;)
 
Oi kun ihania uutisia täällä on!:) ONNEA hirmuisesti Rakkausvauvalle ja Suhvelille! Tuli itsellekin hyvä mieli, kun luin ilouutisenne:)

Täällä aika matelee, mutta on ihanaa, kun kierto vielä alussa ja siis mahdollisuudet vielä vaikka mihin<3 Kun olisi vaan ovis ajoissa, ettei venyisi kierto...

Minulla nyt toista kiertoa käytössä foolihappolisä sekä Vitamore valmiste(lisäksi syön ympäri vuoden d-vitamiinia sekä kaikki omegat), toiveissa että nuo kierrot säännöllistyisivät. Kun saattaa heitellä 28-45. En tiedä onko tuosta Vitamoresta apua(ja hieman arvelutti se ottaa käyttöönkin), mutta toivotaan:) Ainakin viime kierrossa auttoi jo selkeästi pms:ään, ei ollut tavanomaista kiukkuisuutta oikeastaan ollenkaan:) Ovista en ole tikutellut, mutta ajattelin nyt tässä kierrossa kokeilla sitäkin.

Bambini, mulla on melkein joka kierrossa nuo oviksen jälkeiset oireet/oireettomuudet vaihdelleet ihan tosi paljon. Olen kirjannut nyt yrityksen aikaan niitä ylös. Joskus heti oviksesta on ollut tosi kovat juilinnat+tissikipu menkkoihin asti, joskus taas täysin oireetonta, ja joskus menkkakivut alkavat pari päivää ennen menkkoja. Välillä taas menkat alkaa ykskaks kuin hanasta vääntämällä ilman ennakkovaroituksia. Olenkin sen takia päättänyt, etten enää kuvittele yhtään mitään ennenkuin on aihetta...

Mukavaa perjantaita kaikille, ihanaa kun pian alkaa viikonloppu!
 
Bambini Mulla oli tässä plussakierrossa vähemmön oviksenjälkeisiä tuntemuksia ku negakierrossa. Nännit ei tullu kipeeksi ollenkaan, vaikka normaalisti oviksen aikaan/jälkeen. Kaikki kovemmat kipuilut/jomotukset yms. oli tiessään. Joskus dpo7 oli päivän ajan menkkamaisia oireita alavatsalla ja selässä, ilmeisesti kiinnittyminen. Sit dpo9 tuntu "elohiiri" muutaman kerran vatsalla. Dpo11 tuli haalea plussa ja seuraavana yönä oli kovaa menkkamaista jomotusta ja se jatkuu edelleen, kovimmin iltaisin ja öisin. Samoihin aikoihin rinnat meni araksi ja suuta kuivas.

Toivon teille kaikille pikaista plussaa ++++++++:heart:

panzkus 5+1
 
Varovasti tulin kuiskimaan, että tein tänää (vaikka ei pitäny) testin kp 30/30-34.. ja jotain hennonhailuraa näkyi testiajalla, sitä sai kyllä ihan tiiraamalla tiirata mutta siellä se nökötti, testiajan jälkeen viiva tummentui selvemmäksi..OHO:whistle:

Mies lähti ostaa digiä, malttaiskohan oottaa huomiseen, ko tekis mieli testata HETIHETIHETIHETI..

Rakkausvauva: selvät plussat,:heart: onnea:hug:
 
Täällähän pärrähtelee plussia niin hirveeeesti...onnea onnea teille kaikille :)!!! <3 kumpa me muutki päästäis vielä samojen aaltojen jälkimaininkeihin mukaan... Kertokaahan kun teette vielä tarkistustestauksia ja kuvia ihmeessä mukaan!!

täällä kp11..ei oloja mihinkää ovissuuntaan...hohhoi...masisolo...kai tää tästä. Onneksi viikonlopulle kuitenki kaikkee mukavaa tiedossa! Ehkä mä ryhdistäydyn, siivoon, käyn kaupas ja leivon...tai jotain.
 
Hurjasti onnea Toivoliini, väri vahvistukoon vielä punavärin kera :heart:

Minä en siihen greippimehun juontiin lähde ainakaan yrittämisen takia. Olen kyllä ennen juonut sitä ihan muuten vaan, aina välillä sitä ostan edelleenkinn. En ikävä kyllä usko, että sillä olisi suurta merkitystä raskautumiseen.

Piinaviikko jatkuu. Uskomatonta tätä väsymystä, tosin veikkaan pitkälti sen johtuvan työstressistä (ja jonka uskon vaikuttavan raskautumiseeni hurjasti). Jospa tämä stressi parin viikon päästä hellittäisi, kun saa toimivan "oikean käden" taloon töitä tekemään mun aisaparina. Ja hitto, itkupilliolotkin iski. Sen pistän taas kierron vaiheen piikkiin ihan puhtaasti, ärrimurrien kera :LOL:

Millä alalla kukakin työskentelee? Lähinnä mua kiinnostaa, että kuinka joutuu muuttamaan työnkuvaa mahdollisesti raskautuessa..
 
miss_piggy
Minä oon merkonomi, tällä hetkellä työtön..sehän tässä hauskinta on, että pääsin just koulutukseen johon oon himoinnu jo pidemmän aikaa..menee vaan vähän päällekkäin tän vauvatouhun kans.
19.9 alkais opiskelut jotka kestäis seuraavat 8kk, ja sitte mun pitäis valmistua vartijaks. Jos ja kun nyt pystyisin edes kutakuinkin suorittaa opiskelut loppuun, ellei sitten käy nyt niin että tää onki se plussakierto :D Sitte joutuisin varmaan keskeyttämään opiskelun jossain vaiheessa.
 
Onnea plussanneille eli Rakkausvauvalle ja Suhvelille! Ja Toivoliinille viivan vahvistumisia.

Lääkkeistä joku kyseli. Pyrin olemaan syömättä mitään lääkkeitä yrityksen aikana. Joskus todella harvoin syön särkylääkettä.

Mie olen töissä vaatekaupassa. Varmaan kuormassa tulevien vaatelaatikoiden nostelu on ainut asia mikä jää pois.

Pakko myöntää, että olen ollut eilen ja tänään aika masis kun kaikilla muilla näyttää tärppäävän paitsi meillä.. :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Yövuoron jälkeen mun "aamu" on vasta nyt :D,
mutta siis apteekin testiä kussuttelin, ja Haamu sieltä huhuili.. Näille päiville kyllä mielestäni liiian hailura, tai sitte on menossa tooosi pitkä kierto (oisko ollu kesäkuu kun täti tuli kp34) (koska niitäkin mulla aina silloin tällöin on).

Mä en osaa käyttää tota mun uutta hienoa Lumiaani;) jotta osaisin sillä ottaa tarkan kuvan, ihan suttukuvia tulee testeistä kun koitan.

Ja nyt kun heräsin, niin KYLLÄ mulla on öllöolo ja palelee, tutun tuntuinen olotila..:heart:

Muoks* Ja ne kp:t oli 31/30-32
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä