--2012 yrittävät--

Miwwi ONNEA!!!!

Huhuhhuihhhhh..... oliskohan oikeesti niin että nyt on käynynnä TÄRPPI?

Jo kierron eka päiviltä niin itsevarma tunne plussasta että välillä unohdin etten vielä ole raskaana :D Harmittelin vain että no kuluis nyt nuo päivät että voin testillä muillekki todistaa että ooon oikeesti paksuna.

Haaleita haamuja heikkoja plussia testattu, muuten menis varmaan viivanpaikka peloksi, mutta kun miehelle näytin ( se ei ikinä nää mittää missää testissä vaikka minä näkisin) niin MIESKI SANO ETTÄ NO ONHAN SIINÄ NYT JOTAKI!!!
Eli ei sillon mun mielestä voi olla viivan paikka. Ja mie olen niin monia kymmeniä testejä kahtonu, kyllä mie tijän millon on viivanpaikka ja millon ei! Huhhhuiijaa! Mutta mulla vasta kp 21 ( ehkä) et ei näin aikaisin tarttis näkyä mittää vielä, ja mie jo pari pv kahtellu että ihan niinku tuohon tulis toinenki heikko viivanen....

Nyt ei auta ku vain odotella, vahvistuuko viivat niin että voi sanoa ihan rehellisesti että plussa on. Sitte voi alkaa pelkään sitä, onko se taas väärässä paikassa...
 
Suhveli en ole vielä päättänyt päivää jolloin testaan. Varmaankin torstaina-lauantaina eli dp10-12. Katotaan koska en jaksa enää odottaa. :D

ON Nyt olen kehitellyt itselleni pari oiretta. Eilen illalla oli kamala janon tunne ja ei tuntunut menevän ohi vaikka join. Tänään aamulla alavatsassa outo tunne ja muutenkin vähän ihmeellinen olo. Ajattelin sen johtuvan nälästä, mutta ei oikein aamupala maistunut. Nyt maha hieman turvonnut ja alavatsan outo tunne tuntuu ajottain. Ei ole kipua, eikä sitä paineen tuntuakaan. En osaa kuvailla miltä se tuntuu.

Niin ja voiko finnit olla raskauden oire? Mulle on tullut kolme finniä naamaan viikon aikana ja yleensä mulla on todella harvoin finnejä naamassa! :O
 
Onpa teillä monella tosi jännät paikat nyt:) Plussaonnea!!!

Kiitos, Suhveli, toivotuksista:) Mulla on isommat lapset 4v ja 5v ja olisi ihanaa, että meillä olisi vauveli siinä vaiheessa, kun ovat eskareita/pikkukoululaisia ja omatoimisia. No saa nähdä suodaanko sitä kolmatta meille enää, vaan ainahan haaveilla saa:)

Mulla on menossa tosi niukat menkat, mikä on tietty positiivista, mutta vähän outoa(yleensä ollut enemmänkin runsaat). Voikohan tarkoittaa, että limakalvo olisi ollut liian ohut? Lisäksi mulla on nyt viimeisen vuoden tai ylikin, ollut ovis melko myöhään ja kierrot sitten venyneet. En tiedä onko sillä vaikutusta raskaaksi tulemiseen? Meillä ekat kaksi tulleet helposti, ja silloin kierto oli aina tarkkaan sen 28 päivää.

unelmavauvasta, voi olla raskausoire:) Peukut pystyssä! Mulla tulee aina raskaudessa aikaisessa vaiheessa jo, "maksaläiskä" silmän alle samaan kohtaan:)
 
Unelmavauvasta Kyllä finnit voi olla oire, johtuu nousevista hormoni määristä! Mulla eilen negaa pukkas, joten koitahan sinä nyt sitte plussata! :D



2 päivänä miehennähtävät viivat, elikkäs vahvat haamut/ heikot plussat. Ja sit EILEN PUHDAS NEGATIIVINEN...... Ei jaksa, mitä hiivatin kohtalon julmaa pilaa.... voi itku.

Mieli maassa.

Ehkä siis koitti kiinnittyä, tai mitä lie. Niinhan se menee et suurin osa raskauksista keskeytyy ennenku ehtii edes tietääkään asiasta ( jos en olis niin himotestaaja niin en ois ees tienny koko asiasta). varmaan sorrun vielä testaamaan ennen menkkoja mut ei kyllä ole toiveet pinnassa. Tosin edelleen puuttuu menkkoja edeltävä piirre eli tissikipu. Mut noh. ( sallaa itselle toivoa ylläpitäen, raskaushormonin taso vaihetlee näin alussa paljon, joten jos yhtenä päivänä nega niin tarkottaneeko tuo vielä mittään?)

Mut ommaa mielikúvitusta ei ne plussa viivat olleet, haluan toki lasta kovasti mutta on mulla sen verta järki päässä etten kuvittele, erotan kyllä viivanpaikan ja negan haamustsa / plussasta. On niin paljo tullu nuita testitikkuja kahteltua.

Jotenki hävettää kun ehdin jo niin tuuletella ja iloita täällä.... komento siis takas, ei tästä nyt tainnu tulla mittää.
 
Evangelina pahoittelut. Kannattaa ehkä kuitenkin vielä kerran testata pikkusen myöhemmin... plussatuulia!

ON: dpo11 tänään ja huomenna aamulla testaus... on kyllä sellaiset olot tuolla alavatsalla ja alaselällä, että en yhtään osaa sanoa, enteileekö menkkoja vai mitä. Kummasti sitä on unohtanut tuntemukset kahden ekan lapsen ajoilta.. viime kesänä mulla oli tuulimuna ja ei muistaakseni oireillut mitenkään..
 
Evangelina, mälsää! :( Pahoitteluni! Kuitenkin kannattaa ehkä tosiaan vielä testata, ihan alkuraskaudessahan virtsan vahvuuskin voi heitellä tulosta?

Tervetuloa äitikissa!!! :)

Omanapa:
Mulla on sellainen olo, että nyt on tärpännyt. Ei siis ole oireita sen koommin, on vaan erilainen olo??? Vatsaa juilii, närästää (mitä ei yleensä ikinä tapahdu) ja yöllä tuli pahoinvointi oloja (outoa, et yöllä?? Muilla kokemusta?).

Nyt on kp 28/29 TAI jos on pitkä kierto niin 28/36. Mähän testaan aamulla :D
 
Rakkausvauva Hyvältä kuulostaa! Mulla pahaa oloa juurikin yöllä (!), varsinkin jos joudun nousemaan esim. kun käyn vessassa. Närästys myös hirveää :x Vaikka ite teinkin testin aika aikaisin, niin mietin, etten voisi erehtyä raskaudesta vaikka testiä en olis tehny, kaikki tuntui jotenkin vain niin erilaiselta :)

Tseppiä ja plussatuulia kaikille :heart:

panzkus 4+6
 
Sunflower kahdessa erissä testissä näky ne plussan haamut, ja kahdella erillä testillä myös eilen negat , eli samoilla oon testannu.

vilijonkka Varmaan illalla testaan jos saan jostahi testin... :D Hankala olla testaamatta ( lue: hakkaamasta päätä seinään)

Suhveli Joko testasit? Mitäs näky? Toivottavasti sulle pämähtäs oikein lihava plussa :D

Mahassa kyllä kummia juilimisia, ja huimaile välillä :D Mut ei tässä uskalla kovin kauhiasti elätellä toiveita. Ja tosi eläväisiä unia oon nähny, joko positiivisesta testistä tai itse vauvoista.

Plussa tuulia kaikille, monella nyt jännäilyt yhtä aikaa!
 
Evangelina mä testaan vasta huomenna aamulla kun herään. Jos nyt edes sitten nukun koko yönä... :)
Joku mainitsi siitä, että alkuraskaudessa virtsan vahvuuskin voi aiheuttaa vaihteluja, ja sehän se totta onkin! Se voi itseasiassa olla tosi iso syy.. joten siinäkin mielessä suosittelen uutta testiä!

On kyllä monella nyt samaan aikaan jännää... toivottavasti mahdollisimman moni plussaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Evangelina
Mun jännäilyt loppu sit siihen! :( Laitoin jo miehellekin viestiä oloistani, ja sekin ehti jo innostua, mut nyt sitten vessassa kun kävin niin sieltähän se valkovuodon väri olikin muuttunut ruskeaksi!!! Mä en KESTÄ! Oon kyllä NIIN pettynyt. :( Miksi ei tärppää. Niin epäreilua, jotkut saa vahinkoja vaiks ei edes haluais ja toiset ei saa vaikka kuinka toivois ja rakkautta ois niin paljon mitä antaa!!!!
 
Monilla kyllä jännät paikat meneillään! :popcorn:

Pahoittelut Rakkausvauva :hug: Toivotaan ettei ne menkat alkaisikaan vaan olisi jotain aivan muuta.

Evangelina haleja myös sinne! Toivotaan että plussa kuitenkin vielä tulisi.

ON: Täällä menossa kp24/28-30 ja dpo9. Itsekin ajattelin huomenna testailla, vaikka tosiaan ihan negafiilis päällä. Silti pakko testata, että saan mielenrauhan.
 
Huomasin, että minäkin olen tuolla etusivun listalla. Eli mullahan oli tuulimunaraskaus kesällä 2011, huomattiin ultrassa 11+5. Kaavinta tehtiin elokuussa 2011. Uuteen tärppiin meni vuosi, nyt viikkoja 9+0. Esikoista yritettiin kaksi vuotta. Ei raskautuminen mikään simppeli asia ole, ja joskus se vaan kestää. Toisilla kuukauden, toisilla vuoden tai enemmänkin. Ja kyllä ne rankkoja kuukausia itselläkin olivat, joten tsemppiä kaikille.
 
Pahoitteluni Evangelina! Toivotaan, että se plussa kuitenkin pärähtäisi!

Rakkausvauvalle peukut pystyyn!!

Oma napa: mullahan oli koko kierron ajan sellanen tunne ettei tärpännyt. Eilen kuitenkin kp28/28 illalla toivo heräsi, koska menkkoja ei kuulunut. Aamulla into piukeena testasin negan ja siitä tunnin päästä menkat alkoivatkin, höh!
En ole kyllä ikinä ollu näin kipeä menkoista!!ihan järkyttävää...

Nooh, tästä taas uuteen nousuun. Ehkäpä otan taas ne ovistikut käyttöön tähän kiertoon.
 
Sunflower11
Pahoittelut negasta unelmavauvasta! Dpo 10 ei kyllä välttämättä mitään vielä näy, joten tsemppiä! :)

pahoittelut myös rakkausvauvalle! Alkoko?

Dpo4, hitaasti menee :D Eilen eka luge meni.
 
Oi miksi pitikin mennä kattomaan tota testiä noin puol tuntia sen jälkeen kun ei enää pitäisi.. Nyt siinä on viivanpaikka/tosi haalea haamu, kuitenkin niin että sen siitä silmällä erottaa. Tosin olen lukenut, että one step antaa roskishaamuja. Ja tiedän, että siinä on se 10min aika kun se pitäisi lukea ja sen jälkeen ei saisi enää katsoa, mutta.. :ashamed: Ehkä testaan vielä viikonloppuna, jotta saan mielenrauhan.

suhveli :hug:
 
Luin teitin juttuja muutaman sivun taaksepäin, täällähän on tullut plussia ja hurjasti uutta porukkaa. Itsellä tosiaan ollu plussa tauko, ihan siitä syystä, että alkoi piinaileminen ahdistamaan ja aloin ihan oikeesti tjottailemaan, toinen tjot kierto menossa, ei palstaa, ei ovistestejä, ei tuhatta r.testiä/kk.. mieli on paljon tyynempi, mutta kyllä mä voisin taas varovasti kirjootella teidän kanssa.

UNIKETTU: ONNEAAAAAAAAA:heart:

Mulla tänää kp 29/30-32, oviksesta ei mtn tietoa. Ei oikeestaan mtn oireita, paitsi se, että mun tissit EI ole kipeet. Mun tisselöiset tulee yleensä aina oviksen jälkeen kipeiksi ja ovat menkkoihin saakka kipeet ja raskaat, nyt ei ole, eli voihan olla, etten oo ovuloinu ollenkaan tässä kierrossa.
Menkkoja ootan alkavaksi minä hetkenä hyvänsä. Testaan kenties vkl jos ei ole alkanu.

Että sellasta Tänne...
 

Yhteistyössä