--2012 yrittävät--

miss_piggy
Mulla rupes eilen juilimaan yhtäkkiä oikean munasarjan kohdilta silleen inhottavasti...ovis ei voinu olla koska ovistikut ei näyttäny mitään, ja eilen oli kp 14, vahvimman ovisviivan sain kp 11..
 
unelmavauvasta Nimenomaan! Siksihän täällä ollaan, vertaistukea hakemassa! :)
Tänään dpo6 ja jomotus laantumaan päin... Ei ainakaan mitään merkkiä, mikä viittais mahdolliseen kiinnittymiseen. Nyt alkaa sitten hiipiä se ajatus, että eipä tainnutkaan tärpätä. Viikko vielä, niin uskaltais alkaa testailla..
Oon kovasti miettiny, että voiko jalkapalloharrastus estää mahdollisen raskauden alkamisen. Pelaan jalkapalloa ja meillä on vielä 3 peliä jäljellä seuraavan kahden viikon aikana. Ajattelin kauden vetää loppuun paitsi jos sattuisin plussaamaan, jätän viimeisen jollain verukkeella väliin.. huomenna ois seuraava, ja aika lailla kaikki peliin tulee yleensä laitettua... että ruhjeitakin voi tulla. Noh, jos raskaus on alkaakseen ollut, niin ei kai sitä auttaakaan voi.
 
unelmavauuvasta ja suhveli Aika samoilla mennään, mulla kai jotain dp 5 menossa, en tikkuttanu ovista tällä kertaa joten lasken sen kp 14 mukaan millon se on tullu sillon ku oon varmistanut. Vaikka tällä kertaa tunne, et se tuli aikaisemmin.

HIRVEEEEEE jännäys päällä! Vahva luotto tähän kiertoon, koko kierron ollu erikoinen olo! Tai sit vain alitajunta koittaa vain pelastaa mut kohtaamasta totuutta, kun nyt sain sen ajan sinne aukiolotutkimukseenki. Jos oisin raskaana niin sinnehän ei tarttiskaa mennä...

Tämän kierron kummallisuudet:
-erittäin itsevarma olo. ( esim. olen ostanu auton ja ajanut sillä joka päivä, vaikka yleensä kun mut pakotetaan ajaan n 1 kerran vuodessa, itken koko matkan kun ajan)
- Alavatsalaa menkkamaisia jomoja pitkin kiertoa ( voi toki olla huonoki juttu)
- tärppi olo.

Kuvitellut raskaus oireet ( vaikkei niitä ees voi viellä oikeesti olla :D)
- ajoittainen huimais ( ollu molemmilla extra kerroilla)
- tissejä nipistelee välillä
- alamahassa juilee välilä
- alapää tuntuu jotenki herkältä ja mehukkaalta :D
- hehkuva, itsevarma ja onnellinen olo, tunnen itseni kauniiksi
-finnejä selässä ja naamassa :D
- pari pahoinvointi hyökyä koettu
-väsy

HEHEEE, eiks oo hyvä mielikuvitus :D

Ruukatteko käydä lukeen muita ketjuja? mie luen joskus nuita odottajien ketjuja, ihan vaan haaveillakseen. ja hätähousuhimotestaajien ketjua, etä voi vähän verrata ommiin tikkuihin.
 
Kiitos kaikille minua muistaneille, kyllä se elämä tästä hymyilee meille kaikille vielä joku päivä! omaa napaa.. nyt menis km jälkeen kp 28/28 mut tätejä ei näy ei tunnu alkavaksi.. eli ototellaan ototellaan.

noista oviksista mulla ei oo mitään hajuja ku 28.5 lopettanu vasta pillerit ja km.ki siinä välissä.. joten niidenkin suhteen odotellaan :D

minä ruukaan talletella hetken jalat kattoa kohti mut käyn kyllä ihan pesulla. sisältä en pese ko vast seuraavana päivänä :LOL:

ja vannon greippimehun voimaan! joka aamu lasi mehua ja raskausplussa (multivita) pilleri nassuun!

ps! eikö joku iiihanaa ihminen vois ottaa tän sivun päivitys jutskan hoitaakseen, ois niin kiva, ku vois seurailla taulukoita. minä voisin muuten muttaon niin järkyttävästi työkiireitä että en repeä enää joka paikkaan..
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos unikettu :hug: Eihän tässä välttämättä vielä mitään tarvitse ollakaan. Huomisesta lähtien voisi ilmestyä kiinnittymiskipuja. Niitä odotellessa.

Tämä on vaan hirveetä oottelua ja kyttäämistä. En osaa olla miettimättä. :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Onnea Miwwille :)

Kunnon ovisplussa saatu aamulla ja nyt iltapäivästä kunnon kivut, et täälläki alko piinailut.. Toivottavasti 2vkon päästä ois plussaa :heart:
Keskiviikkona alan laittaa lugeja taas.
 
  • Tykkää
Reactions: panzkus
Onnea Miwwi! Hyvin alkoi tämä kuukausi, samaa tuulta puhallellaan meille kaikille!

Täällä dpo8, ja piinaviikko alkanut! Viikonloppu on onneksi menny nopsaan. Alkuviikko töissä tulee olemaan piinaavan pitkä :) alavatsan tuntemukset jatkuneet edelleen. Eli jo viikon putkeen... kuinkas muut piinailijat? Jotain tissikivuntyylisiäkin oon saanu kehitettyä...
 
Helteisiä terveisiä, täällä ollaan kotiuduttu. Mukava kuulla et tänne on plussia tullu,suuren suuret onnittelut! Lueskelen kirjoituksianne pikkuhiljaa niitä kun on viikossa vino pino kertyny.

Täällä kp6. Täti tuli sitten lomalla niinku pelkäsinki ja muutaman päivän olin aika kipee..oli kyllä niin turpee olo, et bikineissä ei tehny mieli keikistellä, mutta rusketuksen vuoksi se oli tehtävä. Nyt onneksi alkaa olla menksut taas ohi..ovista ootellessa taas...
 
Hei kaikki!

Olen tässä vaivihkaa seuraillut sivusta keskusteluanne, ja päätin nyt tulla itsekin mukaan, jos minut huolitte:) Olen yrittänyt pitää tätä kuumeilua hieman matalalla profiililla, mutta olisi kuitenkin kiva vaihtaa kokemuksia muiden kanssa, kun en tosiaan halua irl kertoilla tästä meidän toiveesta kellekään:)

Täällä olisi toiveissa kolmas pienokainen, yk nyt 7 ja yllättävän positiivisella mielellä mennään. Johtuu varmaan siitäkin, että tykkään syksystä niin paljon, lapsilla alkaa harrastukset, itsellä taas kesän jälkeen opinnot jne, niin on ohjelmassa kaikkea kivaa ja innostavaa. Luulen, että saan täällä pinossa aika kauan teidän kanssa vielä rupatella, kiertoni ovat aika pitkät ja epäsäännölliset ja tärppiä en ihan heti odotakaan. Onneksi kierrot nyt viime kuukausina jonkin verran lyhentyneet ja tasoittuneet, mistä olen iloinen:)

Mukavaa maanantaipäivää kaikille, toivottelee

Äitikissa
 
unelmavauvasta älä mieti noita oireita liikaa! Eihän kuulukaan vielä mitään tuntea, mä oon hyvin suurella todennäköisyydellä itse nää itselleni kehittänyt :) ei ne tärppiä tarkoita! Mä aattelin testata torstaiaamuna eli dpo12.. silloin on aiemmat raskaudet hyvin näkyneet... siis jos jotain näkyäkseen ois. Koska itse ajattelit kokeilla?

Äitikissa tervetuloa! Minäkin kuumeilen kolmatta :) Minkä ikäiset lapset sulla on ennestään?

Sunille tsemppiä piinailujen alkuun!
 

Yhteistyössä