--2012 yrittävät--

Rakkausvauva:pidetään peukkuja et arvot on ok! Ymmärrän et tuntuu varmasti pitkältä ajalta odottaa. Mut toisaalta jotain hyvääkin, et oot pystyny ottamaan nää vauva-asiat nyt sitte rennommin..jospa se tuottaisi sitten tulosta niinku uniketullaki kävi ;)

Nibsu: mäki aattelin etten juo ku yritetään..mutta sitte aikaa kulu eikä tulosta tullu niin aattelin et tässähän saattaa tosiaan mennä vaikka kuinka kauan eikä sitte tärpin jälkeen ainakaa juo eli nyt vois vielä nauttia ees siitä ilosta. Tosin eipä oo hirveesti mieli tehny juoda,kun mahdollinen vauva on mielessä niin paljon.. mut muutaman siiderin/viinilasillisen oon hyvillä mielin juonu :)

Panzkus: pidän sulle peukkuja!!

ON: hmm..mä en tiiä testaisinko vielä huomenna ennen reissuun lähtöä, sillon dpo14, joten luultavasti näkyis jos jotain ois...en vain haluis pilaa matkan alkua sillä negafiiliksellä :( toisaalta en jaksain testejä matkaankaa ottaa...ääh..ei siellä pienokaista kumminkaa oo :( nippailut on vähentyny, enää juilii vaan muttei niin pahana...pöh
 
Panzkus, joo toivoa on todellaki, älä heitä kirvestä kaivoon :)!

Mä vaikenen nyt viikoksi, kun lähdetään reissuun. Täti taitaa tulla maanantaina matkaseuraksi, mutta yritän olla pilaamatta matkaa pettymyksellä. pieni optimisti elää, eli taidan pakata kuitenkin yhden testin mukaan jos venyykin kierto, tänään dpo 14. Toivottelen teille ihanaiset ensi viikoksi plussa- ja ovistuulia! Toivottavasti täällä ois jotain ihania uutisia vaikka Panzkuksen suunnilta ku tuun takas :)
 
  • Tykkää
Reactions: panzkus
Kiitos Rakkausvauva! Voi kunpa sieltä tulis maanantaina hyviä uutisia!

Panzkus, jep, vielä on toivoa, jännää!:popcorn:

Vilijonkka hyvää matkaa ja tuohan plussa tuliaisena=).

emppuli olen kovin pahoillani:'(. Oikein paljon plussaonnea uuteen yritykseen!

miss_piggy onnea oviksen metsästykseen! +++:whistle:

Ja itse en näköjään täältä palstalta lähde kulumallakaan:ashamed:. On vaan niin kiva jännätä teidän mukana:heart:.
 
Unikettu no eihän sun tarvi mihinkään lähteä. Olet plussapinossa, mutta myös täällä meidän kanssa. :)

ON: Kyllä kannattaa kuunnella omaa kehoa. Perjantaista asti ollut ajottain pientä jomotusta alavatsalla ja tunne, että nyt tulee lyhyt kierto. Sen takia aloitin testailut jo perjantaina. Nyt sitten kp14 ja ovistestiin tuli plussa. Päästiin heti tallettelemaan, koska molemmilla vapaapäivä. :heart: Ajattelin vielä huomenna ja tiistaina tehä testit ja kattoa lähteeko viiva heikkenemään. Lisäksi oottelen oviskipuja, joiden pitäis nyt ilmantua parin päivän sisällä. Huomenna rankka työpäivä, mutta yritetään talletella viel iltasella. Nyt on sellanen fiilis, että mie plussaan tästä kierrosta! Pidetään peukut pystyssä.
 
Päivitteleekö joku muuten enää tätä listaa? aattelin vaan ku häirittee tuo minun plussaus tuolla joka on väärä tieto tätä nykyään.

Onkos täällä muita jotka ovat kokeneet yrityshommelin aikana keskenmenon? miten siitä oikein osaa jatkaa eteenpäin?

kovasti on yritys haluja ja yritystäkin, mutta jotenkin epätoivoinen olo silti ja nyt on kietokin ihan sekaisin, eli aloitettava ihan nollasta!
 
emppuli ei tuota etusivua kukaan varmaan päivitä kun Sonehan pääsi plussalaisten pinoon. Enpä oo ite aikoihin ees käyny tuola etusivulla. Ja todella suuret pahoittelut km:sta. Omaa kokemusta ei ole, mut suosittelin keskittymään mukaviin asioihin ja hemmottelemaan itseä ja sitten uusin voimin eteenpäin :heart:

ON: testasin tänään selkeän haamun, mut testi oli vähä pöljä ku siihen tuli aluks sellanen vaakaviivaki nii en siihe nyt luota..huomenna uusinta.
 
Sunflower11
Panzkus :heart:

Ihanaa ku ihmiset siirtyy odottajiin. Mie taidan olla täällä ens vuonnakin, edelleen :ashamed:

No juup, to-pe alkaa ovistestailut.. viime kierrosta jäi vissiin 4-5 lugea et tarvii hakee niitäkin lisää täs joku päivä..
 
Päivittäjän paikka olisi kyllä edelleen vapaana! Oon välillä yrittäny käydä päivittää, mut en oo ihan perässä kestäny. Jos joku haluaa niin eikun vaan uus pino pystyyn 2012 yrittäjille :)

emppulille pahoittelut km:sta ja toivotaan pikaista uutta tärppiä. :hug: Poistin sen plussan etusivulta nyt...

Panzkus: Tervetuloa tuonne odottajien puolelle :) Ihan on haamulainen siellä ja varmana parin päivän päästä vahva plussa siulla <3

Sunflower: Sie kyllä nyt plussaat ja sillä sipuli :p :hug: Ollaan kyl nyt kaikki sitä mieltä!
 
Sunflower11
:heart: Saahan sitä toivoa ;)
Tietenkin toiveet nousee taivaisiin kun ovis on ohi ja ns. "kaikki tehty".
Toivottavasti tosiaan ei tarvis tipahtaa taasen alas..

Oireiden kyttäys mulla ainakin on ihan turhaa :D noi lääkkeet + muutenkin aina ennen menkkoja on niin paljon "raskausoireita" että.
 
Musta tuntuu että mulla plussakierroissa aina aika hintsusti ollut oireita, ehkä muutama pieni juttu aina joista varsinkin jälkikäteen voi jossitella että sitähän se oli. Tätä viimeistä epäilin tosiaan kun appelsiinimehun himo yllätti muutama aamuna, oli vaan pakko saada sitä=).
 
Kiitos teille ihanille! Tälle aamulle EI ollu testiä dipattavana, mut huomiselle pakko jostain hankkia :) Viime yönä vatsaa kivisti sen verran, että häiritsi unta. Ja paha olokin yllätti.. muita oireita on ollu nyt kipeät tissit ja suun kuivuus. Aika paljon on samaa kuin muulloinkin loppukierrossa, mutta kaikki tuntuu silti jotenklin erilaiselta :)

Miehelle kun esittelin r-testin tulosta nii se kysy vaan et onko tuo semmonen "panotikku" :LOL: joo on vissii huomannu mun ovistestailut ja siihen aikaan lisääntyvät seksihalut :D Ei heti meinanu uskoa et on sitä itteään :heart:

Sunflower ihan varmasti plussaat tänä vuonna! Se on päätetty :)
 
  • Tykkää
Reactions: unikettu

Yhteistyössä