--2012 yrittävät--

Heips
Täälläkin haaveillaan vielä yhdestä (tai kahdesta).. Mies on meillä sitä mieltä että tulee jos on tullakseen ja kivahan se neljäs olisi mutta ei häntä haittaisi vaikka jäisi näihin kolmeen... mutta vaikka kuinka sovittiin että tulee jos on tullakseen niin en minä sellaiseen ajatteluun kykene..valitettavasti..

Mutta siis meidän taustamme ovat nämä: mamma 11/81 + pappa 7/81=poika 09/04, käynnistetty yliaikaisuuden vuoksi,alatiesynnytys, 3060g/48cm/34cm.kaksostytöt 09/07, epäonnistunut käynnistys =>sectio, A)2720g/46cm/33cm ja B)2625g/47cm/33,5cm.

Tämän vuoden helmikuussa oli yk 1. tänään ehkä dpo 11... maanantaina pitäisi seuraavien kuukautisten alkaa jos alkavat... tänään siis kp 24/26-27.

Tässä kuussa vain kovinkaan paljon ei peitto heilunut joten en ole kauhean toiveikas...oireita olen onnistunut keksimään aiemminkin...tällä hetkellä ikävin tuntemus on nivusten / lonkanojentajien "naksuminen/muljahtelu", eilen illalla kuoleman väsymys ja ajoittain huono olo, runsas valkovuoto ja lämmöt ovat vähän koholla...muuten ei juuri mitään... lippu korkealla kunnes...

juuri nyt masussa juilii ja tuntuu siltä kuukautiset alkavat hetkenä minä hyvänsä.Mieltä ylentävä tunne..
 
Viimeksi muokattu:
Tää todellakin tuntuu iloiselta porukalta, pariin muuhun ryhmään liityin mutta keskustelu ei ollu siellä kovin aktiivista :( ja toisaalta sitten, vastaanotto niin tiiviiseen porukkaan ei järin hyvä.

piippi81 Mullakin epäonnistunut käynnistys ja sectio, toisin sanonen synnytys pysähtyi 8cm avautumisvaiheeseen. Eli heippa vaan! :D

).( mä en tiiä ees millon mun ovis on. Laskureiden mukaan 19-25.8 . Peittoja kyl yritellään heitullea aiemmin ja useammin. Tänän pientä nipistelyä alavatsalla, tiedä sitten mitä. Aloitin tänään samalla napsimaan foolihappoa purkista.. :) nyt on kovin vähän kerrotaavaa, täytyy saada kuppi kahvia ja ruokaa nii juttukin luistaa. :)
 
Hei kiitos vaan Hyppy! Me ollaan iloisia aina kun ollaan uudessa nousussa ja sitten taas alamaissa kun mustat päivät murentaa toiveet. Onneksi meitä on moneen eri aikaan piinailevia joten jos ei omassa tilanteessa ole jännitettävää niin voi jännätä muiden puolesta/kanssa:D. Ihanainen Sone perusti meille jo oman pulinapaikan odotuspuolelle ja sinne yritellään pyristellä mukaan:). Uudet otetaan ilolla vastaan joten oikein paljon tervetuloa piippi81 ja oikein paljon onnea yritykseen:whistle:+++. Joko kehuin tarpeeksi Yrittäjiä 2012:LOL:.

ON. En ole ikinä miettinyt asiaa noin mutta niinhän mullakin on sitten takana epäonnistunut käynnistys kun homma päättyi kiireelliseen sektioon. Muut sektiot ovat sitten olleet suunniteltuja.

Mitäpä Toivoliinille muuten kuuluu?=)

Ja oikein mukavat viikonloput kaikille!:heart:
 
Kuulostaa todella hyvältä! :p

Mua pelottaa ihan kamalasti jos tuleva mahdollinen synnytys menisi taas käynnistykseen ja erityisesti sectioon. P Sektiokokemus oli aivan kamala mulla. Mites teillä muilla? Mulle ei koskaan sanottu sitäkään voinko edes yrittää toista lasta, tai milloin voin yrittää. Nyt vuosi sektiosta, luulisi että voisi jo uskalla haaveilla pikkukakkosesta? ; )
 
Hyppy kuten olen täällä kertonutkin niin mulla kolme sektiota takana. Ensimmäisessä epäiltiin lantion epäsuhtaa kun lapsi jäi jumiin, oli kyllä vähän kookkaampi lapsikin. Toinen päätettiin leikata koska tulossa iso lapsi ja perätila+se epäsuhdan epäily. Kolmas sitten olikin sektio vaikka lapsi tällä kertaa olikin karvan verran alle neljäkiloinen. Ensimmäinen sektio-> kamala kokemus, olin kuumeessa, väsynyt, pettynyt, peloissani. Toinen meni hyvin mutta toipuminen oli yhtä *elvettiä. Kesti kolme kuukautta sairastaa erinäisiä synnytyksestä johtuvia asioita, pahimpana haavan tulehtuminen ja sen repiminen auki ilman mitään kivunlievitystä, Mutta kolmas sitten=), kaikki meni todella hyvin, leikkaus, toipuminen ja kaikki. Nautin jopa sairaalassa olosta vain kaksin uuden vauvan kanssa.
Kai se on se vuosi ainakin jota suositellaan väliksi ennenkun seuraavaa raskautta sektion jälkeen suunnittelee. Muakin pelottaa neljäs sektio mutta se on sen ajan murhe, ensin pitäis raskautua=).
Ja kolmannesta vauvasta olen osannut nauttia eniten:).
 
Viimeksi muokattu:
Unikettu Kiitos piitkästä vastauksesta :) mulla toipuminen sektiosta oli todella nopeaa, kolmantena päivänä olin jo kotona. Mutta se itse leikkaus oli kamalaa. Mutta asiat menee kuten ne menee. Kumpa nyt ensin raskautuisi niin voisi murehtia sitten lisää :)
 
Hyppy, joo en oikein osaa lyhyesti vastatakkaan. Olen innokas kirjoittelija, tosin harrastan enemmän perinteistä tapaa kirjoitella kuin netissä runoilua. Mut joo, mä oon tyytyväinen kun ei koskaan tiedä mitä tuleman pitää, voisi nimittäin iskeä pahakin pelko, luotan siihen että kestän aika paljon kun palkinto on niiin ihana:heart:.
 
Viimeksi muokattu:
Onpas meillä täällä hiljainen viikonloppu. No eipä minullakaan mitään kerrottavaa omasta olosta ole, nyt on kp29/30-31, dpo 10. Eilen oli kovasti menkkaoireita mutta tänään ei juurikaan, repäisyarka on koko alavatsa. Huomenna tietysti voisi jotain jo näkyäkin jos testais mutta pitää katsoa mikä fiilis huomenna=).
 
sun Voimia mustiin päiviin. Sais jo kyllä teille tulla oma nyytti.

unikettu Mien käsitä miten sie maltat olla testaamatta! Hurjaa! Nyt sitte plussaa plussaa plussaaa et pääset sinne sonen seuraksi odottajiin :D Eiks jee?

Itsellä just menkat loppu,ja hormonit tekkee tehtävänsä kun halut alkaa taas kohsten nousta ja mieliala sen mukana. Ne ne varmaan tekkee senki, ettei oo taas yhtää epätoivonen olo vaan samanlainen jännäys päällä niinku olis ekaa kiertoa yrittämässä. No, kylläpä se taas sitte totuus koittaa kun seuraavat menkat alkaa, sit ollaan taas masiksessa viikkon reilu. Nautinpas nyt kun ei ahdista tällä hetkellä. Ja jotenki muutenki vaan oottelee et tulis ne seuraavat lähemmäs, et vois soittaa sinne gynen polille sita aikaa. Seleviäs sitte seki et onko munajohdin auki vai ei, et onkotoivoo vai ei.
Plussia neitokaisille :D
 
Voi sun, voimia!!

Unikettu: jännää, sulla on h-hetket ihan käsillä..mä mielelläni yllyttäisin sua testailemaan,mut tee niinku hyvältä tuntuu :) toivotaan, toivotaan!

Täällä on ollu kyllä jotenki tosi hiljasta, pitäis ehkä saada uusiaki tyyppejä niin keskustelu virkoais, tänne siis vaan kaikki kuumeilijat ;)! Suuret tervetulotoivotukset uusille, joita on tänne tupsahtanu, jee!

ON: täällä dpo 8. Piina yltyy...jänskättää ja toiveet on taas kovat! ei hirmusti oireita,mitä nyt viiltejyä ja nippailuja vähän väliä, mut niihin en kyllä uskalla luottaa mitenkää :) mä mietin ku mulla on tosiaan niin pitkä toi luteaalivaihe (16-17pvää) niin onkohan myös niin et mulla näkyis testiski vasta myöhään tulos?? ku tuntuu oudolta jos tulos näkyis jo viikkoa ennen tätiä, mut sitte taas tuntuis seki oudolta ettei vaikka vielä dpo13 näkyis jos on näkyäkseen!? Jotenki netistä ei löydy mitää tietoo tosta pitkästä luteaalivaiheesta...osaako joku vinkata jotain?
 
Evangelina ja Vilijonkka en tiedä mikä vaivaa kun otan nyt niin lunkisti. Oonko mä varma etten ole raskaana vai onko mulla luottavainen olo ja ajattelen(alitajuisesti) että ehdin plussaamaan sitten myöhemminkin:LOL:. Eiköhän tämä johdu kuitenkin siitä että elämä on ollut yhtä lentoa ja muutosta tällä viikolla ja sitten siitä että jotenkin vaan nyt alkaa kääntymään lievästi tjottailun puolelle=).

Vilijonkka vois kuvitella että tuo pitkä loppu vaikuttais siihen että plussa näkyisi myöhemmin. Enhän minä mitään asiasta tiedä mutta voisi kuvitella. Onko liian pitkästä välistä haittaa ja mikä on liian pitkä aika?
Kovasti jännään sun puolesta!:popcorn:

Evangelinalle paljon plussaonnea uuteen nousuun+++:whistle:.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tsempistä!
Minäkin alan taas heräillä tähän keskusteluun, täällä kp 12/28.
Ovis lienee kp16, en ajatellut testailla ovista tässä kierrossa. Josko se vähentäisi stressiä tästä asiasta. Ensi viikko tulee olemaan suht kiireinen, mutta täytyy yrittää keretä heiluttelemaan peittoja joka toinen pv, mutta stressiä en revi :)

Tsemppiä ja runsaasti plussatuulia kaikille!!
 
miss_piggy, pahoittelut menkoista:hug:!

reason sinulle oikein paljon tärppionnea näinä päivinä=)!

ON. Tein aamusta heti testin ja katsoin heti ettei siinä mitään ole. Myöhemmin katsoin uudelleen ja siinä on selvääkin selvempi haamulainen, mutta minuutin yliajalla.. Testissä lukee että tulos voi muuttua minuutteja testiajan jälkeen virheellisesti positiiviseksi. Voi vitsi, miksi en katsonut siinä välissä:headwall:.
Nyt kuitenkin alkoi jänskättää aika tavalla! Käyn ostamassa apteekin oman kun lähden kohta liikenteeseen.
 
Unikettu voi viude! :rolleyes: tuuhan kertoo kun teet uuden testin!

Mulla on ihan hömelöolo! tuntuu et kipeeks oon tulossa. Ovislimoja luultavasti bongattu, kp 16/32. Mielenkiintoinen ajankohta??? :eek:

pahoittelut tädin kynsiin joutuneille, uuteen parempaan nousuun!
 
Unikettu: No mut harvemmin se muuttuu vääräks positiiviseks minuutissa, käyhän nyt nopsaan uus testi :) :popcorn::heart:

--------------> ja heti sit raportoimaan :)

ps. osta huomiseks aamuks viel toinen kun päiväpissistä se ei välttämättä näytä kovin selvää tulosta ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Leenuliinukka
VOI MAHTAVUUS unikettu! Onnea ihan hirveesti! Joo kuvaa kiitos ;)

Täällä dpo 4-5 ja eipä mittään ihmeempiä..juilintaa ja nipistelyä jonkuverran niinku yleensäkin tässä vaiheessa oviksen jälkeen :) Koirakuumeen syövereissä unohtunu sentään vähän tämä pakkomielteinen kropan kuulostelu :D
 
Viimeksi muokattu:
Täältä voisi laittaa vähän tämänhetkistä päivitystä. Elikkä ensimmäiset luomumenkat alkoi juuri ja voin sanoa että huhhuh! Järkyttävät kivut ja melkeen laatta lentää. Enpäs muistanu että tämmöstä tämä oli ennen pillereitä... Menkat alkoi tismalleen kierron mukaan eli nyt ilman pillereitä kuukausi takana. Joitain oireita on ilmaantunut sen myötä: aluksi huono olo, hiivatulehduskierre :mad:, pieni lihominen (ruokahalun lisääntyminen) ja turvotus.
Ja vielä tämä elokuu loppuun niin päästään vauvanteko(yritys)hommiin =) Yllättäen mies on jopa enemmän innoissaan kuin minä eikä malttais odottaa kahta viikkoa.. Eli saas nähdä alkaako yritys jo aikaisemmin ;) Kunhan nyt selviäis näistä menkoista ensin, huoh...
 

Yhteistyössä