--2012 yrittävät--

Unikettu no niinpä lukkee!!! Meillä alko kans "vasta" yk4 ja oon kans ihan jo maassa ku ei tärppää ja tuo teksti tuol 3-4 kuukaudesta ohjeessa ei yhtään auta...Mut ovulaatiotestit ollu käytössä kyl vasta yhen kierron.
 
Kiitos vastauksista! Huh, näköjaan kannattaa se realismi pitää mukana :) Ite oon taas seurannu monia, jotka on pystyny liikkumaan tosi myöhälle asti raskausaikana. Toivottavasti löytyis joku laji, mitä pystyis jatkamaan mahdollisimman pitkälle...Jos nyt niin onnellisesti kävis, että tulis raskaaksi tässä lähikuukausina :D
 
miss_piggy
Mä en oo nyt tikuttanu noita oviksia, ensinnäkään koska mulla ei tarkkaa tietoa ees oo millon ovis mahdollisesti ois, ja toiseks niitä testejä on enää muutama jäljellä..nyt oon noita terolutejakin myöhäistänyt ottoajankohdaltaan viikon verran ulkomaanmatkan takia ( koitan manipuloida jos menkat ei tulis just matkalla ) niin ei kyllä mitään havaintoja mistään oviksesta, sikäli kun sitä sitä mulla edelleenkään on. Ihana monirakkulaisuus :D
 
marjaana uinti ainakin vois olla sellainen liikuntamuoto jota voisi harrastaa aika pitkälle. Muutamat viimeiset viikot kannattaa kyllä olla puljaamatta ettei mahdollisesti avautuneista paikoista pääse pöpöjä sisään. Olen varma että jos raskaus etenee normaalisti niin liki loppuun asti löytyy kyllä liikuntamuoto jota voi harrastaa jos vaan jaksaa. Mukavaa yrityksen odottelua sinulle=). Keilaaminen ei mulle sopinut paria kuukautta ennen laskettua, sen jälkeen en meinannut päästä kävelemään kun iski kunnon liitoskivut jotka jatkuivatkin sitten siitä loppuun asti vaihtelevasti.

panzkus joo ihan sama fiilis mulla, ei helpottanut ahdistusta tuo teksti:|. Jaksamista sinulle! Yk 4, hyvä kierto plussata:D

ON. Aamulla tikuttelin ovista ja en sitten muistanut tarkistaa tulosta kuin joskus tunnin päästä. Kertonee tämä siitä etten tässä kierrossa ole ottanut samanlaista stressiä kuin aiemmin. Pitänee illalla testailla uudelleen, jos muistan, aamun yliajan tulos oli lupaava. Ovisplussa siis odotettavissa taas kp17 eli huomenna.
 
Tintti83: tiedän just tuon tunteen! Se on kova pala mennä katsomaan vastasyntynyttä ja perheen onnea. Vaiks ihanaahan se on ja on tosi iloinen heidän puolestaan, mutta kun itse niin haluaisi samaa myös.
Täällä kp 26/28 ja nega teatattu. Taas oli niin korkeat odotukset, että oli pakko testata..ja nyt mennään huomattavasti matalammalla tämä loppukierto. Voi kumpa saataiskin kokea iso ylläri muutaman päivän päästä.
On tämä naisen elämä välillä niin hankalaa!

Tsemppiä kaikille!
 
Tintti paljon jaksamista sinulle! Muista että nuo tunteet ei tee susta huonompaa ihmistä etkä takuulla ole ainoa joka noita tunteita läpi käy. Tuo tilanne on vielä niin äärimmäisen herkkä sille juuri vauvan saaneellekin että pitää yrittää todella tsempata itseään ettei loukkaa toista. Kyllä sä siitä kunnialla selviät. Paljon (tyttö)plussatuulta sinulle toivottelen+++:whistle:.

reason toivotaan että nega vielä plussaksi kääntyy:popcorn:.
 
Helou! Täällä kp 20 menossa, ei raskausoireita, ainoastaan väsy ja tiheästi pissattaminen, mut en kyllä usko yhtään et olis tärppi käynyt.

Sain tänään postia gynen polilta, sain soitella aikaa siihen munajohtimen ultrahommaan, et onko auki vai ei. valitettavasti tältä kuulta mun kierto ja lääkäreiden vapaat ajat ei natsannu sit pätkääkään... Ni enskuussa uus yritys.

Kotia pikkuhiljaa laiteltu, ja ai että tästä tulee ihana! Miehen synttäreitä järkkäilly pikkuhiljaa, niistä suunnitelmistä en voi tänne tarkemmin kirjoitella, sillä ukkokultahan käy täällä lukeamssa aina mun kirjoituskia, varmaan et pysyy kartalla kuinka kova kuume on millonki menossa :D

plussa tuulia kaikille!
 
Evangelina: Kuulostaa niin ihanalta tuo kodin laitto, ai että! Harmi, ettei gyneajat natsannu, no ens kierros sitte!

Liikunnasta: se onki ainut syy, et mä oon ees vähä, hyvin vähä tosin, tyytyväinen, ettei oo vielä tärppi käyny. Pelaan lentopalloa ja meillä on täksi kaudeksi NIIN hyvä joukkue ja pyritään nousemaan ylempään sarjaan...siispä haluan pelata :D ja noi hyppimiset ja pomppimiset ja maahan vatsalleen sukellukset ei välttämättä kovin myöhälle onnistu..
ON: Äh, vieläki hiljasta!!!!! :( ei ovisplussaa näy..alkaa taas ketuttaa!
 
Evangelinalle paljon tärppionnea vaikka itse et jaksaisi uskoakaan!

Vilijonkka joo lentopallo ei ole oikein sopiva laji vaikka kyllä mä muistan aikanaan että yksi tuttu pelasi vaikka masu oli jo kovasti pyöristynyt ja ihan reilusti meni maihinkin:O.
Paljon onnea lentiskauteen=). Täällä vanha lentopalloilija haikailee pelikentälle:D.

ON. Alavatsa on arkana ja kananmunalimaa valuskelee mutta ei testi vielä plussaa ollut. No joka tapauksessa tänään pupuilusuunnitelmia tuli iltatestauksessa sitten plussaa tahi ei=).
 
Vilijonkka mikä kp sulla menossa, mennäänkö vielä suht samoissa?

ON. Tänään testattu ovisplussa, kp 18. Eilen talleteltu ahkeraan ja tänäänkin varmaan "joutuu", ei vaineskaan aika mukavaa ollut tämä vauvanteko:D. Pian se sitten taas pyörähtää piinaavat piinaviikot käyntiin.
 
miss_piggy
Mulle vähän niinku tuli ovisplussa eilen ja toissapäivänä, ei ihan tasavahva, mutta aika vahva kumminki ja sellasia ovistuntemuksia oli eilen ja toissapäivänä...no kyllä sitä sit pupuiltiinki että katotaan kuin käy :D
 
Heippa! Täällä kp 1 ja yk 5 alkoi juuri. Tuntuu hassulta, että tässä nyt näinkin kauan on mennyt. Olen jostain syystä ennen ajatellut, että raskautuisin helposti..
Nyt mieli hieman maassa, mutta tästä noustaan taas :)

Plussatuulia piinailijoille!
 
reason paljon jaksamista sinulle mustiin päiviin:hug:. Paljon onnea uuteen kiertoon ja uuteen nousuun=).

ON. Täällä tosiaan ollut todella selvät ovistuntemukset muutaman päivän ja mieli on taas toiveikas. Kp 19, dpo 0 tänään, näin sitä piinaillaan taas=).
 
Viimeksi muokattu:
Heissa, mulla alkoi loma keskiviikkona ja nyt ollaan sitte mökkeilty, ihanaa ja säätki on suosinu :)

Unikettu: Bongasin eilen kp 18 oviksen ja aamulla nippaili siihen malliin et tänään on dpo 0. Kovat yritykset on käynnissä ;) Kumpa teillä ois tärppi käyny!

Reason:tätipahoittelut!!!

Muille onnittelut oviksesta!
 
Oho, täällähän on hiljaista.

Eilen alko menkat, ainut hyvä puoli siinä asiassa on se et kierto näyttäs nyt 3 kertaa peräkkäin olevan tasan sama, ei ennen oo ollu näin säännöllinen. Varmaan sit just ko pääsee kehuun niin enskuu heittää häränpyllyä.

Mitä teille kuuluu, jännäpäivä kellään? Mie ole pihhaa laittanu ja kotia sisutellut pikkuhiljaa ukkokullan kanssa, ja siksi varmaan mieli rauhallinen, vaikkei tälläkertaa tärpännytkään. Kun on niin onnellinen olo ollut muuten :D

plussa tuulia, nyt kyllä jonku pitäs ryhdistäytyä ja plussata+++++
 
Kiitos Vilijonkka=), paljon paljon tärppionnea myös teille?++++

Sunflower, mitäs sulle kuuluu? :popcorn:

Evangelina ihana vaihe kyllä teillä, uusi koti:heart:.

ON. Mulla olis(ootas hetki, pitää laskea) kp24 dpo5. Ei ole oikein mitään fiiliksiä suuntaan eikä toiseen eikä oikein mitään oireitakaan. Vielä ei ole piinaviikon piina iskenyt ajatuksiin kun on ollut kaikkea muuta tässä niin paljon. Ehtiihän tässä vielä piinailemaan=).
 

Yhteistyössä