--2012 yrittävät--

ONNEA plussanneille!!! Ja Rakkausvauva: Onnea rouvittumisesta :D

ON: tavarat alkaa olla kohillaan, HUH! Vähän jo päässy pihaakin kuopsuttelemaan :D Hirvittävän väsynyt ollu tän muutto remppa urakan jälkeen, tuntuu ettei mikään uni riitä! Ovista en oo tikutellu, viikonlopusta lähtien vatsassa nipistellyt, olin välillä jopa varma että alkaa menkat kesken kierron kun oli ihan menkkakipujakin. Mittään vuotoa ei kyllä oo tullut. Nyt olis kp 15 menossa, puputeltu ollaan ihan kohtuudella vaikka onkin ollu väsy ja kiirus :D Sain muuten työterveyshuollosta lähetteen gyn polille, jos katsoisisvvat onko toi ainokainen munajohdin auki vai ei. Mut siellähän ne vasta päättää, alkavatko tutkiin vai ei. Odotellaan siis kaikin puolin.

Plussa tuulia kaikille, tämä lähtee töihin taas vaihteeksi, loma loppu!

Ihan valtavan isot onnittelut BB ja Leenuliinukka!!:heart::flower::heart::flower:
Ihania uutisia. Paljon onnea matkaan tytöt ja pikkuiset masuasukit!=)

Onnea tuoreelle rouvalle=)! Ihana kun häät olivat onnistuneet:heart:.

Pahoittelut teille kaikille jotka ovat joutuneet pettymään negan tai tätin tullessa:hug:.

Kaikille oikein mukavaa loppuviikkoa, minä häivyn taas korpeen. ikävä teitä kyllä on ollut jo mutta ensi viikolla piinailen teitä piinaviikkojen alkaessa=).
ON. Taitaa olla kp11, en ole tarkkaa lukua pitänyt. Kovasti juilii alavatsaa joten ovista odotellessa sitten.

Minäkin täällä heräilen taas tähän keskusteluun. Oon seurannu keskustelua sivusta vähemmän, et sais tuo päänuppi vähä levätä näistä jutuista.
Mutta onnea plussanneille ja rouwiintumisesta <3

Ja omanapa: kp 21, yk 4 ja toiveet korkealla..
Voi kumpa plussatuulet puhaltelis meille kaikille!

Rakkausvauva oi ku jännää, ilmota heti sit miten kävi!

Mie tilasin r-testejä ison kasan. Heti kun vähänkää muutto kiire ressi helpotti niin hyökkäs päälle aivan JÄRJETÖN vauva kuume! En yhtää ihmettelis vaikka alkas maito valuun tisseistä on niiiiiiiiin hirvee kuume päällä et välillä meinaan unohtaa että no enhän mä oo oikeesti raskaan. ( tai sitähän ei voi tietää ennen piinapäiviä ja niihin on vielän niin pitkä aika). Huokaus.... Haluaa masuauskin nyt heti heti heti ja yhteensä ainakin 6 - 10 lasta. näin on jämpti.

Eihän tässä mennytkään kauaa =)
Viimeisen viikon ollut ihan kauheat kuukautiskivut ja pientä lämpöä.. selkäkipeenä. ja maha turvonnut IHAN ÄLYTTÖMÄSTI!! uskalsin alkaa jo pikkusen toivomaan tulevaa..

Olen syönyt ehkäsypillereitä noin kymmenen vuotta ja viimeisen pillerin nielaisin 28.5.12 yhdet kuukautiset on ollut joten kierron pituus ollut mysteeri..

Eilen tein ensimmäisen raskaustestin ja kaksi viivaa tuli (haamuviivalla kuitenkin) :whistle: tänään sitten tein hetki sitten tuon clearblue testin ja niinhän siinä lukee että GRAVID RASKAANA 1-2 :heart:

kunhan vain kello tulisi äkkiä kolme, että pääsee miehelle kertomaan, se ei vielä tiedä, ei varmaan edes aavistakkaan :heart:

• Tykkää
Reactions: Sone* ja panzkus
:D Mie olen Rakkausvauva89 päättäny et tahdon kertoa miehelleni ihan kasvotusten :) en itekkään haluis kuulla puhelimessa tuollaista uutista :D

Niin että nyt mie täällä jännitän ja tuijotan kelloa ku idiootti että se olis äkkiä kolme :D

Viimeksi muokattu:
Panzkus, tosi harmi juttu. :(
Mulla IHAN epätoivonen olo just nyt. Ku en ole kertaakaan saanu ees ovisplussaa, tuntuu ihan siltä etten varmaan edes ovuloi ollenkaan. Ollaan kuitenkin harrastettu seksiä ihan aktiivisesti vähintään joka toinen päivä, sen PITÄIS sillä onnistua!
Yritän täs just googlettamalla selvittää kuinka pian voi saada apua lääkäristä (eli jonkun hormonikuurin). Pitääks oikeesti olla yrittäny ainakin vuoden?

Jos on alle 30v. eikä oo mitään taustalla (sairauksia tms.) nii ei varmaan ainakaan julkiselle pääse hoitoon. Onko sulla kuinka säännöllinen kierto? Varmaan tarkastuksessa voi käydä gynellä, monet kai käy jo ennen yrityksen alotusta? Ite ajattelin soitella yths:lle ku se aukeaa ja kysellä gyneaikaa.

Okei. No yleensä se on 29pv mut viimeksi oli 37pv. Kävin perus gyne tarkastuksessa alkuvuodesta (olisko ollut helmikuussa) mutta se otti sen papan ja sorkki tuota alakertaa, ei kai se nyt mitään paljasta? Ja jotenki ärsyttää se etten tiiä ovuloinko ollenkaan!

Sofi-testeillä ovista ja raskaustesti on yleensä apteekin oma testi. Ovista en oo testannu joka kierros mutta siis kp 11-kp 18.

Huhtikuussa jätettiin ehkäisy pois eli naurettavan vähän aikaa (tiiän että on vähintäänkin normaalia yrittää se melkein vuosi), mutta näille fiiliksille ei vaan voi mitään. :( Negatestin tekeminen harmittaa aina niin kovasti ja se seuraava kuukaus ku on taas pelkkää odottamista.

Sunflower11
Jospa vaihtaisit testiä ja testaisit pidemmän aikaan.
Mulla on myöhemmillään ovisplussa tullut kp 19.
Pregcheckin ovistestit on ainakin hyviä. Ootko saanut noilla testeillä edes jonkunvahvuista viivaa? Mulla esim. david-testit ei anna tasavahvaa viivaa vaikka ovisplussa onkin (tarkistin aikoinaan digillä).

Sunflower11
^ jotta mikä psyyke? :LOL:
Se on menny jo aikoja sitten..
Tässä ku 2v lähestyy ni ei mielenterveydestä kohta tietokaan!

Päiväpissasta selvä ovisplussa! :) huomenna pitäs sit ovis olla ja alkuviikosta luget.

pitkä tauko tullut kirjoittelusta joten päivitystä vähän.eli pillerit jätin kesäkuussa pois ja kovasti on vauvaa yritetty.välillä elämä kiireisempää ja tuntuu ettei kotona kerkii olla vauvaa tekemässä :D

mitenkäs teillä on pupuilua,onko säännöllistä vai silloin kun tuntuu siltä?me ollaan pyritty säännöllisesti,joka päivä tai vähintään joka toinen.en tiiä oisko parempi joka toinen vai joka päivä,ristiriitaista tietoa kun löytyy miten usein kannattaa yrittää :)

Tintti: mä muistan lukeneeni jostain et pissin pitää olla ruumiinlämpöistä..eli oisko se sitte niin et pitäis "tuoretta" kamaa olla ;) tietääkö joku paremmin?

Mun psyyke on kans koetuksella...ylä- ja alamäkiä riittää. nyt kuitenkin todella hyvä fiilis, tänään on perjantai, kaunis sää, ovis toivottavasti tuloillaan ja ens ke alkaa loma!!!!! niin, ja työtki melkein tehtynä jo!

Rakkausvauva: kannattaa joo pidentää tikutusta, mullaki veny viime kuus niin pitkälle et luulin ettei ovista tuu!

emppuli oikein paljon onnea plussasta ja onnea matkaan!:flower::heart:

Sunflower paljon tärppionnea sinulle tähän kiertoon+++:whistle:
Ja samaa kaikille muillekin=).

ON. Mua jotenkin ahdistaa tänään. Nyt on kp15 ja pitäis olla tärppipäivät ihan käsillä. Tänään vasta aloin tikuttamaan ovista kun se on ollut tuossa kp17 tienoilla. Kävin kyllä hakemassa Pregchekc-testejä nyt muutaman apteekin testin lisäksi että voipi tikutella iltasellakin, mutta mikään ei nyt huvita. Yk 4 menossa, eihän se paljon ole se mutta silti nyt tosiaan ahdistaa vauvamahaiset naiset ja kaikki mikä tähän liittyy.
Teille kaikille oikein hyvää sunnuntaita ja piristystä teille jotka sitä kaipaatte:hug:. Kyllä me vielä onnistutaan vaikka välillä epätoivoinen olo iskeekin=).

Tässä iltasella testasin ovista ja luin käyttöohjeet kun en ole ennen näitä Pregchekc-testejä käyttänyt ja kääk! siis siinä kehotetaan menemään tutkimuksiin jos ei ole tullut 3-4 kuukauden yrityksen jälkeen raskaaksi. Hämmästynyt olen ja jäin miettimään että pitäiskö tässä nyt ihan oikeesti huolestua kun ei vielä tärpännyt:O?
Yk 4 siis menossa. Olen jotenkin ajatellut että keskimäärin menee kyllä kauemmin tulla raskaaksi kun tuo 3-4 kuukautta.

Hei!

Kääk, ei malttais odottaa, että yritys alkaa! Toisaalta nautin myös siitä, että en ole vielä raskaana, kun ei tiedä, että millainen se oma odotusaika olis. Miten teillä, jotka olette olleet aiemmin raskaana, miten liikunta on sujunut odotusaikana? Itse olen melko liikkuvainen ihminen, en mikään himokuntoilija, mutta tykkään lenkkeillä, jumpata, talvellaa hiihtää jne. Onko ensimmäisen kolmanneksen jälkeen liikunta vähentyny merkittävästi? Se on varmasti aika yksilöllistä, että miten pystyy/jaksaa.

Yhteistyössä