--2012 yrittävät--

HUomenta!

Päätin nyt etten ala mitää testaa...nää on menkat. Sovitaan ainaki niin...kivuista päätellen ei voi olla mitää muuta. En nyt jaksa kiusata itteeni turhilla toiveilla uudelleen kun ei kerran mitää raskausoireitakaa ole. Nyt nautin viikonlopusta ja aion ottaa rennosti, jes! Teille toivotan plussa/ovistuulia ja rentouttavaa viikonloppua! Ja töissäahertajille jaksamisia! Arska paistaa, jee!!
 
Testasin aamulla clearbluella ja sain ohuen viivan samantien testiin. Puolen tunnin päästä alko menkat ja nyt kivut on sellaset, että tuntuu että ollaan synnyttämään lähdössä :/ Alaselkä kipeä, reidet ja vatsaa supistaa todella paljon. Yleensä mulla ei pahemmin ole menkkakipua koskaan. Musta tuntuu aika vahvasti, että jotain tosiaan oli kiinnittinyt kierukasta huolimatta ja lääkäri oli raskaudesta oikeasssa. Voi tosin olla ollut myös kohdunulkoinen, kun ei tullut kuin ohuita viivoja testeihin.
 
Tuun pikaisesti moikkaamaan pitkästä aikaa.

Onnea plussanneille! Sone :flower::heart:

Menossa yk3 ja ja kp15-17. Ovista en ole bongannut. Oon pysytellyt poissa kun ei meinaa pää kestää tätä kaikkea stressiä. Mietin vaan kaikkea ihan liikaa jos käyn täällä, joten parempi pysytellä poissa nyt vielä jonkin aikaa.
 
Pancakes ja Vilijonkka, tsemppiä mustiin päiviin :hug:

Panzkus ja Miwwi, Isot pahoittelut negasta! Ja tosiaan panzkus, eihän se vielä välttämättä näy. Voimia ja tsemppiä! :hug:

Itsellä piinaavat hetket menossa. Kp 25, ei oireita suuntaan eikä toiseen. Ei kovin vahvaa uskoa raskauteen, koska ei oo mitään oireita. Kuukautiset mulla sen sijaan tulee useinkin ilman oireita. Pelkään kuukautisten alkavan tänään tai huomenna, viimeistään ylihuomenna. Silloin ois normaali kierto. Testailen aikaisintaan joskus ti-ke-to. Ei mulla ees oo testiä vielä. Enkä tosiaan halua hätäillä. Se nega testissä ei houkuta.
 
Bellabambini onnea!

Kiitos Leenuliinukka, ite päätin kans, että en testaa vaikka kaapissa oliski 2 testiä. En halua nähä enää yhtään negaa. Nyt on ollu kyllä kaikenlaista kummallista oloa, et toiveet taas heräny :) Katellaan, katellaan..
 
Mua jännittää kovasti. Kp 26 nyt ja viime kierrossa kp25 vaihtu kp1, samoin edellinen kierto. Täytyy varmaan tänään mennä ostaan raskaustesti, jos vaikka ylihuomenna tekis, ellei kuukautiset ala ennen sitä. :)

Panzkus, jännitän sunkin puolesta!!
 
LEENULIINUKKA: testaa, testaa, kuulostaa lupaavalta, ettei täti ole vielä tullut, peukut!

BELLABAMBINILLE:Onnea hurjasti! Koska plussasit?

PANZKUS: Peukut täällä pystyssä sulle!

ON: menkat ohi ja haluisin jo kosvasti alottaa oviksen metsästyksen, mut eipä vielä auta. Toivon tästä kierrosta normaalia ku viimeksi veny ja vanu :( en haluu menkkoja reissuun tai ainakaa niitä kipuja!!
 
Hei,
tässä olisi varmaan aika päivitellä tilannetta. Syksy lähestyy ja nyt on viikko oltu ilman pillereitä ja kuukausi vielä muulla ehkäisyllä, jonka jälkeen alkaa esikoisen yritys :) Saapi jännäillä saapuuko luomumenkat kierron mukaan vai ei..
Noihin ovistesteihin ja muuhun en taida yrityksen aikana hurahtaa..tai mistäs sitä tietää ;) Luulen että itsellä se menis sitten liikaa stressaamisen puolelle. Vauva tulee sit kun on tullakseen ja pitää vaan toivoa että jossain välissä tärppää :)
 
En ois kyl uskonu et jo näinki "vähän" ajan yrittämisen jälkeen (yk3) tää homma tuntuu JO NÄIN raskaalta. Aika vissiin höllätä vähän :ashamed: Mulla meinas mennä viikonloppuna pasmat ihan sekasin ku tuttu tuli juhlissa kysymään (pieni vauva sylissä) et hävittääkö se pieneks menevät vaatteet vai tarvitaanko me ne??? Yhyy..ei ainakiin ihan hetipuoliin näillä näkymin..

Anteeksi omanapailu, en malttanu oottaa ja testasin negan (korkeintaan viivanpaikan), mut oli kyl tunnin päiväpisusta. Miksi ei vaan malttas oottaa.
 
Onnea miljoonasti bellabambini ja leenuliinukka!! <3 Millon on lasketut? odotus puolella on meidän pino
Joten tulkaas sinne höpöttelee, aika hiljasta siel.
Onnea myös tuoreelle rouvalle <3

plussatuulia kaikille :)
 
Leenuliinukka ja bellabambini...ONNEA:heart:

Onnea tuoreelle rouvalle:heart:

Oma napis.. Vähän alkaa kurkituttamaan tänne puolelelle. Kp 21, tasan kerran tuli puuhailtua, että sen varassa nyt koko homma. Mutta tosiaan TJOT:cool:.

Ja päätin testata ekan kerran kp 28, en siis tällä kertaa kp 24 eteenpäin kolmea kertaa päivässä:whistle::D
 
  • Tykkää
Reactions: Sone*

Yhteistyössä