--2012 yrittävät--

Minäkin sain tuommoisen toisesta reunasta tumman kp18 ja sitten kp19 tosi vahvan kauttaaltaan. Olenkin miettinyt että onko plussa ollut kp18 vai vasta kp19, mutta voinen laskea sen olleen sitten tuo ensimmäinen osittain vahvempi viivainen liuska=).
 
Hei!

Täällä olisi uusi innokas jäsen tähän keskusteluun. Ollaan mieheni kans alotettu yrittämään keväällä, kun lopetin pillerit. Tässä nyt kuumeilen josko tärppi olisi käynyt, lauantaina häätys menkat alkaa. Ensimmäistä tosiaan ollaan yrittämässä. :)

Yleensä mulla on runsaasti PMS oireita ennen kuukautisten oletettua päivää, vaan nyt ei oo lähes mitään oireita kuulunu... o_O

Alavatsa kipuilua vain aina sillon tällön, jo viikkoa ennen alkanu. Eli ei kuitenkaan mitään jatkuvaa menkkamaista kipuilua, vaan sellaisia jotka välillä käy ilmoittelemassa. Ei mitään normaalia mulle. Ennen kuukautisia mulla on yleensä viikkoa ennen rinnat kauheen herkkänä, nyt ei ole mitään kipuilua niissäkään.

hirmu väsyny silti oon ja viime viikolla oli kahtena iltana palelemista ja nyt on ilmestyny myös flunssaista oloa.

OVis-testiä en tehnyt, mutta laskujeni mukaan 5 päivä se olisi pitänyt olla ja sillä viikolla, mulla oli koko sen viikon ajan alavatsa herkkänä. menkkamaisia kipuja kesti koko ajalla 29.7-5.8.. ja silloin kyllä käytettiin tuo hetki hyväksi ;)

Eli nyt jänskättää todella, että mitä tullee tapahtumaan :p
 
panzkus: sama juttu, tutuilta näyttää testin viivat ;) toivotaan et huomenna ois tasavahvat!

Sun: oi kumpa ei täti tulisi...peukut!

Kaiku: Hyvältä kuulostaa oireet :) toivotaan parasta! Tervetuloa mukaan!

Unikettu: hienoo, et oot pystyny ottaan tän kierron rennommin, kumpa minäkin ;)
 
kaiku<3, lämpimästi tervetuloa mukaan!:wave: Hyvältä kuulostaa sun oireet! Paljon plussaonnea+++.

Vilijonkka on niin paljon tässä ollut muutosta arkeen etten ole ehtinyt kuumeilla samalla tavalla, pientä stressiä muista asioista nyt mutta hyvällä tavalla=). Ihan mahdottomasti toivon kyllä että olisin nyt raskaana ja saisin huhtivauvan:heart:. Mikäs sulla on kp nyt?

Hirmuisesti jännittää Sunflowerin tilanne nyt!=):popcorn:
 
Sun::hug: Jospa se vielä plussaksi muuttuu :)

Unikettu: Pidän peukkuja et huhtivauva sieltä oli tulossa :)! Mä sain vakiduunin, mikä on todella hyvä asia tämän projektin kannalta..Mietityttää kuitenkin vähän se, et alotan vasta marraskuun alussa, joten hirmusti ei ehtis työkuukausia kertyä ennen äippälomaa jos nyt tärppäis..olis noloa kertoa pomolle, mutta kuitenkin vauva ja perhe on etusijalla, joten tärppiä oottelen :) Mulla on dpo 4 menossa ja menkat on alkanu yleensä vasta pdo16 vai 17, joten aikaa on vielä vaikka kuinka..höh. Oonki miettiny et voiko toi lutaalivaihe olla liian pitkä mulla?

Eilen kävin muista syistä kunnallisella lääkärillä ja tuli sitte tämä lapsen yrittäminen puheeksi. se sano et palaa asiaa ku on yritystä kaksi vuotta takana, niin saatte lähetteen!!! siis mitä ihmettä, onko muilla samanlaisia kokemuksia!!? Emmä kyllä kahta vuotta jaksa oottaa, mielenterveys menis jo vähemmästäki jos ei saisi mitää vastauksia mistää!! Uskomatonta! Ärsytys jäi päällimmäisenä siltä reissulta mukaan!
 
Unikettu ja Vilijonkka: Kiitti paljon :) lapsi kyllä olisi iha hirmu toivottu tähä pieneen perheeseen <3 Tänään jotenki kummasti viilsi vasemmasta munasarjasta tonne kohtuun. ;O En sitte tiiä mitä se oli, mutta toivon että se johtuisi mahollisesta alkuraskaudesta. Onko kenelläkään antaa minkäänlaisia kokemuksia samanlaisesta tilanteesta mikä minulla on?

Olen tosiaan ekaa kertaa yrittämässä raskautua ja sen takia tässä jutussa peukalo keskellä kämmentä :D Olisi mukava kuulla erilaisia mielipiteitä ja kokemuksia. :)

Vilijonkka, olet siis vasta hakeutumassa vakitöihin? Hieno juttu! :) Helpottaa hurjasti sitten arkea pienen lapsen kanssa, kun on paremmat tuet.

Siitä tulikin mieleeni, onko kenelläkään kokemusta sellaisesta tilanteesta, että on päässyt oppisopimukseen ja mahollisesti on raskaana sen oppisopimuskoulutuksen aikana? Miten tuossa pitäisi toimia? jouvunko kokonaan luopumaan siitä paikasta? Vai jäänkö normaalisti äippälomalle niin ku normi työpaikassaki?
 
Hei! Ja teretulemasta kaikille uusille!

unikettu oijoi jännää, onko mittää oireita ilmassa? millon meinasit alottaa testaamisen
? Ja jep, ihana on ommaa kotia laittaa, ei malttas millään joutaa töihinkää kun olis kotona muuta tekemistä :D

sunflower negan jälkeen kannattaa käydä lukemassa myöhään plussanneiden blogia, se auttaa pitämään toivoa yllä :D

Aurinkoista päivää hyvät kanssasisaret!
 
Sunflower11
Eipä tässä paljoa toiveet auta..

Negaa ja pikkasen jotai rusehtavaa pyyhittäessä. Kaipa nuo lääkkeet sen vuodon sit kuitenkin pitää pois, mut tuskinpa tässä raskaana ollaan, vieläkään.
 
Voi Sun, olen kovin pahoillani!:hug:

Vilijonkka, paljon onnea vakituisesta paikasta!:flower:
Kaksi vuotta yrittää lasta ja sitten lähete, kuulostaa aikas pitkältä ajalta!? Sulla aika pitkä kyllä tuo loppuvaihe, en siis tarkoita että liian pitkä(tai en tiedä) mutta jännä kuinka tuokin ihmisillä vaihtelee. Mulla varmaan menkat tulee dpo 12, ehkä jopa aikaisemmin. Tai siis tulisi mutta kun meinasin plussata:D.

Evangelina voi kun ehtis laittaa kotia, kaikki vähän rempallaan, remppakin rempallaan=). No meinasin ottaa nyt rauhallisesti testauksen kanssa eli ehkäpä sitten dpo12 jos vaikka.. tosin mulla yks testi kaapissa on joten voi olla että se huutelee mua jo aiemmin:whistle:. En ainakaan ennen ens viikkoa kun on juhlantynkääkin tässä viikonloppuna.

kaiku<3 jännityksellä odotellaan että mitä sun oireet tuo tullessaan:popcorn:.

Torstai toivoa täynnä, kaikille siis paljon toiveiden toteutumista toivottelen! Minä toivoin sunnuntaiyönä tähdenlennolta.. voitte varmaan arvatakin sen:D.
 
Voi harmi Sun, voimahalauksia!

Unikettu: kiitos :) Joo, kahta vuotta en kyllä odota. Se lääkäri kuittas vaan kaiken et oot nuori ja näytät terveeltä niin ootellaan kaks vuotta...eihän se mitää päältäpäin voi nähdä! Mä toivoisin kuitenki et saatais eka lapsi ennen 30v niin ehtis niitä toisiaki yrittää sitte ;) Toivotaan todella et tähdenlento auttaa asiaa ja huhtivauva tulisi!!

ON: jännittää..piinailut alkaa vissiin pian...nyt jo tosin dpo on vasta 5. eli reilu 10 pvää vielä :( Tänään ja eilen ollu uusia tuntemuksia. Eilen viilteli navan seudulla aina uloshengittäessä, hyvin outoa. Ja tänään ollu ovismaista jomotusta.. nyt s´tosin kurnii vaan nälkä masussa :D peukut on pystyssä ja kädet ristissä!

Kaiku, mä en kyllä valitettavasti osaa tuosta oppisopimuksesta sanoa mitää..mut pysyyhän se opiskelupaikka yliopistossaki niin miksei siinäki :)
 
Vilijonkka kiitos kysymästä ihan hyvinhän täällä :wave: En miekään kyl 2 vuotta ajatellu odotella tärppiä ennen tutkimuksia, päähän siinä hajoaa..

Täällä on bongailtu ovista, plussaa ollu kp 13 illasta lähtien, eilen kunnon plussa :) ja talleteltu on.. Pitäs vaan saaha viel tänää kellistettyä tuo ukko ja varmistella, saa nähä onnistuuko ;) Viime yönä oli tosi äklö olo, piti melkein oksentaa mut ei kumminkaan. Ja alavatsa munisten kohilta aamulla ihan hellänä... Ihan hyvät fiilikset muttei oikein uskalla toivoakkaan hirveästi :p

Ja meillä podetaan toistakin kuumetta..huoh :D Nimittäin koirakuumetta! Lähinnä miehelle metsästyskaveriks ja mulle harrastus. Yks koira meilä ennestään jo on.
 
Meillä kanssa lievää kroonista toisen koiran kuumetta jatkuvasti, varsinkin miehellä. Nostaa aina voimakkaammin päätään kun käydään näyttelyssä tai koiratapaamisissa=). Ihana kuume on sekin eikä hevin hellitä:heart:. Vielä on ollut järkeä päässä olla ottamatta mutta jos joskus pennut meidän nartulla teetetään niin kiusaus ottaa pentu tulee olemaan aikamoinen:D.

kaiku<3, mulla ainakin kalenterin mukaan, johon olen laittanut yhden plussakierron ja useamman negakierron oirelistaa, oireet ovat hyvin samanlaisia molemmissa. Onhan niitä jotka tietää vain jostain sen että on raskaana, kuten meidän Sone:D, mutta mulla ei ole kyllä yhdessäkään raskaudessa tullut ihan selvää merkkiä tai tunnetta tärpistä, oikeastaan päinvastoin.
 
  • Tykkää
Reactions: Sone*
Unikettu Noh, onhan se varmaan aika henkilökohtasta tuo oireilu ja tuntemukset :) eiköhän se selviä että miten ite ne sitten tuntee :D Nyt alkaa olla jännät paikat, kun ylihuomenna häätys täti tulla... toivon niin ettei tulis!

Tänään töissä alko alaselkä niin vihoittelemaan tuossa päivän viimisillä tunneilla ja kotia ku pääsin nii huomasin että on valkkaria alkanu tullee ;O

Alavatsa juilii aina silloin tällöin ja nyt sen pitäs kipuilla ihan kunnolla jos meinaa että se täti kuitenki tulis kylään.
 
Voi kaiku<3, olen pahoillani:hug:. Tsemppiä mustiin päiviin.

ON. Kyllä on alavatsa ja selkä kipeä, juilii ihan kaikilla mahdollisilla tavoilla. Mitä tästä voimme päätellä, emme mitään:|. Samoin on ollut joka kierrossa enemmän tai vähemmän, oli plussa tai negakierto mutta jälleen kerran menkkaoireet syö toivoa. Mulla taitaa olla nyt dpo 8. On kyllä niin repäisyherkkää että saa varovasti liikuskella ettei vihlo kipeästi vatsan sivuilta.
 
Saanko liittyä mukaanne? :flower: Täällä olisi 21 vuotias, yhden yksveen pojan äiti, ja toista nyt haaveillaan. Pari kiertoa ollaan menty tjot meiningillä. Ja nyt sitte kuume on mahdoton.

kp 13/32 menossa! yk 1 ja yritys aloitettu elokuussa ja toinen lapsi
 
Viimeksi muokattu:
Eipä auttanut se miettimättä oleminen. Täällä kp5 ja yk 4 menossa. Josko tästä kierrosta sitten! Viime kierto oli vaan niin helppo kun oltiin molemmat lomalla, niin pystyttiin puuhailemaan oviksen aikaan ahkerasti. Tää kierto onkin sitten taas paluu arkeen ja ristiin meneviin työvuoroihin.

Onnea kaikille plussanneille ja voimia pettymyksen kokeneille!
 
Hyppy, lämpimästi tervetuloa:wave:! Tärppionnea kiertoon=).

Rakkausvauva, höh, tyhmä yllätys:hug:.
No vuosi yrittämistä ja sitten hoitoihin kuulostaa jo paljon järkevämmältä kuin 2 vuotta. Joo me useimmat täällä hermoillaan ja murehditaan kovin aikaisessa vaiheessa mutta kun ei malttais odottaa odottamista:D.

ON. Jos olisin halunnut jatkaa suoraan tästä hoitovapaalta äippälomalle niin mun pitäis olla jo raskaana, mutta nyt kun en ole niin se paine on jotenkin nyt helpottanut tätä oloa ja yrittämistä. Kyllä se sitten jotenkin suttaantuu tuo työkuvio vaikka en hoitovapaalta äitiyslomalle nyt pääsekään. Toivon kuitenkin että nyt mahd. pian kuitenkin numero 4 sais alkunsa joka tapauksessa=).

Voi unelmavauvasta:hug:, kovasti onnea uuteen kiertoon+++:whistle:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä