isla, harmillista että jouduit kokonaan saikulle mutta JES JES JES, mulle lisää kohtalotovereita! Vaappumislenkit (300m) tekevät todellakin tiukkaa, shoppailut yms. työn ja tuskan takana!! Eilen uhrauduin istuttamaan kuistille yhden hassun kaalin, callunan ja havupuun ja hain isoja käpyjä hautuumaalta (!) ruukkuun niin jo masu muistutti että "liikaa teit, lepoon p*rkele"!! No, grillin kautta nukkumaan ja nyt 05.00 heräsin supisteluihin/menkkakipuiluun
Vetäsin aamulla jalkaani ekaa kertaa mamma/argi-market
alkkarit, ja ne on niin ihanat päällä! Tulee kummun yli tissien alle saakka ja...ovat niiiiiii-iiiiii-iin törkeet erotiikantappajat että!!! Tissien kanssa sama juttu. Hullun kokoiset jo nekin ja maha tosiaan alkaa jo ...alahuulen alta...
Ja nimen kanssa ihan samaa oon aatellut: osaankohan nimittää Keijoa enää miksikään muuksi?
Se on niin meidän oma Keke :heart:
engeli, ihanaa että valtakunnassa kaikki hyvin ja nappulat jatkavat kasvuhuristelujaan :heart: Tuo kuntoutus kuulostaa niin ihanalle. Varsinkin ruokailusessiot
Ohhoh, jos nappuloidesi talli vastaa meikäläisen masukokoa viikolla 30, onnea vaan kömpimiseen
Aivan huippua jos teille tulis kumpaakin sukupuolta edustavat vauvat, eikö? Ihan unelmatilanne, eikö?
Danssari, miten
kohtusi koko on kehittynyt? Meidän poika vetelee ja on kokoajan vedellyt ihan yläkäyrillä, jopa niiden yläpuolella tasaisesti ja mun kohdun koko oli 19+1 jo 22. Lekuri ei oo ollut huolissaan mutta mä olen!! Entä muilla? Onnea siirtymisestä uudelle kymmenelle :flower: Kohtahan tässä joutuu alkaa jännittämään puolestanne
Ja pääset sitten muutamien viikkojen päästä kertomaan meille ihanasta vauva-arjesta. Uih, läikähtipä sydän kun tajusin että odotuksen päätteeksi sehän on edessä!! Pissakoe otettiin viimeksi sairaalassa polikäynnin yhteydessä 3pv sitten ja verikokeen about...kk sitten. Oon just eilen itseasiassa mittaillut kuumetta kun sain päähäni että jos mulla on joku virtsarakon tai kohdun tulehdus. Kohtu kun on välillä ihan raapimisarka...Täytyy pyytää lähete labraan kun menen taas hakemaan uuden saikkulapun ensiviikon torstaina. Raha-anomukset ja muut selvitykset otan työnalle samalla, torstaina. Pitäis vähän neuvotella työnanatajan kanssa myös. Palkasta siis. Siis siitä että jos teen kotoa töitä, maksavat jokatapauksessa palkkaa ja sitten hakisin sairaslomaa samalla koodilla jatkuvasti niin työnantaja voi hakea korvausta Kelasta. En tiedä onnistuuko jotenkin mutta...eikai tässä auta kuin alkaa selvittelemään. Henkisesti tuntuu vaan kummasti raskaalta että olis jatkuvasti kytköksissä työhön sairasloman ajan ja silti sais vaan reilu 70% korvauksen...Joo en niin suostu. Tai sitten saikutan siihen saakka kun sijaiseni aloittaa varmaan nyt lokakuun puolen välin jälkeen ja vedän tällä tyylillä ja vaadin palkkaa ja sitten jään ihan kokonaan pois ja ...NAUTIN!! Eikös äippäpakkaus ollutkin tänävuonna ihan ok? Kattelin netistä sitä, ja onhan niitä todellakin kamalampiakin kokonaisuuksia ollut ihan lähivuosina! Mun suosikki oli pikavilkaisulla jostain ihmeellisestä syystä se venebody ja niihin yhdistettynä punaiset robinhoodit =) Sellainen kotivaate Keijolle :heart: Yhdistelemällä saa varmaan ihan kivoja kokonaisuuksia. Mä oon vähän kyllä mielenvikainen noiden vaatteiden kanssa...Mies ei salettiin osaa pukea Keijolle kivoja vaatteita. Näen jo kauhukuvia että se pukee poikaa joihinkin ripulisiin sukkahousuihin...No, ehkei nyt sentäs
Tilaamanne riippukehto kuulostaa aivan älyttömän ihanalta! Eikös olekin jännää, kuinka vauvan pienetkin omat tavarat siellätäällä alkavat muistuttaa pikkuihmisestä :heart: Meidän Keijolle on tulossa ensisängyksi äidin sängyn viereen rottinkinen korikehto, jossa isukki on viettänyt ensimmäiset viikkonsa. Siihen toki pitää vielä hakea patja ja ommella ehkä vähän pitsikoristetta ja pehmikettä...Katselin muuten lastentarvikeliikkeessä että ei ehkä kannata itse ommella pinnasängyn pehmustetta. Maksoi 35e ja kyllähän summa lähelle menee jos ostaa vanut, kankaat, nyörit ja langat! Toisaalta sitten sais minkälaisen haluaisi, mutta meillä on niin vahva ja hallitseva tapetti pinnasängyn takana, että siihen on yhdistettävä vaan perus valkoinen pinnurinpehmuste.
Hyh, nyt tuli heikko olo yön syömättömyyden jälkeen...satsumaa naamariin äkkii!
Tänään ajateltiin käydä hiipien pieni metsäretki koiran kanssa. Ihana syksyinen metsäretki, syksyn värejä ja elämänkaarensa jälkipuoliskolla töröttäviä sieniä tarumaisesti kallellaan. Kelinkin pitäisi olla mitä mainioin. Illalla jos jaksamista riittää, menemme pitkästä aikaa leffaan Pussikaljaelokuvaan (popcorneja saatava!) tai sitten saunan kautta möllöttämään sohvalle hyvässä seurassa kera cheddarjalapenojen
Terveellistä, I know!
Vauvakutsuille ajattelin vielä tilata netistä pieniä varvaspipari-muotteja. Ajattelin että teen jonkun vaalean piparitaikinan ja dippaan varvasosat tummassa suklaassa
Mies oli nähnyt omat unelmavaununsa jossain Helsingin metrossa ja silmät kiiluen kertoi niistä. Ne olivat ihan toista luokkaa kuin meille hankitut, mun unelmani Emmaljungat Charlestonina. Ne olivat Emmaljungalaiset, sama malli mutta mustat ja limen värisillä systeemeillä ja valkoisella rungolla. Olivat kuulemma
miljoona kertaa hienommat kuin meidän vaunut. Plaah, totesin vaan että "aha, voit hankkia itsellesi sellaiset jos nuo minun unelmani eivät kelpaa". Jäiköhän harkitsemaan?
Se ois siis niinkuin hyvää huomenta kauniit odottajat! Meille tulee niin rakastettuja vauvoja :heart:
Mollis ja virtsarakon monottaja-Keijo :heart: 23+4 (tsiisusristus kohta alkaa jo rv 25!)
Luoja miten onnekas olen...