Huomenta ihanaiset. Heräsinpä jo ennen kuutta ennen aamuvuoroon menoa. Työt alkaa vasta kahdeksalta, ja olisin saanut tunnin vielä kuorsata menemään, ja minä kun nukun aina tappiin asti. Eilen kyllä vedin kahen tunnin päikyt, hetken olin hereillä, ja otin iltaunet joista sitten heräsin yöunille. Ihmekkös ei enää väsyttänyt. Mitinpä, että onkohan mulla raudan puute... suuhunkin on ilmestynyt inhottava afta, ja ikenet vuotaa aina hampaita harjatessa. Juuri olin kyllä suuhygienistillä, ja kovasti olen koittanut panostaa suuhygieniaan. Päätäkin särkenyt nyt toista päivää...hoh ho! Tänään pitäs olla 9 tuntia töissä, miten jaksan kun tuntuu, että työntekokin alkaa ottaa voimille. Kauheasti en vain kehtaa töissä istuskella, kun heti on ainakin pari tyyppii kattomassa pitkään, että -eikö tuokaan nyt voisi vähän tsempata....
Molliskin on Keketyksen kanssa ollut aikaisin ylhäällä :wave:
DQ Mullakin noita pelkoja ilmenee... mitä jos vauva ei selviäkkään tms... mutta eiköhän kaikki mene hyvin, uskon niin Ja tuo riippukehto kuulostaa kivalta... itse en tosiaan ole vielä sen kummemmin edes vainuihin perehtynyt. Mutta ollaan miehen kanssa jo "päätetty", että hänen vanhempansa saavat vaunut ostaa. Mieheni on ainut lapsi, ja tämä nyt heidän eka lapsenlapsensa siis.
Työnantajakin jo muuten on pyytänyt, että laittaisin äippälomahakemuksen vetämään, vai mikä lapssu se nyt ikinä onkaan. Kuulin, että toisesta työpisteestäkin on samaan aikaan jäämässä yks nainen äippälomalle... Ootteko te muut missä vaiheessa moista asiaa pistänyt vireille?
Kaippa me Tirppanan kanssa mennään nauttimaan vielä aamiasta ennen kuin pitää lähteä raatamaan
Nanniga & Tirris Tirppana 17+4 :heart:
Molliskin on Keketyksen kanssa ollut aikaisin ylhäällä :wave:
DQ Mullakin noita pelkoja ilmenee... mitä jos vauva ei selviäkkään tms... mutta eiköhän kaikki mene hyvin, uskon niin Ja tuo riippukehto kuulostaa kivalta... itse en tosiaan ole vielä sen kummemmin edes vainuihin perehtynyt. Mutta ollaan miehen kanssa jo "päätetty", että hänen vanhempansa saavat vaunut ostaa. Mieheni on ainut lapsi, ja tämä nyt heidän eka lapsenlapsensa siis.
Työnantajakin jo muuten on pyytänyt, että laittaisin äippälomahakemuksen vetämään, vai mikä lapssu se nyt ikinä onkaan. Kuulin, että toisesta työpisteestäkin on samaan aikaan jäämässä yks nainen äippälomalle... Ootteko te muut missä vaiheessa moista asiaa pistänyt vireille?
Kaippa me Tirppanan kanssa mennään nauttimaan vielä aamiasta ennen kuin pitää lähteä raatamaan
Nanniga & Tirris Tirppana 17+4 :heart: