Mä olen ihmetellyt kun olen ollut niin rauhallinen koko raskauden ajan ja sitten tänään hermostuin ruokakaupassa kunnolla kun yksi pappa ajoi mun päälle ostoskärryillä! Se teki sen ihan tahallaan koska puhuin ostoksia valitessa puhelimessa ja hän halusi tulla samalle tiskille valitsemaan karjalanpiirakoita. Hän olisi kyllä mahtunut viereeni ottamaan piirakoita ja olisi voinut sanoa myös "anteeksi" jos halusi minut siitä pois, mutta ei! Se pappa oikeasti työnsi minut kärryillään pois tieltä. Kysyin häneltä miksi hän noin teki ja hän sanoi "sulla näytti olevan kiirettä sen puhelimen kanssa". Kerroin että valitsin piirakoita ja että voi kyllä sanoa jos haluaa enemmän tilaa, mutta toisten päälle ei saa ajaa. Pappa vaan jatkoi matkaa, mutta mä hermostuin niin että menin perässä ja avauduin sille siitä että olen raskaana enkä todella hyväksy sitä että mun tai kenenkään muun päälle ajetaan kärryillä. Pappa vaan meni karkuun ja sanoi "mee nyt metsään siitä". Kysyin hänen nimeään ja sanoin että tämä asia selvitetään nyt. Pappa jatkoi pakenemista ja pyysin yhden henkilökunnan jäsenen jolle kerroin tapahtuneen. Siinä kohtaa olin jo niin hermostunut että aloin itkeä kun pelotti mitä olis käynyt jos se pappa olis tullut vauhdilla ja törmännyt vatsaan. Tämä nainen kovasti pahoitteli ja kävi puhumassa vielä kyseiselle papalle ja tuli vielä uudestaan mulle pahoittelemaan. Sanoin että ei se kaupan syytä mitenkään ole ja mä olen varmaan nyt raskauden takia yliherkkä. Nainen halusi antaa mulle suklaalevyn mukaan ja sanoi että puhuu vielä niiden osastopäällikölle huomenna ja ne voi puhua sille papalle. Se kuulemma käy siellä kaupassa päivittäin. Nainen vielä halasi mua kahteen kertaan ja kysyi pärjäänkö. Nyt tää tuntuu jo ihan hölmölle jutulle :ashamed: mutta siinä tilanteessa olin tosi järkyttynyt että joku käyttäytyy noin. Olis vaikka sanonut rumasti jos ärsytti niin paljon että olin puhelimessa, mutta että ajetaan päälle! :O
No se siitä.
DQ, jaksamista sinne väsymyksen ja alavireen kanssa! Varmaan tunteet menee välillä väkisinkin laidasta laitaan. Niinkun mulla tuolla kaupassa Toivottavasti saisit kunnon yöunet!
Mollis, ihan mahtavaa että saat nyt keskittyä odotukseen rauhassa! Ja paperityötkin kunnossa, good girl!
Ruskalle onnea Tyyne-tytöstä! Meillä on sitten sama juttu tuon istukan kanssa kun meinaa mennä liian lähelle kohdunsuuta. Mulla oli myös 28+ -viikolla tsekkausultra ja nyt kun oli edelleen liian lähellä, niin 36+ on sit seuraava ja samalla synnytystapa-arvio.
Mapunen, kiva kun kirjoittelit kuulumisia ja kiva kuulla että olet säästynyt pahemmilta vaivoilta!
Engeli, onnea kakkosvaunuista, edullisesti löysit!
Mulla on jomotukset ja supistukset jatkuneet... Pari yötä olen niiden takia nukkunut tosi huonosti. Olin tänään työterveyslääkärillä ja hän tarkisti kohdunsuun tilanteen, edelleen kiinni onneksi. Kirjoitti sairaslomaa ensi ke asti ja sanoi että kannattaa olla näissä asioissa tarkka eikä turhan pitkään itse ihmetellä. Jos supistukset muuttaa jotenkin luonnettaan niin pitää olla lääkäriin yhteydessä ja sitten jos yhä ensi viikolla on tää sama vointi niin tarkistetaan uudelleen että kohdunsuu ok. Kiva kun oli niin asiakseen ottava ja muutenkin mukava lääkäri.
Vauva oli muuten viime viikon ultrassa rt:ssa, ei siis olekaan koko ajan poikkiteloin.
Neela ja Pikku-O 29+0
No se siitä.
DQ, jaksamista sinne väsymyksen ja alavireen kanssa! Varmaan tunteet menee välillä väkisinkin laidasta laitaan. Niinkun mulla tuolla kaupassa Toivottavasti saisit kunnon yöunet!
Mollis, ihan mahtavaa että saat nyt keskittyä odotukseen rauhassa! Ja paperityötkin kunnossa, good girl!
Ruskalle onnea Tyyne-tytöstä! Meillä on sitten sama juttu tuon istukan kanssa kun meinaa mennä liian lähelle kohdunsuuta. Mulla oli myös 28+ -viikolla tsekkausultra ja nyt kun oli edelleen liian lähellä, niin 36+ on sit seuraava ja samalla synnytystapa-arvio.
Mapunen, kiva kun kirjoittelit kuulumisia ja kiva kuulla että olet säästynyt pahemmilta vaivoilta!
Engeli, onnea kakkosvaunuista, edullisesti löysit!
Mulla on jomotukset ja supistukset jatkuneet... Pari yötä olen niiden takia nukkunut tosi huonosti. Olin tänään työterveyslääkärillä ja hän tarkisti kohdunsuun tilanteen, edelleen kiinni onneksi. Kirjoitti sairaslomaa ensi ke asti ja sanoi että kannattaa olla näissä asioissa tarkka eikä turhan pitkään itse ihmetellä. Jos supistukset muuttaa jotenkin luonnettaan niin pitää olla lääkäriin yhteydessä ja sitten jos yhä ensi viikolla on tää sama vointi niin tarkistetaan uudelleen että kohdunsuu ok. Kiva kun oli niin asiakseen ottava ja muutenkin mukava lääkäri.
Vauva oli muuten viime viikon ultrassa rt:ssa, ei siis olekaan koko ajan poikkiteloin.
Neela ja Pikku-O 29+0