Hellou ladies! Ihanaa että on perjantai! Miten nämä viikot voivatkaan kulkea näin hitaasti
Mollisositiivista kuulla, että unta OLISI ehkä riittänyt ilman mekastelevaa siippaa
mä olen alkanut suosiolla mennä nukkumaan jo 20-21 välissä (yhtä aikaa lasten kanssa), unta riittää ehkä siihen 02-03, mutta onhan sitä sitten tullutkin jo melkein 6h. Mutta näillä mennään, päätin lopettaa siitä unesta ressaamisen. Ihanaa että sä voit lepäillä päivällä, sekin auttaa varmasti. Mä voisin muuten antaa sulle muutaman kilon noiden "vain 2" lisäksi... itselleni kun niitä tahtoo kertyä vaikken edes voi syödä mitään
Ja aivan mahtava oli se kuva kakusta
AdAstra, käsittämätön lääkäri... Ei ne vaan tajua... Mutta olishan se lapsille aika mahtavaa kun ope sanoisi laittavansa hetkeksi pitkälleen, tehkää te lapset hommia sillä aikaa
Naninga Olehan tosiaan varovainen töissä... Jäätkö sä sitten varhennetulle mammikselle vai meinasitko uskaltaa olla loppuun asti töissä?
Neela, hyvä kuulla että sokerirasituskokeesta selviää.
Olen menossa siihen 3 viikon kuluttua ja tuntuu että ajatuskin jo laittaa yökkäämään...
Raskaumyrkytyksestä olen tosissaan kärsinyt molemmissa raskauksissa ja molemmat on käynnistetty 4vk etuajassa... Nyt on mies vaihtunut, mutta se kuulemma tuskin vaikuttaa
Mutta kun tietää mitä mahdollisesti odotettavissa on niin osaa toisaalta suhtautuakin, vaikka pelottaakin.
Hoppis, mahtavaa että rakenneultrassa oli kaikki kunnossa! Ja ihanaa että joku vielä malttaa pitää salaisuuden sukupuolien suhteen
Onnea vielä muillekin tyttölupauksista ja onnistuneista ultrista. Aivan mieletöntä, että vaikka osaa meistä äideistä meinaakin vaivata vaikka mitkä unettomuudet ja kivut, niin pienokaisemme voivat masussa hyvin ja normaalisti. Voi meitä onnekkaita!
ON: kävin vielä neuvolassa keskiviikkona. Verenpaineet olivat ehkä hieman kohollaan, ei kuitenkaan huolestuttavasti. Hb oli pudonnut rautamehun litkimisestä huolimatta 99, joten ei ihme jos mammaa väsyttää
Meinasi heti laittaa tutkimuksiin ja lääkärille, mutta sovittiin että yritän vielä ruokavalion avulla ja mehulla nostaa sitä seuraavat 3 viikkoa. Minä kun en niitä rautatabletteja pysty syömään, oksennan jokaisesta merkistä. Neuvolatädin kanssa kauhisteltiin myös turvotuksiani, kivat sentin kuopat sukista
ei ole muuten tällaista ollut edellisissä raskauksissa... Häpyluut ovat täälläkin olleet kovilla tämän viikon, ihme juilimista ja välillä tuntuu ettei kävelemään pääse! Masu on jo niin iso että takkikaupoille on lähdettävä, ihanaa
Mutta tsemppiä meille kaikille ja ihanaa syksyistää viikonloppua...
Team Uttinen 22+4