Hope, ihanat ultrakuulumiset! Onnea!
DQ, suloinen masu sinulla! Ja kiva kuulla että neuvolalääkärissä oli kaikki hyvin. Kerro sitten minkälaista oli valmennuksessa! Meillä jäi tosiaan eka kerta väliin mun työsuunnittelupäivän vuoksi, mutta mielenkiinnolla odotan seuraavaa.
AdAstra, sulla onkin kunnon arsenaali vauvaa varten. Me ei olla edelleenkään ostettu vaatteita, joku päivä pitää lähteä katsastamaan tarjontaa. Mulla ei jotenkin ole mitään käsitystä noista tarvittavista määristä...
Tarantella, noista liikkeistä: Mä en juurikaan huomaa liikkeitä kun itse liikun, mutta kun istun tai erityisesti makaan paikallaan, niin alkaa tuntua. Erityisesti nukkumaanmennessä vauva molskii ympäriinsä. Yöllä en ole potkimisiin herännyt.
Plastex, hitsit noita pakastevihanneksia ja muita "sattumia" joita laittavat joka paikkaan! Me oltiin eilisiltana yksissä juhlissa ja mietin sitten siellä salaattikippojen äärellä mitä voi ottaa... Yhdessäkin ihanannäköisessä salaatissa oli kylmäsavulohta jne mitä ei voinut ottaa. Ihmettelen tosiaan minäkin miten ihmiset on ennen pärjänneet ja toisaalta kun nykyäänkin on niitä jotka ei huolehdi yhtään. Mun yksi ystävä jolla on vajaa 3-v lapsi oli ihan silmät pyöreinä kun sanoin jostain mitä en voinut ottaa ja sitten oli ihmeissään että ai, kalaa saa kuitenkin syödä, kun tilasin ravintolassa. Oli luullut että kala on kokonaan kielletty...
Mollis, hyvä että tutkivat mistä on kyse ja toivotaan että kivut sitten saadaan hoidettua. Tosiaan noissa näytteissä on jotain ihmesääntöjä, mulle annettiin heti ekassa neuvolassa virtsanäytelähete jossa otettiin hivit ym vaikka ne on katsottu jo ennen hoitoja. Mulla on myös endoa ja kiinnikkeitä, osaavat kyllä aiheuttaa kovia kipuja. Tsemppiä! :hug:
Team Uttinen, kiva että oli mukava neuvolakäynti! Ja sait vielä ultrasta katsella Pikku-Uttista! Mistähän ihmeestä noita painajaisia tulee... Mullakin on ollut niitä välillä. Toivon teidän nukkumatille nyt lempeämpiä otteita!
Millis, meilläkin Kela-neuvola lähestyy. Saa nähdä osaanko täyttää paperit kun niissä on monesti niin ihmeellisiä kohtia... :ashamed: Nyt olen Kelan sivuilta saanut kuvan miten äitiys- ja hoitorahapolitiikka menee mun osalta, mutta isyyslomaa ja isäkuukautta en tajua vielä ollenkaan. Minkälainen korvaus niissä on? Jotkut työnantajat ehkä maksaa palkkaa, vai...? Jos joku tietää, saa kertoa!
Nanniga, onnea hienoista näkymistä np-ultrassa!
Engeli, helpotusta toivon sun närästykseen! Muakin varoitteli yksi kaveri että jossain vaiheessa se iskee... Ihanan onnelliselta kuulostaa odotuksesi! Tämä on kyllä niin ihanaa aikaa, joka päivä tuo masu muistuttaa siitä miten onnekas sitä onkaan.
On: Käytiin eilen katsomassa vaunuja. Onneksi löydettiin liike jossa oli hyvä myyjä joka selitti vaunuista ja myös auton turvakaukaloista kaiken mitä haluttiin tietää. Emmaljungan City Cross oli se mitä tämä myyjä meille suositteli ja vaikutti meistä hyvältä, mukaan otettaisiin City-koppa. Autoon tulisi Maxi-Cosi ja isofix-jalusta. Lisäksi katsottiin matkarattaita, joihin saisi ensialkuun kaukalon liitettyä. Jossain vaiheessa kun noita matkarattaita tullaan kuitenkin tarvitsemaan. En tiedä menisikö vielä muihin liikkeisiin tekemään vertailua, esim. Brion tai Oran vaunuihin. Mitä te muut olette hankkineet? Mun yhdellä työkaverilla olis myytävänä käytetyt Briot, jotka on olleet kahdella lapsella. Niitäkin täytyy miettiä.
Leppoisaa sunnuntaita! :wave:
Neela 21+4