Perjantaita! Toivottavasti tää päivä on kaikille hyvä, vaikka onkin 13. pvä! Hyvin tuntuu kaikkien raskaus etenevän. Pikkuisia sydämiäkin nähty! Ihanaa!!! Meillä on enään vajaa viikko siihen, ett näkee pikkuisen. Siitä pitikin sitten käydä ihmetteleen. Mites teillä, jotka ootta jo kokeneet rakenneultran, muistatteko mitkä oli fiilikset ennen sitä??? Mä oon tähän mennessä ollut tosi luottavainen, ett kaikki on hyvin ja nyt mulle alkaa oleen paniikki. Mitä jos siellä huomataakin jotain olevan vikana??? Pikkuinen liikkuu nyt päivittäin, siis sillai, ett mä tunnen sen. Kuulen joka kerta dopplerilla äänet, mutta joskus sydänäänet katoaa, jonka luulen olevan ihan tavallista, kun pieni osaa jo vauhdilla liikkua. Ja eilen mua supisteli koko päivän. Olin kaksi päivää mennyt hyvällä temmolla ja eilen olikin lepopäivä, joka kerta kun olin selälläni meni kohtu kovaksi palloksi. No, tietysti siitäkin hätäileen, ett onko normaalia ja katteleen netistä "faktoja". Sain eilen mun seuraavan neuvola-ajankin.. 10.6. on mun toinen neuvola.. Enempi odotan sitä rakenneultraa. Mutta paniikissa odottelen sitä.
Moni on jo niin ihanan pitkällä, ett pääsee jo mammalomalle! WAU!!!! Itellä sinne niin pitkä matka. Mitään ei vauvalle oo hankittu vielä, ajatuksissa on kyllä ollut. Meillä on muka niin selkeet sävelet mitä halutaan ja mitä ei, mutta mun ei kannata koskaan sanoa ei koskaan. Se ei pidä paikkaansa!!! Paras esimerkki on nää hoidot. Hoitojen alussa päätin, etten pistele itteeni, jos ei tuu niin ei tuu.. Mutta toisin kävi ja pistely ja hormoonit ei ollut mikään ongelma.. Ja varsinkin kun tulos on tää..
Mukavaa viikonloppua kaikille! Täällä se vietetään töiden parissa.
T: Smirg ja TarmoArmi rv 19+0
Moni on jo niin ihanan pitkällä, ett pääsee jo mammalomalle! WAU!!!! Itellä sinne niin pitkä matka. Mitään ei vauvalle oo hankittu vielä, ajatuksissa on kyllä ollut. Meillä on muka niin selkeet sävelet mitä halutaan ja mitä ei, mutta mun ei kannata koskaan sanoa ei koskaan. Se ei pidä paikkaansa!!! Paras esimerkki on nää hoidot. Hoitojen alussa päätin, etten pistele itteeni, jos ei tuu niin ei tuu.. Mutta toisin kävi ja pistely ja hormoonit ei ollut mikään ongelma.. Ja varsinkin kun tulos on tää..
Mukavaa viikonloppua kaikille! Täällä se vietetään töiden parissa.
T: Smirg ja TarmoArmi rv 19+0