2007 LOKAMAMMOJEN SURINAT *VIIKKO 16*

vielä olisi muutama nimi jotka siis minun mielestäni voisi korjata.....

esim. nrot. (nimiä en jaksa kirjoittaa), 5, 6, 11, 20, 21, 25, 44, 53, 54.

ja sieltä lopusta montako tyttöä ja montako poikaa ja kaksosia :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
--- ja sieltä lopusta montako tyttöä ja montako poikaa ja kaksosia :heart:
Ajattelin nuo korjata sitten, kun lista on saatu lopullisesti päivitettyä.

Nyt on numerointi poistettu. Nyt ei kukaan sitten tiedä onko tullut poistetuksi toisten ehdotuksesta vai minun hiirikäteni lipsahduksen vuoksi :D Jonkun nimen sieltä vahingossa deletoin, vasta nappia painettuani hokasin, että olin useamman kuin yhden rivin maalannut :ashamed:
 
Kyselin vaan siitä poskien punotuksesta sen takia, koska pojun posket ja nenä välillä punottaa syönnin jälkeen. En sen kummemmin ole asiaan kiinnittänyt huomiota. Pitäisiköhän sitä alkaa tarkkailemaan omaa syömistään, jos saisi yhdistettyä tietyn ruoka-aineen punotukseen? Muita "oireita" en kyllä ole huomannut. Nykyään on hyvin perustyytyväinen poju. :heart:
 
Täällä ollaan käyty jo tälle aamulle puistossa ja ruokakin on kohta valmis. Aatu jäi vielä pihalle nukkumaan.

Meillä ollaan alettu syömään yöllä kolme kertaa :eek: Nyt kolme yötä peräkkäin kolmella syötöllä. Mitäpä muuta sitä voisi odottaakaan kun ei tuo poika syö kiinteitä nimeksikään. Muutaman lusikallisen kerrallaan :/ Toivottavasti on ohminenevä vaihe ja alkaa syömään entiseen tapaan kun nuo hampaat on puhjenneet.

Niinukka
. kiva kuulla että saitte isännän kans sovittua. Ei sitä kovan montaa päivä jaksa samaa riitaa jatkaa.

Dirlittan
: :hug:

 
KUKKUU IHANAISET :)

Mä oon kirjoitellut tosi huonosti muutamana viime viikkona - elekää mua silti vielä listasta poistako..

Mulla loppuu tunnit vuorokaudesta vaan ihan kokonaan. Hilma on edelleen yhtä aurinkoinen kuin ennenkin, mutta päiväunien nukkuminen on meillä lopetettu lähes kokonaan. Ottaa muutamia tosi lyhyitä tirsoja välillä ja nukkuu hyvin vaunujen liikkuessa, mutta muuten haluaakin sitten äidin lähelleen viihdyttämään ihan aina :) Opinnäytetyö on tosiaan nyt pulkassa, tosin esitän sen vielä tällä viikolla ja toista opparia pitää sitten vielä myös opponoida. Mutta pari verkkokurssia on vielä kesken, joten niihinkin aikaa saa menemään...

Iltaisin Hilman mentyä unilleen käyn kyllä ihan aina täällä lukaisemassa päivän jutut läpi, mutta yleensä sitten on oma pää jo niin tyhjä ettei tule mitään kirjottelusta. Ja toki aina välillä päivisinkin käyn vilaisemassa täällä ja kerhonkin puolella. Mutta pahoittelut tosiaan siitä että olen ollut huono kirjoittelemaan :(
 
Hipkukka juu nuo sun ideat kuulostavat tosi hyviltà, sillàlaillahan sità nestettà saa sitten menemààn :) Mitenkòhàn en itse tajunnut tuota hommaa, tuollalailla sità saa sitten menemààn ilman sen kummempia sotia ;)

tuutilulla juu tààllà myòs huono muisti! Apteekissa kysyivàt kerran annikan nimià reseptin tarkistusta varten niin piti hetki aikaa miettià ettà òòòòò.. annika sen nimi on ;) Varmaan luulivat ettà joku hòmppà akka olen kun en oman lapseni nimeà muista ja vielà pààlle en muistanut meidàn lààkàrinkààn nimeà :ashamed:
 
Nonih...heti on unohdettu kun on viikon pois...mulla on ollu sitä elämää ja olin tänään aikeissa tulla taas turinoimaan, joten täällä ollaan :wave:

Hus takas listalle 2.11 poika rv 41,4215g,53.5cm

Nyt vauvakerhoon...
 
Alkuperäinen kirjoittaja oliivia:
No niin, nyt mut jo ehdittiin sitten siltä listalta poistaa :LOL: , no mut ihan oma vika. En siis ole kellekään vihainen siitä :hug:
Anna tiedot uusiksi niin lisään takaisin. Miulla oikeasti tää hiirikäsi äsken lipsahteli, kun poju hiukan auttoi |O

Selittelyn makua, joo. Mutta toivottavasti kukaan ei nyt loukkaannu tästä siistimis operaatiosta. Me mammat, kun ollaan joskus niin herkkiä ;) Mutta, jos tän jälkeen ei vähään aikaan tarvis listaa muutella. Joten nyt vaan ilmoitelkaa, jos puututte :attn:
 
tuosta listasta ettà mà en edes taida olla siinà, olen niin kuin VIERAILEVA tàhti kirjoittaja tààllà :LOL: No jos joku haluaa ja viitsii niin voi sinne mutkin lisàtà;) Eli siis Heidi25 16.10 rv39+0 Annika 3210kg 48cm =)
 
Huomenia. Varmasti on ollut ihan paikallaan tuo listan päivitys. Empä minäkään päivittäin kirjoittele mutta aina silloin tällöin yritän.

Dirlittanille jaksamisia :hug: Mä sairastin reilu vuosi sitten noro-viruksen ja oli kyllä kamala tauti!

MaMa toivottavasti saat opiskelupaikan! Tosi söpön kuvan olit Ilonasta laittanut viikonloppuna =)

Kukas se päivitteli huonomuistisuuttaan..? mulla sattu kerran kun olin puhelimessa jonnekin virastoon (tärkeä puhelu) ja sieltä sitten kysyttiin yhteystietoja niin mä en muistanut mun puhelinnumeroa! oli tosi noloa :ashamed:

Galluppia voisin pistää pystyyn hampaista. Eli onko sellaisia joille ei ole tullut vielä ainuttakaan hammasta? Eetu on kuolannut ja syönyt nyrkkejään ja kaikkea mahdollista mitä suuhunsa saa jo viimeiset 3kk eikä ainuttakaan hammasta ole vielä tullut. Viime viikko meni kitistessä ja ajattelin että nyt niitä varmaan tulee niin ei! Joo, joo tiedän.. kaikki ajallaan. Mielenkiinnosta vaan kyselen onko muita vielä hampaattomia? Eetu täyttää ens viikolla jo 7kk.
 
Meijän pojulla ei ole vielä hampaita, mutta ikää on vasta vähän yli 5kk. Kuolaus ja "jyystäminen" alkoi jo 3kk iässä, luultiinkin että ajoissa tulee hampaat, mutta eipä näy edes mitään pullotusta. Parempi ehkä niin, säästyypähän äiskän tisut puremilta. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ruusumaria:
MaMa toivottavasti saat opiskelupaikan! Tosi söpön kuvan olit Ilonasta laittanut viikonloppuna =)

Galluppia voisin pistää pystyyn hampaista. Eli onko sellaisia joille ei ole tullut vielä ainuttakaan hammasta? Eetu on kuolannut ja syönyt nyrkkejään ja kaikkea mahdollista mitä suuhunsa saa jo viimeiset 3kk eikä ainuttakaan hammasta ole vielä tullut. Viime viikko meni kitistessä ja ajattelin että nyt niitä varmaan tulee niin ei! Joo, joo tiedän.. kaikki ajallaan. Mielenkiinnosta vaan kyselen onko muita vielä hampaattomia? Eetu täyttää ens viikolla jo 7kk.
Kiitos :D

Hampaista älä ole huolissasi vaikka Eetulla ei vielä hampaita olekaan, sillä mitä myöhemmin ne tulee sen parempi...Siskon tytölle tuli ensimmäiset hampaat vasta 9kk iässä...
 
ruusumaria: meillä ei eemillä hampaita, jo varmaan 2kk on tuntunut tuolla ikenen alla ne "patit" ja kuolaa ja ikenet kutisee..mutta hampaita ei näy..
Meillä noi isommat sai ekat hampaat läpi 3-4 kk..

ja ikää siis 5kk ja 2 vkoa
 
laihispoppoo! :attn:

DOGTOR (60kg) lähtöpaino 67,7kg viime kerrasta -1000g, nyt 63kg
LILLASTINA (65kg) lähtöpaino 75kg viime kerrasta +/-0g, nyt 68,5kg
NIINUKKA (75kg) lähtöpaino 93kg viime kerrasta -400g, nyt 92,2kg
NÄKYMÄTÖN NINNI (65kg) lähtöpaino 68,3kg viime kerrasta -1000g, nyt 67kg
PEPISA (72kg) lähtöpaino 82,6kg viime kerrasta -1000g, nyt 84kg*

TILDA77 (75kg) lähtöpaino 83kg viime kerrasta -500g, nyt 78kg

TOPSY (67kg) lähtöpaino 76kg viime kerrasta -500g, nyt 73,9kg

 
Nyt on Heidi, Oliivia ja Äitivaan taas listoilla =)
Näkisittepä meitin sanomalehden, kun mie käytän sitä muistilappuna :LOL: on miehellä illalla ihmettelemistä, että mitä mie olen täällä oikein touhunnu koko päivän.
 
mulle iski kammottava vauvakuume ku kävin tuol odotuspuolella kattomassa lokamasujen juttuja :eek: :'(
mut ei vielä... vuos pari niin sit uusiks

ja meille tuli eilen eka hammas... monta kuukautta on neiti sitä kaivellu sieltä esiin.

muoks. missäs ne piitulin kuvat lauantailta on?
 
Jahas, taas niitä päiviä, jolloin jumetan tähän koneelle B) Soseet odottaa purkitusta ja meillekin ruoka uunissa. Tulin laskuja maksamaan, niin tietysti eksyin tänne :ashamed: :whistle: En minä ole laisinkaan suuttunut tuosta listan lyhentelystä. Ihan paikallaan tuo toki on. Ja vaikka minut poistaisittekin, niin tulen takaisin yhtä varmasti kuin norovirus :D Anteeksi niillle joilla tuo tauti ei ota hellittääkseen :ashamed:
Meilläkään ei oo yhtään hammasta vielä. Kuola tosin valuu niin, että pitää pusero/ body vaihtaa kesken päivän ihan sen takia. Ja meidänkin poitsulle on posket punaiset ja karheet. Minä olen kyllä pistänyt sen ihan tuon kuolan piikkiin. Lattialla kun touhuaa ja välillä päätään leputtaa siinä kuolalammikossa. Ihan oon ollu siinä uskossa että siitä tulee, kun ei meillä oo mitään uutta ruokaakaan maisteltu..
Joo, mut nyt pyykkejä ripustaa. Tein viikonloppuna testin enkä nostanu pyykkejä pois kuivausrummusta. Ei ne sieltä nousseet :D
 
mä tein kans testin et laittaako kukaan pyykkejä kuivumaan... ei laittanu. nyt ne on tossa pyykkikorissa edelleenkin odottamassa ripustajaa... taidan kyl laittaa ne uudestaan koneeseen, en nimittäin aijo noita silittää ku ovat niin kauhees runtussa.
mikäköhän on taas ku ei kiinnosta kyllä tehä yhtään mitään. astianpesukone pitäis tyjentää ja täyttää...äääh... Siiri heräs...
 

Yhteistyössä