2007 LOKAKUUN MAMMAT,Herhiläispesä vko17

niin piti vielä kysymän et joko teillä lapsoset kuin paljon vierastaa?

meillä venla vierastaa mummoa (mun äitiä) ja sekös ottaa mummon luonnon päälle,siis mummon ei tartte ku kattoo tytyä niin jo alkaa alahuuli väpättämään,ja isot kyyneleet nousee silmiin..mutta ei se esim.minun isää vierasta..pitkään tyty katto miehen vanhempaa tyttöä viikonloppuna kun tuli viereen ruokapöydässä..vähällä oli ettei ruvennu parkumaan..

ei meillä nää isot tytöt ole oikeastaan ketään vierastanu..ja siitähän tuo mummo sano,et aika ihmeellistä..no,,joo..
 
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
niin piti vielä kysymän et joko teillä lapsoset kuin paljon vierastaa?
Meillä vierastettu jo 3kuukautta eikä loppua näy :eek: :kieh:
Tai nykyään jo sietää kattoo vieraita ihmisii,mut syliin ei pysty ottaa. Nyt jonkin aikaa mummi on saanu pikkasen pitää sylis mut ei muut...tää alkaa olee jo aika raivostuttavaa :headwall: Millonkohan ton neidin pystyy viemään hoitoon???
 
Meillä ei tuo Eemi vierasta, mutta auta armias kun minä häviän näköpiiristä..
En tosiaan tiedä koska olisi mahdollista saada jonkunlainen vapaa-ilta tms..
JA meillä tuo isäntä lukeutuu näihin jotka ei halua jäädä vauvan kanssa yksin koko illaksi/yöksi..

Kiitos LS, kyllä mä ymmärrän että tämä voi olla pitkä prosessi, toivoisi vaan että ei tuntuisi niin pahalta koko ajan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
Kiitos LS, kyllä mä ymmärrän että tämä voi olla pitkä prosessi, toivoisi vaan että ei tuntuisi niin pahalta koko ajan!
Mä joskus mietin, että mitähän tekisin jos isäni vanhemmat kuolisivat. Luulen, että siitä selviäminen kestää oikeasti tosi kauan.
Epäilen, että kunhan saat ne ukin hautajaiset "pois alta", alkaa pikkasen helpottamaan. Se on kuitenkin se viimeinen hyvästien jättö. Mieti mielummin niin, että nyt itket vaikka sen kaksi viikkoa putkeen kuin yrität olla vahva ja surematta esim. lasten takia.
Tuollaisesta ei koskaan pääse yli kunnolla, mutta sen kanssa oppii elämään. Sitten sitä ei tartte surra jokainen minuutti. Mutta anna nyt itsesi tehdä rauhassa surutyötä.
Kyllä se siitä helpottaa tosiaan ajan kanssa :hug: :hug: :hug:
 
Täälä suunnittelen kaupungille lähtöä tytön kanssa. On taas nätti ilma ulkona ja Silja tarvis muutaman uuden bodynkin, alkaa kaikki vaatteet olla jo pieniä :eek:
Illalla mulla meno ravintolaan syömään meidän tanssiporukan kanssa, mukavaa! :D
 
Dirlittan: Sun täytyy antaa itsellesi lupa surra niin kauan kuin se kestää. Jokaisen suruaika on oman mittainen.
Mulla otti aikoinaan tosi koville, kun mun vaari kuoli toukokuussa 2005 pari päivää ennen mun syntymäpäiviä. Mulla meni ainakin vuosi päästä siitä "yli" ja vieläkin joskus tuntuu tosi pahalle ja on kova ikävä :| Kuolema on niin lopullinen, niin siksi siihen menee aikaa ja ajan kanssa helpottaa. Välillä kyllä tuntui että ei enää jaksa itkeä, mutta mun mielestä se itku on ainut mikä siihen auttaa. :hug:

Vierastamisesta: Meillä tuntuu menneen nyt ohi kokonaan, pikasen tuijotti mun äitiä kun heräsi sunnuntaina kaukalostaan, mutta eipä sen kummempaa. Tais olla vaan pöpperössä unestaan.

krisu: Täytyy antaa mellulle tänään vierihoitoa meillä :D Toivottavasti helpottais pian vierastus, kun teillä olis kuulemma jotkut pileet täällä meilläpäin luvassa toukokuussa :whistle: :D

niinukka: En mäkään muista että nuo vanhemmat lapset olis koskaan tuollai vierastaneet kuin Sara tossa aiemmin vierasti :/ Tosin olivat "pikkasen" enemmän hoidossakin mummilla, kuin Sara on ollut (1 yön). Jotenkin mun on vaikeaa laittaa Saraa hoitoon verrattuna muihin, onkohan tää nyt se kuuluisa "kuopus-syndrooma", äiti takertuu kuopukseen ja kuopus ei ikinä kasva isoksi... :ashamed: Ikuinen äidin vauva vaikka olis 40v..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
Mulla jotain matalapainetta nyt koko ajan, tuntuu että en pääse tästä mun ukin kuolemasta yli. No ei siitä ole kuin viikko, mutta tätä jatkuvaa itkua on koko ajan.
On vaikeaa nukkua, ja mikään ei tunnu miltään. Mä luulen että tämä laukasi kaikkia muitakin murheita nyt pintaan, pää on täynnä vaikka mitä muistoja ja juttuja.
Jos tuntuu, että pää on täynnä kaikenlaista, eikä oikein saa selvyyttä ajatuksiin. Ajatukset vaan pyörii ympyrää yms. Niin ota kynä ja paperia ja ala kirjoittaa. Kirjoita ilman suunnitelmaa, ajatuksia sitä mukaa, kun niitä tulee päähän. Sitä voi kirjoittaa itelle, ukille tai ei kellekään. On yllättävän terapeuttista ja auttaa asioiden jäsentämisessä.

Mulla on ihan oma vihkokin ajatusten selvittelyä varten. Välillä menee vuosia ettei sitä tarvitse, mutta joskus tulee kausia kun se on päivittäisessä käytössä. Välillä on ihan kiva lukea ja palata ajatuksiin joita on ollut joskus.

Surutyöhön tulee käyttää se aika jonka se vaatii. Jossain vaiheessa suru muuttuu mukaviksi muistoiksi :hug:
 
Sanni vierastaa naisia, mutta ei miehiä. Miehille riittää juttua ja hymyjä vaikka kuinka, mut sitten kun on nainen, ni alahuuli menee rullalle ja alkaa kamala parku. Sit kun vie kauemmas ni pitää sieltäkii kurkkia ja välillä painaa päätä kainaloon. Hassu tapaus. Onneks ei mummoo ja vaaria vierasta... =)

Dirlittanille iso :hug:
Ainoostaan suremalla ja itkemällä se pikkuhiljaa helpottaa. Mitään tunteita ei koskaan pidä peitellä tai kiirehtiä. Kaikki vie aikansa ja jokaisella ihmisellä on rytminsä.

Minä en kyllä vaapaaehtosesti lähe mihinkään tään apinalauman kanssa. Paitsi tänään on pakko viedä vanhin hammaslääkäriin pienten kanssa ja torstaina sitte perhekerhoon.
Paitsi että mulla on torstaina sokerirasitus aamulla. Voi pannahinen :headwall:
Pitänee naapurin kanssa tehä tärät suoraan kerholle ja mennä sinne sitten ihan sokeripölläkässä... :LOL:
 
krisu: meillä kans on poju alkanut yöllä itkeskelemään, viime yönäkin taisi olla parin tunnin välein. Meillä kun ei tuttia syödä, niin se on tissi mikä rauhoittaa. :/ Yölliset itkut menee yhteen soseiden aloituksen kanssa, joten josko se sitten helpottaisi kun tottuu soseiden syöntiin. Toivottavasti. :|
 
Laihislista

DOGTOR (60kg) lähtöpaino 67,7kg viime kerrasta +/-0g, nyt 63kg

LILLASTINA (65kg) lähtöpaino 75kg viime kerrasta +/-0g, nyt 68,5kg*

NIINUKKA (75kg) lähtöpaino 93kg viime kerrasta -400g, nyt 92,2kg

NÄKYMÄTÖN NINNI (65kg) lähtöpaino 68,3kg viime kerrasta -300g, nyt 66,7kg

PEPISA (72kg) lähtöpaino 82,6kg viime kerrasta -500g, nyt 83,5kg*

TILDA77 (75kg) lähtöpaino 83kg viime kerrasta -500g, nyt 78kg

TOPSY (67kg) lähtöpaino 76kg viime kerrasta -500g, nyt 73,9kg
 
Dirlittanille jaksuja ja :hug: :hug:

Meillä vierastaminen ollut ainakin toistaiseksi aika pientä. Mun äitiä jossain vaiheessa hieman vierasti, mutta ei enää. Miehen vanhempia taas ei ollenkaan, hassua tosiaan. Allergialääkäriä sen sijaan vierastaa kovin! En tiedä mikä siinäkin on, aina tulee kamala huuto kun näkee, varsinkin jos ei ole sylissä. No isukki on ihan vaalea ja siloposki, lääkäri taas aivan tummatukkainen ja omaa tumman sängen ja puhuu ruotsalaisittain korostaen... Ehkä on vaan niin erilainen sitten neidin mielestä.

Ei sattuis muuten kellään olemaan kaavoja semmoisen hihallisen ruokalapun tekoon...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Toivotaan:
Dirlittanille jaksuja ja :hug: :hug:

Meillä vierastaminen ollut ainakin toistaiseksi aika pientä. Mun äitiä jossain vaiheessa hieman vierasti, mutta ei enää. Miehen vanhempia taas ei ollenkaan, hassua tosiaan. Allergialääkäriä sen sijaan vierastaa kovin! En tiedä mikä siinäkin on, aina tulee kamala huuto kun näkee, varsinkin jos ei ole sylissä. No isukki on ihan vaalea ja siloposki, lääkäri taas aivan tummatukkainen ja omaa tumman sängen ja puhuu ruotsalaisittain korostaen... Ehkä on vaan niin erilainen sitten neidin mielestä.

Ei sattuis muuten kellään olemaan kaavoja semmoisen hihallisen ruokalapun tekoon...?
Käydäänköhän me samal allergialääkäril? :D
Ruusulan mehiläises?

pepisa meillä taas viime yö nukuttiin pitkästä aikaa ilman herätyksii :eek: En nyt vielä tuuleta,mut... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Toivotaan:
Dirlittanille jaksuja ja :hug: :hug:

Meillä vierastaminen ollut ainakin toistaiseksi aika pientä. Mun äitiä jossain vaiheessa hieman vierasti, mutta ei enää. Miehen vanhempia taas ei ollenkaan, hassua tosiaan. Allergialääkäriä sen sijaan vierastaa kovin! En tiedä mikä siinäkin on, aina tulee kamala huuto kun näkee, varsinkin jos ei ole sylissä. No isukki on ihan vaalea ja siloposki, lääkäri taas aivan tummatukkainen ja omaa tumman sängen ja puhuu ruotsalaisittain korostaen... Ehkä on vaan niin erilainen sitten neidin mielestä.

Ei sattuis muuten kellään olemaan kaavoja semmoisen hihallisen ruokalapun tekoon...?
Käydäänköhän me samal allergialääkäril? :D
Ruusulan mehiläises?

pepisa meillä taas viime yö nukuttiin pitkästä aikaa ilman herätyksii :eek: En nyt vielä tuuleta,mut... :D
Taidetaan käydä :D :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Toivotaan:
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Toivotaan:
Dirlittanille jaksuja ja :hug: :hug:

Meillä vierastaminen ollut ainakin toistaiseksi aika pientä. Mun äitiä jossain vaiheessa hieman vierasti, mutta ei enää. Miehen vanhempia taas ei ollenkaan, hassua tosiaan. Allergialääkäriä sen sijaan vierastaa kovin! En tiedä mikä siinäkin on, aina tulee kamala huuto kun näkee, varsinkin jos ei ole sylissä. No isukki on ihan vaalea ja siloposki, lääkäri taas aivan tummatukkainen ja omaa tumman sängen ja puhuu ruotsalaisittain korostaen... Ehkä on vaan niin erilainen sitten neidin mielestä.

Ei sattuis muuten kellään olemaan kaavoja semmoisen hihallisen ruokalapun tekoon...?
Käydäänköhän me samal allergialääkäril? :D
Ruusulan mehiläises?

pepisa meillä taas viime yö nukuttiin pitkästä aikaa ilman herätyksii :eek: En nyt vielä tuuleta,mut... :D
Taidetaan käydä :D :D :D
Me taas tänään suunnataan sinne :D
 
huomenta |O

nyt on sitten meillä edessä lääkärikäynti; poika huuti kuin sireeni viimeyön :eek: ,edes supot ei auttanu.......ja mulle pukkas kuumeen,kiva oli valvoa viimeyö( ja siis tuhat yötä sitä ennen :| )...
pojan korvat käydään nyt tarkistamassa, epäilen ettei mitään löydy kun päivällä näkyy uni maistuvan,tuolla ulkona köllii :heart: .
saatiin aika klo 17, vaikka heti aamusta soitin :eek: !

nyt pitkälleen,joka paikkaan kolottaa :(
 
Meillä ei tällä hetkellä vierasteta. Taisi olla kuukausi sitten jonkinlaista vierastusta, mutta nyt ei. Viikonloppuna oltiin kyläilemässä ja siellä oli paljon ihmisiä joita poju ei ollut tavannut, mutta kyllä se siellä sylistä syliin kiersi ilman itkuja. Ja äiti ei ollut edes näköpiirissä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Toivotaan:
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Toivotaan:
Dirlittanille jaksuja ja :hug: :hug:

Meillä vierastaminen ollut ainakin toistaiseksi aika pientä. Mun äitiä jossain vaiheessa hieman vierasti, mutta ei enää. Miehen vanhempia taas ei ollenkaan, hassua tosiaan. Allergialääkäriä sen sijaan vierastaa kovin! En tiedä mikä siinäkin on, aina tulee kamala huuto kun näkee, varsinkin jos ei ole sylissä. No isukki on ihan vaalea ja siloposki, lääkäri taas aivan tummatukkainen ja omaa tumman sängen ja puhuu ruotsalaisittain korostaen... Ehkä on vaan niin erilainen sitten neidin mielestä.

Ei sattuis muuten kellään olemaan kaavoja semmoisen hihallisen ruokalapun tekoon...?
Käydäänköhän me samal allergialääkäril? :D
Ruusulan mehiläises?

pepisa meillä taas viime yö nukuttiin pitkästä aikaa ilman herätyksii :eek: En nyt vielä tuuleta,mut... :D
Taidetaan käydä :D :D :D
Me taas tänään suunnataan sinne :D
Meillä ei nyt toistaiseksi suunniteltuja käyntejä sinne, tarpeen mukaan otetaan taas yhteyttä.

Mutta nyt suunta perhepuistoon, siellä tänään kuvaus. Ajateltiin otattaa tuosta neidistäkin ne kuvat, ei siinä ainakaan mitään häviä kun niitä ei ole sitten pakko lunastaa jos eivät ole omasta mielestä onnistuneita. Ja illalla on kuvaus vauvauinnissa, johan nyt ollaan linssiludena. :D
 

Yhteistyössä