2007 LOKAKUUN MAMMAT,Herhiläispesä vko17

Moi!
Mä lukasin pikaseen, että sinne Aapiskukkoon olisitte menossa. Meil on vappuna kahet vappukekkerit päivällä ja sit mulla on hoitotyttö jonkun aikaa, joten en pääsis kuin maanantaisin tai torstaisin liikkeelle.

Mikä ihme sua Santti on purru???

Mä oon ihan väsy, Eero herätti yöllä huutaen mut ja meni aikansa kun rauhottu. Kerta se oli ensimmäinen, kun näin teki :whistle: Meille siis tuli alas kerralla 2 hammasta, ne vissii vähä aristaa..?

Eipä ihmeitä, pyörällä tein lenkin Onnin kans piiiiiitkästä aikaa. Viime kesänä se ei oikein sujunut.. Onni osaa niin reippaana ajaa mukana omalla fillarillaan. Ootan sitä, koska Eeron voi kyytiin ottaa mukaan.

Öitä ja mukavaa tulevaa viikkoa!
 
santin puremat näyttää ihan lintukirpun tekosilta. kutiavat kamalasti ja tekevät just tollee lähekkäin paukamia :/ Näitä kevään ihanuuksia :kieh:

Tuossa kuva niiden puremista http://www.ihotauti.net/1lintukpic.htm


Meil ollaan oltu ulkona koko päivä. Tuli auto pestyä ja vietiin mummin vene tuosta pihalta veteen. Nyt pääsee ukko tramppaa kasailemaan. se kun on ainoa tasainen kohta tässä pihassa minne voi moisen hökötyksen pystyttää.
 
Heipat taustalta :wave: . Me ollaan juhlittu synttäreitä urakalla, josko ens viikolla ehtis täälläkin taas hiukan aktiivisempana olla :) .

Mä voisin ehkä kans Aapiskukolle, Pälkäneen?, mutta vappuaattona en taitais lähteä...

Nyt meen juomaan teetä ja syömään taas kerran noita synttäriherkkuja :p

Monenlaista kommentoitavaakin täällä ollut. Saan ainakin todeta, että en olekaan niin aktiivinen lakanoitten ja pyyhkeitten vaihtaja mitä olen kuvitellut :ashamed: . Täällä on uutterampaa väkeä kyllä! Ja värikästä elämää täällä vietetty kanssa :whistle: .

Kukas se olikaan, kun oli vauvalta hammas lähenyt... Yhdellä tutulla käynyt saman tapaisesti, vauva oli silloin n 9-10kk, jyrsi syöttötuoliansa ja jotenkin vaan yhtäkkiä kamala huuto ja hammas läks, vai lähtikö niitä jopa kaksi :eek: . En muista menivätkö lopulta edes hammaslääkäriin, mutta joko lääkärissä tai puhelimessa sanottiin, ettei mitään ole tehtävissä. Nyt on sitten useamman vuoden leveä rako hymyssä!

Mä sain kans tänään pidellä 4kg vauvaa ja sehän oli kuin hyttynen tuon meidän jyskyn rinnalla :heart:.

Meillä ryömitään jo hiukan enemmän, tänään on kynnyskin ylitetty eka kertaa. Tulin siihen tulokseen että typystä tulee hortonomi, sellasella vauhdilla tuli mullan ja kesäkukan taimien luo, kun harventelin. Ainakin vielä tuntuu, että on ihan ok, kun tuo alkaa liikkumaan, on taas viihtynyt paremmin lattialla itekseen touhuten :ashamed: . Ja aamupalalla mua revitään lahkeestä :snotty: . Mielenkiintoista nähdä, kun tuo tuosta vielä vähän innostuu, että minkä verran on lahkeessa kiinni :eek:

Ei mutta sinne teelle...

Ja se vielä pakko sanoa, että vähänkö taas jo tekee mieli ommella. Päätin vaan, että nyt on ensin saatava valokuvat albumiin ja muutama muu keskeneräinen homma ja sitten taas pupuja värkkäämään :kieh: , jos vähän isompaa kokeilis :whistle:
 
Mä olen niiiin jumissa! :eek: Eilen vietettiin laatuaikaa miehen kanssa pihalla levittäen melkein rekkalavallinen multaa pihalle, jäi sinne vielä vähän levitettävää. Siis oli muuten hullun hommaa levittää sitä lapioilla,kottiksilla ja haravoilla :ashamed: :LOL:
Mies siinä mua varoitteli että: Äläs nyt kovin huhki, että mummot nousee sitten seuraavana päivänä..
No ensinnäkin kävin jotenkin ylikierroksilla, en meinannut nukahtaa. Ja sara herätteli muutaman kerran ja kuudelta ylös ja töihin. Mun ryhmän potilaista 2 oli kävelevää ja loput vuodepotilaita, johan siinä sit sai käännellä mammoja ja pappoja ja nyt sit on niin kuollut että pelottaa jo huominen miten tuo naikkonen lattialta nousee?! :eek: :p Eli aika oppia Saralla liikkumaan kunnolla :D

Käytiin tuttiritariakin katsomassa ja koulun liikuntasali oli täynnä. Oi voi...sillä ritarilla ei ole kyllä kaikki ihan himassa..?! :eek: :LOL:

Ainiin....Sara tekee vihdoin ja viimeinen kaveria sille ainokaiselle hampulleen, joten pikkuisen on kiukuttanut :D

santti: Täällä meillä oli eilen ainakin hyttysiä ja mäkäräisiä, jos niitä voi vaan täällä olla? Jotain mustia pieniä lenteleviä örkkejä,jotka puri kauheen patin ja pienen palan sitä ihoakin vei matkassaan :eek: Mulla oli jäänyt eilen illalla ikkuna auki yläkerrasta ja olihan sieltä noita ötököitä sitten tullut lasten huoneeseen ja syöneet mun poikaa oikeen kunnolla yöllä. Täynnä patteja ja kutisi niin, että annoin allergialääkettä siihen kutinaan. :|

Illan jatkoja vaan kaikille =)
 
lhs
Heippa täältäkin pitkästä aikaa..Taustalla pyörin, kun vaan ehdin. Aika menee niin kamalaa vauhtia, etten perässä pysy :eek: Hommaa riittäisi enemmän kuin tehdä kerkiää, jotenka tämä koneelle ehtiminen on vähän niin ja näin.

Kiinteitä yritetään opetella syömään, kaikki "luvaton" tyttöä kiinnostaa, mutta omat ruoat ei oikein hyvin uppoa vieläkään. Nyt kyllä löytyi yksi herkku, keitin tässä maissia, ja annoin sitä bataatin kanssa, niin sehän olikin neitin mielestä oikein herkkua. Mutta siis muiden ruokien perään suu ammollaan, ja suunnilleen kuola valuen katsoo, ja käsiä ojentelee, ruisleipää on aina pakko saada nuoleskella :LOL: Äitiinsä tullut tyttö, kun leipä kiinnostaa :whistle:

Ulkona mekin ollaan paljon oltu, jos vaan sulaisi tuo lumi tuosta pihalta, edelleen aika paljon on sitäkin :headwall:

No, en tässä nyt turhia jorinoita enempää laita, turhaa palstatilan haaskausta.. :ashamed:

Lämmintä kevään jatkoa, ja hyvää vappua näin etukäteen, voipi olla, etten hirveästi taas koneelle ehdi.. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
No susa, lähditkö sitten "parille"? ;) Ja kuten huomaat, mulla ne vasta tähdelliset jutut onkin mitä tänne kirjoitan :LOL:
Tälläydyin valmiiksi, et tehdään läpsystä vaihto kun isäntä tulee iltavuorosta. Kyllästyin kuitenkin oottelee hitaita kavereita, pesin meikit ja painuin nukkumaan

:LOL: Ihan hyvä niin. Tänään olin Eelin serkkutytön ristiäisissä. Eeli terrorisoi koko papin puheen ajan. Saattaa kuulua neidin ristiäis videolla kun kiroan uskontunnustuksen aikana et "Eeli prkle!" (En huomannut et kamera oli selän takana) :ashamed: Isäntä kuuluu tarviivan apua. Eeli heräsi ja huuto on melkoinen.
 
Olipa vaihteeks oikeen mukava viikonloppu, tuli nautittua oikeen yliannos raitista ilmaa.
Juhokin viihty rattaissa kattomassa meijän hööpötyksiä.
Tarjosin sitten pihalla myöskin pullosta maitoa, eipä kelvannu pojan ulkona juoda :eek: sisälle piti sekin pullollinen maitoa tulla lipittämään, nälkä kuitenkin oli kun koko pullollinen meni hujauksessa. Ulkona ei sitten vissiin Juho mielestä voi juoda.. :/

Meikeläisellä meni sitten viikonlopun aikana rytmitkin persiilleen, Juho kyllä koisii ihan normaaliin aikaan, mutta mä sitten hippaloin puolenyön jälkeenki ihan pirteenä, aamusta kyllä väsyttää sitten kun nousta pitää, mutta tuntuu olevan niin, että mitä enemmän kello on illalla/yöllä, sitä pirteempi mä olen :headwall: :headwall:

Olis ollu ihana ilma tehä tolle pihallekkin jotain, mutta ei saa itteensä niskasta kii.. on niin paljon hommaa että ei huvita alottaa, reilut 2000 neliöö on pelkällä mullalla ja se multakii pitäs tasotella ja sitten toi nurmikko istuttaa..reunakivetykset sohottaa suuntaan jos toiseen ja tiekii on ihan montullaan |O ja aitakii pitäs rakentaa.. rupee suututtaan kun ajatteleekin |O :headwall:
En voittanu edes lotossa että olis jonkun tilannu tekemään ton kaiken kaameuden... :/

Ei kait tässä auta muu kun mennä sänkyyn, jos uni sitten vaikka tulis ihan huomaamatta :kieh:
Mikäs siinä maatessa kun poju tuhisee toisella puolella ja isäntä kuorsaa taloa kumoon toisella puolella :heart: :D
 

Yhteistyössä