2007 LOKAKUUN MAMMAT,Herhiläispesä vko17

dogtor kuulostaapa täydelliseltä teidän päiväsuunnitelmat! :p hyvää ruokaa ja vastasyntyneen tuhinaa :heart: minä en uskaltais, mua pelottais että saisin pian vauvakuumeen :D Kavereille syntyy syksyllä esikoinen, tiiän jo nyt että kun käydään sitä ekaa kertaa kattomassa niin kotimatkalla alan puhua miehelle ehkäsyn poisjätöstä :ashamed:
 
Sammaksesta
Sannilla ei oo enää ollu, mutta oli sillon pienempänä tosi tiukassa. Parhaan tuloksen sain, kun kietasin sideharson sormen ympäri ja sillä hankasin kieltä ekaka ja sitten puolukkaa päälle. Sitä tein 4-6krt päiväsä. Hampaat omaavan kanssa ei ehkä enää niin yksinkertasta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Topsy
Mulla oli odotusaikana tollasta kurkkukipua. Kysissä sitte tähystivät kurkun ja joku pöpö siellä oli johon sain kuurin. Siellä alempana oli sellasia isoja rakkuloita ja lääkäri sano, et jos rupee ahistamaan, niin takasin, kun saattaa tukkia koko kurkun. Meni onneks niillä lääkkeillä sitten ohi. Angiinakii voi olla kuumeeton, mut kurkussa pitäis olla valkoset peitteet. Muutama yksittäinen valkonen pilkku saattaa olla myös nielutulehdusta...

Piti tuohon angiina juttuun kommentoida, mulla on ollut ihan pilkuton angiina joskus. Ei pilkun pilkkua! Oli ihan tautisen kipeä kurkku, nieleminen sattui tosissaan ja kun menin lääkäriin, päätti ihan varuiksi ottaa nieluviljelyn ja sain lääkkeet heti seuraavana päivänä, koska oli angiinaa! Lääkäri sanoikin, ettei aina ole peitteitä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Topsy
Mulla oli odotusaikana tollasta kurkkukipua. Kysissä sitte tähystivät kurkun ja joku pöpö siellä oli johon sain kuurin. Siellä alempana oli sellasia isoja rakkuloita ja lääkäri sano, et jos rupee ahistamaan, niin takasin, kun saattaa tukkia koko kurkun. Meni onneks niillä lääkkeillä sitten ohi. Angiinakii voi olla kuumeeton, mut kurkussa pitäis olla valkoset peitteet. Muutama yksittäinen valkonen pilkku saattaa olla myös nielutulehdusta...

Piti tuohon angiina juttuun kommentoida, mulla on ollut ihan pilkuton angiina joskus. Ei pilkun pilkkua! Oli ihan tautisen kipeä kurkku, nieleminen sattui tosissaan ja kun menin lääkäriin, päätti ihan varuiksi ottaa nieluviljelyn ja sain lääkkeet heti seuraavana päivänä, koska oli angiinaa! Lääkäri sanoikin, ettei aina ole peitteitä.
Joka päivä oppii näköjään jotain uutta :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Topsy
Mulla oli odotusaikana tollasta kurkkukipua. Kysissä sitte tähystivät kurkun ja joku pöpö siellä oli johon sain kuurin. Siellä alempana oli sellasia isoja rakkuloita ja lääkäri sano, et jos rupee ahistamaan, niin takasin, kun saattaa tukkia koko kurkun. Meni onneks niillä lääkkeillä sitten ohi. Angiinakii voi olla kuumeeton, mut kurkussa pitäis olla valkoset peitteet. Muutama yksittäinen valkonen pilkku saattaa olla myös nielutulehdusta...

Piti tuohon angiina juttuun kommentoida, mulla on ollut ihan pilkuton angiina joskus. Ei pilkun pilkkua! Oli ihan tautisen kipeä kurkku, nieleminen sattui tosissaan ja kun menin lääkäriin, päätti ihan varuiksi ottaa nieluviljelyn ja sain lääkkeet heti seuraavana päivänä, koska oli angiinaa! Lääkäri sanoikin, ettei aina ole peitteitä.
Joka päivä oppii näköjään jotain uutta :D
Uutta se oli mullekkin, mutta varmaan yleisemmin kuitenkin on niitä pilkkuja :)

 
nonii...jos sitä vaik jaksais raaputella jotain!!! ulkona vierähtää kaikki aika.....yritin kans äsken pistää kerhonpuolelle Veetin sukellus kuvia,mut en tie sit et onnistuinko,ku tilttas aina välillä :/

meil Veeti pienessä nuhassa,toivottavasti menee pian ohi eikä mee muualle!

asiasta kolmanteen :D kauhee tuuli sie muuten :whistle:

*ittu ku en keksi mitään sanottavaa :LOL:
nooh...jospa muistaisin asiani myöhemmin....palaillaan
 
Mileko pitääpä juu kokeilla vielä sillä puolukalla. Kokeilin aiemmin sitä että kastoin sideharson vichyyn ja sillä yritin hangata vähän kieltä...yllättävän kovat voimat 6kk kun se päättää että jotain ei tehä :LOL:
 
Kiitos kurkkukipu vastauksista. Mulla nousi aamulla vähän lämpöäkin ja olo oli kuin jyrän alle jäänyt, niinpä peruin Leyan kanssa ratsastamaan menonkin |O |O :'( :'( :headwall: Ottaa niin päähän, kun toi ilmakin ois ollut unelma ratsastukseen...

Katjanna, enpä ollut tollasta muumielokuvaa nähnytkään, pitääpä meidänkin mennä katsomaan. Kiitti vinkistä :) Tiipiin patonkeja tekisi mieli, sinä katala nainen, ei tuollaisia lihotusreseptejä tänne saa laittaa |O :D

On kyllä upea ilma ulkona! No susa, lähditkö sitten "parille"? ;) Ja kuten huomaat, mulla ne vasta tähdelliset jutut onkin mitä tänne kirjoitan :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
nonii...jos sitä vaik jaksais raaputella jotain!!! ulkona vierähtää kaikki aika.....yritin kans äsken pistää kerhonpuolelle Veetin sukellus kuvia,mut en tie sit et onnistuinko,ku tilttas aina välillä :/

meil Veeti pienessä nuhassa,toivottavasti menee pian ohi eikä mee muualle!

asiasta kolmanteen :D kauhee tuuli sie muuten :whistle:

*ittu ku en keksi mitään sanottavaa :LOL:
nooh...jospa muistaisin asiani myöhemmin....palaillaan
Eipä ollut tullut.... :'(

Kokeileppas uudelleen, ehdin tosin käydä vasta illalla uudestaan kerhossa hyväksymässä, kun lähden kohta kokoukseen... :heart:
 
Topsy, eiköhän sitä joskus toiste päästä. Ei tosiaankaan kannata puolikuntoisena lähteä ratsastamaan, mä ite oon pari kertaa tehny niin ja seuraava päivä onkin ollu sitten ihan kamala.

Laitoin Essin nukkumaan ulos, kun ei nyt niitä koululaisia juokse tuossa takapihalla. Saas nähdä, kuinka kauan se nukkuu, kun tuonne paistaa aurinko melkein suoraan.
 
Käytiin perjantaina ostamassa pojalle aurinkolasit. Ihan silmälasiliikkeesta. Hitsi oli prilleillä hintaa |O Mutta nyt on kaikki UV-suodatukset yms. Vain parasta meitin prinssille :saint:

Lauantaina olikin sit käyttöö laseille, kun lähettiin koiran kaa kantoreppuileen maastoon. Oli kyllä ihana keli. Aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta, perhoset liiteli ja linnut lauloi. Turhan lämmin vaan (+15), jouduin pojalta pikkasen keventämään vaatetusta kesken lenkkiä. 2½ tuntia mentiin polkuja pitkin vaihtelevassa maastossa ja hyvin jaksoin kantaa. Ei ollu huono ostos tuo kantoreppu B)

Ja tänään aamulla bongasi koiralta punkin :x Hyi, yök ällötys :kieh: Tästä kesästähän on luvattu vilkasta punkki kesää, kun oli niin leuto talvi.
 
nyt ois grillailtu ja sit käytiin viel kävellen kylälä ostaa kukkia sille mun kaverille..kohta lähdetään sinne..anska nukkuu pihalla rattaissa..ihana ilma +18 lämmin varjossa,auringon puoleinen mittari näyttää +25..kyl se kesä taitaa tulla..ja ekan ampparinki bongasin :x mä oon allerginen niille..

isännälle tulee vissiin ens viikolla saksasta uus moottoripyörä,pitäs kai se lähtee uudet ajo kamppeet ostamaan,mä haluun pinkki-mustan puvun ja kypärän :LOL: ku entinen on tollanen ukkojen väri =)pitäs kai se itekki uskaltaa ajaa kortti :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja santti:
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
Alkuperäinen kirjoittaja santti:
hei... koskas me rahvattais siel aapiskukolla? tuli vaan mieleen :whistle:
pistä ehdotuksia tulemaan....katotaan sit et mikä käy kaikille parhaiten ;)
Keskiviikkona... tai sit viikolla 19?
käy mulle keskiviikko jos meinaat ny 30 pvää?? mut joko ihan aamusta tai sit vasta kahen jälkeen,ku emma eskarissa ja isäntä iltavuorossa
 
LS: Ensi lauantaina tullaan, piipahdan sitten nappaamaan sen paketin jos sopii?

Oltiin tänään lapsimessuilla, ihan kivaa oli.
Idaa pyydettiin juontamaan pari alku- ja lopputunnusta jollekkin ohjelmalle joka tulee elokuussa juniorilla..meillä ei sitä ole, pitää kai syksyksi hankkia..
Hyvin prinsessa suoriutui tv-tähden urakastaan:)

Simat on pullotettu, nyt vaan toivotaan että onnistui!!


 
Dirlittan minnekäs me täältä :LOL: Paitti tietty peliin... :p

*muoks* eipä muuten ollakaan... :ashamed:
Mä olen 10-11 keräämässä MLL:n lipaskeräyksessä ässällä ja isännällä alkaa peli klo: 14, eli luultavasti (jos ei sada tms) olemme menossa sitä kattomaan tohon koululle tai 700 m päähän :D

Mutta otappa kerhosta mun puhelinnumero, niin soitellaan silloin lauantaina. Voin ottaa ässälle mukaan sen pussukan. Luultavasti otan eemelin sinne mukaan, jos ei ole ihan kauhea ilma.
 
ei ole jaksanut koko päivänä konetta aukasta,isäntäkin oli niin äkäsellä tuulella kun enne kahtatoista nous nukumasta..tuumasin vaan et ne korvatulpat on keksitty,et miks ei voi pitää :headwall:
tyty on sellanen kiljukaula et ihmettelenkin et miten saa nukutuks..sanoinkin vihapäissäni että seuraavan yövuoron aikaan lähetään johonkin,et saa ukko maata..perskatti sentään :eek:

sit otin venlan mukaan kun vietiin vanhemman tytyn kaveri kotiinsa,ni puoltoista tuntii se sit autossa nukku päikkäreitä..

pesin sitten meijän makkarista ja ton nuoremman tytyn makkarista ikkunat..vielä olis olkkarista ja toisen tytön kammarista pestävä ikkunat.
ja kaks kertaa ollaan venlan kummin kanssa juostu lenkillä..aamulla ja nyt iltapäivällä.

tuutilulla meilläkin venla muuten saa ittesä hilattuu aina olkkarin pöydän alle,silleen et peppu on kokonaan siellä sen alahyllyn alla,ja eihän se sitten sieltä pääse etteen eikä taakse.samoin sitten sohvan jalkaan juuttuu kiinni,eli toinen jalka on sohvan alla jumissa,ja toinen sohvan sivulla..

huh,pitäsköhän jotakin syödäkin,rupee olemaan pikkusen nälkä..
 
santti hui kamala :/ on sua tosiaan syöty..

mä oon rakastunu,kävin sitä vauvaa kattomassa..hitto et oli ihana pieni 2kg nyytti..en meinannu osata ja uskaltaa ottaa sitä syliin :LOL: mut ai että oli ihana vauva :heart:
 

Yhteistyössä