2007 LOKAKUUN MAMMAT,Herhiläispesä vko17

Kyllä mä oon sitten nero


Kun ensin tarpeeks monta kertaa rautalangasta vääntää. Eli kiitokset kaikille, jotka tätä hymiöiden tänne laittoo ootte jaksanu neuvoo


Meidän pitäs alkaa kasaamaan tuota uutta kaasugrilliä. Saa nähä, meneekö hermot...
 
Mitäs nyt-puolelta bongasin just.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1032233

Kopioin tähän:

Virusvaroitus Nortonilta ja Microsoftilta
Ole kiltti, ja lähetä tämä kaikille tutuillesi, joilla on Internet-
yhteys.

Saatat vastaanottaa näennäisesti harmittoman sähköpostin, jossa on
Power Point esitys nimeltä 'Life is beautiful', elämä on kaunista.
Jos vastaanotat sen ÄLÄ AVAA SITÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA ja poista se
heti.

Jos avaat tämän tiedoston, ruudullesi ilmestyy teksti 'It is too late
now, your life is no longer beautiful.' ; on liian myöhäistä, elämäsi
ei ole enää kaunista.

Menetät kaiken tietokoneesi sisällön ja se, joka lähetti viestin
sinulle saa käyttöönsä sinun e-mailosoitteesi, nimesi ja salasanasi.
Tämä on uusi virus, joka alkoi kiertää lauantai-iltapäivänä.

AOL on jo vahvistanut asian vakavuuden, ja antivirus software ei ole
pystynyt tuhoamaan sitä.

Viruksen on luonut hakkeri, joka kutsuu itseään nimellä 'life owner',
elämän omistaja.

OLE HYVÄ, LÄHETÄ KOPIO TÄSTÄ SÄHKÖPOSTISTA KAIKILLE YSTÄVILLESI JA
PYYDÄ HEITÄ VÄLITTÄMÄÄN SE ETEENPÄIN



 
MOi

LS: Silloin kun mä siellä asuin niin asukkaita oli talvisin joku 1200..eli tehän ootte nykyään city:)
Kampaamoja oli 1,se oli mun äidin:)
Silloin oli kauppoja jopa 3, ja oma posti, nykyäänhän teillä kai on se asiamies posti?

Mun luokalla oli ala-asteella 7 oppilasta, 5 poikaa ja 2 tyttöä:)

Tää on tää Helsinki vähän isompi, silloin oli aikamoinen "kulttuurishokki" kun tänne muutin..

Ollaan lähdössä linnanmäelle hengaamaan, mitään rannekkeita ei ole varaa nyt hankkia, mutta mennään haistelemaan mitä uutta ja ihanaa siellä on. Käydään siellä aika usien kävelyllä tai jädellä kesäaikaan, siellä paljon kaikkea kateltavaa. Ja sinne ilmainen sisäänpääsy:)

 
Dirlittan on joo, tosi city :LOL: :LOL: :saint: Aattele, meillä on jokaista ikäryhmää oma luokka + oma ope ;) Luokalla on vähintään 12-14 oppilasta, hyvällä tuurilla voi olla lähellä 20.
Posti on joo asiamiesposti tuossa huoltsikan ja varastomyymälän yhteydessä. Mutt hei jotain edistystäkin :attn: TÄNNE SAATIIN AUTOMAATTIKIN :attn: pari vuotta takaperin :whistle: Että ei tää ihan mikä tahansa perähikiä enää ole :LOL: Vielä kun tulis tankkaukseenkin joku automaatti, että sais tankattua myös huoltsikan kiinni ollessa.... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Dirlittan on joo, tosi city :LOL: :LOL: :saint: Aattele, meillä on jokaista ikäryhmää oma luokka + oma ope ;) Luokalla on vähintään 12-14 oppilasta, hyvällä tuurilla voi olla lähellä 20.
Posti on joo asiamiesposti tuossa huoltsikan ja varastomyymälän yhteydessä. Mutt hei jotain edistystäkin :attn: TÄNNE SAATIIN AUTOMAATTIKIN :attn: pari vuotta takaperin :whistle: Että ei tää ihan mikä tahansa perähikiä enää ole :LOL: Vielä kun tulis tankkaukseenkin joku automaatti, että sais tankattua myös huoltsikan kiinni ollessa.... :D
No, jo pikkuhiljaa:)

Meillä luokat aikanaan 1-2, 3-4, 5-6..kerran oli jopa 4-5-6 kun meitä oli niin vähän:)

Mutta kyllä mä siellä tykkäsin asua, meillä oli ihana oma kaveripiiri ja mitä kaunein kylä!
Vieläkin mun sydän aina läikähtää kun sinne tulen, tuntuu kodilta!

 
No onhan täällä rauhallista sinänsä ja eemelinkin hyvä kasvaa. Uskaltaa jättää mihin tahansa tien poskeen rattaat vähäksi aikaa, kun ei niitä täältä kukaan vie... Ja onhan tää aika nätti paikka. Järviä ja lampia joka puolella jne. Turvallista siinä mielessä, kun kaikki tuntee toisensa ja aina toisia autetaan. Kylällä voit pummata kyydin keneltä tahansa kotiin, kyll ne tuo.
 
Kiitos kaikille haleista ja onnitteluista ultrakuulumisten johdosta =) Kyllä mieskin tuossa puhui, että tuli hälläkin tyttöfiilinki :D Sen näkee sitten, en aio kuitenkaan mennä enempiin ultriin mitä neuvolan kautta sitten, jos tarvii. Hyvin todennäköisesti ei tarvinne mennä synnytystapaarvioonkaan, ellei jotain (iso tms) kun Eemilin synnytys sujui, niin hyvin. Niin kun itse olen miettinyt, että kun en ole ainakaan vielä tuntenut liikkeitä niin selvästi, kuin Eemilin odotusaikana. Varmaankin 2 syytä, toinen tosiaan se, että ei ehdi varmaankaan niin keskittyä niihin ja kuulostelemaan, kun nyt tuota puuhaa enempikin =) Ja toinen on, että istukka on kuulema etuseinämässä, mikä vaimentaa niitä. Ei kuitenkaan onneksi huonossa paikassa, ettei mitään esteellistä siitä.

Laitan niitä kuvia tuonne kerhoon, jahka tässä jaksan. Skannaan ne jossain vaiheessa. Mulla ilmeisesti jännitys laukesi ja iski kauheen räkätaudin. Olen ihan poikki, viime yönkin olen herännyt varmaan 20 kertaa, niin tukkoinen olo :ashamed: Nyt vaan toivon, että Eemilille ei tulis, käsidesiä mennyt suurinpiirtein joka niistämisen jälkeen :/ Huh, olo olis kuin junan alle jäänyt...
 
Kiitos onnitteluista tuutilulla, Mileko ja LillaStina :heart:
Mä oon edelleen räkätaudissa :( Onneks en oo vieraita kutsunut, ainoastaan appivanhemmat tulee Eetua moikkaamaan tässä parin tunnin päästä. Mä kun en tykkää olla juhlakaluna :/
Mahtava ilma ulkona!

YOdottajalle synttäri-onnittelut!! :flower:
 
Pikaseen tulin vaan kertomaan,että tää mamma lähtee kohta JUOPOTTELEMAAN :D
Mennään kaverin synttäreitä juhlii ruuan ja juoman pariin. Huomenna sitten voikin olla hiukan heikompi happi :x mut ei mietitä sitä nyt :LOL: :D

Se on moro :wave:
 
JEESSS!!!! Mä ostin matkasängyn!!!!! Maksoi 35 euroa ja toimitus keskiviikkona puolen päivän aikoihin Lohjalle. Pitää mennä hakemaan se. Se on nyt sellainen malli kuin me ollaan etsitty. Kannatti käydä lapsimessuilla... sieltä annettiin toinen valmistaja sille ja sillä sen löysin. Tosi hyvä homma!

Meillä on tänään "vain" nukuttu. Eemeli nukahti aamupäivällä vähän jälkeen kymmenen ja heräs vasta vaille yksi. Syötiin ja vähän leikittiin. Mentiin uudelleen päikkäreille vähäksi aikaa vaille kolme ja herättiin just äsken.

Mutta nyt pitää mennä laittamaan vähän ruokaa ja syömään!
 
ei vitsi me ollaan tänään haravoitu pihaa ja viety risuja ja oksia kaatikselle. onneks oli mun porukat apuna. Et jos joku haluu ostaa 2100m2 tonttia niin mä voin myydä ja ottaa vaihossa 5m2 rivaripihan :kieh: :D

ai et tekis mieli lähtee käymään terassilla mut ei pysty ku ei oo lapsen vahtia :/

vauvauinnistakin saatiin tänään kuva... siellä se kerhonpuolella komeilee.
 
Synttäri onnittelut YOdottajalle ja Ruusumarialle :flower:

Me ollaan oltu melkein koko päivä liikenteessä ja kun kotiin tultiin niin uloshan se oli mentävä. On niin ihana ilma ulkona, ei tällaisella ilmalla viiti sisällä kökkiä.

Kävin äsken juoksemassa ja saunassakin ehdin jo käydä. Anni ja mies saa käydä sitten kahdestaan kun oli niin hikinen olo ettei voinut iltaan asti odottaa. Nyt ihanasti poskia kuumottaa.

Mulla tekee mieli jotain herkku ruokaa enkä keksi mitä hakisin/tekisin. Toisaalta tekisi mieli kebabbia mut sitten tekis mieli kiinalaistakin. Jotain tulista kuitenkin pitäisi saada. Pitää kai se lähtä kyselemään mielipiteitä mitä herkkua tänään syötäisiin :whistle: :p
 

Yhteistyössä