***2007 LOKAKUUN HERHILÄISET **VKO 27**

tin
Tytteli :hug: Toi kyllä kuulostaa raskaudenaikaselta masennukselta, se on tosi vaiettu aihe ku kaiken pitäs olla hyvin jnejne. Mutta todella yleistä oikeesti. kaveri just teki esitelmää siitä kouluun ku sillä on itellä ollu ja siitä vaan oon jotain lukenu. Kannattaa oikeesti puhua neuvolassa että saat avun ennen vauvan syntymää, ja just niinku milli sano että sitte se voi tulla pahempana synnytyksen jälkeen.
Niinukalle kans halit ku elämä murjoo!
Kiva että rontilla oli kiva reissu!

Kerrompa täs meidänki tampereen matkasta vähäsen, vaikka se ei mitenkää erikoinen ollukkaa. Tiistaina siis lähettiin Tatun kans ajeleen tampereelle päin. Matkalla pysähdyttiin paappaa kattoos mökillä ja Jyskis ja Reiman tehtaanmyymäläs Parkanos. Reimalla oli kaikki -30%--50% mutta ei loppuenlopuks mulle jääny käteen ku pari lakkia ja parit puolipotkarit. Sitte jotain hoitovaatetta Tatulle..Siitä sitte suunnattiin parin inttikaverin luo Tammelaan ja illaksi mun kummeille. Tatu nukku hyvin matkasängys (sillä oli kolme ainun ensipupua, tai niinku tatu sanoo, gugua sielä sängys. oma ja kaks serkun likkojen pupua. Oli niin hellyyttävä näky ku se piti niistä kaikista guguistaan kiinni yhtäaikaa ku nukku :heart: :heart: ). Keskiviikkona jouduin heti aamusta lapsenvahdiks 7 ja 9 vuotiaille. Oli ihana ku ne leikki Tatun kans ja mä makasin sohvalla ja luin =) Iltapäivästä käytiin paria ex-luokkakaveria tapaamas ja illalla vielä serkun perheen luo kylään. Torstaina lähettiin käymään noitten pikkulikkojen kans ideaparkis, voi että ne oli onnessaan. Ja tatu tietty kokeneena shoppailijana oli kiltisti, niinku aina;) Sitte kotimatkalla pysähdyttiin vielä parin armeijakaverin luona ja siinä meidän kesälomareissu sitte oliki. Iskällä oli ihan hirvee ikävä Tatua...

Tatuki tosiaan menee hoitoon 1.9 :'( Mulla alkaa sillon koulu. Meen kyllä nyt jo töihin 14päivä alkaen mutta silloin anoppi-ihanainen on luvannu hoitaa tatua.

Koiraihmiset :attn: :attn: :attn: : Ainaki toktori, tytteli ja minsu oli niitä. osaatteko vastata ku meillä on 10vuotias leikattu narttukoira, siperian husky jolla on nyt alkanu esiintyä virtsankarkailua. Niin onko toi ihan normaali vanhojen leikattujen koirien vaiva vai voisko se olla merkki jostain vakavammasta?

Mitäs muuta... Millin yöt kuulostaa hyvälle! :flower: Tatu nukku reissus tosi hyvin mut kotona alko taas ihan mahoton meno, ainaki 10 kertaa piti kääntää ja muuta... |O

Mikäs Pessin kunto? Harmi ku ei voitu nähdä yksäitin kans ku Pessi oli kipeenä...
 
ja sitä piti vielä kommentoida, että...

Lillastiinalle myös jaksamisia sairasteluihin! Toivottavasti poitsu saatais jo pikkuhiljaa kuntoon! :hug:

Oli myös kiva kuulla Rontin reissusta! =)

Ja tosiaan meillä Saralla vissiin sitten tulee jotain vielä kaurastakin. Muutamat kerrat kun kokeilin kaurapuuroa, niin ei oikeen suostunut syömään sitä ja huusi sitten sen jälkeen. Tattaripuuro uppoaa todella hyvin, on kuin linnunpoika sitä syödessään :D

Meillä miehen poika kotiutuu tänään. Äitinsä kyllä koitti taas keplotella että huomenna tulisi.
Mua ahdistaa jo ajatuskin että tulee taas.. :ashamed: Tää tunnelma täällä on ollut niin rauhallinen lasten osalta ja kohta saa taas olla kokoajan kieltämässä ja sanomassa, vahtimassa kuin haukka sen touhuja..
 
tin: Jos koiralla on virtsatien tulehdus? Eikös se ole vanhempien koirien vaiva? Haiseeko ne lorautetut pissat voimakkaalle? :x

Ja tohtorilla uutta pukkaa varmaankin?! :D Teet huomenna aamulla uuden testin niin eiköhän ne viivat ilmesty?! :D Muista tiirata kaikissa mahdollisissa valoissa sitten sitä testipuikkoa, jos olis vaikka haamun haamu! :D Joskus ne testit näyttää myöhemminkin ;)
 
nyt jännittää että onkos se tohtori raskaana :D

meillä ukkeli hurruttelee kävelytuolilla,ihana ku se painuu huoneesta toiseen ja tekee tutkimuksia:LOL:
eilen tutkittiin pesukonetta(monesta kulmasta)
kaikki on niin uutta ja jännittävää!!

meillä uunissa karjalanpiirakoita :p
en oo kyl itte tehny,siwasta ostin eldorado merkkisiä
on muuten hyviä,suosittelen!!

nyt kahvii ja karjalanpiirakka napaan :wave:
 
Ihanaa kun millillä ja krisulla on nukuttu hyvin :heart: :flower:
Kyllä tuo meidänkin pieni ukko on ihan eri mies päivisin jos yöunet on ollu hyvät.
Yleensä nukkuu hyvin, mutta aina tyyliin kerta viikkoon mahtuu yksi yö kun mikään ei ole hyvin, ja sillon kitisee sitten pitkin yötä. Ja jos yö on menny huonohkosti, niin on tuo poju seuraavan päivän kun äkänen ampiainen :/ mutta esim. tänään on ollut semmonen ilopilleri että :heart: viime yön nukku siis hyvin.
Niin ja Juholla on yöllä päällä t-paita ja tietty vaippa sekä pussilakana (ilman sitä peittoa siis) jos makkari vallan lämpimäksi heittäytyy niin sitten pelkkä vaippa. Tuo pussilakana on lähinnä sitä varten, että voin sitten laittaa päälle sen jos tuntuu poju viileähköltä ja on siinä samalla Juholle vähän unikaveria ;)

Tohtorille plussa tuulia :heart: mä olen plussannut kerran silleen, että mulla oli menkat ollu 8 päivää myöhässä, sillon tuli vasta plussa, aikasemmin näytti vaan negaa (niin ja kierto oli tosi säännöllinen), tosin siitä raskaudesta ei meille sitten vauvaa tullut :'( :( :ashamed:

Tyttelille mega :hug: Kannattaa tosiaan varmaan ottaa puheeksi neuvolassa, että ei tarvitse asioita mielessään niin hautoa, jos se puhuminen vähän helpottais. Puhu tai siis kirjota meillekkin vaan, jos helpottaa :heart:
Sinulla on kyllä rankkaa nyt :/

Ihanaa lukea teidän kesäloma reissuista! Ihan kateelliseks tuun :ashamed:
Joskos mekin sitten jossakin mennään käymään kun miehellä on se kesäloma, tosin ei anopin ja apen kanssa ainakaan :| :eek:

Kukas se kysäskään, että onko kummivalinnat menneet ihan oikein, mä olen suht tyytyväinen, tosin kaipaisin ehkä enemmän sitä kiinnostusta poikaa kohtaan. Molemmat kummiperheet ovat vielä lapsettomia, tai no toiseen on tulossa, mutta olisin luullut että heitä kiinnostaisi poika enemmän. Mä en ole kenenkään kummi, mutta väitän olevani kiinnostunut kavereidenkin lasten kehityksestä, terveydestä ja elämästä muutenkin, koitan aina huomioidan kavereidenkin lapsia jotenkin, siis leikkimällä ja juttelemalla heille lähinnä. Semmosta käytöstä mä ehkä Juhon kummeilta olisin toivonut enemmän, toki sitä tulee mutta aika vähän. En oikeen osaa selittää mitä heiltä kaipaan, ehkä sitten parhaiten olis sanottu että toivoisin heidän olevan aidosti kiinnostuneita.
Jos minulle joskus kummilapsi suodaan, niin toivottavasti olen sellainen kummi mitä lapsen vanhemmat ovat lapselleen toivoneet. Yritän ainakin.

Hei.. ei kellään olis antaa vinkkiä siitä kuinka saa kosteutta päänahkaan?!?Lähinnä Juhon päänahkaan, on aika kuivahko päänahkakin tuolla, Juholla on siis atooppinen ihottuma ja musta tuntuu että tuo päänahkakin kaipais vaikka pari kertaa viikossa (vaikka aina kylvyn jälkeen) kosteutusta, mutta mites mä sitä kosteutan? rasvaa en oikeen ilkeis laittaa kun on tota tukkaa ja sama öljyn suhteen, tosin juholle ei öljy kyllä edes oikeen sovi.

Me lähdetään huomen aamusta juhlimaan siskon kolmekymppisiä, tullaan kyllä jo illalla sitten takas vaikka onkin pitkä matka. Mutta nyt ei oikeen yökylään ehtis. Lahja pitäs siskolle vielä tänään käydä hakemassa.

Pakko se on minunkin kait tuo isäntä maanrakoon välillä manata |O saakura.. |O Että rupeskin taas ottamaan pattiin. :headwall: :headwall:
Ärsyttää tasan just se, että hän luulee voivansa mennä miten vaan ja millon vaan. Kun viikossa on seittemän päivää niin tuo luuhaa ainakin kuutena iltana viikossa jossain. :headwall: Ja sitten laskee minuutteja jos mä piipahdan pikaseen jossain ilman poikaa, ja sekin tarkottaa että olen mitä suuremmalla todennäköisyydellä naapurissa parinkymmenen metrin päässä.
Ilmotti tänäänkin lähtevänsä ajamaan skootterilla porvooseen, tästä meiltä on ehkä n. 80 kilsaa matkaa, että taitaa tuolla mennä taas useempi tunti siinä reissussa sitten |O
Olisinkin suutuksissani käyny puhkomassa sen skootterin renkaat jos se ei olis menny töihin sillä saatanan vehkeellään :/
Siitä osittain johtuu mun kiukkuni, kun ostin tuolle sillon toukokuussa lahjaksi 400e mopon, kun se on aina mopoa hinkunut, samana päivänä se alko sitä purkamaan atomeiksi. Ja toteskin että hän haluu skootterin (olin tarjonnut skootteria lahjaksi muttei sillon kelvannu), kielsin ostamasta, mutta silti tuo suuntas auton nokan mikkeliin ja haki sieltä 800euron skootterin. Sitten kielsin ostamasta siihen yhtään mitään viritysosaa kun vitutti se että mun ostama lahja sai niin paljon arvostusta että jäi osina nojailemaan tallin seinää vasten (eikä muuten edes kiittänyt lahjastaan). No eikös maanantaina sitten postilaatikossa ollu postin lappu jossa luki että mopon osia. Arvatkaa mietinkö pirullisena akkana että se lappu palaa samantein (poltin sillon pihalla just roskia). No eipä meikeläisen luonto antanut perkisi. |O

Sori tää voivottelu.. taijan tirauttaa kahvet, ottaa pullaa ja mennä ulos kun Juho vielä nukkuu.
 
Sain s-postia pampersilta ja siinä oli maininta että voi alkaa käyttään ruuan laitossa kulutusmaitoa??!! Ootteko työ ottanu tavallista maitoa jo käyttöön? Ihmettelinpä vaan ko noitten isompien aikana sai tosiaan vasta 10kk ottaa ne hapanmaitotuotteet ja maidon vasta 1v. Onko sitten nuo ohjeet muuttuneet näiden "väli"vuosien aikana...?? :LOL:

Sit huvitti vähän ku monet sanoo että tulee 4 hammasta kerralla! Juu ja näin se on meilläkin! :LOL: 4 tulossa ylös, yks tuli tänään läpi ja 3 kestää muutaman päivän tulla läpi. Onkohan tämä jotenkin näiden lokavauvojen juttu?! :LOL: Ja unille ei malteta millään pysähtyä, etenkin kun on nyt opittu ryömimään. Sanoisin tässä kohtaa että voi ei! Niin kauan ku paikallaan pysyy, on helppo hoitaa. Vauhti ei tosin vielä päätä huimaa mutta etiäpäin mennään. Konttima-asennossa on keikuttu jo pari vkoa. Jaiks...kohta se vauhti ja vaaratilanteet vaan kasvaa. Kivaahan se on mutta entistä enemmän tuntuu että ei sitä vauvaa enää oo, iso tyttö jo...sniif...ikuinen vauvakuume jää vissiin meikäläiselle. Ei maha mitään. Ehkä jää sellainen että tälle vielä kaveri-fiilis, mutta en sano että ei enää ikinä tuu vauvaa. Tämä on se viimenen mutta jos joskus vielä tai sitten ei...emmä tiä...Menipä sekaseks...

Tyttelille iso :hug:

Ja muille sitä kaipaaville :hug:

tohtorille piti myös puhallella plussatuulia! Puuuuuuhh! :whistle:
 
dogtorille toivottelen plussatuulia+++
ja Tyttelille voimahaleja :hug:

Mileko, siitä elokuun alusta.. Jos tulee muutoksia tai kysyttävää tms niin laittele tekstaria. Mies jää tänään lomalle ja ens viikolla suunnataan jossain vaiheessa sinne mun kotiin ainakin pariks viikoks niin en oo koneen äärellä ollenkaan. Pesitkös mattoja näin kauniilla säällä? ja illalla olutta B)

Eetu on vihdoin alkanut syömään isojen poikien ruokia eli niitä 8kk. Ja kaurapuuroa! vielä joku aika sitten kelpas vaan sileät soseet ja vauvapuurot. Taitaa pojasta kasvaa iso ihan kerralla kun konttaaminenkaan ei ole enää kaukana. Ryömimällä pääsee kyllä erittäin nopeasti liikkumaan. Niin ja Eetu nukkuu yöllä ilman peittoa lyhythihainen boby päällä. Jos kovin kuumaks menee makkari niin vaippasilteen sitten.
Aurinkoista viikonloppua kaikille :wave:
 
Tuli mieleen että joskus tässä oli puhetta hoitopöydästä. Meillä edelleen kovassa käytössä ja Eetu viihtyy siinä hyvin! ajattelin just joku aika sitten että toi hoitopöytä on paras ostos vaunujen jälkeen. Hyvin tarpeellinen! ja potta on ollut kuukauden verran, säännöllisen epäsäännöllisesti ollaan siinä istuttu. Toissa iltana saatiin saaliiksi jopa ensimmäiset kakat :D
 
Mukavaa lomailua ahvenanmaalla Dirlittanille ja muillekin ketkä tohtii jo reissailla ...
Me ollaan aika lailal tässä kotosalla, ehtiipä tuota ryyheltää sitten seuraavina vuosina (=laiska äiti) ...
Ja koiruuksille paranemisia - en oikein osaa myötäelää noita, kun ei oo koiraa - allergiat sun muut estää moisen...

Mutta meillä on nyt nää rattaat - sain tinkatingattua 69 +päivänvarjo 14.


Rinsessa itte nukkui niin ei ollut vielä poseeraamassa :)
Ja kun ei olleet hinnankiroissa voipi sitten vaikka muuttaa mieltäänkin , merkiltään siis Emmaa..

Ja se Multitech on hiellä ja hirmuisella pyllistelyllä - mun ja kaupan tytön - on asennettu. Tuli taas yks asia jossa voisi ehkä olla miehelle käyttöä...
Toisinsanoen me pääsimme näistä 413 yhteishintaan - Mtech siis 330... bstylessä antoivat 430 Carenan peruskärryt (ilma päivänvarjoa ...) ja Mtechin ...
Mun asiakasuskollisuus nyt sitten lopahti sinne...

Piti tuo leluhärpytinkin sitten vielä ottaa ...

Dogtor, Toivotaan ja äitivaan - mullakin joskus oli ne pidennykset ja parkrtaa on laitettu vaan ns. tuuhennuksiksi noin 20 nippua ... Pidennyksen teetin Tallinnassa , siellä oli noin puolet suomenhinnoista ...
Hinnoittelu meni silloin muistaakseni 4-5 e per hiusnippu, joita pidennykseen yleensä tarvitaan n 100 ... Suomen hinnoissa siis , ja taisin maksaa jotain 230 siellä Tallinnassa, samoin geelikynnet on puolta halvemmat Tallinnassa . Molempiin olin silloin ihan tyytyväinen, hyvää ja näppärää työtä .
Joku nimenomainen tuotenimi noillakin pidennyksillä oli, pakettiin tuli sitten erikoisshampoo, hoitoaine ja selvittelysuihke. pestä saa vaan mielellään pää pystyssä - eli ei_pää_alaspäin - jottei sinetit murru. samoin kuumalla kuivaaminen voi murtaa liimasinettejä - eli ei kuivaajaa (ainakaan kuumaa ) tai kiharrinta ko kohdille ...
 
Alkuperäinen kirjoittaja YOdottaja66:
Mukavaa lomailua ahvenanmaalla Dirlittanille ja muillekin ketkä tohtii jo reissailla ...

Kiitos, on tuohon lähtöön vielä yli viikko, mutta odotan jo kovin.
Alkaa käydä ajoittain nämä nurkat täällä kotona ahtaaksi, ja mieli on täälläkin ollut viime päivinä matalalla. Luulen että maisemanvaihdos tekee ihan terää.

Ihanat uudet rattaat Viulla!
 
Yodottaja; Ostitko siis silti babystylestä istuimen vaikka asiakas uskollisuus lopahti sinne? Vai mistä sait halvimmalla? Mulla edelleen hankkimatta istuin, en saa oikein mitään aikaiseksi kun en jaksa lähteä täältä landelta kaupunkiin :/ Minkä värisen m-techin Viu sai? hirveen tärkeä asia :whistle: ;)
 
Katjanna - lastentarvikkeesta ostin ja viheriä tuli meille , sointuu autoon nääs... bstyle istuimessa tais pystyä samaan 330, luulen ... mutta kärryistä ei tiputtanut tipantippaa :)

niin joo - jalkoja voip heilutella ihan eri malliin täs mtechissä... ja sukkia kiskoa jalasta paremmin kun kaukalossa ...
 
Kiitoksia kaikille haleista ja ja jaksuista :hug: Olen puhunutkin neuvolassa tuosta, mutta varmaan hiukan itse vähätellen, että pitää ensi kerralla ihan oikeesti kunnolla puhua! Mulla oli aivan ihana neuvola terkkari joka jää nyt eläkkeelle :'( oli ihminen, jolle kyllä pystyi puhumaan mistä vaan... vähän harmittaa vielä tämän tilanteen takia, kun tulee uusi ihminen sinne :/ toivotaan, että olisi hyvä ammmatissaan..

tin on tosiaan kuulemma yleistäkin, mutta jos alkaa äkillisesti yhtäkkiä, kannattee varmistaa ettei ole pissatulehdusta! Mulla oli se vanhempi narttukoira, joka viime kesänä jouduttiin lopettamaan, leikattu. Sillä ei siitä tullut sitä karkailua vaan pissatulehduksesta! Vanhoilla nartuillla sekin aika yleistä. Otin vaan pissanäytteen eka jonka eläinlääkärimme tutki ja aina ei edes tarvinnut käydä vastaanotollakaan asti. Aina joskus tuli tuota vaivaa..
 
Tyttelille vielä : se on tuo alakulo ja mammablues (tai yleensäkin masennustyyppiset tuntemukset) - semmoinen vaiva, johon hyvin helposti saattaa saada vähättelyä, hihittelyä ja 'koetapa jaksaa' tai 'piristyt vaa' tai mun joidenkin läheisten 'ei-sitä-ennenkään-ollut' tai ....

Noita epäempaattisia ja epäasiallisia tapoja kohdata asia on monia.
Ja tosi helposti vastapuoli menee mukaan asianosaisen omaan vähättelyyn . mieluustikin tietty.
Musta tuntuu että blues on sellainen juttu, että joskus vastaanottaja pelkää samoja tummia sävyjä itsessään, ja siksi sortuu noihin edellämainittuihin.
Mutta ilman varjoja ei olisi valoa.
Ja kuten jo aiemmin oon raapustellut - jossain uusimmissa tutkimuksissa on mammablues todettu varsin fyysiseksi vaivaksi. Ihmekö tuo ? Kuka mies vaikkapa kestäisi näillä yöunilla ja 24/7 työtahdilla ???? Ja minusta ainakin maidon nousu ja lasku aiheuttu myös väreitä, saati kun ei ehdi ja jaksa syödä, nukkua ja liikkua oikein - tai ollenkaan...

Jaksua ...
Nurkka kerrallaan kuntoon - vaikka ruoka, vitamiini, liikunta, hieroja, hemmottelu - mihin nyt on mahista - laittaa kuntoon...
tai siis mulla auttoi. Toivottavasti en kuulosta ällön besserwisseriltä, ei mitenkään oo tarkoitus, suossa täs on rämpinyt itsekukainenkin, väliin ...

Hali... uskon jotain tietäväni, miltä sinusta tuntuu ....
 
Heippa kaikille!

Nyt täytyy nolona myöntää, etten oo piiiiiiitkään aikaan käyny tänne kirjottamassa mitään, enkä paljoa lukemassakaan. :ashamed:
Mutta mutta.. Paljonko teillä lapset juo päivässä? Aattelin täältä kysellä, kun ovat suunnilleen saman ikäisiä, kuin meillä Elia ja kun tänään päätin sitten imetyksen vihdoin lopettaa. Nyt vain "ongelmana" se, et paljonko tuolle pitäis saada menemään nestettä/maitoa? Alko mennä siihen, et sain olla puruleluna ja kun tänään taas sai aikaan kaksi reikää toiseen rintaan, niin ei kiitos enää. :x
Nokkamukista menee aika hyvin maito, että en taida pullolle enää edes opettaa.
Allergiat tahtoo vaivata pojua, ja maitona onkin nyt kokeilussa Almiron pepti. On saanu välillä ennenkin tuota ja ainakin pieniä määriä on kestäny, saa nähä, käykö kokonaankin..

Mutta nyt jatkamaan taas hommia. Tuntuu, ettei ne tekemälläkään lopu. Ja kun päälle lasketaan koko porukan sairastaminen (kuumetta, kurkkukipua, yskää, nuhaa.. ), sekä se, et reissusta maanantaina palattiin kamalan pyykkivuoren kanssa, niin ei paljoa istuskelemaan oo joutanu. :snotty: kaiken huippuna saa seurailla, et kenelle ekana iskee tulirokko. Siskon porukassa oli sitä ja kyläiltiin just ennen ku tauti puhkes, et saatto hyvinkin tarttua.. :/

Mutta mukavaa ja aurinkoista kesää kaikille teille! :heart:
 
NäkymätönNinni, Eetu juo 5-6dl maitoa päivässä. Nyt hellepäivinä olen alkanut tarjota myös vettä lisäksi janojuomaksi. Terkka sano neuvolassa että toi 5dl maitoa on ihan minimi! Mä lopetin imetyksen sillon ku Eetu täytti 8kk. Tsemppiä sinne sairasteluihin! :hug:
 
hemuli minä olen venlalle antanut nyt jonkun 3vkoa samaa ruokaa kuin itekkin syömme,tosin vähäsuolaisena versiona..oon tehnyt porkkana ja kananmuna kastiketta rasvattomaan maitoo ja tyty on pistellyt hyvällä ruokahalulla sitä,(en kyllä aijo kulutusmaitoa toiselle antaa..kun emme sitä itekkään juo)eikä mitään maha ym oireita ole tullut.
tänäänkin söi kalaa,porkkanakastiketta ja perunaa..ja kaikki meni.
sitten olen ostanut olikohan ne jotain danonen sellasia pieniä pikareita se on vissiin jotain rahkaa,sokeriton versio kylläkin..noista tykkää :D
ja juomisesta maitoo menee loppupelissä aika vähän..maximissaan n.400ml/pvä.mutta teen puuron nanniin,ja laitan myös nannia ruuan joukkoon.
mutta vettä kyllä tyty juo tosi hyvin.aamulla täytän ton 220ml mukin,ja yleensä iltapäivällä saan täyttää uudestaan,ja illalla se on jo juotu..tuo muki kyllä pyörii tuolla lattialla tytyn leikeissä,siitä se aina hörpyt ite ottaa.

yövaatetuksesta viimeyönä oli tollanen kokohaalari jossa jalkaterät umpinaiset,kyllä myöhkys ja mylläs..oli kyllä kuuma itellääkin,kävin aukasemassa kahden aikaan keittiön ikkunan,niin sitten vähän viileni sisälläkin..nyt laitoin vaan toiselle tollasen lahkeellisen lyhythihasen bodyn.

dogtor hyvä että koiruli sai lääkettä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ruusumaria:
NäkymätönNinni, Eetu juo 5-6dl maitoa päivässä. Nyt hellepäivinä olen alkanut tarjota myös vettä lisäksi janojuomaksi. Terkka sano neuvolassa että toi 5dl maitoa on ihan minimi! Mä lopetin imetyksen sillon ku Eetu täytti 8kk. Tsemppiä sinne sairasteluihin! :hug:
miten tota maitoo saa tolle ihan maitona menemään,jos 5dl pitäs päivää kohden juoda :eek: pitääköhän sit yks ateria korvata maidolla?vai vähentää lounaalla ja päivällisellä ruuan määrää,että välillä juo sitten maitoa?
ite kyllä olen niin tytyä syöttänyt,että kun ite tekee stopin ruuan syönnillä,niin sitten en ole enää antanut..eli kyllä toinen varmaan on mahan täyteen syönyt :D makkaroista päätellen ainakin :LOL:
 

Yhteistyössä