tytteli heidi on ainaki kesän palsta tauolla ku on reissaamassa,hei nehän taitaa olla suomessa nyt lähiaikoina
kiitti + toivotuksista tuskinpa ihan het plussaan,kuhan jotain hormooni häikkää..
hitto ko päähän sattuu,on ite asias koko päivän sattunu..vieraitaki on ravannu ihan koko ajan
kerranki..
poju kävi uimas tänään
tässä 100m päässä on yleinen uimaranta ja siihen on erikseen tehty lapsille allas niin siinäpä molsittiin,tai no polvia myöten mut kuiteski,ja ai että tykkäs :heart: kaveri oli mukana mutta simahti heti ku rannalle tulivat
kummi asiaa mua suoraan sanottuna vee ituttaa poitsun 2 kummia,naimisissa oleva pariskunta joidenka yhden tytön kummi minä olen..kertaakaan eivät oo meillä käyneet ja asuvat vain 60km päässä,poika on kuitenkin kohta jo 9kk,mitään joululahjaa saati korttia ei oo tullu,ei muisteta nimipäivinä jne..aika outoo,kuitenki minä heidän tyttöö muistan synttäri-nimipäivänä ja jouluna ja muutenkin vierailen aina kun ollaan kaupungissa ja kyselen kuulumisia..
en tarkoita että lahjat ois tärkeitä mutta kun ei oo pahemmin kiinnostusta poikaa kohtaan,kuitenkin he perustelivat kummi valintansa silloin minut valitessaan että pidän yhteyttä ja arvostavat minun elämäntapaa ja asennetta elämään..joten "hiukan" pettynyt olen..joskus on tainnu pari kyyneltäkin vierähtää kun on tuntunu yksinkertaisesti niin pahalle se että eivät välitä..
ristiäisiin eivät tulleet,no tällä nais kummilla oli ok syy,mut sen miehen piti tulla,kunnes odoteltiin häntä papin saavuttua että päästään aloittamaan niin soitin sit että missä oot niin tää vaan et joo kotona,en mä oo tulossa :kieh: eivät voinu sit ilmottaa..sapettaa..