***2007 LOKAKUUN HERHILÄISET **VKO 27**

Alkuperäinen kirjoittaja milli78:
Millonkas tohtori testaa seuraavan kerran, että tietää olla paikalla kuulemassa raporttia...?! :whistle:

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

ihana :heart: maanantaina ellei menkat oo alkanu,sillon on tasan viikon olleet myöhässä,joten luulis testissä näkyvän jos raskaana oon..jos en niin sit kyl varaan lääkärille ajan,saa ultrata mun munasarjat kun on ollu joskus niitä isoja kystia..
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
Alkuperäinen kirjoittaja milli78:
Millonkas tohtori testaa seuraavan kerran, että tietää olla paikalla kuulemassa raporttia...?! :whistle:

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

ihana :heart: maanantaina ellei menkat oo alkanu,sillon on tasan viikon olleet myöhässä,joten luulis testissä näkyvän jos raskaana oon..jos en niin sit kyl varaan lääkärille ajan,saa ultrata mun munasarjat kun on ollu joskus niitä isoja kystia..
Vai kystia ultraamaan... Luuletkos että uskon :whistle: :D
 
Ja yövuoro täällä taas, hei :D

Miten minä aina kuikinkin viimesenä ylhäällä :ashamed: Nytkin sain vasta just Siljan sänkyyn, kun nukahti illalla kauppareissulla autoon ja siksi siis venyi tämä ilta. Just tuolla ukko virittelee mulle koneelta 3 tuntista leffaa, ja ite hän lähtee autoremonttihommiin tohon pihalle. Joskus se on sitäkin tehtävä, ja minä oon sanonu, että tee sillon ku Silja nukkuu (mutta siis lähinnä päikkäreitä tarkotin...) :D

Ja Tohtori testaa sitten maanantaina palstan ääressä klo 12 reikäreikä, niin päästään kaikki fiiliksiin mukaan :LOL:

Mutta siis, OMG kuinka mää lasken tunteja oikeesti!!!! Jäljellä 14 tuntia ja 25 minuuttia, kunnes tämä muori pakkaa kimpsunsa ja oikaisee Alkon kautta Siljan kummitädille! Siitä lähtee lauantai käyntiin! Saunaa, viinaa :whistle: , akkojen juttuja ja kasaribändejä on huomisen teema :D


Ja sunnutain oon pyhittänyt tyystin nykyään harvinaiselle vieraalle, rapulalle, eli nousen myöhään, ehkä just sillon kun pitää lähtee elokuviin :D Ollaan tosiaan varattu jo sunnuntaillekkin Sinkkuelämää-leffa ja hyvinsyömistä ulkona :p Eli tässä mun viikendi kiteytettynä, VP


Oih, miten mää jaksan oottaa :headwall:

Ja kiva kuulla, että lomalaisilla on ollu kivaa lomilla. Miksi mua ittiä hirvittää lähtee Siljan kanssa reissuun, siis ihan lomalle jonnekkin :/ Tai no, ehkä osuutensa on tuolla mitäsylkisuuhuntuo/erittäinäkkipikainen-ukolla... Ei jaksais kuunnella ensin Siljan mahdollisia kitinöitä, jonka jälkeen pitäis kuunnella kitinää tuon ikuisen 5 vee suusta :kieh: Paitsi veronpalautusten aikaan me on kyllä ajateltu kävästä jossain eksoottisemmassa ilmanalassa. Suap nähä.

Hoitopöydästä piti vielä sanoa, että minä vanhana selkäpotilaana en luovu hoitopöydästä ennen ku Silja ei oikeesti siihen mahu. Santeri tais olla vajaa 2 kun hoitopöytä pois laitettiin. Se on tuolle selälle niin iso asia, että se pöytä on olemassa.

Au revoir, ja OIKEIN MUKAVAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE!!!!!!!!

B) bilehile-Mammo
 
mammoliinolle hauskaa lauantai päivää erinäisten virvokkeiden ääressä :D

meilläkin ukko eilen saunassa sano et jos hänen lomallaan vuokrattas mökki muutamaksi päiväksi..jaahas..mistähän meinaa saada,voi elokuussa olla vielä mökit kortilla...

tuutilulla ihana makkarakinttu on kiiakin..meillä taitaa nuo kintut myös venlukalla olla samaa kaliberia :D
pitääkin laittaa jokunen kuva tännekkin puolelle näytille.
 
Huomenta,

Maanantai kello 12 ei sovi mulle :attn: :attn: Pitänee ottaa kaverille läppäri mukaan... :D

Mammoliino kade kade, vähän kiva viikonloppu tulossa :) Meetteks johonkin tiettyyn paikkaan lauantaina? Milloinkas Oululaiset lähdetään porukoissa iltaa istumaan?

Just, mies laittoi eilen huvikseen subilta nauhalle vauva-tv:tä, pistin äsken Mintun sen ääreen jos sais syötyä ite aamupalan( juu-u, vuoden huonoin äiti titteli on juuri voitettu ;)) ja eihän tuota kiinnosta tuo pätkääkään.

Anni herätti yöllä tunnin välein, ulisi ja valitti, nyt seiskalta nousi ylös vaan sanoin että painus takaisin vaan nukkumaan, nokka oli ihan tukossa, pitää mitata kuumekin kun taas nousee. Ressukka.

Oulussa on pilvistä ja tuulista, olihan se kesä tuossakin. Vessa pitää rempata loppuun, vihdoin alkaa olla valmista. Laitan sitten kuvaa. Mammoliino, en raskinut sit hankkia sitä vapaudenpatsasta, 100 euroa on liian suuri investointi meidän vessaan :(

Dogtor, onko teillä liput QStockiin? Lauantai oli jo myyty loppuun, kahden päivän lippuja saa vielä, mutta kokemuksesta suosittelen että ostakaa pian. Nekin on yleensä myyty aina loppuun ennen tapahtuman alkua. Ehdottomasti voidaan treffata silloin kun tulette :)

Millille jaksamista pojan kanssa. On se varmasti raskasta, ei voi edes käsittää... :hug:

Ja Kiia oli niiiin suloinen :heart:
 
LillaStinalle piti vielä sanoa että on mulla y-tunnus. Pitää siis soittaa liittoon maanantaina, sitten on viisaampi. Kiitos tiedosta :flower:

Ja aamun kuva. "Pistä vaan äiti mulle esteitä, kyl mä tästä läpi pääsen..." Vissiin pitää toi portti alkaa asentaa...

 
Huomenta,

Voi kuinka Minttu näyttää isolta tytöltä. =) Ei meidän apinanpoika ole vielä noin iso poika. Minttu taitaa olla ihan erilainen syömäri kuin tuo meidän sihti kurkku. :D Niin ja tuohan on tissipoika, lillittää vissiin mammaa siihen malliin ettei paksumpi sitten uppoakaan. Ja äiti tietenkin antaa aina kun toinen haluaa..


Meidän naapurin pihalta löytyi toissa päivänä kyykäärmeen poikanen. Oli aivan kamalan näköinen kun naapurin pappa iski siltä lapiolla hengen ja se jäi siihen aukomaan suutaan ja heilumaan vaikka kuinka kauaksi aikaa. Eikö nuo poikaset ole vielä kaikkein vaarallisimpiakin siinä mielessä että eivät osaa säädellä myrkyn määrää vaan päästelevät kaiken tulemaan. En uskalla kyllä pitää enää poikaa nurmikolla ollenkaan. Hyi!!! |O

Mulla on kiva iltapäivä tiedossa =) Kiimingin kunta lahjoitti asukkailleen 150 vuotis juhlan kunniaksi lippuja ulkoilma teatteriin. Kuohuva Koiteli niminen näytös mitä mennään katsomaan ja sitä on kehuttu yleisö palstoilla kovastikin. Ainut vaan että täällä on aika tuulinen ilma joka sinänsä hyvä ettei öttiäisiä ole niin paljon, mutta sitten näyttää myös siltä että tulee sadekuuroja. Pitääkin kaivaa satikka esille ja ottaa se varuilta mukaan.

Niinukka; oliko teilläkin tuo multi-tech istuin Venlalla? Oletko tykännyt?


Nyt aamupalalla.
 
Mammoliino voihan viude mikä huippuviikonloppu teikäläisellä! Kyllä joo kelpais mullekkin tuo aikasin alotettu naistenilta kera hyvien drinksujen, saunan ja musiikin...oi oi :p Mutta siis: Oikein rattosia hetkiä ja älä nyt tällä kertaa hyvä nainen ota taksia kotiin ennen aamuyötä ;) :LOL:
 
Kylläpäs on meidän yöunet venähtäneet, taas herättiin 8.45 :D Oli miehen mahdollinen heräämisvuoroyö ja olihan tuo sitten herätellyt. Musta vaan tuntuu ettei mies herää tarpeeksi nopeasti laittamaan sitä tuttia, niin Sara pääsee heräämään ihan kunnolla, eikä meinaa sitten helpolla nukahtaa.

Käytiin sitten aamusta taas pöntöllä kakallakin :D Tosi mielenkiinotiset raportit mulla :whistle:
Mutta siis kun masu on kovalla niin tajus vissiin itsekin että parempi siinä pöntöllä tehdä kuin vaippaan koittaa änkeä ja punkea. Josko se luumu tekis nyt pikkuhiljaa tehtävänsä...? :p

Kiiasta oli tosiaan ihania kuvia, unohdin vissiin eilen kommentoida :heart: Ihana makkarakoipi myös siellä, Sara ei siis ole todellakaan ainut tuhti mimmi tässä porukassa :D Tosin maidonvaihdon jälkeen tapahtui sama kuin Mealla aikoinaan, ylimääräinen kokonaisvaltainen turvotus on hävinnyt! Mun äiti huomas heti ja Saran kummi, että kasvot on kaventuneet, ranteet ja nilkat ja tietysti massu, kun ilmaa ei ole enää täyttämässä sitä. Eli siis voiko tosiaan olla joku turvotus yksi oire suolistoperäisessä maitoallergiassa? En tiedä mutta mielenkiinnosta kysyn sitä lekurilta. Ainahan mä olen ihmetellyt miten tuo tyttö on jotenkin niin turvonneen oloinen ollut..?! Siis ihan jo parikuisesta asti, jolloin siirryttiin pikkuhiljaa tutteliin.

mammoliinolle Ihanaa Bile the hile-iltaa! Muista joraa tunteella! :D B)
Mua muuten nauratti toi steppaava ukkeli, voi elämä mikä hymiö! :LOL:

Hauskaa lauantai päivää vaan kaikille! =)
 
Voe että, Mammoliino nyt vaan tukka taa ja elämä eteen, vietähän huippuhauska viikonloppu :D B) , ihanan innostuneesti kirjotit :) .

Suloinen Kiia ja pisti hymyilyttään, kun meidän makkara oli niin samanlaisissa touhuissa, pakko siis laittaa pari kuvaa ja myöhemmin kerhoon lisää..

Eilisiä vesileikkejä meillä


Ja sit ihan kohta näin :whistle:


Mut nyt meni typy unille, pitää mennä jatkaan pakkaamista, lähdetään tänään Helsinkiin. Ja luulen muuten Dirlittan, että en kahville taida ehtiäkään. Katotaan, jos kerhosta löydän sun yhteystiedot, niin voin ottaa ylös varalta. Maanantaina varmaan pörrätään keskustassa.
 
Kääk, mulla unohtui toivottaa Mammoliinolle; Hauskaa naisteniltaa.!!!


Hyvä idea tuo Topsyn ehdottama naistenilta Oululaisten kans. Täällä harjoitellaan ahkerasti pullolle, mutta vielä ei olla niin pitkällä että tuo öisin siitä suostuisi juomaan. Päivällä saattaa hyvällä tuurilla juoda jopa pullollisen joten edistystä on tapahtunut parempaan suuntaan =) tiipii; miten teidän harjoitukset on edistyneet?
 
Rontin neitistä myös ihania kesä kuvia. =) :heart: Mulla pisti tuo pusero silmiin kun mun mielestä meidän Annilla oli vauvana samanlainen. Eihän tuosta kuvasta selvää saa, mutta meillä oli samanlainen raitapaita ja edessä joku Nallupuhin hahmoista, en muista oliko nalle puh ite vai kuka niistä :whistle:
 

Yhteistyössä