***2007 LOKAKUUN HERHILÄISET **VKO 27**

terppa kaikille.
Mulla on täälä ihana hali ja pusu poika... :LOL: suu apposen auki tulee naamaa kohti ja sanoo "aiiiiiiiii" :heart: kova on poika äitiä halimaan ja pussailemaan :heart: :heart: Nyt tuo roikkuu pöydän reunassa ja yrittää kiskoo itteensä ylös... :LOL: ihan ei onnaa.. Ja taas tulee märkä pusu jalkaan "aiiiiiii"... ihana

Pessin tuleva kummitäti tulee kattomaan poikaa, lähen askarteleen hääkarkkeja.. :)
Huomena suunnataankin sit Pessin kanssa junalla Imatralle,ihanaa Peetua hakeen. Kauhee ikävä jo toista... Mä viime yönä mietin et kolmen viikon päästä alkaa varmaan mun valvominen öisin kun neljän viikon päästä pojat alottaa tarhan... huiiiii... :|
 
yksäitille teretulemasta Imatralle :wave: B)

Onnittelut millin hyville yöunille :saint:

äitivaan pystytkö laittaa kuvaa siun tukasta vaikka kerhon sivuille jos et tänne halua?Haluis nähä =) Mie haluisin kans teippipidennyksellä,miula on kaksi kertaa ollu liimalla ja viimonen kerta.Viimekerralla loppu liima kesken ja joutu hakee kirjakaupasta tavallista kuumaliimaa..ja sehän ei tukasta lähteny sitten ku saksilla :kieh: :LOL:

Mie ostin äsken huutiksesta Ellalle matkikset. =) Harmi kun viikonloppu tulossa joutuu oottaa ens viikkoon.Miehellä alkaa huomenna loma-kivaa.Viikonlopuksi mennään mökille levittää ahteria. B) B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitivaan:
Moi vaan...Dirlittanille kiitos suppo-vastauksesta :wave: Vinkkejä kuumeisen hoitoon eilen kaipailin, mutta yhtään en valitettavasti saanut :(

No saithan yhden, minulta.. :D

Välillä on tosiaan kun on omassa elämässä jotain meneillään, niin mulla ainakin tahtoo mennä osa jutuista ohi, älkää tykätkö huonoa.
Joskus tulee luettua ajatuksella, ja eilen tuo Äitivaan viesti osui silmään, lieneekö siksi kun täällä juuri sairasteltu niin on sellaiset asiat pinnalla.

Kiva että teillä kuume alkaa olla laskemaan päin, ja että sait pidennykset. :)
 
tin
krisu: en osaa lainata;) niin täytyy laittaa näin... miksikä päiviksi tuutte? ehtiikö treffata?:)

kirjotin muuten äsken piiitkän kertomuksen ja sitteku yritin lainata niin se hävis. ehkä huomenna uus yritys...
 
YOdottaja; Mitä muuta kamaa oli paketissa ja mistä kävit katsomassa? Minä päädyn todennäköisesti myös Multitechiin nyt kun olen vertallut istuimia tarkemmin. Meillähän on jo yksi istuin, Britaxi sekin, mutta on jo kahdella lapsella ollut ja parhaat päivänsä nähnyt, joten uuden hankinta on edessä ja ajateltiin nyt sitten satsata kunnon istuin. Meillä on kaksi autoa vakio käytössä ja tuntuu jotenkin hankalalta alkaa vaihtelemaan istuinta autosta toiseen ja tosiaan kun tuo Annin vanha on jo niin vanha. Ainut vaan että jappasen tässä siksi kun hinta hirvittää :eek: Joko olet myynyt kaukalon? Mulla se parhaillaan myynnissä Huuto.netissä
 
Alkuperäinen kirjoittaja tin:
krisu: en osaa lainata;) niin täytyy laittaa näin... miksikä päiviksi tuutte? ehtiikö treffata?:)

kirjotin muuten äsken piiitkän kertomuksen ja sitteku yritin lainata niin se hävis. ehkä huomenna uus yritys...
tullaan ma-ke väliseksi ajaksi ja luulen,että voiskin ehtiä rehvata :D
En meinaan vielä yhtään tiedä,että mitä aateltiin siellä puuhailla. koskaan kun en ole seinäjoella käynyt niin en tiedä mitä siellä edes voi tehdä. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
Hei...meneeks tuola huutiksessa kaukalot kaupaks hyvin?.. Mulla kun tuo makaa tuola vaatehuoneen hyllyllä ja aattelin ihan vallan pois myydä..
Ei kokemusta,mut meilläkin ois tarkotus sinne kohta laittaa tuo kaukalo myyntiin. ja toivottavasti menee kaupaks :)
 
tin
krisu :LOL: ei niin juuri mitää :whistle:
Meillä oli hampilääkäriä ja korvakontrollia ja sen sellaasta mutta tästä ajaa niin äkisti sinne että paan yv:nä mun numeron että jos tulis jotain treffiaikaa niin olis kyllä kiva nähä! Paa ajois viestiä :)
 
voi himpura!!
meijän muru alkanut kunnolla syömälakkoon! :headwall:
tänää on syöny tositosi vähän.
äsken puuroo yritin antaa,mutta herrapa ei halunnut yhtään!
päätä puisteli ja suu pysy hyvin kinni,harmittaa!!!!!
onko kellään kokemusta??

täytyy mennä nukutamaan pikunen :wave:
öitä kaikille
 
Milla-Maria; meidän poika lakkosi viikon. Ei edes puolta purkkia liharuokaa päivän aikana uponnut. Minä olen jo tottunut tähän kun tuo isompikin tahtoo välillä ranttuilla. Kyllä muakin otti aivoon nakella aina ruoat roskiin kun olin lämmittänyt ja toinen vaan piti suun tiukasta kiinni. Joskus sain jonkun lelun varjolla huijattua suun auki että se puoli purkkia meni just ja just siis koko päivän aikana. Iltapuuro meillä on kyllä yleensä maistunut hyvin, mutta silloin ei sekään uponnut muutamana iltana. Syytä en tiedä miksi lakkosi.

Piituli; Luulin äsken, kun en lukenut kunnolla viestiä loppuun että kysyt bilehile alaosaa ja meinasin ehdottaa farkkuja :LOL: Ei ehkä olisi sovelias hääjuhlan asuksi :eek:

Hitsi poika heräsi,,hetkinen äiti rientää
 
Vip minen ossoo laittaa kuvia...pitäs ihan tutustua ajan kanssa siihen hommaan.

Ja tohtor täällä kainuussa myö ollaan, että jos on ajelua täällä päin,niin pannaan tukka päähän =)

Ottelin selvää siitä kurssista,tampereella ois heinä-elokuun aikana niitä...pitäs jostain pierasta vaan yli 580 euroa ylimääräistä rahhoo siihen. Muuten oisin jo menossa.

Nyt äkkiä nukkumaan :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tin:
krisu :LOL: ei niin juuri mitää :whistle:
Meillä oli hampilääkäriä ja korvakontrollia ja sen sellaasta mutta tästä ajaa niin äkisti sinne että paan yv:nä mun numeron että jos tulis jotain treffiaikaa niin olis kyllä kiva nähä! Paa ajois viestiä :)
Teemme näin :)
 

Yhteistyössä