****2007 LOKAKUUN HERHILÄISET **VKO 24**

Alkuperäinen kirjoittaja milli78:
Mamma3: Elähän nyt moisia siellä lurittele :ashamed: :LOL: Mulla on ehkä suomen suurimmat silmäpussitkin tällähetkellä, ne sen huomion vie, jos joku huomion vie morsiammesta :D
Oon kyllä tosi tyytyväinen noihin mun löytöihin tältä päivältä :heart: =)
Sietää ollakkin tyytyväisiä =) Varmasti upea kokonaisuus päällä :) Tuutia lainaten, kuvia meille sitten siitäkin :)
Ja meikeillähän tehdään ihmeitä, jos et saa silmäpusseja nukuttuun pois ;)

:kieh: netti menee nurin koko ajan tai koko ja koko. Illalla pätkäs yhteys poikki, ei auttanut mikään. Nyt aamusella toimi hetken ja taas nurin. Piti vetää kaikki piuhat irti hetkes ennen kuin yhdisti. Kuinkahan kauan tääkin ilo kestää? :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Että on se jännä kuinka sitä nyt varmaan tapaamisen jälkeen miettii asioita ja ihmisiä eri viisiin :)

dogtor oli todellakin hiljaisempi ja "herkempi" mitä juttujen perusteella kuvittelin :)

Yksäiti oli ihan samanlainen mutta ai että miä olen kade kun hän on aina niin pirun pirteä ja pirteän näköinen |O :D
Tää oli mulle yllätys että dogtor on hiljaisempi etc... oon saanu puheliaan oloisen ja rempseen reippaan-kuvan =)

Yksäiti on munkin mielestä aina niin iloinen ja pirtee =)

Voi luoja, mitäköhän mielikuvia musta teillä mahtaa olla

:eek: :ashamed: :D

Huomenta! ja heti pitää sanoa et wau mikä mekko millillä B)

Hitsit kun ei malta enää nukkua kun odottelen tässä vauvauutisia...

Muuten kenkäfriikit!!! miulla olis myytävänä 1 pari semmoset punaset avokkaat kokoa 36 jotka puristaa hiukan liikaa, oon niitä 2 kertaa ulkona kokeillu mut ei kuitenkaa oo sopivat.. ja sit olis 1 pari semmoset kokoa 37 olevat mustat korkkarit täysin käyttämättömät kun on liian isot, tilasin joseffsonilta ja unohin sit palauttaa ne :kieh: voin laittaa kuvaa jos jotain kiinnostas...turhaan ne tuolla kaapissa laatikossa köllöttelee..
oon itekkii aivan sairas kenkäfriikki ja joskus tulee tehtyä vähän hätiköityjä ostoksia :ashamed:

:D :LOL: Jaahas, on muutes hirveän vaikea sanoa. Ulkonäöllisesti mulla ei ole oikein mitään kuvaa :eek: (empäs muista että rouva ois kuvaasa julkaissut :kieh: ) mutta muuten sellanen superäiti jolla koti kiiltää ja pakkanen pursuaa herkkuja. Ja tilanne on aina hallussa :D Tai no tuo pikkusen "kärsi" kolhuja sen yv:n jälkeen :whistle: :LOL:

Luonteesta perusrauhallinen, rempseä ja huumorintajuinen... En miä osaa muuta sanoo :ashamed: =)

mammoliino, mulla oli yasminet aikoinaan ja ei mulla valittamista niissä ollut. Monet pillerimerkit keräs mulla nestettä elimistöön ja jostain luin et noilla ois vähän jopa painonhallintaan myönteinen vaikutus. Mulle ne ainakin sopi. Nyt mulla cerazette-merkkiset imetyksen vuoksi. Mutta noikin on niin yksilöllisiä, mikä sopii toiselle-ei sovi toiselle...
Ja mitä :eek: Joku muistaa mcNikeT:n... :D Mulla joku kipale jääny pyörimään tuonne mielen sopukoihin ja muistan minkänäköinen tää laulajapoju oli, ei muuta :D Ja tosta bros:sta en oo tainnu koskaan kuullakkaan :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:

:D :LOL: Jaahas, on muutes hirveän vaikea sanoa. Ulkonäöllisesti mulla ei ole oikein mitään kuvaa :eek: (empäs muista että rouva ois kuvaasa julkaissut :kieh: ) mutta muuten sellanen superäiti jolla koti kiiltää ja pakkanen pursuaa herkkuja. Ja tilanne on aina hallussa :D Tai no tuo pikkusen "kärsi" kolhuja sen yv:n jälkeen :whistle: :LOL:

Luonteesta perusrauhallinen, rempseä ja huumorintajuinen... En miä osaa muuta sanoo :ashamed: =)
:LOL: :LOL: *kuolee nauruun*
:D Nojoo, pakkanen ei pursua herkkuja, kun vika raparperipiirakka sieltä vasta kumottiin. Taitaa siel peräti litran jädepaketti nyt olla sitä herkkupuolta, joka muuten pirusti kummittelee tätä herkkulakossa olevaa :kieh: samperin ukko, että kehtas sen mennä ostaan :headwall: :D
Koti ei kiillä nyt, mutta toiveissa olis että iltapäivällä ees hetken kiiltäs, kun ajattelin pidellä siivouspäivää :)
Ja toi superäiti...pyyhi pois se :kieh: että mä inhoon koko sanaaaaa!!!! :headwall: :D
Ai että mun yv:t on saaneet kolhuja aikaan :whistle: Pitäskö laittaa lisää, niin sais ihan lommoja :LOL:
HmmmHm, mitäs viel...no luonnekuvaus meni ehkä sinneseinään, sillä moni muukin on kuvaillut osapuolin noin :)
Tuutis, joka on vanhin ja kuulemma hulluin ;) ei ole huonomuistisin eikä hassumpi ihmistuntija :D

Hei on superäitiyttä jos paikat kiiltää ja lapset hoituu (mun mittapuun mukaan) :flower: Meillä ne ei kiillä ikinä :ashamed: Miä en vaan jaksa |O Ja oikeestaan oon tässä huushollissa tullut siihen tulokseen että helpommalla pääsee kun ei edes yritä saada kaikkea ojennukseen. Mikään ei ota pannuun enempää kuin se että hiki hatussa siivoat ja laitat paikat, ja illalla kaikki on samannäköistä :kieh: :headwall: Koira kurvaa rapasillä koivilla sisään ja muilta tuntuu tavarat jäävän just siihen minne ne tippuu |O Joskus pulttasin siitä jatkuvasti mutta nyt oon huomannut että mitä sitä itteään väsyttämään ja taistelemaan tuulimyllyjä vastaan ennen kuin asenteet muuttuu muulla porukalla. :kieh: Miä nykyään ilmotan ihmisille että älkää laittako valkeaa päälle :ashamed: :whistle: :LOL:

millillä upeita vaatteita!!
ja ihanat kengät ja laukku!
ja saahan(tai pitääkin) olla prinsessa välillä =)

mamma3:täytyypäs kokeilla sitä muksun tetrajukurttia,kiitos vinkistä!

meillä poikanen alkoi 3lta möykkämään.
otin sen sit 4n aikaa viereen,möykkäsi siinäkin mutta harvemmin!
tekeehön hampaita vai onko tää ikä näin hankala??

joo mun täytyy lähtä antamaan maitoo lapsukaiselle
:wave:

Meillä nuo kolme nuorimpaa vielä nukkuu :eek: Onhan ne lyönyt jokainen päänsä? Ei nimittäin aikoihin ole tähän kellon lyömään päästy! Daniel tosin yskii kauheasti mutta että tuo prinsessakin :eek: kävin jo kattomassa että hengittävät :D

Muoks. eipäs nukukkaan enää. Kiia alkoi heti mölisemään tuolla :D

Enja paranemisia sullekin :hug:

Eroahdistuksesta :kieh: ai että onko |O ON ja ON OLLUT jo jonkin aikaa. Ai että meinaa mennä hermot! Vaikka meen vaan parin metrin päähän niin huuto alkaa (vaikka näkis) ellei vieressä ole veikat tai isi |O Sen takii minust olikin ihme että tuo oli mökillä niin rauhallinen kun kotona marisee vain. Ja vielä kun raukka ei edes perään pääse :whistle:

enja on joo eroahistuksen merkkejä!
kun me käytiin tiistaina miehen kaa syömässä poika oli alkanut itkemään heti ku ovi laitettiin kii.
ja sitten eilen mun kaveri oli pojan kaa sen aikaa ku vietiin sohvat partsilta roskiin(eli n.15min.)
no poika ei alkanut itkemään,
mutta pää oli pyörinyt ja ollut kummissaa että missä tutut äänet on!
ja tosiaa jos jonnekkin eri huoneesee häviää nii huto kuuluu perään melko pian...

neurooseista joku kyseli,mulla on haju neuroosi :LOL:
ihan totta..kuulostaa hullulta(kai mää hullu oonkin)
ei mua kylässä jos joku tunkka haisee,mutta arvatkaa jos kotona joku pikksen joku lemuaa..
mieskin pitää mua hulluna,mutta himskatti pitäköön :LOL:

ja kiva kun mammoliini tullu takas:)

Huomenta :wave:

Enste hiukka galluppi vastauksia...
Tv:stä tulee katottuu salkkarit(aivan koukussa :ashamed: ),dokkareita,csi+muita rikos hömppiä,leffoja jne...eli aivan kaikkee :D
Musa maku aika laaja...kotimaista ja ulkomaista poppia ja rockia :D mm.jack johnsson,bob dylan,dave lindholm,tuomari nurmio,anssi kela jne...
kirjoja en lue :ashamed:
Lehdistä mulle tulee vaan vauva-lehti ja sit eilen tilasin matkaopas lehden
Jätskit melkistä kaikki menee :p varsinkin lidlin suklaajäde,nam!
Konserteissa olen jonkin verta käynny..rollarit ja "pomon" olen stadionilla nähnyt ja sit on joitakin jäähalli keikkoja takana ja PALJON tavastian keikkoja.

Kiitoksia kaikille lohduttajille..eiköhän tämä tästä. Aattelen nyt vaan,että se lääkäri ei vaan jostain syystä sillä hetkellä sitä heijastetta nähnyt! Ja se toinen lääkäri sitten näkee.
Tietääkö joku,että onko se silmän punaheijaste se joka näkyy valokuvissakin punasilmäsyytenä?
Eilen otettiin neidistä kuva ja siinä näkyi punaset silmät...

Millin vaatteet oli kyllä upeet,vau! Ja varmasti oot hyvän näkönen ne päällä. Sopispa mulleki tollaset vaatteet..mut ei tällä kropalla eikä pärställä :/
Juu,ja näytä vaan ne vaatteet jotka saralle ei mahtunnu..voidaan ostaa ne :D

eiköhän siinä ollu taas tärkeimmät..kahville :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Enja:
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Tietääkö joku,että onko se silmän punaheijaste se joka näkyy valokuvissakin punasilmäsyytenä?
Löysin tällaisen jutun:

http://www.terveysportti.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=lok00063

Tässä lyhyt lainaus sivuilta:
Yleensä lääkärit käyttävät punaheijasteen tutkimiseen niin sanottua oftalmoskooppia. Punaheijaste voidaan myös tutkia valokuvista, jos kuvaa otettaessa on käytetty salamavaloa suoraan kameran päältä. Punaiset silmät ovat silloin terve merkki!
Eli punaiset silmät kuvassa onkin hyvä juttu! :D
Kiitos :flower: Muistelin että jostain luin tollasen,mut en enää löytäny uudelleen tuota tekstiä,kun googletin.
Eli ehkä kaikki sittenkin on ihan kunnossa tytöllä!

Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Kiitoksia kaikille lohduttajille..eiköhän tämä tästä. Aattelen nyt vaan,että se lääkäri ei vaan jostain syystä sillä hetkellä sitä heijastetta nähnyt! Ja se toinen lääkäri sitten näkee.

Eiköhän kaikki oo kunnossa, kun kerran näin kävi. Nooralla kaihi aiheutti sen, että kuvissa toinen silmä oli punanen ja toinen samee. Sitten mulla on tuttava, jonka lapsen silmäsyöpä huomattiin kuvasta, kun ei heijastanu tuota punasuutta.
Tiiän, että tilanne varmasti huolestuttaa, joten entäs jos käyt paikkakuntas optikolla. Tilanteen kun selität, niin varmasti kattos silmät.

Alkuperäinen kirjoittaja milla-maria:
minä täälä taas YLLÄRI :LOL:
pepisalta tulin kyselemään että mites teillä meni viime yö?
meillä nyt paremmin,toki taas 5ltä itku alkoi,mutta sain kun sainkin nukahtamaan.
tuttia piti antaa useemman kerran mutta nukahti sitten samointein!
toivottavasti teilläkin hyvä yö takana:)

mulla tuli mieleen että missäs elza on?onkos palstaillut täällä enää?
Pari yötä mennyt taas ihan persiilleen. :/ Viime yönä poju heräili varmaan tunnin välein ja oli hereillä 04.30-06.00. Pikkasen sieppas. |O Onneksi ei kuitenkaan kitissy. Höpötteli omiaan ja päristeli. Säästäis nuokin jutut päiväsaikaan ja nukkuisi yöllä.
Nyt kahvia juomaan. :wave:
ap. <-(pojun terkut)

Lääkäri on vasta 24.6 eli melkeen pari viikkoa joutuu vielä oottamaan :/
Täytyykin varmaan kysyä,josko optikkoliikkeen silmälääkärillä ois aikaa..jos täällä sellasta ees on?! Kun nuo kaikki lääkärit läpi soitin niin kaikki valitteli,että silmälääkäreistä kova pula :eek:
eikä aikoja saa,kun vasta kuukausien päähän.

Yhteistyössä