Terskis!
Olipa kiva kuulla, että se Krisun neidin punaheijaste löytyi valokuvista Jospa se tosiaan oli vain lääkärin moka :hug:
Ja minä tietysti ihan rakastunut laulajaan
Ja kiva kuulla, että sun kokemukset pilsuista on hyvät.
Neuvolatuloksia tältä päivältä;
- ikää 7½kk
- paino 8860g
- pituus 71,3
Ja kaikki muutoin ookoo. Kadoksissa ollut sivuheijastekkin löytyi. Maitoasioista kyselin, ja täti oli sitä mieltä, että vasta 10 kuisena että vatsalaukku ja suolisto ehtii kehittyä tarpeeksi. Sitten aloitellaan maustamattomalla viilillä ja jogurtilla, raejuustolla ja piimällä.
Painoasiaoissa (mun) neukkutäti oli ihan yhtä tökerö kuin aikaisemminkin, ja annoinpa taas kaikki otaitseäsiniskastakiinni-jutut mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Ja sitä eroahdistuksesta, meiltä löytyy myös hyvin ahdistunut nuori neiti :kieh: Yöt on menny rempalleen ja yksi syöntikertakin on palannut kuvioihin :headwall: Neuvolantäti oli muuten sitä mieltä, että jos se syönti on kerran saatu jo pois, niin siihen rumbaan ei kuulemma saa alkaa uudestaan... Haluaisinpa vaan kuulla meijän naapureiden kommentit tähän, kun muutaman kerran on yritetty mennä ilman maitoa
Jaa, tulleepa taas romaani, joten editoin tähän
Olipa kiva kuulla, että se Krisun neidin punaheijaste löytyi valokuvista Jospa se tosiaan oli vain lääkärin moka :hug:
Se sänky oli semmonen ihana rottinkisänky, jossa oli semmonen ovela "kaari" siellä päädyssä. Olikohan vähän niinku verhon virkaa ajamassa. Siitä saattoi myös laittaa mobilen keikkumaan, ettei mitää erillistankoja tarvita. Ja tosiaan, tuon Power Parkin härvelin syytä se kaikki paha olo sunnuntaina :xAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:mammoliinolla kivoja kuvia. Missäs tuo ikkumies lepäilee? Yritin katsoa mutten tajunnut millänen sänky/kori systeemi tuo on. Ja tuosta laitteesta mulla kiertää jo mahanpohjassa kun ajattelin millaista siellä kyydissä oisi!
Bros oli semmonen aivan ihana veljesbädiAlkuperäinen kirjoittaja Mamma3:mammoliino, mulla oli yasminet aikoinaan ja ei mulla valittamista niissä ollut. Monet pillerimerkit keräs mulla nestettä elimistöön ja jostain luin et noilla ois vähän jopa painonhallintaan myönteinen vaikutus. Mulle ne ainakin sopi. Nyt mulla cerazette-merkkiset imetyksen vuoksi. Mutta noikin on niin yksilöllisiä, mikä sopii toiselle-ei sovi toiselle...
Ja mitä Joku muistaa mcNikeT:n... Mulla joku kipale jääny pyörimään tuonne mielen sopukoihin ja muistan minkänäköinen tää laulajapoju oli, ei muuta Ja tosta bros:sta en oo tainnu koskaan kuullakkaan :ashamed:
Ja minä tietysti ihan rakastunut laulajaan
Ja kiva kuulla, että sun kokemukset pilsuista on hyvät.
:ashamed: Kiitos :heart:Alkuperäinen kirjoittaja milla-maria:ja kiva kun mammoliini tullu takas
Nonni, tuota minä vähän pelkäsinki :/ Saapa nähä kumman kokemuksiin minä liityn, sun, vaim mamma3:sen... Lopetan kyllä saman tien jos oireita tulee, mutta mistä minä tiiän onko se sekopäisyys pillereistä vai ihan normaalia :ashamed: Hei, joko muuten Essin mahatauti hellitti? Minä kyselin joiltakin viime torstaina mukana olleilta että josko heillä olis jotain, mutta kukaan ei ainakaan tunnustanu... Oliko Topsylla, Tiipiillä tai YOdottajalla tai teidän mukuloilla oireita mahataudista?Alkuperäinen kirjoittaja Leya:Mammoliino, mulla on ollu Yasminetkin joskus 4 vuotta sitten ja ihan sama paskaa se on vaikka kuinka vähän on keltarauhashormonia. Paskapuhetta se niiden "paremmuus", jos se keltarauhashormoni aiheuttaa mielialojen vaihtelua, niin Yasminetkin voi sitä tehdä. Mulle ei lääkäri edes hormonikierukkaa ehdotellu, kun sanoin, että noistakin tuli mielalanvaihteluita.
Neuvolatuloksia tältä päivältä;
- ikää 7½kk
- paino 8860g
- pituus 71,3
Ja kaikki muutoin ookoo. Kadoksissa ollut sivuheijastekkin löytyi. Maitoasioista kyselin, ja täti oli sitä mieltä, että vasta 10 kuisena että vatsalaukku ja suolisto ehtii kehittyä tarpeeksi. Sitten aloitellaan maustamattomalla viilillä ja jogurtilla, raejuustolla ja piimällä.
Painoasiaoissa (mun) neukkutäti oli ihan yhtä tökerö kuin aikaisemminkin, ja annoinpa taas kaikki otaitseäsiniskastakiinni-jutut mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Ja sitä eroahdistuksesta, meiltä löytyy myös hyvin ahdistunut nuori neiti :kieh: Yöt on menny rempalleen ja yksi syöntikertakin on palannut kuvioihin :headwall: Neuvolantäti oli muuten sitä mieltä, että jos se syönti on kerran saatu jo pois, niin siihen rumbaan ei kuulemma saa alkaa uudestaan... Haluaisinpa vaan kuulla meijän naapureiden kommentit tähän, kun muutaman kerran on yritetty mennä ilman maitoa
Jaa, tulleepa taas romaani, joten editoin tähän