Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Pepisallahan näkyy olevan aika samat intressit kuin mulla
Nyt alkoikin oikeasti mielenkiinto teikäläiseen oikein kunnolla herätä. Koetahan saada hilattua ittes johonkin tapaamiseen
O-ou! Nyt tuli paineita!
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Pepisallahan näkyy olevan aika samat intressit kuin mulla
Nyt alkoikin oikeasti mielenkiinto teikäläiseen oikein kunnolla herätä. Koetahan saada hilattua ittes johonkin tapaamiseen
Optikko on silmälääkäriä jopa viisaampi! Nimim. useita silmälääkäreitä ravannut tuloksetta, yksi optikko lopulta osasi auttaa.Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:Eikös optikkoliikkeen pitäjä tee näöntarkastukset? Eli helpotusta löytys pikaseen ilman lääkäriäkii.
niin joo..mut neukkulääkärin puheista ymmärsin,että pitäis mennä ihan lääkärille? en sit tiiä..Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:Eikös optikkoliikkeen pitäjä tee näöntarkastukset? Eli helpotusta löytys pikaseen ilman lääkäriäkii.
ok. Täytyykin sitten käydä tänään tuolla optikkoliikkeessä kysäsemässä!Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:Optikko on silmälääkäriä jopa viisaampi! Nimim. useita silmälääkäreitä ravannut tuloksetta, yksi optikko lopulta osasi auttaa.Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:Eikös optikkoliikkeen pitäjä tee näöntarkastukset? Eli helpotusta löytys pikaseen ilman lääkäriäkii.
*muoks* siis ainakin mun tapauksessa oli viisaampi
Täällä myös äippä sairastaa... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Tilda77:myö ollaan molemmat kipeinä :'( ......ihan poikki......