20 vs 40

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

riikka

Vieras
Nyt miehet rehellisiä vastauksia peliin.

Ajatellaan että olet 50 vuotias mies. Sinulla on valta valita, harrastatko seksiä tämän yhden ainoan kerran 40 vuotiaan naisen kanssa, jota sanot rakastavasi vai satunnaisen 20 vuotiaan nuoren naisen kanssa , jota et tunne.

Kroppa on samassa kuosissa molemmilla, mutta toisella on luonnollisesti jo elämän mukanaan tuomat rypyt silmäkulmissa kun toinen taas rypytön tyttönen.

Ja perusteluja kiitos.

Naisille sama kysymys. Olet 50 vuotias nainen.
Sinulla on valta valita, harrastatko seksiä tämän yhden ainoan kerran 40 vuotiaan miehen kanssa jota sanot rakastavasi, vai 20 v satunnaisen nuoren miehen kanssa, jota et tunne.

Kroppa on samassa kuosissa molemmilla, mutta toisella on toisella on luonnollisesti jo elämän mukanaan tuomat rypyt silmäkulmissa kun toinen taas rypytön poikanen.

Nyt miehet rehellisiä vastauksia peliin.

Ajatellaan että olet 50 vuotias mies. Sinulla on valta valita, harrastatko seksiä tämän yhden ainoan kerran 40 vuotiaan naisen kanssa, jota sanot rakastavasi vai satunnaisen 20 vuotiaan nuoren naisen kanssa , jota et tunne.

Kroppa on samassa kuosissa molemmilla, mutta toisella on luonnollisesti jo elämän mukanaan tuomat rypyt silmäkulmissa kun toinen taas rypytön tyttönen.

Ja perusteluja kiitos.

Sinulla on valta valita, harrastatko seksiä tämän yhden ainoan kerran 40 vuotiaan miehen kanssa jota sanot rakastavasi, vai 20 v satunnaisen nuoren miehen kanssa, jota et tunne.

Kroppa on samassa kuosissa molemmilla, mutta toisella on toisella on luonnollisesti jo elämän mukanaan tuomat rypyt silmäkulmissa kun toinen taas rypytön poikanen.

minä ottasin 40 miehen :)
Molempia on tullut kokeiltua. Kakskymppiseltä puuttuu seksikokemus, opettajana en jaksa olla ja oma poika on kohta 20 vaikka ite olen alle 50, tuntisin itseni lapsen hyväksikäyttäjäksi.
en voisi rakastaa miestä jollei ole vetovoimaa seksissä, joten vastaus on helppo. :)
Rakastaminen ja seksi yhdessä on aivan huikaisevaa!

Viimeksi muokattu:
minä ottasin 40 miehen :)
Molempia on tullut kokeiltua. Kakskymppiseltä puuttuu seksikokemus, opettajana en jaksa olla ja oma poika on kohta 20 vaikka ite olen alle 50, tuntisin itseni lapsen hyväksikäyttäjäksi.
en voisi rakastaa miestä jollei ole vetovoimaa seksissä, joten vastaus on helppo. :)
Rakastaminen ja seksi yhdessä on aivan huikaisevaa!
Samat sanat ei tulisi mieleenikään lähteä poikani (23) ikäisten kanssa sänkyyn. Mies on aina mies ja pojat on poikia niin se vaan on. Seksissä fysiikan lisäksi pitää olla mukana aivot ja elämänkokemus.

Viimeksi muokattu:
Juurikin näin! En voisi enkä edes haluaisi ajatella seksiä
Lasteni ikäisten kanssa. Ja tähän ikään mennessä kun sitä
on jo kaikenlaista oppinut, niin myös sen että lähes poikkeuksetta
parasta se on aikuisen naisen kanssa 50+.

QUOTE=Sama sama;11340551]Samat sanat ei tulisi mieleenikään lähteä poikani (23) ikäisten kanssa sänkyyn. Mies on aina mies ja pojat on poikia niin se vaan on. Seksissä fysiikan lisäksi pitää olla mukana aivot ja elämänkokemus.[/QUOTE]

Ups, minä 43v. harrastin seksiä 24v. miehen kanssa. Ei se sinänsä mitään niin taivaallista ollut. Mutta se HIMO mitä miestä kohti tunsin ja miten ihanan viaton hän oli. Ja herrasmies osasi olla. Tiesi että olen naimisissa. Hyvä kokemus, kannatti.

Valitsisin ehdottomasti 40-vuotiaan naisen. Paljon kokeneempia, sinut itsensä kanssa, eivät häpeile itseään ja uskaltavat kokeilla kaikkea, mikä itsestä tuntuu hyvältä ja kiihottavalta. Sillä ei ole merkitystä, onko vanhemman näköinen. Jokaisen ulkonäkö kuuluu jokaisen iän ominaisuuksiin. Vanhemmat naiset ovat paljon eroottisempia.

Kyllä ehdottomasti ottaisin sen 40-vuotiaan miehen, vaikka olisi sekin ihan tuntematon. Itse asiassa ottaisin nytkin ollessani vasta kolmekymppinen mieluummin 40- kuin 20-vuotiaan. Vanhemmalla miehellä on enemmän taitoa ja elämänkokemusta, ei tunnu siltä, että pitäisi alkaa nuorelle pojalle jotain opettamaan, mikä ei minusta ainakaan ole yhtään kiihottavaa. Minä pidän siitä, että mies on johtaja sängyssä ja vanhempi mies osaa yleensä viedä paremmin kuin nuorempi. ;)

Viimeksi muokattu:
Nuorena naisena asetan tilanteen toisinpäin - jos molemmat henkilöt yleisesti "miellyttäisivät" ja kyseessä vain yksi kerta niin aivan täysin ehdottomasti 40v. Kokemus, tietämys ja ymmärrys ovat aivan eri tasolla kuin minulla. Hän toivottavasti ymmärtää naisen tyydytyksen merkityksen ja osaa jo kikan jos toisenkin. Täysin itsekkäin perustein siis :)

Yhteistyössä