K
Kysyntää on
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vaikutat mukavalta mieheltä. Ei ihme jos naiset tykkäävät ja osoittavatkin sen. :) Minä myös saan paljon huomiota miehiltä. En ole sitä tyyppiä joka osaisi mennä tuntemattoman kanssa petipuuhiin vaikka sinkkuna olenkin juuri nyt. Mutta on ihanaa kun mies osoittaa avoimesti ihailuaan ja osaa flirttailla tahdikkaasti. Siitä saa aika paljon energiaa arjen keskelle. [/quote:Kiitokset jälleen. Kerron vielä pari juttua, joita olen hieman värittänyt... ,kuitenkin tositapahtumiin pohjautuvia:
Havaitsin tuossa nuoren, mutta ujon naisen lähiympäristössäni ja tällä kertaa aloitin itse keskustelun. Onnistuin saamaan nuoren miehen mukaan keskusteluun ja häivyin itse paikalta vähin äänin. Parin päivän päästä näin saman naisen uudelleen ja kysyin: "Mitä sinulle kuuluu?" Vastaus: "Mihin sinä oikein häivyit toissa päivänä?" (lol) Loppupäätelmä: Eikö tuo nuorimies osannut hyödyntää edes "valmiiksi poimittua"?!?
Nyt sitten keski-ikäisten naisten riemuksi: Ajauduin tilanteeseen, jossa sain juttuseurakseni keski-ikäisen tyylikkäästi pukeutuneen naisen oikean Ladyn. En oikein itsekään huomannut, milloin keskustelu muuttui flirttailuksi, mutta niin kai kävi...Hauskaa oli meillä kummallakin. Seuraavana päivänä eräs ällistynyt nuori mies sanoi kuuloetäisyydelläni toiselle: "Tuo yritti iskeä sun äitisi..." Edellisen perusteella on pakko todeta: Minkä keski-ikäinen nainen iässä häviää, sen tyylissä voittaa.
Olen hieman kaavoihin kangistunut, noudatan seuraavaa: Ensin ihastus, sitten seurustelua, sen jälkeen väliaikainen vihastus ja lopuksi rakastuminen(iällä ei ole mitään väliä kun tähän pääsee). Kun suhde on vakiintunut, niin sitten sänkyyn ja usein.Tässä onnellisessa tilanteessa olen nyt:
Kysyntää on, mutta kukaan ei puhunut tarjonnasta.