N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jaahan, minua 47v naiset myös nuoret itse lähestyvät illanviettopaikoissa. Johtuuko siitä että olen timmissä kunnossa?Alkuperäinen kirjoittaja ei käy!:En missään tapauksessa ole kiinnostunut vanhoista miehistä seksuaalisessa mielessä. Täällä voidaan hehkuttaa papparaisia aivan tappiin asti, mutta tiedän, että esim baarissa lähestyvät taatat saavat minut sekä koko kaveripiirini kuvotuksen partaalle.
Näitähän nuoria naisia jahtaavia köntyksiä on nähty aivan tarpeeksi.
Suurin osa nuorista naisista haluaa vierelleen suurinpiirtein omanikäisensä miehen, eikä mitään "trimmattua, hoidettua ikämiestä".
Jo ajatusmaailma eroaa huomattavasti, jos ikäero on yli 20-v.
Alkuperäinen kirjoittaja 40+juuri:Laittakaapa nuoremmat naiset, kelpaako vanhempi mies jos on fyysisesti kunnossa?
Alkuperäinen kirjoittaja Niklas29:Totta Alexandra X. Tunnen useita 50+ naisia, jotka ovat aivan upeassa kunnossa!!
Alkuperäinen kirjoittaja vanhempi pelimieskäännynnäinen:Itse katselin aikani netistä noita sivuja joissa vanhat lihavat pienipiliset äijät nai nuoria untuvikkoja. Päätin että jos noikin saa nuorta pillua niin minäkin, olenhan sentään urheilullinen 55 vuotias komeahko mies. Vaimolta salaa ja kertomalla satuja aloin metsästää nuorta kaunista ja hoikkaa naisseuraa ravintoloista, ja totesin että saahan sitä nuorta pillua, kun vain hakee. Vaimo ihmetelee kun seksi ei enää kiinnosta, mutta eihän se voi kiinnostaa kun on päässyt täydellisen nuoren lihan makuun. Elämäni paras veto ja sisäfilettä tulee haettua nykyään muutama kerta viikossa nötkötin hinnalla![]()
Sisäfile maksoi 80 euroa/2 tuntia.Alkuperäinen kirjoittaja miekkonen42:Alkuperäinen kirjoittaja vanhempi pelimieskäännynnäinen:Itse katselin aikani netistä noita sivuja joissa vanhat lihavat pienipiliset äijät nai nuoria untuvikkoja. Päätin että jos noikin saa nuorta pillua niin minäkin, olenhan sentään urheilullinen 55 vuotias komeahko mies. Vaimolta salaa ja kertomalla satuja aloin metsästää nuorta kaunista ja hoikkaa naisseuraa ravintoloista, ja totesin että saahan sitä nuorta pillua, kun vain hakee. Vaimo ihmetelee kun seksi ei enää kiinnosta, mutta eihän se voi kiinnostaa kun on päässyt täydellisen nuoren lihan makuun. Elämäni paras veto ja sisäfilettä tulee haettua nykyään muutama kerta viikossa nötkötin hinnalla![]()
Niin, ja maksoit tytöille miten paljon?
Niin ne maksaa nettikuvienkin poseeraajille...
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyntää on:varattuna olla kiltisti, kun nuoret ja vähän vanhemmatkin kaunottaret osittavat kiinnostustaan kommentein, katsein jopa puolisuorin ehdotuksin... Pidän tietenkin huolen ulkonäöstäni ja olen keskustelutaitoinen. Kiinnostaako noita parikymppisiä naisia sitten vanhemmat miehet, vai hämääkö ulkonäköni... En osaa sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja n30:Nuori mies on kauniimpi katsella ja kiihkeämpi sängyssä.
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:jolloin Leenakin on 44v. ...
Ei hätää...=) Kun on jo se vanhempi mies kainalossa...ei se enää 20 vuoden päästä lähde vonkaamaan nuorempaa naista! =)
Alkuperäinen kirjoittaja ettei kalahda omaan nilkkaan ylpeys:Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:jolloin Leenakin on 44v. ...
Ei hätää...=) Kun on jo se vanhempi mies kainalossa...ei se enää 20 vuoden päästä lähde vonkaamaan nuorempaa naista! =)
Oletko varma? Kun sinä olet 44v, ukkosi on siis noin kuuskymppinen. Eikö sen ikäiset, ainakin tämän palstan kirjoitusten perusteella, katsele kaksikymppisiä?
Alkuperäinen kirjoittaja Ihailtavaa jos totta:Niin ukot kuin "naisetkin"Alkuperäinen kirjoittaja Kysyntää on:varattuna olla kiltisti, kun nuoret ja vähän vanhemmatkin kaunottaret osittavat kiinnostustaan kommentein, katsein jopa puolisuorin ehdotuksin... Pidän tietenkin huolen ulkonäöstäni ja olen keskustelutaitoinen. Kiinnostaako noita parikymppisiä naisia sitten vanhemmat miehet, vai hämääkö ulkonäköni... En osaa sanoa.
Ei se auta kun olla vaan kiltisti jos on uskollista tyyppiä. (ja sehän on hienoa jos on!)
Sitä voi silti nauttia saamastaan huomiosta ja olla otettu. Ei kaikista ehdotuksista, ainakaan aikuinen ihminen, heti säntää sänkyyn vaan tuntee arvonsa ja rajansa.
Alkuperäinen kirjoittaja ettei kalahda omaan nilkkaan ylpeys:Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:jolloin Leenakin on 44v. ...
Oletko varma? Kun sinä olet 44v, ukkosi on siis noin kuuskymppinen. Eikö sen ikäiset, ainakin tämän palstan kirjoitusten perusteella, katsele kaksikymppisiä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyntää on:Kiitos "Ihailtavaa jos totta". Totta on... Tarkoitus oli kirjoittaa tämä palaute jo aiemmin, mutta en ehtinyt; jäin mm. suustani kiinni nuoren kaunottaren kanssa. Pitkien silmäripsien alta luodut katseet ja hieman välillä punehtuvat kasvot voittavat kyllä nämä keskustelupalstat. Ehkä minun on syytä vielä tarkentaa aiempia puheitani: Yllättävän monet naiset ovat kiinnostuneita, eivät suinkaan kaikki. Kauneus puolestaan on katsojan silmissä, joten minun mielestäni nuo naiset ovat olleet (ja ovat edelleen) hyvännäköisiä. Ihaninta naisissa on se, ettei niitä koskaan opi täysin ymmärtämään. Tämän sanoo mies, jolla on yli neljännesvuosisadan kokemus naisista.