Laitettu on =)Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:nyt mustana, niin mut voi siis myös lisätä, ja yksin pääsen tähän tietoon tulemaan =)
Laitettu on =)Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:nyt mustana, niin mut voi siis myös lisätä, ja yksin pääsen tähän tietoon tulemaan =)
Tule tule :heart: Tuu vaikka meille ensin niin lähdetään yhdessä tästä Turkuun.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Nyt tuli semmonen olo, että jos tulenkin. En mä varmaan tule, mutta jos kyselen sitten sulta Grace, jos saan hetken mielijohteen tulla?
Hehee ei tietenkään. Mutta jottei vaan tuppisuuna siellä jouduta istumaan niin harkitsen ottavani mukaan taaperon jota mulla on tapana julki-imettää ja voisin kysäistä lähtiskö koululainen mukaan jota oon pienenä pitänyt valjaissa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:koittakaa sitten olla tappelematta siellä.
ettei tarvii iltapäivälehdistä lukea että raivopäiset äidit repivät toisiaan kappaleiksi turussa :wave:
Mä en ole sitä miettinyt mikä olisi viimeinen ilmottautumispäivä.Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:En jaksanut lukea koko ketjua eli on varmaan jo mainittukin, mutta mihin mennessä pitää ilmoittautua? Mä en nyt muista onko mulla duunia silloin, mutta jos ei ole tai saan vuoron vaihdettua, niin voisin tulla myös .
Tarkempi paikka selviää kun kaikki varmistuneet tulijat on tiedossa. Ilmotan siitä vaikka sitten yksityisviestillä jokaiselle.Alkuperäinen kirjoittaja Shokeerattu Letkajenkka:Hei mä voisin kanssa tulla tämmöiseen!En jaksa koko ketjua nyt kahlata läpi,mutta missä paikkeilla siis on treffit?
Eiköhän tuolla saada keskustelua aikaseksi :xmas: noooo, ei vaanAlkuperäinen kirjoittaja coatrack:Hehee ei tietenkään. Mutta jottei vaan tuppisuuna siellä jouduta istumaan niin harkitsen ottavani mukaan taaperon jota mulla on tapana julki-imettää ja voisin kysäistä lähtiskö koululainen mukaan jota oon pienenä pitänyt valjaissa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:koittakaa sitten olla tappelematta siellä.
ettei tarvii iltapäivälehdistä lukea että raivopäiset äidit repivät toisiaan kappaleiksi turussa :wave:
Se vähän sitten riippuu kuka viihtyy ja tuntee olonsa mukavaksi ja haluaa vaikka lähteä syömään ja katotaan sitten mitä sen jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja tulossa:ollaanko me kokopäivä yhdessä? pelkät kahvitko?paljon rahaa mukaan?entäs iltahommat?
Alkuperäinen kirjoittaja tulossa:niin ja jos ei viihdytä livenä niin otetaan kannettavat mukaan ja mokkuloidaan sivuilla.
Ei se nyt ole mikään ehto eikä sellaisia siellä mieti että onko tuo nyt ollut 6 vuotta vai 6 kk palstallaAlkuperäinen kirjoittaja Neiko:Oooh, olisi tosi kiva tulla! Mutta uskaltaako, kun kuitenkin en ole kauaan ollut palstailemassa täällä :ashamed:
Yep =)Alkuperäinen kirjoittaja Neiko:Nooh, laita listalle ehkänä kuun lopussa osaan sanoa tarkemmin tulosta )
moikka =) kumpis teille synty?Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:En mäkään tunne noista ketään ketä sinne on tulossa,mutta aattelin rohkaista itteni ja koittaa päästä tulemaan vauvelin kanssa paikalle..jos vaan nuo 4 muuta muksua päästää mut lähtemään koska he rupee varmasti sanomaa että mekinb halutaan mukaan yms...
Moi..ja poikahan meille tuli.Saa Juho vaavista leikkikaverin sitte kun poika on isompi.Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:moikka =) kumpis teille synty?Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:En mäkään tunne noista ketään ketä sinne on tulossa,mutta aattelin rohkaista itteni ja koittaa päästä tulemaan vauvelin kanssa paikalle..jos vaan nuo 4 muuta muksua päästää mut lähtemään koska he rupee varmasti sanomaa että mekinb halutaan mukaan yms...
Onnea - näin hiukan jälkikäteen - komea poppoo teillä!Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:Moi..ja poikahan meille tuli.Saa Juho vaavista leikkikaverin sitte kun poika on isompi.Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:moikka =) kumpis teille synty?Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:En mäkään tunne noista ketään ketä sinne on tulossa,mutta aattelin rohkaista itteni ja koittaa päästä tulemaan vauvelin kanssa paikalle..jos vaan nuo 4 muuta muksua päästää mut lähtemään koska he rupee varmasti sanomaa että mekinb halutaan mukaan yms...
Mukaan vaan :wave: ja laita mulle sitten yksityisviestiä 7.2 mennessä niin ilmoitan tarkemmin paikan =)Alkuperäinen kirjoittaja tulossa:eihän oo rotusyrjintää kun mie kuulun tuohon vähemmisöön?oon muuten aikasemmin laittanut viestiä tänne mersumadame nimimerkillä.Pitää vaan varata ajoissa haikon kartanosta toi huone jos todellakin toteutuu.Niin ja mulla ei oo sit pitkää hametta ettei tarvii kauhistella.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Onnea - näin hiukan jälkikäteen - komea poppoo teillä!Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:Moi..ja poikahan meille tuli.Saa Juho vaavista leikkikaverin sitte kun poika on isompi.Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:moikka =) kumpis teille synty?Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:En mäkään tunne noista ketään ketä sinne on tulossa,mutta aattelin rohkaista itteni ja koittaa päästä tulemaan vauvelin kanssa paikalle..jos vaan nuo 4 muuta muksua päästää mut lähtemään koska he rupee varmasti sanomaa että mekinb halutaan mukaan yms...