2+ tapaaminen Turussa ( muoks. tavattu on :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Nyt tuli semmonen olo, että jos tulenkin. En mä varmaan tule, mutta jos kyselen sitten sulta Grace, jos saan hetken mielijohteen tulla?
Tule tule :heart: Tuu vaikka meille ensin niin lähdetään yhdessä tästä Turkuun.
Ihan totta olisi niin kiva jos tulisit :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
koittakaa sitten olla tappelematta siellä.
ettei tarvii iltapäivälehdistä lukea että raivopäiset äidit repivät toisiaan kappaleiksi turussa :whistle: :wave:
Hehee ei tietenkään. Mutta jottei vaan tuppisuuna siellä jouduta istumaan niin harkitsen ottavani mukaan taaperon jota mulla on tapana julki-imettää ja voisin kysäistä lähtiskö koululainen mukaan jota oon pienenä pitänyt valjaissa :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
En jaksanut lukea koko ketjua eli on varmaan jo mainittukin, mutta mihin mennessä pitää ilmoittautua? Mä en nyt muista onko mulla duunia silloin, mutta jos ei ole tai saan vuoron vaihdettua, niin voisin tulla myös :) .
Mä en ole sitä miettinyt mikä olisi viimeinen ilmottautumispäivä.
Tämä ketju on tässä aika kauan kuitenkin vielä ennen tapaamispäivää joten kaikki ne jotka haluaisivat tulla niin varmasti kerkeevät huomaamaan, joten olisiko 7.2 hyvä vai mitä ootte mieltä?

Alkuperäinen kirjoittaja Shokeerattu Letkajenkka:
Hei mä voisin kanssa tulla tämmöiseen!En jaksa koko ketjua nyt kahlata läpi,mutta missä paikkeilla siis on treffit?
Tarkempi paikka selviää kun kaikki varmistuneet tulijat on tiedossa. Ilmotan siitä vaikka sitten yksityisviestillä jokaiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
koittakaa sitten olla tappelematta siellä.
ettei tarvii iltapäivälehdistä lukea että raivopäiset äidit repivät toisiaan kappaleiksi turussa :whistle: :wave:
Hehee ei tietenkään. Mutta jottei vaan tuppisuuna siellä jouduta istumaan niin harkitsen ottavani mukaan taaperon jota mulla on tapana julki-imettää ja voisin kysäistä lähtiskö koululainen mukaan jota oon pienenä pitänyt valjaissa :saint:
Eiköhän tuolla saada keskustelua aikaseksi :xmas: noooo, ei vaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja tulossa:
ollaanko me kokopäivä yhdessä? pelkät kahvitko?paljon rahaa mukaan?entäs iltahommat?
Se vähän sitten riippuu kuka viihtyy ja tuntee olonsa mukavaksi ja haluaa vaikka lähteä syömään ja katotaan sitten mitä sen jälkeen.
Rahaa sitten sen mukaan haluuko syödä ja mitä :D

En mäkään tunne noista ketään ketä sinne on tulossa,mutta aattelin rohkaista itteni ja koittaa päästä tulemaan vauvelin kanssa paikalle..jos vaan nuo 4 muuta muksua päästää mut lähtemään koska he rupee varmasti sanomaa että mekinb halutaan mukaan yms...

Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:
En mäkään tunne noista ketään ketä sinne on tulossa,mutta aattelin rohkaista itteni ja koittaa päästä tulemaan vauvelin kanssa paikalle..jos vaan nuo 4 muuta muksua päästää mut lähtemään koska he rupee varmasti sanomaa että mekinb halutaan mukaan yms...
moikka =) kumpis teille synty?

tulossa
eihän oo rotusyrjintää kun mie kuulun tuohon vähemmisöön?oon muuten aikasemmin laittanut viestiä tänne mersumadame nimimerkillä.Pitää vaan varata ajoissa haikon kartanosta toi huone jos todellakin toteutuu.Niin ja mulla ei oo sit pitkää hametta ettei tarvii kauhistella.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Moi..ja poikahan meille tuli.Saa Juho vaavista leikkikaverin sitte kun poika on isompi.

Moi..ja poikahan meille tuli.Saa Juho vaavista leikkikaverin sitte kun poika on isompi.
Onnea - näin hiukan jälkikäteen - komea poppoo teillä! :D

Alkuperäinen kirjoittaja tulossa:
eihän oo rotusyrjintää kun mie kuulun tuohon vähemmisöön?oon muuten aikasemmin laittanut viestiä tänne mersumadame nimimerkillä.Pitää vaan varata ajoissa haikon kartanosta toi huone jos todellakin toteutuu.Niin ja mulla ei oo sit pitkää hametta ettei tarvii kauhistella.
Mukaan vaan :wave: ja laita mulle sitten yksityisviestiä 7.2 mennessä niin ilmoitan tarkemmin paikan =)

Onnea - näin hiukan jälkikäteen - komea poppoo teillä! :D

kiitos!!

Yhteistyössä