2+ tapaaminen Turussa ( muoks. tavattu on :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:
Paikka ilmoitettu täällä julkisesti
Grace sanoi että paikan voi vaihtaa niin että vain ilmoittautuneet saa sen tietää. Voitas kyllä mennä jonkun kauempana olevan nurkan taakse nauramaan kun lauma harmaita yrittää bongata vakoiltavia tuolla ilmoitetun paikan luona. :D

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:
Paikka ilmoitettu täällä julkisesti
Grace sanoi että paikan voi vaihtaa niin että vain ilmoittautuneet saa sen tietää. Voitas kyllä mennä jonkun kauempana olevan nurkan taakse nauramaan kun lauma harmaita yrittää bongata vakoiltavia tuolla ilmoitetun paikan luona. :D
Niin ja tästä mahdollisesta muutoksestahan me emme ilmoita tässä ketjussa B)
Sen takia jos vaihdetaan paikkaa/aikaa kaikkein paras olis jos harmaatkin kirjautuisivat ja ilmoittautuisivat mulle yv:llä.
Ja myöskin senkin takia, että he jotka haluavat että mennään syömään jonnekin niin isohko pöytä kannattaisi varata...niin sitä lukumäärääkin olisi mukava tietää.
Mutta tästä vielä enempi kun tapaaminen lähestyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Vai äitien tapaaminen... aina isiä sorsitaan. No, en olisi muutenkaan mennyt Turkkuseen.
Ei näy äiti-sanaa aloituksessa nyt :D mutta totta puhuen niin ihmettelen jos sinne joku isukki vapaasta tahdosta tulisi :D
Mistäs sitä koskaan tietää, eihän se olis eka kerta palstahistoriassa jos joku nimimerkki osoittautuiskin olevansa eri sukupuolta kuin mitä on täällä esittänyt. :D

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Vai äitien tapaaminen... aina isiä sorsitaan. No, en olisi muutenkaan mennyt Turkkuseen.
Ei näy äiti-sanaa aloituksessa nyt :D mutta totta puhuen niin ihmettelen jos sinne joku isukki vapaasta tahdosta tulisi :D
Mistäs sitä koskaan tietää, eihän se olis eka kerta palstahistoriassa jos joku nimimerkki osoittautuiskin olevansa eri sukupuolta kuin mitä on täällä esittänyt. :D
Niin olishan se aikamoinen juttu :D
Mutta haluiskohan hän uhrata suurella vaivalla rakennetun äiteehahmon tapaamisen takia :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
koittakaa sitten olla tappelematta siellä.
ettei tarvii iltapäivälehdistä lukea että raivopäiset äidit repivät toisiaan kappaleiksi turussa :whistle: :wave:
Onhan se aika riskialtista kun naikkosia kokoontuu, mutta toivotaan että ei nyt lööppeihin sentään... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:
Hmm.. kiintoisaa. Jos yhdistäisi Ikean reissuun tapaamisen? :D Mut on kyl yks ongelma, mun serkulla on samana päivänä tuparit Tampereella, jaksaisikohan sitä sitten ees-taas ajella? Mä muuten asun Pirkanmaan ja Satakunnan rajamailla, Porintien varressa....
Voiii, mä ihan sinut unohdin :hug:
Onhan se aika sahaamista edestakas, tuparit on varmaan sitten siinä illemmalla? Ihan miten itse nyt koet asian jaksatko lähteä, olet tietenkin tervetullut :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:
Hmm.. kiintoisaa. Jos yhdistäisi Ikean reissuun tapaamisen? :D Mut on kyl yks ongelma, mun serkulla on samana päivänä tuparit Tampereella, jaksaisikohan sitä sitten ees-taas ajella? Mä muuten asun Pirkanmaan ja Satakunnan rajamailla, Porintien varressa....
Voiii, mä ihan sinut unohdin :hug:
Onhan se aika sahaamista edestakas, tuparit on varmaan sitten siinä illemmalla? Ihan miten itse nyt koet asian jaksatko lähteä, olet tietenkin tervetullut :wave:
Kiitti Grace! :D :hug:
Tuparit alkaa klo 18. (päättymispäivä oli seuraava aamu klo 8. :LOL: ) En tiedä, pistetään mietintämyssyyn.. :xmas:

Yhteistyössä