Nöy... Paikka ilmoitettu täällä julkisesti ja aika monta ihmistä jo ilmoittautunut. Mediakin voi tuosta tapaamisesta kiinnostua ja plussapalsta olisi mulle vihonviimeinen tapa päästä julkisuuteen!
Grace sanoi että paikan voi vaihtaa niin että vain ilmoittautuneet saa sen tietää. Voitas kyllä mennä jonkun kauempana olevan nurkan taakse nauramaan kun lauma harmaita yrittää bongata vakoiltavia tuolla ilmoitetun paikan luona.Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:Paikka ilmoitettu täällä julkisesti
Niin ja tästä mahdollisesta muutoksestahan me emme ilmoita tässä ketjussa B)Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Grace sanoi että paikan voi vaihtaa niin että vain ilmoittautuneet saa sen tietää. Voitas kyllä mennä jonkun kauempana olevan nurkan taakse nauramaan kun lauma harmaita yrittää bongata vakoiltavia tuolla ilmoitetun paikan luona.Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:Paikka ilmoitettu täällä julkisesti
Ok eli mä laitan sut tuohon listaan että ehkä =)Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna::wave: mä voin jos silloin ei ole muuta menoja, jotain tärkeä
juu laita vaan, mä sitten ilmoitan jos en pääse ja itsekin nyt pitään muistissa se =)Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Ok eli mä laitan sut tuohon listaan että ehkä =)Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna::wave: mä voin jos silloin ei ole muuta menoja, jotain tärkeä
Ei näy äiti-sanaa aloituksessa nyt mutta totta puhuen niin ihmettelen jos sinne joku isukki vapaasta tahdosta tulisiAlkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Vai äitien tapaaminen... aina isiä sorsitaan. No, en olisi muutenkaan mennyt Turkkuseen.
Mistäs sitä koskaan tietää, eihän se olis eka kerta palstahistoriassa jos joku nimimerkki osoittautuiskin olevansa eri sukupuolta kuin mitä on täällä esittänyt.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Ei näy äiti-sanaa aloituksessa nyt mutta totta puhuen niin ihmettelen jos sinne joku isukki vapaasta tahdosta tulisiAlkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Vai äitien tapaaminen... aina isiä sorsitaan. No, en olisi muutenkaan mennyt Turkkuseen.
Niin olishan se aikamoinen juttuAlkuperäinen kirjoittaja coatrack:Mistäs sitä koskaan tietää, eihän se olis eka kerta palstahistoriassa jos joku nimimerkki osoittautuiskin olevansa eri sukupuolta kuin mitä on täällä esittänyt.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Ei näy äiti-sanaa aloituksessa nyt mutta totta puhuen niin ihmettelen jos sinne joku isukki vapaasta tahdosta tulisiAlkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Vai äitien tapaaminen... aina isiä sorsitaan. No, en olisi muutenkaan mennyt Turkkuseen.
Aikasten rohkee oot jos lähdet =)Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Mua vähän kiinnostais... Mutta mulla la 9.2, joten jos oon yhtenä palasena niin voisin ajella kyllä sinne.. Nii ja mäkin oon satakunnasta..
Niin no, ei kyl oleAlkuperäinen kirjoittaja mammaliii:mut eihän Skanssista sitte oo paljon matkaa Tyksiin..
Onhan se aika riskialtista kun naikkosia kokoontuu, mutta toivotaan että ei nyt lööppeihin sentään...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:koittakaa sitten olla tappelematta siellä.
ettei tarvii iltapäivälehdistä lukea että raivopäiset äidit repivät toisiaan kappaleiksi turussa :wave:
miksei kehtais? :/Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Kuulostaa kivalta Jos vaan kehtais tulla... :ashamed:
No en mä tiedä, mä vaan oon tämmönen Pelkuri :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:miksei kehtais? :/Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Kuulostaa kivalta Jos vaan kehtais tulla... :ashamed:
Voiii, mä ihan sinut unohdin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:Hmm.. kiintoisaa. Jos yhdistäisi Ikean reissuun tapaamisen? Mut on kyl yks ongelma, mun serkulla on samana päivänä tuparit Tampereella, jaksaisikohan sitä sitten ees-taas ajella? Mä muuten asun Pirkanmaan ja Satakunnan rajamailla, Porintien varressa....
Mutta jos nyt tulet niin voitkin sanoa ettet ole enää.Alkuperäinen kirjoittaja hedona:No en mä tiedä, mä vaan oon tämmönen Pelkuri :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:miksei kehtais? :/Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Kuulostaa kivalta Jos vaan kehtais tulla... :ashamed:
Kiitti Grace! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Voiii, mä ihan sinut unohdin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:Hmm.. kiintoisaa. Jos yhdistäisi Ikean reissuun tapaamisen? Mut on kyl yks ongelma, mun serkulla on samana päivänä tuparit Tampereella, jaksaisikohan sitä sitten ees-taas ajella? Mä muuten asun Pirkanmaan ja Satakunnan rajamailla, Porintien varressa....
Onhan se aika sahaamista edestakas, tuparit on varmaan sitten siinä illemmalla? Ihan miten itse nyt koet asian jaksatko lähteä, olet tietenkin tervetullut :wave: