Hyvä, palataan asiaan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Mä merkkaan tämän ja mietin myös, lähtisikö täältä kauempaa ajelemaan tapaamiseen =)
Hyvä, palataan asiaan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Mä merkkaan tämän ja mietin myös, lähtisikö täältä kauempaa ajelemaan tapaamiseen =)
Hitsi, en mä varmaan sittenkään voi tulla :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:13.2. mennessä ehtii tiputtaa viitisen kiloa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ylipainoiset älkööt vaivautuko! Saadaan sit jälkeenpäin lukea täältä, miten se ja se oli IHAN KAUHEAN LIHAVA, yök
Mä voisin ilmestyä paikalle, jos ja kun ei oo mitään muuta ja jos vaikka vahingossa olis joskus terveenäkin |O
Ihan totta hei...nää on vaan näitä juttuja taas.. :/Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Hitsi, en mä varmaan sittenkään voi tulla :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:13.2. mennessä ehtii tiputtaa viitisen kiloa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ylipainoiset älkööt vaivautuko! Saadaan sit jälkeenpäin lukea täältä, miten se ja se oli IHAN KAUHEAN LIHAVA, yök
Mä voisin ilmestyä paikalle, jos ja kun ei oo mitään muuta ja jos vaikka vahingossa olis joskus terveenäkin |O
Onhan sinne tulossa ainakin yksi ei-äiti myös.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Ei näy äiti-sanaa aloituksessa nyt mutta totta puhuen niin ihmettelen jos sinne joku isukki vapaasta tahdosta tulisiAlkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Vai äitien tapaaminen... aina isiä sorsitaan. No, en olisi muutenkaan mennyt Turkkuseen.
No joo, mut mä oon aika huomaamaton palstailija (lue:ketjun tappaja) niin tuskinpa ketään kiinnostaa tavata irl sit vaan hengaisin hiljaa ja kuuntelisin muitaAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Mutta jos nyt tulet niin voitkin sanoa ettet ole enää.Alkuperäinen kirjoittaja hedona:No en mä tiedä, mä vaan oon tämmönen Pelkuri :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:miksei kehtais? :/Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Kuulostaa kivalta Jos vaan kehtais tulla... :ashamed:
Varmaan aika monia muitakin jännittää eli et ole ainoa =)
??Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Onhan sinne tulossa ainakin yksi ei-äiti myös.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Ei näy äiti-sanaa aloituksessa nyt mutta totta puhuen niin ihmettelen jos sinne joku isukki vapaasta tahdosta tulisiAlkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Vai äitien tapaaminen... aina isiä sorsitaan. No, en olisi muutenkaan mennyt Turkkuseen.
Tytsi ei tietääkseni ainakaan ole kenenkään äiti. =) Eikös hänkin meinannut, että voisi tulla?Alkuperäinen kirjoittaja Grace:??Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Onhan sinne tulossa ainakin yksi ei-äiti myös.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Ei näy äiti-sanaa aloituksessa nyt mutta totta puhuen niin ihmettelen jos sinne joku isukki vapaasta tahdosta tulisiAlkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Vai äitien tapaaminen... aina isiä sorsitaan. No, en olisi muutenkaan mennyt Turkkuseen.
aaaa..no mut kuten sanottu niin aloituksessa ei puhuta nyt äideistä mitäänAlkuperäinen kirjoittaja BKM:Tytsi ei tietääkseni ainakaan ole kenenkään äiti. =) Eikös hänkin meinannut, että voisi tulla?
Yes merkkasinAlkuperäinen kirjoittaja hedona:No merkkaa mutkin nyt sitten Mulle ei mun tietääkseni pitäis olla silloin mitään...
Voi sitten olla et mä linnottaudun jonnekin nurkkaan ujouksissaniAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Yes merkkasinAlkuperäinen kirjoittaja hedona:No merkkaa mutkin nyt sitten Mulle ei mun tietääkseni pitäis olla silloin mitään...
Ei navigaattoria sattuis olemaan ?Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:Mä voin tulla, jos annatte ajo-ohjeita Turku-Tampere-tieltä.. :snotty:
Jos me tavataankin sellaisessa paikassa jossa ei ole nurkkiaAlkuperäinen kirjoittaja hedona:Voi sitten olla et mä linnottaudun jonnekin nurkkaan ujouksissaniAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Yes merkkasinAlkuperäinen kirjoittaja hedona:No merkkaa mutkin nyt sitten Mulle ei mun tietääkseni pitäis olla silloin mitään...
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Ei navigaattoria sattuis olemaan ?Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:Mä voin tulla, jos annatte ajo-ohjeita Turku-Tampere-tieltä.. :snotty:
No eikös tuo just ole sulle tuttu tilanne :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Mut miten mä tulen sinne , mä olen kauhea ujo ja alkaa panikkia aina kun paljon ihmisiä jotka ei ole tuttuja mulle :xmas:
Itseasiassa on jos puhua mun töistä mut mä ehkä hullu olen mut en miehiä ujostelee ollenkaan mutta naisia kyllä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:No eikös tuo just ole sulle tuttu tilanne :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Mut miten mä tulen sinne , mä olen kauhea ujo ja alkaa panikkia aina kun paljon ihmisiä jotka ei ole tuttuja mulle :xmas:
Teeppä niin..sopii oikein hyvin B)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täytyykin pistää muistiin, ettei vaan erehdy silloin skanssiin ostoksille.
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue::wave: Luultavasti pääsisin tulee.. jos saisin nuo isommat naapuriin hoitoon.. vauva tietty mukaan