2+ tapaaminen Turussa ( muoks. tavattu on :)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ylipainoiset älkööt vaivautuko! Saadaan sit jälkeenpäin lukea täältä, miten se ja se oli IHAN KAUHEAN LIHAVA, yök :eek:
13.2. mennessä ehtii tiputtaa viitisen kiloa :xmas:

Mä voisin ilmestyä paikalle, jos ja kun ei oo mitään muuta ja jos vaikka vahingossa olis joskus terveenäkin |O
Hitsi, en mä varmaan sittenkään voi tulla :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ylipainoiset älkööt vaivautuko! Saadaan sit jälkeenpäin lukea täältä, miten se ja se oli IHAN KAUHEAN LIHAVA, yök :eek:
13.2. mennessä ehtii tiputtaa viitisen kiloa :xmas:

Mä voisin ilmestyä paikalle, jos ja kun ei oo mitään muuta ja jos vaikka vahingossa olis joskus terveenäkin |O
Hitsi, en mä varmaan sittenkään voi tulla :snotty:
Ihan totta hei...nää on vaan näitä juttuja taas.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Kuulostaa kivalta :) Jos vaan kehtais tulla... :ashamed:
miksei kehtais? :/
No en mä tiedä, mä vaan oon tämmönen :D Pelkuri :snotty:
Mutta jos nyt tulet niin voitkin sanoa ettet ole enää.
Varmaan aika monia muitakin jännittää eli et ole ainoa =)
No joo, mut mä oon aika huomaamaton palstailija (lue:ketjun tappaja) niin tuskinpa ketään kiinnostaa tavata irl :D sit vaan hengaisin hiljaa ja kuuntelisin muita :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Vai äitien tapaaminen... aina isiä sorsitaan. No, en olisi muutenkaan mennyt Turkkuseen.
Ei näy äiti-sanaa aloituksessa nyt :D mutta totta puhuen niin ihmettelen jos sinne joku isukki vapaasta tahdosta tulisi :D
Onhan sinne tulossa ainakin yksi ei-äiti myös. :)
??
Tytsi ei tietääkseni ainakaan ole kenenkään äiti. =) Eikös hänkin meinannut, että voisi tulla?

En jaksanut lukea koko ketjua eli on varmaan jo mainittukin, mutta mihin mennessä pitää ilmoittautua? Mä en nyt muista onko mulla duunia silloin, mutta jos ei ole tai saan vuoron vaihdettua, niin voisin tulla myös :) .

Yhteistyössä