2+ tapaaminen Turussa ( muoks. tavattu on :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä voisin olla halukas tulla, mut pitääks mun rekkautua sitä varten? ja mitäs jos oonki synnärillä tuolloin ku la lähellä :p
Niin, kyllä se kiva olis jos viitsi rekkautua sillä täällä on muutamia jotka empii sen takia tuloa kun on julkisesti ilmoitettu paikka ja aika niin sinne tulee uteliaita kyttäilemään vaikka eivät sitten tapaamiseen taas olisi tulossa. No, en itse kyllä usko että kauheen moni jaksaisi vaivautua ellei ole tooodella utelias, mutta kuitenkin ilmoitan tarkemman paikan yksityisviestillä jokaiselle varmistuneelle tulijalle 7.2 jälkeen
Niin ja jos olet just synnärillä niin uskon, että mieluummin todellakin olet silloin siellä kun Skanssissa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:
Hei tähän on ihan mainio juttu, mäkin voisin tupata itseni sinne ja voin melkeinpä luvata erään toisenkin palstalaisen puolesta :D
Mukana ollaan :D :wave:
Jos vaan vielä porukkaan vielä yksi lisää mahtuu :) ?
Mä laitan sinutkin listaan :D
Yleensä tällaisiin tapaamisiin kaikki jotka ovat luvanneet tulla niin syystä tai toisesta ei kuitenkaan tule, joten lopullinen tulijoiden määrä tuskin on tuo mitä tuossa näkyy.
Katsotaan nyt kuinka käy ketkä haluaa syömään mennä että täytetäänkö ruokapaikka mammoilla ihan kokonaan :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Hei tähän on ihan mainio juttu, mäkin voisin tupata itseni sinne ja voin melkeinpä luvata erään toisenkin palstalaisen puolesta :D
Yleensä tällaisiin tapaamisiin kaikki jotka ovat luvanneet tulla niin syystä tai toisesta ei kuitenkaan tule, joten lopullinen tulijoiden määrä tuskin on tuo mitä tuossa näkyy.
Katsotaan nyt kuinka käy ketkä haluaa syömään mennä että täytetäänkö ruokapaikka mammoilla ihan kokonaan :xmas:
No jos tosiaan kaikki ketä on ilmoittanut tulevansa tulee niin ehkä olisi hyvä ihan varata pöytä jostain :)

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
No jos tosiaan kaikki ketä on ilmoittanut tulevansa tulee niin ehkä olisi hyvä ihan varata pöytä jostain :)
Se on tarkoituskin sen takia oli pakko laittaa viimeinen ilmottautumispäivä kun on ehkä- tulijat varmistuneet ja uusia ei sitten enää voi tulla sen takia koska muuten tää levii ihan käsistä B)

Turkilmas
Hei mulla on mennyt tämä tämmöinen vallan ohi! Saanko ilmoittautua vielä mukaan?

Vähänkö muuten olen katkera osallistujamäärästä. Mä koitin kesällä järkätä tapaamista ja lopulta oltiin siellä Umbrellan kanssa kaksin :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Hei mulla on mennyt tämä tämmöinen vallan ohi! Saanko ilmoittautua vielä mukaan?

Vähänkö muuten olen katkera osallistujamäärästä. Mä koitin kesällä järkätä tapaamista ja lopulta oltiin siellä Umbrellan kanssa kaksin :kieh:
Totta kai!!! :wave:
Hei tiijäkkö, täsä käy viel niin et sinne ei todellakaan tule näin paljon porukkaa koska niin se vaan menee yleensä tällaisissä tapaamisissa..vaikka ikävä se on tietty, mutta mielenkiinnolla katotaan kuinka käy :D
Tosi kiva kun säkin tuut!! :attn:
Laitan sut heti listaan jota sitten päivitetään kunhan varmistuneet ilmottaa.

Harmittaa kyllä kun en mä pääsekkään tohon tapaamiseen koska mies joutuu lauantaina töihin enkä mä jaksa lähtee näitten kaikkien 5. muksun kanssa sinne..mut seuraava jos järkätää niin sinne koitan sitte tulla jos vaa pääsen tulee tämän yhen vauvan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:
Harmittaa kyllä kun en mä pääsekkään tohon tapaamiseen koska mies joutuu lauantaina töihin enkä mä jaksa lähtee näitten kaikkien 5. muksun kanssa sinne..mut seuraava jos järkätää niin sinne koitan sitte tulla jos vaa pääsen tulee tämän yhen vauvan kanssa.
Ok, laitan sut listasta pois :/ Seuraavalla kerralla sitten =)

Ja nyt, kaikille näillle on lähetetty viesti jossa tarkemmin tapaamispaikka ja aika.

Turkilmas
BKM
chef
Åbo
nellaa
Tytsi
very important baby
ver-de
Sssalla
hedona
CrystalBlue
Shokeerattu letkajenkka
Jessiinah
Huumekoira
mammalii

Katsokaa että saapuneet ja lähetetyt laatikkonne ei ole täynnä.
Lähettäkää heti mulle yksityisviesti, kiitooos

Pöytävarauksen takia lopullinen tulijamäärä on tämä - ellei tule tietty viime hetken peruutuksia.

^^ :attn:

Yhteistyössä